státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 05. vasárnap, 12:47


meszes írta: Nem a szõnyeg alatt van, alulról van egy takarólemez bal oldalon elõl. Három csavar fogja. Itt van egy szivattyú, ami kb 60 e forint, egy ismerõsömnek ez szállt el, (330D-be) elõtte erõtlen volt a gép, sokáig panaszkodott, egyszercsak autópályán megállt, onnan tréler. Amikor megnéztük, hogy az enyémbe is olyan van-e akkor láttam, hogy itt van egy szûrõ is. Gondolom ez lesz az amit keresel. Én még nem foglalkoztam vele, mert állítólag az a karalábétolvaj szerelõ akihez hordtam az autóm, ezelõtt 15000 km-el kicserélte. Akkor cserélt olajat, és szûrõket, de érzésem szerint azóta nem az igazi a verda, azért nem foglalkozom vele tovább.


Ez király" karalábé tolvaj szerelõ"ezért kérdezek, én még nem vittem egy autómat sem szerelõhöz.De nem is fogok.Amig a komputeremmel nem lesz baj.Az a biztos amit én javítok.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 05. vasárnap, 12:31


Nem a szõnyeg alatt van, alulról van egy takarólemez bal oldalon elõl. Három csavar fogja. Itt van egy szivattyú, ami kb 60 e forint, egy ismerõsömnek ez szállt el, (330D-be) elõtte erõtlen volt a gép, sokáig panaszkodott, egyszercsak autópályán megállt, onnan tréler. Amikor megnéztük, hogy az enyémbe is olyan van-e akkor láttam, hogy itt van egy szûrõ is. Gondolom ez lesz az amit keresel. Én még nem foglalkoztam vele, mert állítólag az a karalábétolvaj szerelõ akihez hordtam az autóm, ezelõtt 15000 km-el kicserélte. Akkor cserélt olajat, és szûrõket, de érzésem szerint azóta nem az igazi a verda, azért nem foglalkozom vele tovább.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 05. vasárnap, 11:54


meszes írta: Hali, eddig semmi változás, mármint kis torpanás 2000-2500 között, utána mitha picsán rúgták volna. Semmi füst, de mintha jobb lenne, lehet, hogy csak az idõ miatt? vagy megszoktam? fontosak a kis örömök is...
Az üa szûrõ, alul lesz, ha jól tudom, bal oldalon van egy takarólemez (vezetõ ülés alatt, alulról), azt kell levenni, itt van a "középszivattyú" és az üa szûrõ. (Legalábbis nálam)



Szia!
Gyanítom,hogy chipes az autód.Volt egy HDI im az csinált ilyesmit ha hideg volt.
Akkor ez a szõnyeg alatt van valahol?A szivattyút azt gondoltam,hogy alattam van valahol mert hallom mikor beindítom az autót.És ezt a szûrõt szokták cserélni?Milyen intervallumban?

Jaj még valami.Probáltamár valaki ezt az új fogyasztás csökkentõt.SUPER TECH nevû valamit.
Ne a forgalmazok írjanak.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 04. szombat, 23:51


Hali, eddig semmi változás, mármint kis torpanás 2000-2500 között, utána mitha picsán rúgták volna. Semmi füst, de mintha jobb lenne, lehet, hogy csak az idõ miatt? vagy megszoktam? fontosak a kis örömök is...
Az üa szûrõ, alul lesz, ha jól tudom, bal oldalon van egy takarólemez (vezetõ ülés alatt, alulról), azt kell levenni, itt van a "középszivattyú" és az üa szûrõ. (Legalábbis nálam)

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 04. szombat, 17:33


Sziasztok!

Hol találom a gázolaj szûrõt.Gondolom van benne.E46 2003 évi 320D.

Csak semmi

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. november 04. szombat, 15:43


meszes írta: Úgy tudom nem, de még erre nem is gondoltam. Úgytudom tök gyári minden, én úgy szeretem, azért vettem meg.
No de visszaraktam a csatit, most érdekes, mert torpan mint régen 2000-2500 között, de most nem füstöl.
Kíváncsi vagyok, holnap mire ébred!

na mire ébredt?

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. november 04. szombat, 15:42


meszes írta: Úgy tudom nem, de még erre nem is gondoltam. Úgytudom tök gyári minden, én úgy szeretem, azért vettem meg.
No de visszaraktam a csatit, most érdekes, mert torpan mint régen 2000-2500 között, de most nem füstöl.
Kíváncsi vagyok, holnap mire ébred!

na mire ébredt?


státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 03. péntek, 22:10


Úgy tudom nem, de még erre nem is gondoltam. Úgytudom tök gyári minden, én úgy szeretem, azért vettem meg.
No de visszaraktam a csatit, most érdekes, mert torpan mint régen 2000-2500 között, de most nem füstöl.
Kíváncsi vagyok, holnap mire ébred!

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 03. péntek, 20:12


meszes írta: Lehet, hogy mégsem légtömegmérõ lesz, ugyanis elmentünk (tegnap a feleségem, ma én), összesen 280 km-t, és most szinte ugyanúgy torpan, erõtlen, mint légtömegmérõvel, de mostmár úgy füstöl, hogy az ifások sárgák az irígységtõl.
Reggel visszadugom a csatit, meglátom úgy milyen, mert mostmár nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a gyíkja! De egyelõre dobom a légtömegmérõ cserét. Gondoltam már turbóra is, de ahhoz meg túlságosan jól megy.



Chipes az autód?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. november 03. péntek, 18:19


ducati113 írta: Szia!ALFATONE:
Az alsó lengõ karról beszélek háromszög alakú ebbe van sajtolva két gömb fej a harmadik ága belemegy ebbe a szilentbe.Enek a szilentnek a belsejében van az olaj.Ha kibököd akkor meglátod ,hogy kifolyik.A magyar szilentesek ezt nem tudják megcsinálni.Ezértlesz keményebb a futó mû.De emiatt szétverõdnek a gömb fejek a nagyobb igénybevétel miatt.Mert merevebb a futó.Én három olcsót raktam fel amibõl kettõ kilyukadt.Egy vasúti átjáró és kész.Most ami fent van ezzel jó.A márkát leírtam.(se magyart se szart ne rakjatok fel mert megszívjátok mint én.)
A boltban hidró csilapítású szilentnek hívják kérdez meg egy alkatrészest.A katalógus is így jelzi ezért drága.

Köszönöm értem. Szóval ott van benne az olaj. De inkább nem szúrom ki.
Amúgy szerintem sem szabad megkeményíteni, kell neki az a rugalmasság. Ha valakinek ez nem elég, a szerelõm szerint felmegy az M3 lengõkar+a hátsó szilent. Na az feszes lesz, és tovább bírja.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. november 03. péntek, 17:39


ducati113 írta: Segítenétek?

Ha valakinek válaszolni szeretnék és úgy, hogy lássam az elõzményt amikor válaszoltam ezt,hogy kell?

És ide képet,hogy lehet feltenni?Köszi .


Hali!

Nos ha a hozzászólásnál a jobb felsõ sarokban található "idézet"-re kattintasz, akkor meg fog jelenni automatikusan az adott hozzászólás. Mint nálam most a tied

Képfeltöltés: Belépsz a galériába és a "Kép feltöltése" szövegrte kattintasz a listában. Elõtte hozzál létre egy galériát is.
Üdv!

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 03. péntek, 15:59


Segítenétek?

Ha valakinek válaszolni szeretnék és úgy, hogy lássam az elõzményt amikor válaszoltam ezt,hogy kell?

És ide képet,hogy lehet feltenni?Köszi .

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 03. péntek, 15:17


Szia!ALFATONE:
Az alsó lengõ karról beszélek háromszög alakú ebbe van sajtolva két gömb fej a harmadik ága belemegy ebbe a szilentbe.Enek a szilentnek a belsejében van az olaj.Ha kibököd akkor meglátod ,hogy kifolyik.A magyar szilentesek ezt nem tudják megcsinálni.Ezértlesz keményebb a futó mû.De emiatt szétverõdnek a gömb fejek a nagyobb igénybevétel miatt.Mert merevebb a futó.Én három olcsót raktam fel amibõl kettõ kilyukadt.Egy vasúti átjáró és kész.Most ami fent van ezzel jó.A márkát leírtam.(se magyart se szart ne rakjatok fel mert megszívjátok mint én.)
A boltban hidró csilapítású szilentnek hívják kérdez meg egy alkatrészest.A katalógus is így jelzi ezért drága.

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. november 03. péntek, 00:30


meszes írta: Lehet, hogy mégsem légtömegmérõ lesz, ugyanis elmentünk (tegnap a feleségem, ma én), összesen 280 km-t, és most szinte ugyanúgy torpan, erõtlen, mint légtömegmérõvel, de mostmár úgy füstöl, hogy az ifások sárgák az irígységtõl.
Reggel visszadugom a csatit, meglátom úgy milyen, mert mostmár nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a gyíkja! De egyelõre dobom a légtömegmérõ cserét. Gondoltam már turbóra is, de ahhoz meg túlságosan jól megy.

Szeva meszes!
Egy cipõben járunk.Ezért egyszer már ki akarták cseréltetni az adagolom meg az ü.anyag rendszert, és még új softwert is akartak rátenni. 700.000 magyar forint lett volna de épp nem volt nálam annyi. így hát vettem egy légtömegmérõt és jó lett. de gyorsan megette azt is és most tétlenûl állok felette. valami apró bibi lehet az oka. A l.t.mérõt már le csatlakoztattam de füst erõlködés lett az eredménye. semmi étrelme dugd csak vissza.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 02. csütörtök, 23:08


Lehet, hogy mégsem légtömegmérõ lesz, ugyanis elmentünk (tegnap a feleségem, ma én), összesen 280 km-t, és most szinte ugyanúgy torpan, erõtlen, mint légtömegmérõvel, de mostmár úgy füstöl, hogy az ifások sárgák az irígységtõl.
Reggel visszadugom a csatit, meglátom úgy milyen, mert mostmár nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a gyíkja! De egyelõre dobom a légtömegmérõ cserét. Gondoltam már turbóra is, de ahhoz meg túlságosan jól megy.