Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. július 13. kedd, 21:53


wagusty írta:
Szia

Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.

Üdv

Érdekes, amit írsz. Láttad a kiszerelt lendkereket, kuplungszettet? Tuti vadonat-új lendkereket kaptál? Nem lehet, hogy használtat, ami 2 hónap után kezdett el beszarni? Mert a rázkódás annak a tipikus jele, hogy a lendkerék gumija kezd elkopni, és síkban elmozdul, elkezd lötyögni. Egy zsír új lendkerék ilyet nem produkálhat, ha mégis, akkor selejtes, arra meg elvileg van garancia.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. július 13. kedd, 20:08


Ezexerint, neked most 2 tömegűt raktak be végül?

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. július 13. kedd, 20:05


Memmaao írta: Na, ma megvolt a kuplung-lendkerék csere. Munkadíjjal 212 ezerben állt meg a dolog. De megérte! Össze sem lehet hasonlítani az eredményt a kopott lendkerékkel, kuplunggal. Induláskor nem rángat, pont jó helyen fog, szóval ég és föld... Ja, merev lendkerékkel kapcsolatban: van 1 nagy hátránya, amit egy hozzáértő mondott: Bizonyos fordulatszámon a kuplungon lévő elasztikus rugó nem tudja tökéletesen helyettesíteni a két-tömegű lendkereket és így nagyon berázkódik, rángat a kocsi. Szóval, ha ez a jelenség pont a megszokott utazósebességnél lép fel, na az ciki. Én örülök, hogy a gyári kijött ennyiből...


Szia

Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.

Üdv

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. július 13. kedd, 19:42


Na, ma megvolt a kuplung-lendkerék csere. Munkadíjjal 212 ezerben állt meg a dolog. De megérte! Össze sem lehet hasonlítani az eredményt a kopott lendkerékkel, kuplunggal. Induláskor nem rángat, pont jó helyen fog, szóval ég és föld... Ja, merev lendkerékkel kapcsolatban: van 1 nagy hátránya, amit egy hozzáértő mondott: Bizonyos fordulatszámon a kuplungon lévő elasztikus rugó nem tudja tökéletesen helyettesíteni a két-tömegű lendkereket és így nagyon berázkódik, rángat a kocsi. Szóval, ha ez a jelenség pont a megszokott utazósebességnél lép fel, na az ciki. Én örülök, hogy a gyári kijött ennyiből...

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. július 09. péntek, 06:44


hancurozo írta:
Tiba írta: Enyémhez lehet 1tömegűt rendelni? Hol tudnék utánajárni?


talán itt: http://www.meisterschaftmotor.com/driveline.html


Ennél olcsóbb a gyári lendkerék.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 21:22


Tiba írta: Enyémhez lehet 1tömegűt rendelni? Hol tudnék utánajárni?


talán itt: http://www.meisterschaftmotor.com/driveline.html

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 21:00


Tiba írta: Enyémhez lehet 1tömegűt rendelni? Hol tudnék utánajárni?


Nem. Én most alaposan utánajártam és sajnos nem, ez az egy Valeo-s szett volt a reményem, de csak papíron jó bele.... Szóval meg kell venni a gyári lendkereket. Schneider pécs: németből tudnak, bruttó 219 e ft. A METEORnál, UNIX-nál 250e körül van a bruttó kisker ára, innen autószerelő függő, hogy mennyiért kapod, a legtöbb autószerelő 40%-kot kap az árból és ahhoz képest mond neked árat, hogy milyen a viszonyotok Én a 255e ft-ból kaptam 45% engedményt, mert a barátom aki hozta, a Meteornál dolgozik így volt 140e ft.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 20:38


Enyémhez lehet 1tömegűt rendelni? Hol tudnék utánajárni?

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 20:04


Hát igen, az Unix rendszere volt hibás, e46 d-hez tényleg nincs Valeo-s szett. Persze ez már csak akkor derült ki, amikor szét volt kapva a cucc. A lendkerekem kuka, nem véletlen rángatott csúsztatott kuplungnál a kocsi. A Kuplungon azért volt még ferodol, de a kinyomó csapágy szintén sanyi, inkább lerendeltem egy egész szettet, ne kelljen 50e múlva újra szétszedni. Gyári kettős-tömegű lendkerék+kuplung szett 190E ft + 25e ft munkadíj...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 14:13


Nemrég cseréltem kéttömegű lendkereket meg kuplungot. A kéttömegű lendkerékhez is rugós kuplungtárcsa járt. Az a rugó viszont töredék elmozdulást sem tesz lehetővé, mint a lendkerék - sokkal kevésbé csillapít -, ha a kétömegű kiváltásában gondolkodik valaki, ahhoz sokkal jobban megcsinált kuplungtárcsa kell. Autósboltból elhoztam egy Valeo szórólapot, amiben a kéttömegű lendkereket kiváltó egytömegűt reklámozzák. Ezek elvileg ilyenek. A 3d-hez sajnos nem készítenek.

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. július 08. csütörtök, 06:49


Tiba írta: Szerintem a tárcsában lévő rugók váltják ki.


Igen, én írtam hülyeséget, a tárcsában van a négy rugó.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. július 07. szerda, 23:11


Szerintem a tárcsában lévő rugók váltják ki.


Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. július 07. szerda, 23:01


Tiba írta: Csinálhatnál képeket


Megpróbálok, de lehet a szerelőnek nem tetszene a dolog. Az unixauto.hu-n az autó paramétereit beírva az M47N204D4 motorkódú, 1995ccm-es 110kW-os 150le-s e46-oshoz nem is dobja ki ezt a szettet. Az enyém M47N204D4, 1995ccm-es 85kW-os 116Le-s, ehhez kiadja, mint kuplungszett. Csak a 115, 116, 136 le-s változatokhoz. Lehet azért, mert ezekben 5 gangos váltó van?? Egy másik nagykerben csodálkoztak, mert tudták, hogy a Valeo gyárt merev-lendkerekes helyettesítő szettet kettőstömegű helyett, csak azt nem, hogy bmw-hez is. Bízom benne, hogy holnap nem az fog kiderülni, hogy nem jó bele, hanem, hogy tényleg van ilyen. Egyébként utánakérdeztem, a gumi csillapítást 4 rugó váltja ki, ami a lendkerékbe van szerelve.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. július 07. szerda, 21:16


Csinálhatnál képeket