YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. június 14. szombat, 21:01


Pitykoo írta:
Nincs ilyen hang, meg nem is mérek rajta soha semmit!
Ezért lennék kíváncsi, hogy az a két ér hova megy hogy visszakeressem...

Ammm... meg ha 12v-ról adok rá feszkót a csapra akkor az működteti majd vagy tönkre teszi?!
Valaki nem tudná megmérni neki mit ad ki rá?!
Azt nagyon megköszönném!


biztos egy relén keresztül kapcsol, legalábbis számomra úgy lenne értelme.
nézd meg a 28, 62, 63-as biztiket. ha valamelyik nem jó, akkor meg van a bibi.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 14. szombat, 20:44


gfeco írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!!
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!


leírok pár infót. nem tudom, hogy használod a klímát.
ha a középső beömlő közti tekerő hideg állásban van, akkor a kinti levegő megy a boxba azt fogja hűteni, beengedni stb. ha ezt eltekeres a melegebb állásba, esetleg full pirosba, akkor csaka fűtéscsapon keresztüli tehát meleg-et szeretné hűteni, ami nem jó. a kettő között vegyes állapot van.
feltételezem, hogy a hideg-re van tekerve. ha beindítod a klímát és auto állásban van, tehát automata üzemmódban, akkor a beállított hőmérsékletű levegőt állítja elő. ilyenkor előfordul, hogy alul és a szélvédőnél meleget fúj középen a műszerfalban meg hideget (bár ezt nem értem miért mellkasra csapatja a hideget). pl a legjobban akkor venni észre, ha valamiért mondjuk magasabb hőfok van beállítva, pl mondjuk kint van 28 fok, majd beállítás után 24 fokra csökken, és adsz egy kis kakaót, hogy 26 fokot szeretnéd. akkor a leírt helyen meleget fog bekeverni.
viszont ha nincs auto állás (nem írja a panel és nem világít a gomb), tehát a ventillátor fordulatát elállítod, beállítod magadnak, és hogy hova fújjon (bal 3 gomb is zölden világít) akkor tök mindegy hány fok van beállítva a panelen, a leghidegebbet nyomja mindenhol. ha nagyon meleg van az autóban, akkor célszerű így, mert auto módban nehezebben fog lehűlni.
javaslom nézdmeg így, hogy ne auto állásban legyen, hogy akkor mindenhol hideget fúj-e.



Úgy próbáltam és semmi!
Ahova állítom ott nyomja a meleget!
Ha mind 3-rom bekapcsolva és a jobb oldali autó levegő rés is kikapcsolva van akkor mindenütt langyos jön!!
A középkonzolt kibontottam és leszedtem a benti fütésradiátor burkolatát és néztem hogy milyen meleg!
Hiába csak a klíma volt benyomva és úgy járattam a motort az felmelegedett rendesen, pedig ugye sztem nem kellet volna!!
Ezek után méregettem kinti csatlakozón és hát semmi nem volt, nem is tudom minek kéne rajta lenni vagy hogy melyik 2 szál megy ki a vezérlőtől a csapig nem e az van valahol megsérülve!!?

Meg most azt is csinálja, hogy egyszer csak elsötétül rajta minden és fújja be a levegőt mint állat aztán ha megmozgatom a csatikat hátul leáll és visszajön rendesen a vezérlő!
Meg ha a csapnál lezárom az egyik csövet akkor jó, mindenütt hideg jön....


Amikor rádugod a csatlakozót a fütéscsapra egy kattano hangot kéne hallanod érezned.
Alapbol ha nincs rajta az áram nyitott állapotban van.Nekem siman gyujtás nélkül is kattan(elzár) amikor rádugom a csatit.
Ha nincs ilyen valoban nem jön jel a kábelen.


Nincs ilyen hang, meg nem is mérek rajta soha semmit!
Ezért lennék kíváncsi, hogy az a két ér hova megy hogy visszakeressem...

Ammm... meg ha 12v-ról adok rá feszkót a csapra akkor az működteti majd vagy tönkre teszi?!
Valaki nem tudná megmérni neki mit ad ki rá?!
Azt nagyon megköszönném!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 14. szombat, 20:47

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. június 14. szombat, 20:00


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!!
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!


leírok pár infót. nem tudom, hogy használod a klímát.
ha a középső beömlő közti tekerő hideg állásban van, akkor a kinti levegő megy a boxba azt fogja hűteni, beengedni stb. ha ezt eltekeres a melegebb állásba, esetleg full pirosba, akkor csaka fűtéscsapon keresztüli tehát meleg-et szeretné hűteni, ami nem jó. a kettő között vegyes állapot van.
feltételezem, hogy a hideg-re van tekerve. ha beindítod a klímát és auto állásban van, tehát automata üzemmódban, akkor a beállított hőmérsékletű levegőt állítja elő. ilyenkor előfordul, hogy alul és a szélvédőnél meleget fúj középen a műszerfalban meg hideget (bár ezt nem értem miért mellkasra csapatja a hideget). pl a legjobban akkor venni észre, ha valamiért mondjuk magasabb hőfok van beállítva, pl mondjuk kint van 28 fok, majd beállítás után 24 fokra csökken, és adsz egy kis kakaót, hogy 26 fokot szeretnéd. akkor a leírt helyen meleget fog bekeverni.
viszont ha nincs auto állás (nem írja a panel és nem világít a gomb), tehát a ventillátor fordulatát elállítod, beállítod magadnak, és hogy hova fújjon (bal 3 gomb is zölden világít) akkor tök mindegy hány fok van beállítva a panelen, a leghidegebbet nyomja mindenhol. ha nagyon meleg van az autóban, akkor célszerű így, mert auto módban nehezebben fog lehűlni.
javaslom nézdmeg így, hogy ne auto állásban legyen, hogy akkor mindenhol hideget fúj-e.



Úgy próbáltam és semmi!
Ahova állítom ott nyomja a meleget!
Ha mind 3-rom bekapcsolva és a jobb oldali autó levegő rés is kikapcsolva van akkor mindenütt langyos jön!!
A középkonzolt kibontottam és leszedtem a benti fütésradiátor burkolatát és néztem hogy milyen meleg!
Hiába csak a klíma volt benyomva és úgy járattam a motort az felmelegedett rendesen, pedig ugye sztem nem kellet volna!!
Ezek után méregettem kinti csatlakozón és hát semmi nem volt, nem is tudom minek kéne rajta lenni vagy hogy melyik 2 szál megy ki a vezérlőtől a csapig nem e az van valahol megsérülve!!?

Meg most azt is csinálja, hogy egyszer csak elsötétül rajta minden és fújja be a levegőt mint állat aztán ha megmozgatom a csatikat hátul leáll és visszajön rendesen a vezérlő!
Meg ha a csapnál lezárom az egyik csövet akkor jó, mindenütt hideg jön....


Amikor rádugod a csatlakozót a fütéscsapra egy kattano hangot kéne hallanod érezned.
Alapbol ha nincs rajta az áram nyitott állapotban van.Nekem siman gyujtás nélkül is kattan(elzár) amikor rádugom a csatit.
Ha nincs ilyen valoban nem jön jel a kábelen.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 14. szombat, 14:44


YELLOW írta:
Pitykoo írta: hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!!
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!


leírok pár infót. nem tudom, hogy használod a klímát.
ha a középső beömlő közti tekerő hideg állásban van, akkor a kinti levegő megy a boxba azt fogja hűteni, beengedni stb. ha ezt eltekeres a melegebb állásba, esetleg full pirosba, akkor csaka fűtéscsapon keresztüli tehát meleg-et szeretné hűteni, ami nem jó. a kettő között vegyes állapot van.
feltételezem, hogy a hideg-re van tekerve. ha beindítod a klímát és auto állásban van, tehát automata üzemmódban, akkor a beállított hőmérsékletű levegőt állítja elő. ilyenkor előfordul, hogy alul és a szélvédőnél meleget fúj középen a műszerfalban meg hideget (bár ezt nem értem miért mellkasra csapatja a hideget). pl a legjobban akkor venni észre, ha valamiért mondjuk magasabb hőfok van beállítva, pl mondjuk kint van 28 fok, majd beállítás után 24 fokra csökken, és adsz egy kis kakaót, hogy 26 fokot szeretnéd. akkor a leírt helyen meleget fog bekeverni.
viszont ha nincs auto állás (nem írja a panel és nem világít a gomb), tehát a ventillátor fordulatát elállítod, beállítod magadnak, és hogy hova fújjon (bal 3 gomb is zölden világít) akkor tök mindegy hány fok van beállítva a panelen, a leghidegebbet nyomja mindenhol. ha nagyon meleg van az autóban, akkor célszerű így, mert auto módban nehezebben fog lehűlni.
javaslom nézdmeg így, hogy ne auto állásban legyen, hogy akkor mindenhol hideget fúj-e.



Úgy próbáltam és semmi!
Ahova állítom ott nyomja a meleget!
Ha mind 3-rom bekapcsolva és a jobb oldali autó levegő rés is kikapcsolva van akkor mindenütt langyos jön!!
A középkonzolt kibontottam és leszedtem a benti fütésradiátor burkolatát és néztem hogy milyen meleg!
Hiába csak a klíma volt benyomva és úgy járattam a motort az felmelegedett rendesen, pedig ugye sztem nem kellet volna!!
Ezek után méregettem kinti csatlakozón és hát semmi nem volt, nem is tudom minek kéne rajta lenni vagy hogy melyik 2 szál megy ki a vezérlőtől a csapig nem e az van valahol megsérülve!!?

Meg most azt is csinálja, hogy egyszer csak elsötétül rajta minden és fújja be a levegőt mint állat aztán ha megmozgatom a csatikat hátul leáll és visszajön rendesen a vezérlő!
Meg ha a csapnál lezárom az egyik csövet akkor jó, mindenütt hideg jön....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 14. szombat, 15:15

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. június 14. szombat, 14:10


Pitykoo írta: hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!!
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!


leírok pár infót. nem tudom, hogy használod a klímát.
ha a középső beömlő közti tekerő hideg állásban van, akkor a kinti levegő megy a boxba azt fogja hűteni, beengedni stb. ha ezt eltekeres a melegebb állásba, esetleg full pirosba, akkor csaka fűtéscsapon keresztüli tehát meleg-et szeretné hűteni, ami nem jó. a kettő között vegyes állapot van.
feltételezem, hogy a hideg-re van tekerve. ha beindítod a klímát és auto állásban van, tehát automata üzemmódban, akkor a beállított hőmérsékletű levegőt állítja elő. ilyenkor előfordul, hogy alul és a szélvédőnél meleget fúj középen a műszerfalban meg hideget (bár ezt nem értem miért mellkasra csapatja a hideget). pl a legjobban akkor venni észre, ha valamiért mondjuk magasabb hőfok van beállítva, pl mondjuk kint van 28 fok, majd beállítás után 24 fokra csökken, és adsz egy kis kakaót, hogy 26 fokot szeretnéd. akkor a leírt helyen meleget fog bekeverni.
viszont ha nincs auto állás (nem írja a panel és nem világít a gomb), tehát a ventillátor fordulatát elállítod, beállítod magadnak, és hogy hova fújjon (bal 3 gomb is zölden világít) akkor tök mindegy hány fok van beállítva a panelen, a leghidegebbet nyomja mindenhol. ha nagyon meleg van az autóban, akkor célszerű így, mert auto módban nehezebben fog lehűlni.
javaslom nézdmeg így, hogy ne auto állásban legyen, hogy akkor mindenhol hideget fúj-e.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 14. szombat, 13:13


hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!!
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 20:20


Hali ha már klíma probléma akkor találkozott e már valaki ilyennel

Valamikor leállitom vagy valami akocsit ugye klimaaz még hagyjám hogy néha látszik egy kis köpet légnemű anyag amit kilök a klima a szellözőn de érzem rendesen a szagát. Erre ötlet? kevés lenne benne a gáz? köszönöm!


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 20:14


szotakdavid írta:
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki segítsen már légyszi, mert belesülök a kocsiba!!
Mi lehet a baja???!
Valaki valami tanács!!?


lehet a bontott csap is szar vagy a klíma panel kuka



Ujjat vettem bele, és egy darabig jó volt!
Am, meg ha direktbe lezárom akkor jó!
Akkor a klímavezérlő panel a rossz, ami a középkonzolon van ahol állítom vagy van még máshol valami kütyü?!


akkor a panelt lehet kuka a középkonzolon


Köszi!
Akkor szerzek egy olyat is és megnézem, hátha sikerül!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 20:12


Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki segítsen már légyszi, mert belesülök a kocsiba!!
Mi lehet a baja???!
Valaki valami tanács!!?


lehet a bontott csap is szar vagy a klíma panel kuka



Ujjat vettem bele, és egy darabig jó volt!
Am, meg ha direktbe lezárom akkor jó!
Akkor a klímavezérlő panel a rossz, ami a középkonzolon van ahol állítom vagy van még máshol valami kütyü?!


akkor a panelt lehet kuka a középkonzolon

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 19:30


szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki segítsen már légyszi, mert belesülök a kocsiba!!
Mi lehet a baja???!
Valaki valami tanács!!?


lehet a bontott csap is szar vagy a klíma panel kuka



Ujjat vettem bele, és egy darabig jó volt!
Am, meg ha direktbe lezárom akkor jó!
Akkor a klímavezérlő panel a rossz, ami a középkonzolon van ahol állítom vagy van még máshol valami kütyü?!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 18:41


Pitykoo írta: Hali!
Valaki segítsen már légyszi, mert belesülök a kocsiba!!
Mi lehet a baja???!
Valaki valami tanács!!?


lehet a bontott csap is szar vagy a klíma panel kuka

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 17:03


Hali!
Valaki segítsen már légyszi, mert belesülök a kocsiba!!
Mi lehet a baja???!
Valaki valami tanács!!?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 07. szombat, 18:41


Hali!
Na,ma is szenvedtem kicsit a klímával!
Ha lezártam a csapnál akkor kajak jó hideg levegőt fújt!
Amint visszarakom az új vagy a régi csapomat egy darabig jó aztán megint lent és fent meleget középen hideget fúj!!
Mi lehet a gond, mit cseréljek!??
Előre is köszi!

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. június 06. péntek, 20:11


Sziasztok
Én is ugyanebben a cipőben járok,ma cseréltem fűtéscsapot.
Egy ideig jo aztán dől be a meleg.
Gondolom a végén vezérlőpanel csere lesz.Ha valaki segitene abban hogy ez normális e megköszönném:
Beinditom az autot klima nélkül mondjuk 18 fokon van a hőmérséklet.
A fűtéscsap fém motor része 1 perc után forró.a csövek még hidegek.
Megvárom mig üzemmeleg lesz a viz majd belapcsolom a klimát.hideget fuj mindenhol rendes jéghideget.Nem értem hogy a fűtéssap mindkét csöve miért lett forro mikor nem is fütök.es ha a kezemet ráteszem a fütéscsapra lökésszerű impulzusokat érzek.
Ennek ellenére bent hideg van es fel ora mulva egSzer csak beömlik a forro levegő alul felül.az uj csappal ugyanez.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 17:26


Hali!
Sajna az örömöm nem tartott sokáig!!
Ugye már kérdeztem, hogy mi lehet a hiba ha a klíma megy és középen hideget fúj be, de a láb ill. szélvédőre meleg megy! Válasz: fűtéscsap!!
Megvettem (hát jó ára van) beraktam,kipróbáltam jó volt, működött rendesen.
Hideg mindenütt, vagy meleg mindenütt kb. egy hétig!
Ma újra kellett volna használnom mert majd meg rohadtam a kocsiba és megint csak középen fújt hideget, lent fent meleget, akármit akárhova állítottam!!!
Most beszart az új fűtéscsapom vagy van még más is ami ezt okozhatja?!
Vagy zárjam le megint a csövet és nézzem meg hogy úgy jó e és ha igen akkor eddig bírta?! De ha így van akkor mitől romolhatott el, vagy van valami ami elronthatja?!?
Segítséget előre is köszönöm!!
Ez most kicsit már bas.....a a csőröm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 05. csütörtök, 20:17