státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 21:02


Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 19:21


Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.

státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 17:29


Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. július 13. szombat, 11:16


zsitvayb írta:
Tano írta:
zsitvayb írta: ...de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nyilván elindulás után tudod azt megcsinálni.
Ha el sem tudsz indulni az elég gáz, főleg hogy hozzá sem férsz a fal miatt. A kéziféked be volt húzva mikor megáltál? Ha igen, akkor esélyes hogy az állt be. Ha nem, akkor a tárcsafék ragadt meg. Ezt esetleg megpróbálhatod befújni valami oldószeres sprével, rozsdamaróval vagy ilyesmivel, hátha utána megindul. Esetleg még megütögethetnéd. Ha a kézifék szorult meg az rosszabb, mert ahhoz nem igen férsz hozzá.



Nagy nehezen sikerult arreb toszogalni az autot a fal mellol, ugyhogy sikerult levenni a kereket. Egy kis fektisztito, nehany jol iranyzott kalapacsutes es ujra forog a kerek.
Koszi a segitseget. A tanulsag megvolt a sztoribol. Ha belegondolok, szerintem ez volt az elso olyan alkalom, hogy mosas utan ne mentem volna az autoval.


Én Traunreutba jártam így,télen -17 fokbanpersze mikor megálltam,leparkoltam akkor még csak +2 fok volt csak reggelre kicsit hideg lettVolt ám meglepetés

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2013. július 13. szombat, 09:44


Tano írta:
zsitvayb írta: ...de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nyilván elindulás után tudod azt megcsinálni.
Ha el sem tudsz indulni az elég gáz, főleg hogy hozzá sem férsz a fal miatt. A kéziféked be volt húzva mikor megáltál? Ha igen, akkor esélyes hogy az állt be. Ha nem, akkor a tárcsafék ragadt meg. Ezt esetleg megpróbálhatod befújni valami oldószeres sprével, rozsdamaróval vagy ilyesmivel, hátha utána megindul. Esetleg még megütögethetnéd. Ha a kézifék szorult meg az rosszabb, mert ahhoz nem igen férsz hozzá.



Nagy nehezen sikerult arreb toszogalni az autot a fal mellol, ugyhogy sikerult levenni a kereket. Egy kis fektisztito, nehany jol iranyzott kalapacsutes es ujra forog a kerek.
Koszi a segitseget. A tanulsag megvolt a sztoribol. Ha belegondolok, szerintem ez volt az elso olyan alkalom, hogy mosas utan ne mentem volna az autoval.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 19:47


Tano írta:
zsitvayb írta: ...de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nyilván elindulás után tudod azt megcsinálni.
Ha el sem tudsz indulni az elég gáz, főleg hogy hozzá sem férsz a fal miatt. A kéziféked be volt húzva mikor megáltál? Ha igen, akkor esélyes hogy az állt be. Ha nem, akkor a tárcsafék ragadt meg. Ezt esetleg megpróbálhatod befújni valami oldószeres sprével, rozsdamaróval vagy ilyesmivel, hátha utána megindul. Esetleg még megütögethetnéd. Ha a kézifék szorult meg az rosszabb, mert ahhoz nem igen férsz hozzá.



ezértvan az, hogy sem télen, sem mosás után nem célszerű a kézit behúzni. télen a bowden is befagyhat. ismerősnek nemrég feltöltöttem az akksit, és mondtam egy kicsit jó lenen vele menni, ha már beindítjuk, mert nem hitték el, hogy csak az akksi volt lemerülve. mivel a tulaj még külföldön volt én indultam el vele. 2-3 hónapja állt az autó, indulni pöcc röff. viszont a fék jól össze volt gyógyulva. sokáig tiszta attógó hangja volt fékezésre full rázott. csak egy kis kört mentem vele, mert olyan volt, mintha szálszakadt lett volna a gumi. persze a betéte már egy ideje jelezte a kopásjelző. én mosás után ha magamnak mosom helyben, akkor beáálok a garázsba, d ekézzel simán kimozdítom 3 nap után.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 19:41


Tano írta:
zsitvayb írta: ...de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nyilván elindulás után tudod azt megcsinálni.
Ha el sem tudsz indulni az elég gáz, főleg hogy hozzá sem férsz a fal miatt. A kéziféked be volt húzva mikor megáltál? Ha igen, akkor esélyes hogy az állt be. Ha nem, akkor a tárcsafék ragadt meg. Ezt esetleg megpróbálhatod befújni valami oldószeres sprével, rozsdamaróval vagy ilyesmivel, hátha utána megindul. Esetleg még megütögethetnéd. Ha a kézifék szorult meg az rosszabb, mert ahhoz nem igen férsz hozzá.



Jovanna. Regebben meg egy tarcsa-betet cseret is megcsinaltam magamnak, de mara annyira laikussa valtam, hogy neha meg tankolni sem tudok.
Kezifek nem volt behuzva, ugyhogy az mondjuk kizarva.
Ilyenkor mi szorul? Betet a tarcsahoz? Es az letezik, hogy csal az egyik oldalon? Mert alafekudve, kicsit megmozgatva az autot, olyan volt mintha a belso oldalon fordult volna siman a tarcsa a betethez/nyereghez kepest.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 19:29


zsitvayb írta: ...de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nyilván elindulás után tudod azt megcsinálni.
Ha el sem tudsz indulni az elég gáz, főleg hogy hozzá sem férsz a fal miatt. A kéziféked be volt húzva mikor megáltál? Ha igen, akkor esélyes hogy az állt be. Ha nem, akkor a tárcsafék ragadt meg. Ezt esetleg megpróbálhatod befújni valami oldószeres sprével, rozsdamaróval vagy ilyesmivel, hátha utána megindul. Esetleg még megütögethetnéd. Ha a kézifék szorult meg az rosszabb, mert ahhoz nem igen férsz hozzá.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 12. péntek, 19:29

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 19:15


zsitvayb írta:
Tano írta:
zsitvayb írta: De az okozhat ilyet, hogy ennyire szoruljon? Illetve ahogy irtam, ez nem is szorul, hanem inkabb mintha megakadna valamiben.
Mit lehet ezzel kezdeni?


Igen, beszorulhat ennyire. Vagy leszeded és letisztítod a rozsdát, vagy óvatosan lassú menetben megkoptatod mindkét féket.


Koszi. Bocs a hulye kerdesert, de egy par eve mar inkabb csak eszkoz az auto, mint hobbi, de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nekem is már egy esős nap másnapján csupa rozsda, télen meg 2 nap állás után szinte csattant,pattant ahogy elindultam, úgy ráragad. Rosszabb esetbe letépheti a ferrodolt is.
Én mosás után mindig kifékezem, már azért is, hogy a fék fogjon egyáltalán a következő kanyarba, meg hogy kiszáradjon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 18:05


Tano írta:
zsitvayb írta: De az okozhat ilyet, hogy ennyire szoruljon? Illetve ahogy irtam, ez nem is szorul, hanem inkabb mintha megakadna valamiben.
Mit lehet ezzel kezdeni?


Igen, beszorulhat ennyire. Vagy leszeded és letisztítod a rozsdát, vagy óvatosan lassú menetben megkoptatod mindkét féket.


Koszi. Bocs a hulye kerdesert, de egy par eve mar inkabb csak eszkoz az auto, mint hobbi, de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 18:02


zsitvayb írta: De az okozhat ilyet, hogy ennyire szoruljon? Illetve ahogy irtam, ez nem is szorul, hanem inkabb mintha megakadna valamiben.
Mit lehet ezzel kezdeni?


Igen, beszorulhat ennyire. Vagy leszeded és letisztítod a rozsdát, vagy óvatosan lassú menetben megkoptatod mindkét féket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 17:38


Tano írta:
zsitvayb írta: Sziasztok,
2002-es e46 kombi az aldozat.
A sztori: hetfon meg mentem vele, semmi baj. Kedden lemosattam, visszaalltam a helyere, semmi baj.
Ma indulnek el vele es ugy meg szorult a jobb hatso kerek, hogy nem tudtam elindulni. Illetve nem is megszorult, hanem mintha meg lenne akadva, mert elore hatra mozgatva egy par centit elfordul a kerek es a kerek felol fura femes hangok jonnek ahogy mozgatom.
Sajnos, egyelre nem ferek hozza a lerekhez, mert egy falnal allok, teljesen raalva a falra, ugyhogy elobb valahogy onnan el kene mozditani az autot, hogy egyaltlalan a kereket le tudjam, venni.
Mi lehet a baj?


Nagyon egyszerű, berozsdásodott a féked a mosás után.
Ezért érdemes nem egyből leálni vele ilyenkor, hanem egy kicsit menni vele, hogy kiszáradjon. A kéziféket is érdemes párszor meghúzni kis tempónál.


De az okozhat ilyet, hogy ennyire szoruljon? Illetve ahogy irtam, ez nem is szorul, hanem inkabb mintha megakadna valamiben.
Mit lehet ezzel kezdeni?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 12. péntek, 17:38

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 17:34


zsitvayb írta: Sziasztok,
2002-es e46 kombi az aldozat.
A sztori: hetfon meg mentem vele, semmi baj. Kedden lemosattam, visszaalltam a helyere, semmi baj.
Ma indulnek el vele es ugy meg szorult a jobb hatso kerek, hogy nem tudtam elindulni. Illetve nem is megszorult, hanem mintha meg lenne akadva, mert elore hatra mozgatva egy par centit elfordul a kerek es a kerek felol fura femes hangok jonnek ahogy mozgatom.
Sajnos, egyelre nem ferek hozza a lerekhez, mert egy falnal allok, teljesen raalva a falra, ugyhogy elobb valahogy onnan el kene mozditani az autot, hogy egyaltlalan a kereket le tudjam, venni.
Mi lehet a baj?


Nagyon egyszerű, berozsdásodott a féked a mosás után.
Ezért érdemes nem egyből leálni vele ilyenkor, hanem egy kicsit menni vele, hogy kiszáradjon. A kéziféket is érdemes párszor meghúzni kis tempónál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 17:21


Sziasztok,
2002-es e46 kombi az aldozat.
A sztori: hetfon meg mentem vele, semmi baj. Kedden lemosattam, visszaalltam a helyere, semmi baj.
Ma indulnek el vele es ugy meg szorult a jobb hatso kerek, hogy nem tudtam elindulni. Illetve nem is megszorult, hanem mintha meg lenne akadva, mert elore hatra mozgatva egy par centit elfordul a kerek es a kerek felol fura femes hangok jonnek ahogy mozgatom.
Sajnos, egyelre nem ferek hozza a lerekhez, mert egy falnal allok, teljesen raalva a falra, ugyhogy elobb valahogy onnan el kene mozditani az autot, hogy egyaltlalan a kereket le tudjam, venni.
Mi lehet a baj?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 04. csütörtök, 14:25


zoliika írta:
Kele01 írta:
kempelen írta:
Kele01 írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Szóval ha kiveszem és nem használom akkor nincs semmi probléma.Vagyis a tűröl amire rácsúszik a mutató lehet hogy arról van lecsúszva?Volt különben valakinek ilyen problémája E46-nál?



Nem hallottam még ilyen problémáról, bár ha hozzányúlt valaki az autó előző életében akár az is előfordulhat, hogy rosszul van összerakva.
Akár a léptetőmotor is beadhatta a kulcsot.

Viszont nem hiszem, hogy olyan jól meg, hogy most járok óra nélkül mert fontos az autóval menni és majd utána kiadok 20 ezret, hogy a manipulációs pötty eltűnjön.

Jobb lenne addig járni amíg kell és ha van akár egy pár óra szabadidő, akkor kiszedni az órát, szétkapni és megcsinálni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy baja lehet....


Szétkaptam az órát,de olyan gondja van hogy szorul a mutató és bármit csinálok vele
egyszerűen nem akar könnyen járni és ez miatt nem működik.Idegesítő hogy nem jó!!!
Mit lehet szerintetek tenni hogy valahogy életre lehessen kelteni?Ha kicserélem az óra csoportot akkor is gondolom lesz manipulációs pötty ami 20ezret jelent.
Tudtok segíteni?


Nem akarnék bele "vau-vau"!De, ha esetleg kiírnád a lakhelyed lehet hamarabb rádírnának és tudnának egy hozzád közel eső helyet,ismerőst. stb aki segíthetne neked.neten keresztül autót szerelni elég problémásÉn speciál ,ha Kecskemét közelében vagy ,laksz akkor tudok egy korrekt,profi villamossági szerelőt(Bmw szaki és nem lehúzós)


Igazad van teljesen.Kaposvári vagyok.Ha valaki tud segítsen.