Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2015. március 25. szerda, 12:14


YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta: na ezt a topic nyitást oszt végképp nem értem.
a topic nyitó azt a címet adta, hogy Kormánymű BMW F11, erre E60-ról kérdez, miközben az adatlapján E91 van. na ezt adja össze valaki (=160, bár ha hexának vesszük a betűket, akkor nem ez az eredmény).


LEhetne a lényeggel foglalkozni? Miért kell kekeckedni? Azért kérdezem az E60-ast(eléggé gyakori autó) mert hasonlít az F11-hez. És igen! volt szerencsém az E91-t lecserélni F11-re, csak éppen nem volt időm a profilképet és a többi módosítani, mert van egy problémám és AZZAL FOGLALKOZOM, ehhez jóindulatú emberek segítségét kérem. ITT. Van még valami?


miért én rossz indulatból írtam, azt gondolod? csak nem állt össze a kép. és azért mert az E60 hasonlít (BMW mindkettő valóban) az F11-re még lehet totál más az egész.
csupán ezt a magyarázatot vártam, mert lehet aki tudna segíteni, és látja ezt, nem tudja mi van. erre próbáltam rávilágítani.


Rendben. Oké...jó lenne ha tudna valaki segíteni, mert 10 szerelőből 10 mást mond...Legtöbben az elektromos kormányműre esküsznek, de nincs a fogasléc meggörgülve és az elektronika sem jelez hibát......persze én a futóműre esküszöm, de elfoglult vagyok, mert az az olcsóbb megoldás...

Szóval most már konkrétan érzem mikor csinálja, ha mindig ütközésig tekerem a kormányt és utána kezd el rosszalkodni.....







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2015. március 25. szerda, 18:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. március 25. szerda, 11:37


Pistamann írta:
YELLOW írta: na ezt a topic nyitást oszt végképp nem értem.
a topic nyitó azt a címet adta, hogy Kormánymű BMW F11, erre E60-ról kérdez, miközben az adatlapján E91 van. na ezt adja össze valaki (=160, bár ha hexának vesszük a betűket, akkor nem ez az eredmény).


LEhetne a lényeggel foglalkozni? Miért kell kekeckedni? Azért kérdezem az E60-ast(eléggé gyakori autó) mert hasonlít az F11-hez. És igen! volt szerencsém az E91-t lecserélni F11-re, csak éppen nem volt időm a profilképet és a többi módosítani, mert van egy problémám és AZZAL FOGLALKOZOM, ehhez jóindulatú emberek segítségét kérem. ITT. Van még valami?


miért én rossz indulatból írtam, azt gondolod? csak nem állt össze a kép. és azért mert az E60 hasonlít (BMW mindkettő valóban) az F11-re még lehet totál más az egész.
csupán ezt a magyarázatot vártam, mert lehet aki tudna segíteni, és látja ezt, nem tudja mi van. erre próbáltam rávilágítani.

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2015. március 25. szerda, 11:21


YELLOW írta: na ezt a topic nyitást oszt végképp nem értem.
a topic nyitó azt a címet adta, hogy Kormánymű BMW F11, erre E60-ról kérdez, miközben az adatlapján E91 van. na ezt adja össze valaki (=160, bár ha hexának vesszük a betűket, akkor nem ez az eredmény).


LEhetne a lényeggel foglalkozni? Miért kell kekeckedni? Azért kérdezem az E60-ast(eléggé gyakori autó) mert hasonlít az F11-hez. És igen! volt szerencsém az E91-t lecserélni F11-re, csak éppen nem volt időm a profilképet és a többi módosítani, mert van egy problémám és AZZAL FOGLALKOZOM, ehhez jóindulatú emberek segítségét kérem. ITT. Van még valami?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. március 25. szerda, 07:38


na ezt a topic nyitást oszt végképp nem értem.
a topic nyitó azt a címet adta, hogy Kormánymű BMW F11, erre E60-ról kérdez, miközben az adatlapján E91 van. na ezt adja össze valaki (=160, bár ha hexának vesszük a betűket, akkor nem ez az eredmény).

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2015. március 24. kedd, 23:58


bmw320d4 írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Itt is rákérdezek, esetleg találkozott valaki ilyen problémával az E60-asoknális.
Szóval a kormányszervó(full elektromos) hülyéskedik, ha nyugodtan vezetek, akkor szinte soha nem okozza a problémát, de ha kicsit sportosabban veszem be a kanyart, vagy minusz hideg volt éjszaka, akkor a szervó kis időkre bekeményedik vagy akadozik, akár álló helyzetben is. Számítógép semmilyen elektromos hibát nem jelez, a kormánymű nem kopog, a fogaslécnek elvileg semmi baja, hiszen van amikor napokig nem csinálja. Ha éjszaka hideg volt akkor reggeliindításkor garantáltan kemény a szervó pár másodpercre, vagy akadozik. Azt mondták DSC hiba, mert sportos vezetéskor jön elő, de a kompjuter nem ír hibát, van aki a kormányműre esküdött, de akkor miért jó napokig? Némi kopogást hallok a lengéscsillapító felöl, de a lengéscsillapítók mérve voltak. Toronycsapágy szorul esetleg? Hideg időben az feszül, aztán jobb lesz? terheléskor feszül? Aksit is cseréltünk, mert már gyenge volt a gyári, de nem változott a dolog. Tud valaki mondani valamit?


Akkor van hasonló, ha nincs felszabadítva szoftverfrissítés után a kormánymű (EPS) FSC-vel.

Ha nem volt frissítve, akkor meg lehet próbálni, sokat változtatnak a karakterisztikán.


Tudsz vkit, aki tud ilyet?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 24. kedd, 20:41


Pistamann írta: Sziasztok!

Itt is rákérdezek, esetleg találkozott valaki ilyen problémával az E60-asoknális.
Szóval a kormányszervó(full elektromos) hülyéskedik, ha nyugodtan vezetek, akkor szinte soha nem okozza a problémát, de ha kicsit sportosabban veszem be a kanyart, vagy minusz hideg volt éjszaka, akkor a szervó kis időkre bekeményedik vagy akadozik, akár álló helyzetben is. Számítógép semmilyen elektromos hibát nem jelez, a kormánymű nem kopog, a fogaslécnek elvileg semmi baja, hiszen van amikor napokig nem csinálja. Ha éjszaka hideg volt akkor reggeliindításkor garantáltan kemény a szervó pár másodpercre, vagy akadozik. Azt mondták DSC hiba, mert sportos vezetéskor jön elő, de a kompjuter nem ír hibát, van aki a kormányműre esküdött, de akkor miért jó napokig? Némi kopogást hallok a lengéscsillapító felöl, de a lengéscsillapítók mérve voltak. Toronycsapágy szorul esetleg? Hideg időben az feszül, aztán jobb lesz? terheléskor feszül? Aksit is cseréltünk, mert már gyenge volt a gyári, de nem változott a dolog. Tud valaki mondani valamit?


Akkor van hasonló, ha nincs felszabadítva szoftverfrissítés után a kormánymű (EPS) FSC-vel.

Ha nem volt frissítve, akkor meg lehet próbálni, sokat változtatnak a karakterisztikán.

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2015. március 24. kedd, 19:41


Sziasztok!

Itt is rákérdezek, esetleg találkozott valaki ilyen problémával az E60-asoknális.
Szóval a kormányszervó(full elektromos) hülyéskedik, ha nyugodtan vezetek, akkor szinte soha nem okozza a problémát, de ha kicsit sportosabban veszem be a kanyart, vagy minusz hideg volt éjszaka, akkor a szervó kis időkre bekeményedik vagy akadozik, akár álló helyzetben is. Számítógép semmilyen elektromos hibát nem jelez, a kormánymű nem kopog, a fogaslécnek elvileg semmi baja, hiszen van amikor napokig nem csinálja. Ha éjszaka hideg volt akkor reggeliindításkor garantáltan kemény a szervó pár másodpercre, vagy akadozik. Azt mondták DSC hiba, mert sportos vezetéskor jön elő, de a kompjuter nem ír hibát, van aki a kormányműre esküdött, de akkor miért jó napokig? Némi kopogást hallok a lengéscsillapító felöl, de a lengéscsillapítók mérve voltak. Toronycsapágy szorul esetleg? Hideg időben az feszül, aztán jobb lesz? terheléskor feszül? Aksit is cseréltünk, mert már gyenge volt a gyári, de nem változott a dolog. Tud valaki mondani valamit?