YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. november 28. szombat, 09:19


mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Nem változott semmi sajnos.


mármint a fordulat esés megmaradt?
nekem is ha végállásban van, és ott tartom, akkor vagy 300-at csökken a fordulat. ha csak fél-fél fordulatot tekerek, akkor olyan 50-100 fordulat a változás. de ilyen miatt sosem fulladt még le. mert a motor mintha beavatkozna és ad egy kis gázt magától.
a klímád nincs véletlen bekapcsolva páramentesítés miatt? mert az is levesz kicsit. igaz akkor is emel fordulatot. de beterheli a motort az is. elindulni meg gázzal kell, nem alapjárattal.
ha van rásegítés, tehát érezni, hogy a szervo dolgozik, de nincs hangja, azaz nem visít, vagy változik meg a hang, illetve lesz egy külön hang kormány tekerésre, én nem aggódnék.
de persze tévedhetek.
de mondom olyan is van, hogy a tartályt is érdemes cserélni. abban is van valami szűrő szerűség tán.


a kormányon sok változást nem vettem észre, de a fordulat esés megmaradt igen. gázzal indulok, de azért szerintem az túlzás hogy mekkora gáz kell hozzá hogy ne fulladjon le (1500-2000). amúgy nem aggódok csak zavaró, lassan megyek vele amúgy is szerelőhöz hátsó lengőkar szilentekkel.. és rákérdezekmi lehet, ha nincs nagyobb baja akkor lehet igy marad egyenlőre


majd írd meg mi lett.
még ami eszembe jutott, hogy maga a kormánymű lehet tényleg gatya állapotban van, nehezen mozdul. emiatt is lehet nagyobb erő kell, ami lefogja a motort. ezér gondoltam talán egy friss olaj segít, mert ami benne volt az gatya volt már. még mindig olcsóbb először olajat cserélni, mint kormányművet.

mikulasviktor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz mikulasviktor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. november 27. péntek, 23:14


YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Nem változott semmi sajnos.


mármint a fordulat esés megmaradt?
nekem is ha végállásban van, és ott tartom, akkor vagy 300-at csökken a fordulat. ha csak fél-fél fordulatot tekerek, akkor olyan 50-100 fordulat a változás. de ilyen miatt sosem fulladt még le. mert a motor mintha beavatkozna és ad egy kis gázt magától.
a klímád nincs véletlen bekapcsolva páramentesítés miatt? mert az is levesz kicsit. igaz akkor is emel fordulatot. de beterheli a motort az is. elindulni meg gázzal kell, nem alapjárattal.
ha van rásegítés, tehát érezni, hogy a szervo dolgozik, de nincs hangja, azaz nem visít, vagy változik meg a hang, illetve lesz egy külön hang kormány tekerésre, én nem aggódnék.
de persze tévedhetek.
de mondom olyan is van, hogy a tartályt is érdemes cserélni. abban is van valami szűrő szerűség tán.


a kormányon sok változást nem vettem észre, de a fordulat esés megmaradt igen. gázzal indulok, de azért szerintem az túlzás hogy mekkora gáz kell hozzá hogy ne fulladjon le (1500-2000). amúgy nem aggódok csak zavaró, lassan megyek vele amúgy is szerelőhöz hátsó lengőkar szilentekkel.. és rákérdezekmi lehet, ha nincs nagyobb baja akkor lehet igy marad egyenlőre

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. november 27. péntek, 19:25


mikulasviktor írta: Nem változott semmi sajnos.


mármint a fordulat esés megmaradt?
nekem is ha végállásban van, és ott tartom, akkor vagy 300-at csökken a fordulat. ha csak fél-fél fordulatot tekerek, akkor olyan 50-100 fordulat a változás. de ilyen miatt sosem fulladt még le. mert a motor mintha beavatkozna és ad egy kis gázt magától.
a klímád nincs véletlen bekapcsolva páramentesítés miatt? mert az is levesz kicsit. igaz akkor is emel fordulatot. de beterheli a motort az is. elindulni meg gázzal kell, nem alapjárattal.
ha van rásegítés, tehát érezni, hogy a szervo dolgozik, de nincs hangja, azaz nem visít, vagy változik meg a hang, illetve lesz egy külön hang kormány tekerésre, én nem aggódnék.
de persze tévedhetek.
de mondom olyan is van, hogy a tartályt is érdemes cserélni. abban is van valami szűrő szerűség tán.

mikulasviktor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz mikulasviktor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. november 27. péntek, 14:33


Nem változott semmi sajnos.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. november 26. csütörtök, 19:49


b_imi írta:
mikulasviktor írta:

szerintem megbontom a csövet és úgy cserélem.
egyébként nem tudom volt-e már cserélve..


Ebből szivattyú csere lesz.


szerintem még nem. ha nincs hangja, főleg végállásban a szivattyúnak, talán segít az olaj csere. láttam már ilyet, és szerencsére nem lett baja semminek.
de persze előfordulhat.
szerk.: legalábbis nekem a jelek arra utalnak, hogy az olaj van már elgyengülve, mert még rásegít, csak mivel a viszkozitása már sz*r, ezért a pumpa jobban dolgozik ezért esik le a fordulat. de lehet rossz a következtetés.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. november 26. csütörtök, 19:59

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. november 26. csütörtök, 19:40


mikulasviktor írta:

szerintem megbontom a csövet és úgy cserélem.
egyébként nem tudom volt-e már cserélve..


Ebből szivattyú csere lesz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. november 26. csütörtök, 18:55


mikulasviktor írta:
Nagyattila írta:
mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.


rendben, köszönöm. ATF kupak van rajta, csak az unix ezt dobta fel amit linkeltem és gondoltam jó lesz hozzá. Van valami bevált fajta hozzá vagy csak annyi a lényeg hogy ATF és dex 2-3 legyen? Meg egyébként mennyi kell bele? mert valahol 1.2 litert olvastam csak ha annyit veszek meg fölöslegesen megmarad 8 deci.


hát elvileg elég 1. nekem maradt is pici. de ha úgy akarod cserélni, hogy csövet nem bontasz, akkor jobb 2 litert venni, és jól kijáratni.
azaz leszívod a tartályból. felöntöd a szintjelzés MAX-ig. megjáratod párszor a végállások között a kormányt kb 10x. majd újra leszív. feltölt megint. újra átjáratni. aztán megint. 3. leszívásnál a megjáratás után, csak egy picit szívj fel, és néz meg a színét. ha szép élénk piros, akkor nem kell full leszívni már, csak belőni a szintet.
igazából mindegy. valaki Mannol-t használ, max 2 évente lecseréli, vagy 30ezrenként. tudja a DEXRON II vagy III-at aztán annyi.


szerintem megbontom a csövet és úgy cserélem.
egyébként nem tudom volt-e már cserélve..


Kormánymű csere
De ha így néz ki az olaj be töltöd sok jóra ne számíts... hengerfej...


ne haragudj de te miről beszélsz ?





mikulasviktor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz mikulasviktor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. november 26. csütörtök, 00:02


Nagyattila írta:
mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.


rendben, köszönöm. ATF kupak van rajta, csak az unix ezt dobta fel amit linkeltem és gondoltam jó lesz hozzá. Van valami bevált fajta hozzá vagy csak annyi a lényeg hogy ATF és dex 2-3 legyen? Meg egyébként mennyi kell bele? mert valahol 1.2 litert olvastam csak ha annyit veszek meg fölöslegesen megmarad 8 deci.


hát elvileg elég 1. nekem maradt is pici. de ha úgy akarod cserélni, hogy csövet nem bontasz, akkor jobb 2 litert venni, és jól kijáratni.
azaz leszívod a tartályból. felöntöd a szintjelzés MAX-ig. megjáratod párszor a végállások között a kormányt kb 10x. majd újra leszív. feltölt megint. újra átjáratni. aztán megint. 3. leszívásnál a megjáratás után, csak egy picit szívj fel, és néz meg a színét. ha szép élénk piros, akkor nem kell full leszívni már, csak belőni a szintet.
igazából mindegy. valaki Mannol-t használ, max 2 évente lecseréli, vagy 30ezrenként. tudja a DEXRON II vagy III-at aztán annyi.


szerintem megbontom a csövet és úgy cserélem.
egyébként nem tudom volt-e már cserélve..


Kormánymű csere
De ha így néz ki az olaj be töltöd sok jóra ne számíts... hengerfej...


ne haragudj de te miről beszélsz ?


státusz Nagyattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. november 25. szerda, 22:59


mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.


rendben, köszönöm. ATF kupak van rajta, csak az unix ezt dobta fel amit linkeltem és gondoltam jó lesz hozzá. Van valami bevált fajta hozzá vagy csak annyi a lényeg hogy ATF és dex 2-3 legyen? Meg egyébként mennyi kell bele? mert valahol 1.2 litert olvastam csak ha annyit veszek meg fölöslegesen megmarad 8 deci.


hát elvileg elég 1. nekem maradt is pici. de ha úgy akarod cserélni, hogy csövet nem bontasz, akkor jobb 2 litert venni, és jól kijáratni.
azaz leszívod a tartályból. felöntöd a szintjelzés MAX-ig. megjáratod párszor a végállások között a kormányt kb 10x. majd újra leszív. feltölt megint. újra átjáratni. aztán megint. 3. leszívásnál a megjáratás után, csak egy picit szívj fel, és néz meg a színét. ha szép élénk piros, akkor nem kell full leszívni már, csak belőni a szintet.
igazából mindegy. valaki Mannol-t használ, max 2 évente lecseréli, vagy 30ezrenként. tudja a DEXRON II vagy III-at aztán annyi.


szerintem megbontom a csövet és úgy cserélem.
egyébként nem tudom volt-e már cserélve..


Kormánymű csere
De ha így néz ki az olaj be töltöd sok jóra ne számíts... hengerfej...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. november 25. szerda, 23:06

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. november 25. szerda, 22:15


mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.


rendben, köszönöm. ATF kupak van rajta, csak az unix ezt dobta fel amit linkeltem és gondoltam jó lesz hozzá. Van valami bevált fajta hozzá vagy csak annyi a lényeg hogy ATF és dex 2-3 legyen? Meg egyébként mennyi kell bele? mert valahol 1.2 litert olvastam csak ha annyit veszek meg fölöslegesen megmarad 8 deci.


hát elvileg elég 1. nekem maradt is pici. de ha úgy akarod cserélni, hogy csövet nem bontasz, akkor jobb 2 litert venni, és jól kijáratni.
azaz leszívod a tartályból. felöntöd a szintjelzés MAX-ig. megjáratod párszor a végállások között a kormányt kb 10x. majd újra leszív. feltölt megint. újra átjáratni. aztán megint. 3. leszívásnál a megjáratás után, csak egy picit szívj fel, és néz meg a színét. ha szép élénk piros, akkor nem kell full leszívni már, csak belőni a szintet.
igazából mindegy. valaki Mannol-t használ, max 2 évente lecseréli, vagy 30ezrenként. tudja a DEXRON II vagy III-at aztán annyi.


szerintem megbontom a csövet és úgy cserélem.
egyébként nem tudom volt-e már cserélve..


hát ez elég okádék színű
jobb a töltögetős megoldás szerintem. mert ha leveszed a csövet, járó motornál meg kell járatni, közben tartani a csövet, de ne károsodjon a szivattyú, stb.
egy biztos, csere után meg fogsz lepődni szerintem a kormányon.

mikulasviktor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz mikulasviktor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. november 25. szerda, 20:34


YELLOW írta:
mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.


rendben, köszönöm. ATF kupak van rajta, csak az unix ezt dobta fel amit linkeltem és gondoltam jó lesz hozzá. Van valami bevált fajta hozzá vagy csak annyi a lényeg hogy ATF és dex 2-3 legyen? Meg egyébként mennyi kell bele? mert valahol 1.2 litert olvastam csak ha annyit veszek meg fölöslegesen megmarad 8 deci.


hát elvileg elég 1. nekem maradt is pici. de ha úgy akarod cserélni, hogy csövet nem bontasz, akkor jobb 2 litert venni, és jól kijáratni.
azaz leszívod a tartályból. felöntöd a szintjelzés MAX-ig. megjáratod párszor a végállások között a kormányt kb 10x. majd újra leszív. feltölt megint. újra átjáratni. aztán megint. 3. leszívásnál a megjáratás után, csak egy picit szívj fel, és néz meg a színét. ha szép élénk piros, akkor nem kell full leszívni már, csak belőni a szintet.
igazából mindegy. valaki Mannol-t használ, max 2 évente lecseréli, vagy 30ezrenként. tudja a DEXRON II vagy III-at aztán annyi.


szerintem megbontom a csövet és úgy cserélem.
egyébként nem tudom volt-e már cserélve..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. november 25. szerda, 19:28


mikulasviktor írta:
YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.


rendben, köszönöm. ATF kupak van rajta, csak az unix ezt dobta fel amit linkeltem és gondoltam jó lesz hozzá. Van valami bevált fajta hozzá vagy csak annyi a lényeg hogy ATF és dex 2-3 legyen? Meg egyébként mennyi kell bele? mert valahol 1.2 litert olvastam csak ha annyit veszek meg fölöslegesen megmarad 8 deci.


hát elvileg elég 1. nekem maradt is pici. de ha úgy akarod cserélni, hogy csövet nem bontasz, akkor jobb 2 litert venni, és jól kijáratni.
azaz leszívod a tartályból. felöntöd a szintjelzés MAX-ig. megjáratod párszor a végállások között a kormányt kb 10x. majd újra leszív. feltölt megint. újra átjáratni. aztán megint. 3. leszívásnál a megjáratás után, csak egy picit szívj fel, és néz meg a színét. ha szép élénk piros, akkor nem kell full leszívni már, csak belőni a szintet.
igazából mindegy. valaki Mannol-t használ, max 2 évente lecseréli, vagy 30ezrenként. tudja a DEXRON II vagy III-at aztán annyi.

mikulasviktor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz mikulasviktor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. november 25. szerda, 18:09


YELLOW írta:
mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.


rendben, köszönöm. ATF kupak van rajta, csak az unix ezt dobta fel amit linkeltem és gondoltam jó lesz hozzá. Van valami bevált fajta hozzá vagy csak annyi a lényeg hogy ATF és dex 2-3 legyen? Meg egyébként mennyi kell bele? mert valahol 1.2 litert olvastam csak ha annyit veszek meg fölöslegesen megmarad 8 deci.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. november 25. szerda, 18:16

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. november 25. szerda, 15:58


mikulasviktor írta: Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?


lehet az olaj miatt is, de ha hideg van és meg van dermedve, normális is lehet, de nem ennyire.
ha a szervo tartály kupakján nincs zöld matrica, hanem ATF felirat van, akkor ATF olaj kell bele. Dexron 2 vagy 3. elvileg mindkettő jó.
ha zöld kupak,akkor CHF olaj kell. leginkább amcsi változatokra jellemző, de eu modelleknél is előfordulhat. de a kupakon írva lesz. nem lehet leverni, szóval amilyet ír, olyan kell.
előfordulhat, hogy a tartályt is cserélni kell. érdemes megnézni mennyire szennyezett belül.

mikulasviktor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz mikulasviktor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. november 25. szerda, 03:02


Sziasztok. Olyan hibája van az autómnak, hogy hidegindítás után, ha elkezdem tekerni a kormányt leesik a fordulat és ha kormány tekerés közben el is akarok indulni nagyon könnyen lefullad az autó, nagyjából 2000 es fordulat körül lehet elindulni vele mert különben lefullad.. Egy szervóolaj cserét megejtenék a holnapi napon. A link neve ez a szervóolaj jó bele vagy mindenképp ATF olaj kell? És ha ez az olajcsere nem segítene rajta valakinek valami tipp, hogy mi lehet a baj ?