nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:40


Még mielőtt le leszek itt hülyézve.

Bilstein online hivatalos adatbázisa - Tényleg nem gyártanak. még véletlenül sem megtévesztés.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:28


nickname írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
A hiba ott van , hogy a Bilstein E46 hoz nem gyárt sportfutóműves verzióhoz lengéscsillapítót.

Ha valakinek gyári sportfutómű van az autójához azt szakszerűen csak Sachs al lehet pótolni.

Ezért nem a Bilstein a hibás hanem aki eladta sportként


de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.


HA Nem a bilstein a hibás akkor ki amikor a gyári online katalógusuk hozza ezt a cikkszámot.



ültetni azzal tudnak max gátlón, hogy a tányért fentebb teszik, mart akkor a rugó felső pontja feljebb kerül, maga a kasztni lentebb. ha a tányér ugyanúgy áll mindkettőn a teló aljától, akkro nincs már ami befolyásolná... a magasságot.

szerk.: jajj bocs fordítva írtam, mert a rugó alja fekszik fel a tányéron, ami ha lentebb van, akkor ültet, ha fentebb akkor emel. mérőszalaggal meréhető az előzőhöz képest.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 13:44

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:25


YELLOW írta:
m_attila írta:
A hiba ott van , hogy a Bilstein E46 hoz nem gyárt sportfutóműves verzióhoz lengéscsillapítót.

Ha valakinek gyári sportfutómű van az autójához azt szakszerűen csak Sachs al lehet pótolni.

Ezért nem a Bilstein a hibás hanem aki eladta sportként


de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.


HA Nem a bilstein a hibás akkor ki amikor a gyári online katalógusuk hozza ezt a cikkszámot.

Most már leszarom, mivel lehet pótolni, megrendeltem a gyárit, azzal nem lövök bakot még egyszer.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 13:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:20


m_attila írta:
A hiba ott van , hogy a Bilstein E46 hoz nem gyárt sportfutóműves verzióhoz lengéscsillapítót.

Ha valakinek gyári sportfutómű van az autójához azt szakszerűen csak Sachs al lehet pótolni.

Ezért nem a Bilstein a hibás hanem aki eladta sportként


de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 13:08


YELLOW írta:
nickname írta: Gyári bilstein katalógusból azonosított cikkszáma alapján lett azonosítva a csere darab. Az eltérés mint a képen is látszik kb 3-4 cm

Új alkatrész nem bontott nem felújított.

Ennyit a híres bilstein minőségről, fel is veszem velük a kapcsolatot.


A kép a valóságot mutatja, torzítást még véletlenül sem tartalmaz, én örültem volna a legjobban hogyha kevesebből megúszom a cserét a jó minőségű csere darabbal.




egy pár napja, pont hasonlót írt valaki, hogy magasabb lett az autó az új gátlóval, pedig annak sok köze nincs hozzá, vagyis nem kellene. max ha hamarabb bekeményedik, de az meg nem jó a telónak, mert full nyomáson van feszt, és kokemény. érdekes...


A hiba ott van , hogy a Bilstein E46 hoz nem gyárt sportfutóműves verzióhoz lengéscsillapítót.

Ha valakinek gyári sportfutómű van az autójához azt szakszerűen csak Sachs al lehet pótolni.

Ezért nem a Bilstein a hibás hanem aki eladta sportként

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:47


nickname írta: Gyári bilstein katalógusból azonosított cikkszáma alapján lett azonosítva a csere darab. Az eltérés mint a képen is látszik kb 3-4 cm

Új alkatrész nem bontott nem felújított.

Ennyit a híres bilstein minőségről, fel is veszem velük a kapcsolatot.


A kép a valóságot mutatja, torzítást még véletlenül sem tartalmaz, én örültem volna a legjobban hogyha kevesebből megúszom a cserét a jó minőségű csere darabbal.




egy pár napja, pont hasonlót írt valaki, hogy magasabb lett az autó az új gátlóval, pedig annak sok köze nincs hozzá, vagyis nem kellene. max ha hamarabb bekeményedik, de az meg nem jó a telónak, mert full nyomáson van feszt, és kokemény. érdekes...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:38


Gyári bilstein katalógusból azonosított cikkszáma alapján lett azonosítva a csere darab. Az eltérés mint a képen is látszik kb 3-4 cm

Új alkatrész nem bontott nem felújított.

Ennyit a híres bilstein minőségről, fel is veszem velük a kapcsolatot.


A kép a valóságot mutatja, torzítást még véletlenül sem tartalmaz, én örültem volna a legjobban hogyha kevesebből megúszom a cserét a jó minőségű csere darabbal.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 12:41


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:32


nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.


pedig itt milyen ódákat zengenek róla. általában ez vanb akkor, amikor valaki nem ismeri el, hogy szart vett, inkább az ellenkezőjét állatja, mert fél, hogy kinevetik. örülök annak, hogy le merted írni, annak nem, hogy feleslegesen dobtad ki a pénzt. mondjuk én is azt gondoltam, hogy jó féle, szóval várom mi a gáz vele.


Ha figyelmesen visszaolvasol véleményt kértem. Én egy dologra esküszök az pedig a gyári "az első lengőkart kivéve"



nem azt írtam, hogy Te zengtél róla ódákat!!!
de én is jónak tartot, tartottam a bilsteint, bár nem volt még vele dolgom. ezért várnám a tapasztalatot. amúgy gátlóban és Sachs párti vagyok. vagy inkább felújítattni a gyárit kb negyed annyiból.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 12:26


YELLOW írta:
nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.


pedig itt milyen ódákat zengenek róla. általában ez vanb akkor, amikor valaki nem ismeri el, hogy szart vett, inkább az ellenkezőjét állatja, mert fél, hogy kinevetik. örülök annak, hogy le merted írni, annak nem, hogy feleslegesen dobtad ki a pénzt. mondjuk én is azt gondoltam, hogy jó féle, szóval várom mi a gáz vele.


Ha figyelmesen visszaolvasol véleményt kértem. Én egy dologra esküszök az pedig a gyári "az első lengőkart kivéve"



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:16


nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.


pedig itt milyen ódákat zengenek róla. általában ez vanb akkor, amikor valaki nem ismeri el, hogy szart vett, inkább az ellenkezőjét állatja, mert fél, hogy kinevetik. örülök annak, hogy le merted írni, annak nem, hogy feleslegesen dobtad ki a pénzt. mondjuk én is azt gondoltam, hogy jó féle, szóval várom mi a gáz vele.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 10:47


jlaci74 írta:
nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.


Részletek?



Délutàn képpekel ilusztràlom a helyzetet


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 10:46


nickname írta: Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.


Részletek?



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 10:40


Na a tegnapi nap konkluzioja a bilstein egy rakàs szar. Soha többet nem vezsek életembe egyszer térek el a gyàritol akkor is megégek.

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. augusztus 29. csütörtök, 22:35


Sziasztok.
Mgértek az első lengéscsillapítóim a cserére,felújításra.
Pesten a kárászira gondoltam felújításra.
Valakinek van valami tapasztalata róla?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:24


BMW320DT írta:
YELLOW írta: igen a rugó tart. a hosszabb telószár akkor befolyásolna valamit, ha keményebb rugó lenne, és több spirálos, mert akkor ugye kinyomja a rugó amíg engedi a teló szára.

de ugye a rugók is úgy vannak kitalálva, hogy az autó súlya összenyomja, hogy a telónak legyen negatív útja is. ha megemeled az atót, akkor ami lóg kerék, meg futómű, akkor a telók tartják az egészet. tehát ha megemeled az autót és még tud eelkedni a aksztni, hogy a kerék a földön marad, akkor semmi köze a telócserének hozzá.

az m-tech teló is csak azért rövidebb a szára, mert ültetve van, és hogy a teló munkapontjai ugyanoda essenek. ezért nem célszerű a túlzott ültetés gyári gátlóval, mert a munkapont elmászik, a teló összenyomottabb lesz, jobban terhelés, nyomás alatt van, a hasznos tartománya is kevesebb lesz, szinte azonnal bekeményül, amitől pattogósabb lesz az egész. tehát nem feltétlen a kemény rugótól pattog valami.

esetedben olyat tudok elképzelni, hogy esetleg toronycapágyat is lettek cserélve, és ott rossz lett választva, esetleg került bele plussz alkatrész, ami kiemeli a kasztnit, iylen gyárilag is van.



Semmi, csak a két teló.



ha ennyire látszik,ott valami nem jó. azért érdekes, hogy mindkét oldalon. csak nem szerelték szarul össze mindkét oldalon, lehet a méret tényleg nem jó.
üsd be ide az alvázszám utolsó 7 karakterét, és megnézheted milyen való bele, és nézd meg jók e a számok.
http://bmwfans.info/
van itt több fajta is.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/320d-M47N/LHD/N/2002/july/browse/front_axle/front_spring_strut_shock_absorber/



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:29