« előző12következő »
Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2021. október 23. szombat, 17:48


YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Vettem egy bontott kiegészítő elektromos fűtőmodult.
A cikkszáma 64 12-6 904 668 és 1999 szept. -2002 ápr. között gyártották.
Hardware A 02 , Software V 01.
Ami a kocsin van cikkszáma 64 12-6 918 806 2002 ápr. 2007 márc. között gyártották.
Hardware C 03 ,Software V 15.
Van még rajtuk több számsor,ha lényeges leírom azt is.
Egyik cikkszám sem elérhető már.
Nem tudom helyettesíthető-e az egyik a másikkal?
Az autó 2004 okt. E46 330D.
Köszönöm!


őszintén szólva nem tudom. ha ugyanúgy néz ki, meg lehet próbálni. talán a klímavezérlőnek sem okoz problémát.


Ma kicseréltem,teljesen ugyanolyan mint a másik. Eddig hibátlanul működik. Egy harmadik cikkszámon elérhető az új,de az 160 000 Ft. Ha ez sem lesz jó keresek újabbfajta bontottat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2021. október 22. péntek, 22:08


Jani69 írta: Sziasztok! Vettem egy bontott kiegészítő elektromos fűtőmodult.
A cikkszáma 64 12-6 904 668 és 1999 szept. -2002 ápr. között gyártották.
Hardware A 02 , Software V 01.
Ami a kocsin van cikkszáma 64 12-6 918 806 2002 ápr. 2007 márc. között gyártották.
Hardware C 03 ,Software V 15.
Van még rajtuk több számsor,ha lényeges leírom azt is.
Egyik cikkszám sem elérhető már.
Nem tudom helyettesíthető-e az egyik a másikkal?
Az autó 2004 okt. E46 330D.
Köszönöm!


őszintén szólva nem tudom. ha ugyanúgy néz ki, meg lehet próbálni. talán a klímavezérlőnek sem okoz problémát.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2021. október 22. péntek, 20:16


Sziasztok! Vettem egy bontott kiegészítő elektromos fűtőmodult.
A cikkszáma 64 12-6 904 668 és 1999 szept. -2002 ápr. között gyártották.
Hardware A 02 , Software V 01.
Ami a kocsin van cikkszáma 64 12-6 918 806 2002 ápr. 2007 márc. között gyártották.
Hardware C 03 ,Software V 15.
Van még rajtuk több számsor,ha lényeges leírom azt is.
Egyik cikkszám sem elérhető már.
Nem tudom helyettesíthető-e az egyik a másikkal?
Az autó 2004 okt. E46 330D.
Köszönöm!

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2021. október 19. kedd, 21:09


Sziasztok! A problémám sajnos nem szűnt meg a kiegészítő fűtő modullal.
Ki lett benne cserélve a négy darab 7 lábú valami (nem tudom a pontos nevét),de még rosszabb lett az egész. Hideg motornál bekapcsolt fűtéssel és felkapcsolt helyzetjelzővel nagyon hullámzik a motor alapjáraton. A töltés is ingadozik 13,8-14,2 között.
Ha kikapcsolom a fűtést minden helyreáll.
A kérdésem,hogy lehet javítani a fűtőmodult és hol keressem a hibát,vagy csere arany áron?
Esetleg tudtok valakit ajánlani aki meg tudja csinálni?
Segítségeteket előre is köszönöm!

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 23:13


YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
A motortérben bal oldalon melyik a fűtéscsap és melyik a szivattyú?
Hogyan lehet kimérni,kipróbálni őket?
Hibakódolvasó azt írja kiegészítő fűtésszivattyú hiba.
Előre is köszönöm!


ha jól emlékszem a nagyobbik a pumpa, aminek a tetején van a csati. a másik a csap.
hát 12V-tal meg lehet működtetni őket.
úgy van, hogy a csap lap esetben nyitva van. gyújtásra zár be. ezt ugye lehet érezni, ha valaki ráadja a gyújtást.
sokszor elég kocogtatni őket, vagy egy alapos takarítás is segít. de nem mindig.


Köszönöm! Holnap megnézem!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 21:48


Jani69 írta: Sziasztok!
A motortérben bal oldalon melyik a fűtéscsap és melyik a szivattyú?
Hogyan lehet kimérni,kipróbálni őket?
Hibakódolvasó azt írja kiegészítő fűtésszivattyú hiba.
Előre is köszönöm!


ha jól emlékszem a nagyobbik a pumpa, aminek a tetején van a csati. a másik a csap.
hát 12V-tal meg lehet működtetni őket.
úgy van, hogy a csap lap esetben nyitva van. gyújtásra zár be. ezt ugye lehet érezni, ha valaki ráadja a gyújtást.
sokszor elég kocogtatni őket, vagy egy alapos takarítás is segít. de nem mindig.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2021. július 22. csütörtök, 21:23


Sziasztok!
A motortérben bal oldalon melyik a fűtéscsap és melyik a szivattyú?
Hogyan lehet kimérni,kipróbálni őket?
Hibakódolvasó azt írja kiegészítő fűtésszivattyú hiba.
Előre is köszönöm!


Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2020. július 05. vasárnap, 08:01


Sziasztok! Valaki meg tudná írni az elektromos fűtésrásegítőben levő chip-eknek a pontos típusát. Azt tudom,hogy négy van benne és BTS 282 Z,de ezen kívül nem tudok mást. Honnan érdemes rendelni? Köszönöm!

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 15:02


viktor írta:
Jani69 írta:
Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?


Ezt fűtéscsapnak hívják, és el szokott romlani idővel. A csatlakozót levéve ki tudod mérni, hogy kap-e áramot a csatlakozóból, ha igen, akkor a biztosíték rendben van. Ami a FL előttinél a 62-es, a papírján meg tudod nézni nálad is az-e.
Illetve a szelepre is rá tudsz mérni ellenállásmérővel ha levetted a csatlakozót. Ebben egy elektromágneses szelep nyitja a fűtéskört, illetve a másik hengerben egy kis vízpumpa van ami segít keringetni a vizet. Jellemzően megszakad a tekercs vagy zárlatos lesz, tehát az ellenállása elárulja.
Bontóból lehet beszerezni ilyet.


Kösz szépen megnézem mi van vele!

Úgy tudom (mivel már szoptam vele én is), hogy a fűtés csap alap esetben nyitva van. Amikor rá adod a gyújtás, akkor zár majd a fűtés szabályzó nyitja-zárja. Tehát, amennyiben rossz a csap akkor nyitva marad és tolja a meleget ezerrel. (Erről majd április, május környékén kérdezgetnek először.)
Szerintem inkább termosztát hiba lesz, plusz még a fűtésrásegítő is lehet rossz.


A biztiket megnéztem,ott rendbe van minden. A vízcsövek a fűtésrásegítő után csak langyosak,lassan melegszenek fel. A motor vízcsövei melegszenek rendesen. Akkor a fűtésrásegítő adta be a kulcsot. Ezt hibakódolvasó kimutatja, hogy tudom kimérni,lehet javítani,vagy cserés?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 26. vasárnap, 15:04

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 10:17


Jani69 írta:
Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?


Ezt fűtéscsapnak hívják, és el szokott romlani idővel. A csatlakozót levéve ki tudod mérni, hogy kap-e áramot a csatlakozóból, ha igen, akkor a biztosíték rendben van. Ami a FL előttinél a 62-es, a papírján meg tudod nézni nálad is az-e.
Illetve a szelepre is rá tudsz mérni ellenállásmérővel ha levetted a csatlakozót. Ebben egy elektromágneses szelep nyitja a fűtéskört, illetve a másik hengerben egy kis vízpumpa van ami segít keringetni a vizet. Jellemzően megszakad a tekercs vagy zárlatos lesz, tehát az ellenállása elárulja.
Bontóból lehet beszerezni ilyet.


Kösz szépen megnézem mi van vele!

Úgy tudom (mivel már szoptam vele én is), hogy a fűtés csap alap esetben nyitva van. Amikor rá adod a gyújtás, akkor zár majd a fűtés szabályzó nyitja-zárja. Tehát, amennyiben rossz a csap akkor nyitva marad és tolja a meleget ezerrel. (Erről majd április, május környékén kérdezgetnek először.)
Szerintem inkább termosztát hiba lesz, plusz még a fűtésrásegítő is lehet rossz.


Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 08:25


Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?


Ezt fűtéscsapnak hívják, és el szokott romlani idővel. A csatlakozót levéve ki tudod mérni, hogy kap-e áramot a csatlakozóból, ha igen, akkor a biztosíték rendben van. Ami a FL előttinél a 62-es, a papírján meg tudod nézni nálad is az-e.
Illetve a szelepre is rá tudsz mérni ellenállásmérővel ha levetted a csatlakozót. Ebben egy elektromágneses szelep nyitja a fűtéskört, illetve a másik hengerben egy kis vízpumpa van ami segít keringetni a vizet. Jellemzően megszakad a tekercs vagy zárlatos lesz, tehát az ellenállása elárulja.
Bontóból lehet beszerezni ilyet.


Kösz szépen megnézem mi van vele!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 08:15


Jani69 írta: Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?


Ezt fűtéscsapnak hívják, és el szokott romlani idővel. A csatlakozót levéve ki tudod mérni, hogy kap-e áramot a csatlakozóból, ha igen, akkor a biztosíték rendben van. Ami a FL előttinél a 62-es, a papírján meg tudod nézni nálad is az-e.
Illetve a szelepre is rá tudsz mérni ellenállásmérővel ha levetted a csatlakozót. Ebben egy elektromágneses szelep nyitja a fűtéskört, illetve a másik hengerben egy kis vízpumpa van ami segít keringetni a vizet. Jellemzően megszakad a tekercs vagy zárlatos lesz, tehát az ellenállása elárulja.
Bontóból lehet beszerezni ilyet.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 06:33


Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zotya-01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 15:56


Sziasztok!
Ennek a műszernek hogy kellene helyesen működnie? Gyújtásra, motorindításra kellene melegítenie? Hideg motor indításánál is csak pár perc után érzem langyosnak a csöveket. Nem gondolnám, hogy ez így helyes. Előre is köszi!

Arni85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Arni85

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 20:03


Tano írta:
Arni85 írta: Arra a kerdesre szeretnek vallaszt kapni,hogy teszt folyaman kidobta hibanak a kiegeszito futomodulomat. Namarmost: a modulhoz is ket vizslag csatlakozik, gondolom az egyiken be,a masikan ki. A modul maga forrobbnak tunik, mint a ket slag kozul barmelyik,de a slagok kozott nem igazan tudok kulombseget tenni. Ha a modullal van a baj,lehet e javitani,vagy van e cserelheto alkatresz benne, vagy csak csere lehetseges.

Masodsorban, meg az autoval szemben allva jobb felol az uzemanyag szuro utann talalhato ket motor(legalabb is gondolom, hogy motor), ami az en meglatasom szerint a vizslagon van rajta,tehat a vizet keringeti, gondolom. Az a problema,hogy hidegen, minusz fokban, inditas utan egy kicsit megtelik az utaster fustel(nem kipufogogaz,hanem valami szigetelo szagja van),ami a meglatasom szerint innen a ket motortol jon. Raadval a gyujtast kiprobaltam,hogy mukodnek e a motrok,lehuzval a csatlakozot rolluk,de a hatulso nem mukodik. Mit csinaljak,mit javasoltok?


Nézd meg ezt az ábrát, itt látszik hogy kapcsolódnak egymáshoz az általad említett berendezések.
A kisegítő fűtés javítható, de attól függ hogy melyik része a hibás, mert elég kompakt szerkezet. Olvasd el ezt a leírást róla.
A füst szerintem nem attól a kis szivattyútól jön, mivel a víz rendszer zárt, abból nem tudna füst jönni. Viszont előfordulhat, hogy a kisegítő fűtés, amit a hozzászólásod első részében is említettél, annak a kipuffogó gáza bejut. De ha neked már az elektromos változat van akkor nem ez okozza.



ok. Koszonom szepen,hallam mire jutok vele. Meg irok


« előző12következő »