autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:41


bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:39


puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.

Vidd el Bözséhez Szarvasra.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:41

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:38


bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?


Már háromhoz is elvittem.Nem igazán tudják,mi van.Ebből ketten szakszervízben dolgoznak.


Nem hiszem, hogy egy BMW szakszervizes egy ilyen dolgon fennakad. Hagyd ott több időre.


Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:32


puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?


Már háromhoz is elvittem.Nem igazán tudják,mi van.Ebből ketten szakszervízben dolgoznak.


Nem hiszem, hogy egy BMW szakszervizes egy ilyen dolgon fennakad. Hagyd ott több időre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:18


bmw320d4 írta:
puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?


Már háromhoz is elvittem.Nem igazán tudják,mi van.Ebből ketten szakszervízben dolgoznak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 18:12


Bocs, nem téged akartalak idézni.Mellé nyúltam.
Egyébként csak egy alternatívát akartam írni az átlyukasztásra.

jokerface írta: Visszaolvasva magamat,egy szóval sem emlitem,hogy nem lehetne tisztitani a szüröt. Nem tudom miért idéztél.
De a szétbarmolást nem tartom jó ötletnek még mindig. De mindenki maga tudja.




jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 17:31


Visszaolvasva magamat,egy szóval sem emlitem,hogy nem lehetne tisztitani a szüröt. Nem tudom miért idéztél.
De a szétbarmolást nem tartom jó ötletnek még mindig. De mindenki maga tudja.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 16:56


Szia!
A részecske szűrőt lehet tisztítani is, van hozzá folyadék. Típusonként függő, hogy kiszerelve vagy kiszerelés nélkül lehet e tisztítani. Aztán még mindig szétbarmoltathatod a belsejét, ha nem sikerült.

Üdv

jokerface írta: Hát azt az okos ötletet meg kitöl kaptad,hogy ha kifúrjátok a részecskeszüröt,akkor minden rendben lesz?!
Ott lesz a bibi,hogy át lett fúrva. Van ott gáznyomásérzékelö is és szerintem nem épp a legpontosabb adatokat továbbitja a motor elektronikájának. Igy a turbo sem tud megfelelöen müködni. Persze,hogy nem megy a kocsid.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 16:11


puca írta: Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?


És miért nem viszed el egy szerelőhöz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 16:07


Sziasztok!

Még mindig nem oldódott meg a problémám.Már a harmadik turbó munkahenger került az autómba és még mindig nem szabályoz.Az érdekesség az,hogy kiépített helyzetben az autóról megtáplálva tökéletesen műkszik,beépítve viszont semmi.A geometria karja könnyen mozog,szerintem nem szorul.Az autó többször volt diagon,ami mindig a vezérlő munkahengert mutatta hibásnak,legutóbb még új szoftvert is kapott a motorvezérlő.Találkoztatok már ilyennel?

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 15:27


OK,ha nem az elsöt csinálta akkor vedd úgy,hogy nem is mondtam semmit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 15:23


puca írta:
jokerface írta: Hát azt az okos ötletet meg kitöl kaptad,hogy ha kifúrjátok a részecskeszüröt,akkor minden rendben lesz?!
Ott lesz a bibi,hogy át lett fúrva. Van ott gáznyomásérzékelö is és szerintem nem épp a legpontosabb adatokat továbbitja a motor elektronikájának. Igy a turbo sem tud megfelelöen müködni. Persze,hogy nem megy a kocsid.


Aki csinálta,az nem az elsőt csinálja.A diag szerint a gáznyomás megfelelő.Nem volt több százezrem új részecskeszűrőre.


ismerősnek off autóban kiherélték a szűrőt. de ehhez neki az ECU-ban lévő progit módosítani kellett, azt angliából szerezték be, ott írták meg. pontosan nem tudom, hogy kivették-e a progiból, hogy onnan ne várjon jelet, vagy beállítottak egy konstanst, de neki működik, nem is kűdi a többlet anyagot, bár a jelzést a műszerfalról sokkal nehezebb volt eltávolítani. talán itt VTS_Tibi néven van fent, aki ilyet csinál, ismerősnek is Ő csinálta. lehet tud BMW-t is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 15:15


jokerface írta: Hát azt az okos ötletet meg kitöl kaptad,hogy ha kifúrjátok a részecskeszüröt,akkor minden rendben lesz?!
Ott lesz a bibi,hogy át lett fúrva. Van ott gáznyomásérzékelö is és szerintem nem épp a legpontosabb adatokat továbbitja a motor elektronikájának. Igy a turbo sem tud megfelelöen müködni. Persze,hogy nem megy a kocsid.


Aki csinálta,az nem az elsőt csinálja.A diag szerint a gáznyomás megfelelő.Nem volt több százezrem új részecskeszűrőre.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 13:46


Hát azt az okos ötletet meg kitöl kaptad,hogy ha kifúrjátok a részecskeszüröt,akkor minden rendben lesz?!
Ott lesz a bibi,hogy át lett fúrva. Van ott gáznyomásérzékelö is és szerintem nem épp a legpontosabb adatokat továbbitja a motor elektronikájának. Igy a turbo sem tud megfelelöen müködni. Persze,hogy nem megy a kocsid.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 10:22


Sziasztok!

A következő problémára keresnék megoldást.Az autóból(E91 320d 163 lovas) menet közben hirtelen elfogyott az erő,kerregő hang jött a turbótól.A turbó ki lett cserélve,az autót gépre téve teszteltük és annak ellenére,hogy a diag szerint minden paraméter rendben volt,mégsem ment az autó.Mint utólag kiderült,a részecskeszűrő volt annyira eldugulva,hogy a gázt visszanyomta a karterbe(valószínűleg ez nyírta ki a turbót).A részecskeszűrő ki lett fúrva,de alacsony fordulatról még mindig nem húzott a motor,vagy csak rángatva.A turbó geometria állító elektromos munkahenger ki lett cserélve, be lett szabályozva.Most egyáltalán nem mozgatja a geometriát,olyan mintha sima egy fokozatú turbóm lenne.Látott-e már valaki hasonlót,mi lehet a megoldás?