státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 14:15


nickname írta:
duend írta:
nickname írta:

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla




En egyältalän nem ketlem, hogy jo szakember, csak hät tulzottan messzemenö következteteseket vont le abbol, hogy hol es milyen autorol van szo. Az itt elöfordulo jegesö semmiben sem különbözik az otthonitol, talän gyakoribb, de ennyi. De lätatlanban azt tanäcsolni, hogy csereljünk elemet, majd fujjuk szinre, mert ugy olcsobb... Talän max akkor ha menthetetlen, de ugye a javitäsnak eppen az lenne a lenyege, hogy fenyezes nelküli legyen, mert ugy ertektartobb az auto.



Védeni nem akarom mert semmi közöm hozzá, de lehet hogy a szakmai tapasztalat beszélt belőle.

Azért van egy pont ahol már el kell dönteni mi a gazdaságosabb


Igen, ez termeszetes, nincs is ezzel baj, csak lätatlanban tenykent közölte a csere szüksegesseget a "nemet" es a "BMW" szavak utän...
De köszönöm a tippet, te legaläbb ajänlottäl vkit!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 14:11


duend írta:
nickname írta:

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla




En egyältalän nem ketlem, hogy jo szakember, csak hät tulzottan messzemenö következteteseket vont le abbol, hogy hol es milyen autorol van szo. Az itt elöfordulo jegesö semmiben sem különbözik az otthonitol, talän gyakoribb, de ennyi. De lätatlanban azt tanäcsolni, hogy csereljünk elemet, majd fujjuk szinre, mert ugy olcsobb... Talän max akkor ha menthetetlen, de ugye a javitäsnak eppen az lenne a lenyege, hogy fenyezes nelküli legyen, mert ugy ertektartobb az auto.



Védeni nem akarom mert semmi közöm hozzá, de lehet hogy a szakmai tapasztalat beszélt belőle.

Azért van egy pont ahol már el kell dönteni mi a gazdaságosabb


státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 13:55


nickname írta:

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla




En egyältalän nem ketlem, hogy jo szakember, csak hät tulzottan messzemenö következteteseket vont le abbol, hogy hol es milyen autorol van szo. Az itt elöfordulo jegesö semmiben sem különbözik az otthonitol, talän gyakoribb, de ennyi. De lätatlanban azt tanäcsolni, hogy csereljünk elemet, majd fujjuk szinre, mert ugy olcsobb... Talän max akkor ha menthetetlen, de ugye a javitäsnak eppen az lenne a lenyege, hogy fenyezes nelküli legyen, mert ugy ertektartobb az auto.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 13:22




Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?[/quote]

Hívd fel öt, profi az ember.

http://www.horpadasokdoktora.hu/


[/quote]

Köszönöm, beszeltem vele. "ja, hogy nemetorszägi, ja hogy bmw? akkor az nagyon össze lehet verve, akkor olcsobb lesz, ha a motorhäztetöt, es a csomagtartot bontobol csereljük (WTF?), az ära pedig igy kb 150-töl 450-ig mozoghat..." [/quote]

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 31. hétfő, 13:23

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 11:53


nickname írta:
duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.


Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?


Hívd fel öt, profi az ember.

http://www.horpadasokdoktora.hu/




Köszönöm, beszeltem vele. "ja, hogy nemetorszägi, ja hogy bmw? akkor az nagyon össze lehet verve, akkor olcsobb lesz, ha a motorhäztetöt, es a csomagtartot bontobol csereljük (WTF?), az ära pedig igy kb 150-töl 450-ig mozoghat..."

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 14:04


duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.


Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?


Hívd fel öt, profi az ember.

http://www.horpadasokdoktora.hu/





státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 08:31


YELLOW írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.


Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 08:11


duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 08:06


nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 17:31


duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 14:28


laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 14:16


duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 11:12


laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 15:08


duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Győrben is foglalkozik jégkár javítással, horpadásokkal, egy idősebb fószer, az Opel Nádor szalon területén van a műhelye.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 14:06


duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét