autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 21:23


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót...
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.


hát nekem utána lett hangja... csak arra tudom fogni.
a videó alatt azért van pár érdekes komment is.
mondom nekem mindegy, hogy csinálja.


Nekem is.Én nem használok semmiféle habot sem,csakis ózonos tisztítást.De mondjuk én csak szabadidőben használom a kocsit,az is sokat számít.A pollenszűrő tálcát mindig patyolat tisztán kell tartani,meg cserélni,esetleg tisztítani kell a pollenszűrőt,és ennyi.Akkor nem kell habokat fújni.De a kérdező írta,hogy nem büdös a klímája,akkor nem értem minek akarja habbal tisztítani a hőcserélőt.Teljesen felesleges akkor.De több módszert is összeírtunk neki.Támadhat a fűtőmotor felől egyszerűen,vagy támadhat a kesztyűtartó felől is,kis szereléssel.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 12. szerda, 21:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 21:23


YELLOW írta: a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


amúgy hülye vagyok
hát az első láb befúvókon keresztül is közvetlen a hőcserélőkhöz jut el a cucc. csak elég tekervényes ott az út, legalább is az endoszkóppal elég macerás volt belesni onnan. de még talán innen támadható a legjobban bontás nélkül.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 21:17


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót...
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.


hát nekem utána lett hangja... csak arra tudom fogni.
a videó alatt azért van pár érdekes komment is.
mondom nekem mindegy, hogy csinálja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 21:11


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót...
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 21:04


a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 12. szerda, 21:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 20:46


Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót...
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 20:41


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

(Ebben az a poén hogy az E34Tds-emnek itt volt a pollenszűrője ahol nekünk a süni )


E46-ban kb ennyi jó, hogy a pollenszűrő cseréhez nem kell bontani semmit. de minden máshoz...
egyébként tisztítani, ha van jó szórófejed, lehet pl. penész ölőt is hazsnálni, azzal permetezni, majd deszt. vízzel öblítani. vagy épp gőztisztítóval kigőzolni.
sőt a habot is célszerű deszt. vízzel leöblíteni, hiába lefolyik egy idő után.
Itt a süninél mehet be a hab vagy a penészőlőő is?



Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 19:53


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

(Ebben az a poén hogy az E34Tds-emnek itt volt a pollenszűrője ahol nekünk a süni )


E46-ban kb ennyi jó, hogy a pollenszűrő cseréhez nem kell bontani semmit. de minden máshoz...
egyébként tisztítani, ha van jó szórófejed, lehet pl. penész ölőt is hazsnálni, azzal permetezni, majd deszt. vízzel öblítani. vagy épp gőztisztítóval kigőzolni.
sőt a habot is célszerű deszt. vízzel leöblíteni, hiába lefolyik egy idő után.
Itt a süninél mehet be a hab vagy a penészőlőő is?


mehet, de arra ügyelj, ha lehet a hőcserélő felé menjen, ne a venti felé.
penészölőből nem mind jó amúgy. jobb ha a habnál maradsz.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 19:33


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

(Ebben az a poén hogy az E34Tds-emnek itt volt a pollenszűrője ahol nekünk a süni )


E46-ban kb ennyi jó, hogy a pollenszűrő cseréhez nem kell bontani semmit. de minden máshoz...
egyébként tisztítani, ha van jó szórófejed, lehet pl. penész ölőt is hazsnálni, azzal permetezni, majd deszt. vízzel öblítani. vagy épp gőztisztítóval kigőzolni.
sőt a habot is célszerű deszt. vízzel leöblíteni, hiába lefolyik egy idő után.
Itt a süninél mehet be a hab vagy a penészőlőő is?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 19:15


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

(Ebben az a poén hogy az E34Tds-emnek itt volt a pollenszűrője ahol nekünk a süni )


E46-ban kb ennyi jó, hogy a pollenszűrő cseréhez nem kell bontani semmit. de minden máshoz...
egyébként tisztítani, ha van jó szórófejed, lehet pl. penész ölőt is hazsnálni, azzal permetezni, majd deszt. vízzel öblítani. vagy épp gőztisztítóval kigőzolni.
sőt a habot is célszerű deszt. vízzel leöblíteni, hiába lefolyik egy idő után.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 18:18


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

(Ebben az a poén hogy az E34Tds-emnek itt volt a pollenszűrője ahol nekünk a süni )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 15:44


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 11:30


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 11:08


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. július 12. szerda, 11:05


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.