autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz BMW320DT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:19


YELLOW írta: igen a rugó tart. a hosszabb telószár akkor befolyásolna valamit, ha keményebb rugó lenne, és több spirálos, mert akkor ugye kinyomja a rugó amíg engedi a teló szára.

de ugye a rugók is úgy vannak kitalálva, hogy az autó súlya összenyomja, hogy a telónak legyen negatív útja is. ha megemeled az atót, akkor ami lóg kerék, meg futómű, akkor a telók tartják az egészet. tehát ha megemeled az autót és még tud eelkedni a aksztni, hogy a kerék a földön marad, akkor semmi köze a telócserének hozzá.

az m-tech teló is csak azért rövidebb a szára, mert ültetve van, és hogy a teló munkapontjai ugyanoda essenek. ezért nem célszerű a túlzott ültetés gyári gátlóval, mert a munkapont elmászik, a teló összenyomottabb lesz, jobban terhelés, nyomás alatt van, a hasznos tartománya is kevesebb lesz, szinte azonnal bekeményül, amitől pattogósabb lesz az egész. tehát nem feltétlen a kemény rugótól pattog valami.

esetedben olyat tudok elképzelni, hogy esetleg toronycapágyat is lettek cserélve, és ott rossz lett választva, esetleg került bele plussz alkatrész, ami kiemeli a kasztnit, iylen gyárilag is van.



Semmi, csak a két teló.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:12


igen a rugó tart. a hosszabb telószár akkor befolyásolna valamit, ha keményebb rugó lenne, és több spirálos, mert akkor ugye kinyomja a rugó amíg engedi a teló szára.

de ugye a rugók is úgy vannak kitalálva, hogy az autó súlya összenyomja, hogy a telónak legyen negatív útja is. ha megemeled az atót, akkor ami lóg kerék, meg futómű, akkor a telók tartják az egészet. tehát ha megemeled az autót és még tud eelkedni a aksztni, hogy a kerék a földön marad, akkor semmi köze a telócserének hozzá.

az m-tech teló is csak azért rövidebb a szára, mert ültetve van, és hogy a teló munkapontjai ugyanoda essenek. ezért nem célszerű a túlzott ültetés gyári gátlóval, mert a munkapont elmászik, a teló összenyomottabb lesz, jobban terhelés, nyomás alatt van, a hasznos tartománya is kevesebb lesz, szinte azonnal bekeményül, amitől pattogósabb lesz az egész. tehát nem feltétlen a kemény rugótól pattog valami.

esetedben olyat tudok elképzelni, hogy esetleg toronycapágyat is lettek cserélve, és ott rossz lett választva, esetleg került bele plussz alkatrész, ami kiemeli a kasztnit, iylen gyárilag is van.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:51


BMW320DT írta:
andree írta:
anubisz írta:
nickname írta:
BMW320DT írta:
üdv.

Egy e46 320d touring első teleszkóp csere után olyan mint egy bokorugró. kb 3cm-el magasabb mint kellene. Szerelő szerint néhány km és beáll a régi állapotra. Már mentem kb 150km-et és még mindig változatlan. Bilstein ment bele...

Alakul vajon vagy vigyem vissza?


Szerintem elnéztétek. a tipust



de rábeszélte, hogy az úgy jó. Hihetetlen milyen geci szerelők vannak


Csak lengéscsillapítót cseréltél vagy rugót is? Mennyiben befolyásolja a magasságot a lengéscsillapító? Mondjuk az mtech-es szára rövidebb, de alapvetően a rugó tart nem?


Csak telót. Elvileg vágta a rendelést...sokáig keresgélte hogy a megfelelőt rendelje. (a kivett teleszkóp száma alapján rendelte)

de a teleszkóp nem emelheti ki a kocsit, az nem emel, csak tompít. Nem? ha jó, ha nem, max nem úgy és nem ott fog csillapítani ahogy kel.
a rugó meg vissza áll ugyan arra a pozícióba, már ha nem keményedett fel, és nyúlt meg magától.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:53

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz BMW320DT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:45


andree írta:
anubisz írta:
nickname írta:
BMW320DT írta:
üdv.

Egy e46 320d touring első teleszkóp csere után olyan mint egy bokorugró. kb 3cm-el magasabb mint kellene. Szerelő szerint néhány km és beáll a régi állapotra. Már mentem kb 150km-et és még mindig változatlan. Bilstein ment bele...

Alakul vajon vagy vigyem vissza?


Szerintem elnéztétek. a tipust



de rábeszélte, hogy az úgy jó. Hihetetlen milyen geci szerelők vannak


Csak lengéscsillapítót cseréltél vagy rugót is? Mennyiben befolyásolja a magasságot a lengéscsillapító? Mondjuk az mtech-es szára rövidebb, de alapvetően a rugó tart nem?


Csak telót. Elvileg vágta a rendelést...sokáig keresgélte hogy a megfelelőt rendelje. (a kivett teleszkóp száma alapján rendelte)


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:41


anubisz írta:
nickname írta:
BMW320DT írta:
üdv.

Egy e46 320d touring első teleszkóp csere után olyan mint egy bokorugró. kb 3cm-el magasabb mint kellene. Szerelő szerint néhány km és beáll a régi állapotra. Már mentem kb 150km-et és még mindig változatlan. Bilstein ment bele...

Alakul vajon vagy vigyem vissza?


Szerintem elnéztétek. a tipust



de rábeszélte, hogy az úgy jó. Hihetetlen milyen geci szerelők vannak


Csak lengéscsillapítót cseréltél vagy rugót is? Mennyiben befolyásolja a magasságot a lengéscsillapító? Mondjuk az mtech-es szára rövidebb, de alapvetően a rugó tart nem?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:40


Bokorugró hát ez nagy a nap beszólása.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:39


nickname írta:
BMW320DT írta:
üdv.

Egy e46 320d touring első teleszkóp csere után olyan mint egy bokorugró. kb 3cm-el magasabb mint kellene. Szerelő szerint néhány km és beáll a régi állapotra. Már mentem kb 150km-et és még mindig változatlan. Bilstein ment bele...

Alakul vajon vagy vigyem vissza?


Szerintem elnéztétek. a tipust



de rábeszélte, hogy az úgy jó. Hihetetlen milyen geci szerelők vannak


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:37


BMW320DT írta:
üdv.

Egy e46 320d touring első teleszkóp csere után olyan mint egy bokorugró. kb 3cm-el magasabb mint kellene. Szerelő szerint néhány km és beáll a régi állapotra. Már mentem kb 150km-et és még mindig változatlan. Bilstein ment bele...

Alakul vajon vagy vigyem vissza?


fasza márkaszervizbe is ezt mondanák a egy 640 i re menjen vele 500 km akkor majd nem lesz off-road , szerintem annak egyből pöccre kell állni, sőt biztos.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:36


BMW320DT írta:
üdv.

Egy e46 320d touring első teleszkóp csere után olyan mint egy bokorugró. kb 3cm-el magasabb mint kellene. Szerelő szerint néhány km és beáll a régi állapotra. Már mentem kb 150km-et és még mindig változatlan. Bilstein ment bele...

Alakul vajon vagy vigyem vissza?


Szerintem elnéztétek. a tipust



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz BMW320DT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:35



üdv.

Egy e46 320d touring első teleszkóp csere után olyan mint egy bokorugró. kb 3cm-el magasabb mint kellene. Szerelő szerint néhány km és beáll a régi állapotra. Már mentem kb 150km-et és még mindig változatlan. Bilstein ment bele...

Alakul vajon vagy vigyem vissza?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 13:13


jlaci74 írta:
laleeboy írta:
nickname írta:
tomy1228 írta:
nickname írta:
bbali81 írta:
nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Jesszus add el amíg nem késő


Az lesz csak előtte kijavítom mert kényszeres vagyok, már holnap meg is veszem a BILSTEIN -eket



Nálam is pont ugyanígy nézett ki minden mikor elhagyta magát,most(kövezzete meg) magnetti marelli tettem be helyette!


Nálam még teljesen jól működik, véletlenül vettem észre.



Sajnos ez a csillapító "haldoklását" jelzi.

Lehet hogy most még jó de már nem sokáig..



Le kell mosni és ha nincs további jelentős szivárgás, nincs kopogás, romló stabilitás , akkor használni kell ...



nem merek megkockáztatni, megyek külföldre. max elteszem tartalékba.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 10:30


laleeboy írta:
nickname írta:
tomy1228 írta:
nickname írta:
bbali81 írta:
nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Jesszus add el amíg nem késő


Az lesz csak előtte kijavítom mert kényszeres vagyok, már holnap meg is veszem a BILSTEIN -eket



Nálam is pont ugyanígy nézett ki minden mikor elhagyta magát,most(kövezzete meg) magnetti marelli tettem be helyette!


Nálam még teljesen jól működik, véletlenül vettem észre.



Sajnos ez a csillapító "haldoklását" jelzi.

Lehet hogy most még jó de már nem sokáig..



Le kell mosni és ha nincs további jelentős szivárgás, nincs kopogás, romló stabilitás , akkor használni kell ...



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 10:07


nickname írta:
tomy1228 írta:
nickname írta:
bbali81 írta:
nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Jesszus add el amíg nem késő


Az lesz csak előtte kijavítom mert kényszeres vagyok, már holnap meg is veszem a BILSTEIN -eket



Nálam is pont ugyanígy nézett ki minden mikor elhagyta magát,most(kövezzete meg) magnetti marelli tettem be helyette!


Nálam még teljesen jól működik, véletlenül vettem észre.



Sajnos ez a csillapító "haldoklását" jelzi.

Lehet hogy most még jó de már nem sokáig..



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:44


tomy1228 írta:
nickname írta:
bbali81 írta:
nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Jesszus add el amíg nem késő


Az lesz csak előtte kijavítom mert kényszeres vagyok, már holnap meg is veszem a BILSTEIN -eket



Nálam is pont ugyanígy nézett ki minden mikor elhagyta magát,most(kövezzete meg) magnetti marelli tettem be helyette!


Nálam még teljesen jól működik, véletlenül vettem észre.



tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:28


nickname írta:
bbali81 írta:
nickname írta: Létezik az hogy az olaj a lengéscsillapítóból érkezik "máshonnan nem nagyon jöhet"

Bilstein lengéscsillapítóról mi a vélemény



Jesszus add el amíg nem késő


Az lesz csak előtte kijavítom mert kényszeres vagyok, már holnap meg is veszem a BILSTEIN -eket



Nálam is pont ugyanígy nézett ki minden mikor elhagyta magát,most(kövezzete meg) magnetti marelli tettem be helyette!