autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Vik_86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:11


zoli900 írta:
Pocses írta:
Vik_86 írta:
YELLOW írta:
Vik_86 írta: Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki


a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.


Köszi a választ...

Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...




Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.


Élőadatot nem néztetek,esetleg hibakódok?


Sziasztok,

Visszavittem a szerelőhöz, rácsatlakoztak a gépre, és semmi hibát nem mutat....ez már a vicc kategória....



ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 20:56


lacko85 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 99-es 320D-kben (e46) hány km-nél ajánlott a vezérműlánc cseréje?
Illetve lehet-e az az oka annak ha indításnál mint ha később(kb 2-3mp) spanolna egy kicsivel és leállításnál kattan kettőt a motortérben valami.. mi lehet az ok? lehet a vezérműlánc?


Az ékszíjtárcsát megnézted???

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 20:48


Robin68 írta:
anubisz írta: Köszi. Nem az a gond, csak azt hittem megúszom bontás nélkül, de ezek szerint kárpitot le kel szednem. Remélem nem hasal el egy pár patent megint.


Nem kell leszedni a kárpitot. Csak húzd ki koppanásig és töröld át. A kárpit mögött marad max 50-60cm. Én se szedtem le és nem volt gond.


Először azt hittem elgyengült a behúzó rugó, vagy mi.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 20:08


zoli900 írta: Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibakóddal?
Az autó felmelegszik 70-80 fokra és már nem megy,ezt írja ki.


Senki?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 17:21


anubisz írta: Köszi. Nem az a gond, csak azt hittem megúszom bontás nélkül, de ezek szerint kárpitot le kel szednem. Remélem nem hasal el egy pár patent megint.


Nem kell leszedni a kárpitot. Csak húzd ki koppanásig és töröld át. A kárpit mögött marad max 50-60cm. Én se szedtem le és nem volt gond.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 16:47


Robin68 írta:
anubisz írta:
Robin68 írta:
anubisz írta: Valaki esetleg oldott már meg a biztonsági öv lassulása problémát? Megőrülök már tőle, alig akar visszamenni. Teljesen be van lassulva.


Én kihúzom néha koppra és műszerfalápoló kendővel át törlöm finoman. Nálam bevált. Nekem is lassan ment vissza a helyére mikor megvettem a gépet és akkor ajánlotta a cégünknél az autóápolási termékeket beszállító fazon.
De ne várd, hogy utána befeszítsen az ülésbe, hogy az erek kiduzzadjanak a nyakadon és a szemed kerekedjen mert nem kapsz levegőt .
Csak vicc, nem akarlak megsérteni...


Azért megy vissza ilyen lassan, mert koszos?


Egy idő után a belső részen ami a kárpit mögött van, mert ugyen sosem húzzuk ki teljesen, csak amennyire szükségünk van a becsatoláshoz, le tud rakódni a por.
Próbáld ki ezt az eljárást nyugodtan. Ha tartasz attól, hogy esetleg a ruhán foltot hagyna akkor nézd meg mennyire húzod ki mikor becsatolod és az amögötti részt töröld át. Én is így csináltam először, de óvatosan le szoktam kezelni az egészet és még nem volt gond ruhaügyileg .


Köszi. Nem az a gond, csak azt hittem megúszom bontás nélkül, de ezek szerint kárpitot le kel szednem. Remélem nem hasal el egy pár patent megint.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz lacko85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 16:13


Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 99-es 320D-kben (e46) hány km-nél ajánlott a vezérműlánc cseréje?
Illetve lehet-e az az oka annak ha indításnál mint ha később(kb 2-3mp) spanolna egy kicsivel és leállításnál kattan kettőt a motortérben valami.. mi lehet az ok? lehet a vezérműlánc?


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 22:04


Pocses írta:
Vik_86 írta:
YELLOW írta:
Vik_86 írta: Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki


a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.


Köszi a választ...

Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...




Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.


Élőadatot nem néztetek,esetleg hibakódok?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 21:01


Vik_86 írta:
YELLOW írta:
Vik_86 írta: Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki


a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.


Köszi a választ...

Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...




Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Vik_86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:30


YELLOW írta:
Vik_86 írta: Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki


a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.


Köszi a választ...

Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 19:59


Vik_86 írta: Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki


a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 19:22


Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibakóddal?
Az autó felmelegszik 70-80 fokra és már nem megy,ezt írja ki.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Vik_86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 17:09


Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 16:17


anubisz írta:
Robin68 írta:
anubisz írta: Valaki esetleg oldott már meg a biztonsági öv lassulása problémát? Megőrülök már tőle, alig akar visszamenni. Teljesen be van lassulva.


Én kihúzom néha koppra és műszerfalápoló kendővel át törlöm finoman. Nálam bevált. Nekem is lassan ment vissza a helyére mikor megvettem a gépet és akkor ajánlotta a cégünknél az autóápolási termékeket beszállító fazon.
De ne várd, hogy utána befeszítsen az ülésbe, hogy az erek kiduzzadjanak a nyakadon és a szemed kerekedjen mert nem kapsz levegőt .
Csak vicc, nem akarlak megsérteni...


Azért megy vissza ilyen lassan, mert koszos?


Egy idő után a belső részen ami a kárpit mögött van, mert ugyen sosem húzzuk ki teljesen, csak amennyire szükségünk van a becsatoláshoz, le tud rakódni a por.
Próbáld ki ezt az eljárást nyugodtan. Ha tartasz attól, hogy esetleg a ruhán foltot hagyna akkor nézd meg mennyire húzod ki mikor becsatolod és az amögötti részt töröld át. Én is így csináltam először, de óvatosan le szoktam kezelni az egészet és még nem volt gond ruhaügyileg .

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 15:18


Robin68 írta:
anubisz írta: Valaki esetleg oldott már meg a biztonsági öv lassulása problémát? Megőrülök már tőle, alig akar visszamenni. Teljesen be van lassulva.


Én kihúzom néha koppra és műszerfalápoló kendővel át törlöm finoman. Nálam bevált. Nekem is lassan ment vissza a helyére mikor megvettem a gépet és akkor ajánlotta a cégünknél az autóápolási termékeket beszállító fazon.
De ne várd, hogy utána befeszítsen az ülésbe, hogy az erek kiduzzadjanak a nyakadon és a szemed kerekedjen mert nem kapsz levegőt .
Csak vicc, nem akarlak megsérteni...


Azért megy vissza ilyen lassan, mert koszos?