- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. április 20. vasárnap, 15:17
laptopelite írta: Üdv!
Szükségem lenne egy kis tanácsra! Nem rég vásároltunk egy E46 os manuális Bömbillárét, és nehezen vette az 1,2,5 fokozatot és Rükibe is konkrétan ki kellett "vágni" izomból! Ezen felbátorodva Kapott gyári MTF LT2 olajat potom 12 ezerért, mert azt olvastam itt a sok hozzászólásban hogy ha lehet akkor elsőnek a gyárilag előirt olajat kapja meg.... Leeresztéskor Brutál égett szaga volt az alig 314 ezret futott olajnak! Azóta kent az új olaj kb. egy ezrest és a tapasztalat az hogy minden sebesség gyötrelmes lett hidegen és melegen egyaránt, viszont rükibe és 5.be könnyebben kimegy a kar oldalra! Olyan érzésem van, mint amikor kuplung nélül akarnék váltani, mintha nem szinkronizálna le rendesen, vagy mintha összetapadnának a kerekek a váltóban! Tehát kivenni is nehéz, meg berakni is Gondolkodom az ATF olajon de gyanakszom hogy nem fogom ilyen könnyen megúszni... Esetleg valaki járt már igy, vagy tudnátok ajánlani nekem valami trükköt amivel közelebb juthatnék a probléma megfejtéséhez!?!?!?!?!?
Kuplungot cseréltetett az előző tulaj, 260 körül, márkaszervizben...
ez gyanusan váltóbontás lesz és szinkrongyűrű csere...