Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 07:37


mattisxs írta: Hello!

SEGÍTSETEK KÉRLEK!
Vásároltam egy 2001-es évjáratú E46 szériás 330xd-t és ebbe szeretnék lefújószelepet szereltetni, vagy hogy megoldható-e egyáltalán?
Ha igen, akkor van-e különbség lefújószelp és lefújószelep közt,vagy milyet érdemes venni?
Kihez lehet fordulni beszereltetés céljából?
Ha meg nem akkor... így jártam! :S



megoldható bele a lefujószelep, leginkább árban meg hangban van közte különbség, az olcsó itt is szar.
olyanhoz érdemes menni venni aki fel is tudja neked progizni és úgy állítja be szelep elektronikáját hogy a motorba ne tegyen kárt
Ami fontos a Benzinesé nem jó bele mert Dieselbe elektromosan vezérelt kell



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2001

státusz mattisxs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 00:22


Hello!

SEGÍTSETEK KÉRLEK!
Vásároltam egy 2001-es évjáratú E46 szériás 330xd-t és ebbe szeretnék lefújószelepet szereltetni, vagy hogy megoldható-e egyáltalán?
Ha igen, akkor van-e különbség lefújószelp és lefújószelep közt,vagy milyet érdemes venni?
Kihez lehet fordulni beszereltetés céljából?
Ha meg nem akkor... így jártam! :S


fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. október 07. csütörtök, 22:10


Először szerezz be egy + turbót utána rakj fel lefujószelepet mert megfog halni a turbód! Ugyanis többet fog dolgozni a turbó mint a gyári lefujószeleppel és ezt sokáig nem bírja! Az igaz hogy lehet vele vagánykodni de szerintem nem éri meg! Tapasztalatbol mondom! Nekem is volt és meghalt a turbóm!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. június 01. vasárnap, 16:02


Sajnos nem áll módómban cserélni, mert a barátaimtól kaptam születésnapomra.
Nem is akarom nagyon forgatni... csak mikor elgurul a gyógyszerem...

Közönöm a hozzászólásokat!



SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. június 01. vasárnap, 08:49


Steve:
Ez mostanaba a "divatrol" szol.

Sztem is teljesen felesleges dizelbe. ( Az E39-E46 talin a polus parkolojaba volt egy audi a4 tdi es volt benne lefujoszelep,....produkalta is magat fel le jarkalt......volt is mosoly a "pruszkolesre" )

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2008. június 01. vasárnap, 01:28


ute107 írta: Hali! Segítsetek.

Bennt van a lefújószelep, de semmit sem csinál.
Állítottunk rajt, több állása is van neki, de semmi.
Azt hallottam állítólag kevés a vákum, és azért nem mûködik.
Kikötöttük a gyári lefújót, úgy sem jó.

Mit lehet tenni?
Szakértõk segítségét kérem.
Elõre is köszönöm


Kedves ute107!

Nekem kb 2 hete ajánlották, hogy jó árban vehetek magamnak lefújó szelepet.
Felhívtam a gurunkat , rhantos mestert, hogy kikérjem a véleményét és Õ egyértelmûen azt a választ adta a kérdésemre, hogy a diesel autókba nem kell plusz lefújószelep.
Az a turbo nyomás amit a dieselek produkálnak, nem a bengás nyomással azonosak.
Ahhoz hogy sziszegjen, agyon kellene forgatni csóri vasat.
A diesel pedig nem a pörgettyûrõl szól ugyebár, hanem az alacsony fordulaton, nyomatékból autózásról.
Ahhoz, hogy sziszegjen, legalább 2500-as fordulat kellene, azon viszont az én vasam már olyan sebességet produkál, hogy nem tudnám kiautózni.
Azért meg, hogy sziszegjen, szerintem lámaság szétforgatni csóri motort.
Az én szerény véleményem, hogy ha van rá mód inkább cseréld be valami más cuccra, ami esetleg hasznosabb lehet a vasra.

Üdv: Steve

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. május 31. szombat, 14:43


ute107 írta: Hali! Segítsetek.

Bennt van a lefújószelep, de semmit sem csinál.
Állítottunk rajt, több állása is van neki, de semmi.
Azt hallottam állítólag kevés a vákum, és azért nem mûködik.
Kikötöttük a gyári lefújót, úgy sem jó.

Mit lehet tenni?
Szakértõk segítségét kérem.
Elõre is köszönöm


A BOV-ot nem azért találták ki, hogy ha a turbó gázelvételnél nekitolja a bezáródó pillangószelepnek a rengeteg levegõt, akkor az ott fellépõ túlnyomást levezesse, ami axiálisan megterheli a turbót és drasztikusan lassítja a járókerék forgását? Mert ugye dízelben nincs pillangó és így akkora túlnyomás se tud kialakulni, meg aztán egy jól mûködõ motorvezérlõ computer a változtatható geometria segítségével gyorsan lekezeli az esetleges nyomáshullámot. Szóval mér' is rossz, ha a dízelben nem mûködik a BOV?


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. május 31. szombat, 13:35


Hali! Segítsetek.

Bennt van a lefújószelep, de semmit sem csinál.
Állítottunk rajt, több állása is van neki, de semmi.
Azt hallottam állítólag kevés a vákum, és azért nem mûködik.
Kikötöttük a gyári lefújót, úgy sem jó.

Mit lehet tenni?
Szakértõk segítségét kérem.
Elõre is köszönöm

státusz HGYP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2008. január 08. kedd, 07:49


Hi!

Én úgy tudom dieselbe csak a hang miatt szokták beszerelni.
Itt lehet kapni direkt dieselbe, van leírás a beszerelésrõl:
http://www.bacartuning.hu/chip...;Itemid=47

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:23


Tano írta: Hm, kicsit utánakeresgéltem ennek a BOV-nak és nem is tûnik hülyeségnek, fõleg hogy ártani nem árt, sõt még talán hasznos is a turbónak.
Gyárilag van a dízelben valami hasonló nyomáskiengedõ? Az ETK-ban nem találtam, de lehet csak rosszul kerestem


gyárilag is van!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:08


Petike írta:
balagebmw írta: Szia!!
Érdekelne! De nem szeretném szétbarmoltatni a motort.csak abban az estben érdekel ha nem kell nagyon tákolni.és hogy az elektronikár megörite az is a nagy kérdés.köszi



ment pü.

petike


Petike!

Tudnál informálni engem is a BOW-ról, mivel most kaptam egyet ajándékba a barátaimtól és már várom, hogy beszereljük... csak infó kellene még. Köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 17:06


Hm, kicsit utánakeresgéltem ennek a BOV-nak és nem is tûnik hülyeségnek, fõleg hogy ártani nem árt, sõt még talán hasznos is a turbónak.
Gyárilag van a dízelben valami hasonló nyomáskiengedõ? Az ETK-ban nem találtam, de lehet csak rosszul kerestem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz balagebmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 14:12


köszi!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 12:14


balagebmw írta: Szia!!
Érdekelne! De nem szeretném szétbarmoltatni a motort.csak abban az estben érdekel ha nem kell nagyon tákolni.és hogy az elektronikár megörite az is a nagy kérdés.köszi



ment pü.

petike

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz balagebmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 12:02


Szia!!
Érdekelne! De nem szeretném szétbarmoltatni a motort.csak abban az estben érdekel ha nem kell nagyon tákolni.és hogy az elektronikár megörite az is a nagy kérdés.köszi