autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 14:06


Bmwskeeter999 írta: HEllo!

Arra ki tudja a választ..mitől lehet az hogy ha szemből nézem a motort,nem fentről hanem full szemből mint ha le lenne szedve az egész eleje és csak a motort nézem,hogy a motor oldalán olajsaras.Néztem a motor tömitésnél de nem lattam szivargas ott...honna kerülhet oda olaj vagy mi lehet az ott valami régi sérelem nyomai vagy...mi lehet...szerintetek?


Ha tudsz készíts róla fotót. Nekem is van enyhe szivárgás, azon a környéken. Tavasszal olajcserekor lesz egy homlokfal felőli főtengely szimering, és az olajszivattyú tömítés csere.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Bmwskeeter999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 12:46


HEllo!

Arra ki tudja a választ..mitől lehet az hogy ha szemből nézem a motort,nem fentről hanem full szemből mint ha le lenne szedve az egész eleje és csak a motort nézem,hogy a motor oldalán olajsaras.Néztem a motor tömitésnél de nem lattam szivargas ott...honna kerülhet oda olaj vagy mi lehet az ott valami régi sérelem nyomai vagy...mi lehet...szerintetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Bmwskeeter999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 12:38


Uhhum..okés rendben megnézem köszönöm még1 szer

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 12:35


Bmwskeeter999 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
Bmwskeeter999 írta: Hello Hello!

Érdeklődni szeretnék mitőé van az,illetve mi lehet a baj,annak hogy leállítom az autot és még utána van ilyen ventilátor hang..valószinűleg a fütés utáni szellőztető lehet szerintem,de eléggé sokáig ad ki hangot...és eléggé hangosan...mit tanácsoltok erre mit tegyek?
Bmw E46 touring 318i!

Válaszaitokat előre is köszönöm!


a klímavezérlőn vane gy kis rács, a mögött van egy kis venti. az menni szokott még kb 15 percig... ha hangos az azért van, mert koszos, nincs már kenése.


Ez a jobbik eset a rosszabbik ha a szellőzőkön jön a levegő, ami azért van, mert a fűtőmotor előtét ellenállása haldoklik és akár gyújtás levétel után is mehet a fűtőventillátor még egy ideig.



Uhh..köszönöm a reagálást és a segitséget is,de ha pl..koszos akkor azt csak ugy tudom orvosolni ha szétszedem vagy ugy is tudom hogy nem kell?És ha szét kell szedni nagyon vészes?
Illetve ha meg a fütőmotornak van az pontosan honna is tudom...mert amit hallok ez csak ilyen ciripelő hang...leállitás után..amit meg te mondasz az pontosan milyen és hogy orvosolhato ha az és mennyiért?


Ha csak ciripelés akkor az a klíma vezérlő ventije lesz, az ellenállás problémát pedig úgy tudod ellenőrizni, hogy a levegő befúvás /a szellőzőkön/ ugyan úgy megy, levett gyújtásnál, mintha rajta lenne, tehát a fűtőventillátor ugyan úgy dolgozik.
A ciripelést nem tudom, hogy hogy lehet megszűntetni, de valaki biztos tud majd itt segíteni/szerencsére nincs benne tapasztalatom/, az előtét ellenállás /süni/ problémán pedig csere segít!/15-20 körül van az új ha jól tudom/









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. november 14. csütörtök, 12:42

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Bmwskeeter999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 12:25


compact írta:
YELLOW írta:
Bmwskeeter999 írta: Hello Hello!

Érdeklődni szeretnék mitőé van az,illetve mi lehet a baj,annak hogy leállítom az autot és még utána van ilyen ventilátor hang..valószinűleg a fütés utáni szellőztető lehet szerintem,de eléggé sokáig ad ki hangot...és eléggé hangosan...mit tanácsoltok erre mit tegyek?
Bmw E46 touring 318i!

Válaszaitokat előre is köszönöm!


a klímavezérlőn vane gy kis rács, a mögött van egy kis venti. az menni szokott még kb 15 percig... ha hangos az azért van, mert koszos, nincs már kenése.


Ez a jobbik eset a rosszabbik ha a szellőzőkön jön a levegő, ami azért van, mert a fűtőmotor előtét ellenállása haldoklik és akár gyújtás levétel után is mehet a fűtőventillátor még egy ideig.



Uhh..köszönöm a reagálást és a segitséget is,de ha pl..koszos akkor azt csak ugy tudom orvosolni ha szétszedem vagy ugy is tudom hogy nem kell?És ha szét kell szedni nagyon vészes?
Illetve ha meg a fütőmotornak van az pontosan honna is tudom...mert amit hallok ez csak ilyen ciripelő hang...leállitás után..amit meg te mondasz az pontosan milyen és hogy orvosolhato ha az és mennyiért?

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 12:20


YELLOW írta:
Bmwskeeter999 írta: Hello Hello!

Érdeklődni szeretnék mitőé van az,illetve mi lehet a baj,annak hogy leállítom az autot és még utána van ilyen ventilátor hang..valószinűleg a fütés utáni szellőztető lehet szerintem,de eléggé sokáig ad ki hangot...és eléggé hangosan...mit tanácsoltok erre mit tegyek?
Bmw E46 touring 318i!

Válaszaitokat előre is köszönöm!


a klímavezérlőn vane gy kis rács, a mögött van egy kis venti. az menni szokott még kb 15 percig... ha hangos az azért van, mert koszos, nincs már kenése.


Ez a jobbik eset a rosszabbik ha a szellőzőkön jön a levegő, ami azért van, mert a fűtőmotor előtét ellenállása haldoklik és akár gyújtás levétel után is mehet a fűtőventillátor még egy ideig.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 11:05


Bmwskeeter999 írta: Hello Hello!

Érdeklődni szeretnék mitőé van az,illetve mi lehet a baj,annak hogy leállítom az autot és még utána van ilyen ventilátor hang..valószinűleg a fütés utáni szellőztető lehet szerintem,de eléggé sokáig ad ki hangot...és eléggé hangosan...mit tanácsoltok erre mit tegyek?
Bmw E46 touring 318i!

Válaszaitokat előre is köszönöm!


a klímavezérlőn vane gy kis rács, a mögött van egy kis venti. az menni szokott még kb 15 percig... ha hangos az azért van, mert koszos, nincs már kenése.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Bmwskeeter999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 11:01


Hello Hello!

Érdeklődni szeretnék mitőé van az,illetve mi lehet a baj,annak hogy leállítom az autot és még utána van ilyen ventilátor hang..valószinűleg a fütés utáni szellőztető lehet szerintem,de eléggé sokáig ad ki hangot...és eléggé hangosan...mit tanácsoltok erre mit tegyek?
Bmw E46 touring 318i!

Válaszaitokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 22:54


laczkogeri írta:
viktor írta:
laczkogeri írta: Ma voltam gumisnál,és felrakattam a téli gumikat a felnimre,mentem vele pár KM-ert ,és felvillant egy piros felkiáltójel, hogy kerék defekt (Tyre puncture),80-nál többel ne menjek.Természetesen nem kaptam defektet,a kocsi vezetésében semmilyen változás nem tapasztalható (nem rángat,nem kopog,stb). Mi ilyenkor a teendő?


Szia!
Be kell állítani (kalibrálni) az i drive menüben, minden kerékcsere és gumipumpálás után.



Tudnál segíteni,hogyan is kell ezt megcsinálni,mert én meg az angol nem vagyunk jóban,mert németes vagyok.


Az a helyzet, nem biztos, hogy ugyanaz az i drive a két autóban. Meg ráadásul az enyém magyarítva lett. viszont a beállítások menürészben tudsz nyelvet váltani. szerintem németet biztos találsz benne.



laczkogeri
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laczkogeri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 21:54


viktor írta:
laczkogeri írta: Ma voltam gumisnál,és felrakattam a téli gumikat a felnimre,mentem vele pár KM-ert ,és felvillant egy piros felkiáltójel, hogy kerék defekt (Tyre puncture),80-nál többel ne menjek.Természetesen nem kaptam defektet,a kocsi vezetésében semmilyen változás nem tapasztalható (nem rángat,nem kopog,stb). Mi ilyenkor a teendő?


Szia!
Be kell állítani (kalibrálni) az i drive menüben, minden kerékcsere és gumipumpálás után.



Tudnál segíteni,hogyan is kell ezt megcsinálni,mert én meg az angol nem vagyunk jóban,mert németes vagyok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 19:53


laczkogeri írta: Ma voltam gumisnál,és felrakattam a téli gumikat a felnimre,mentem vele pár KM-ert ,és felvillant egy piros felkiáltójel, hogy kerék defekt (Tyre puncture),80-nál többel ne menjek.Természetesen nem kaptam defektet,a kocsi vezetésében semmilyen változás nem tapasztalható (nem rángat,nem kopog,stb). Mi ilyenkor a teendő?


Szia!
Be kell állítani (kalibrálni) az i drive menüben, minden kerékcsere és gumipumpálás után.



laczkogeri
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laczkogeri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 18:52


Ma voltam gumisnál,és felrakattam a téli gumikat a felnimre,mentem vele pár KM-ert ,és felvillant egy piros felkiáltójel, hogy kerék defekt (Tyre puncture),80-nál többel ne menjek.Természetesen nem kaptam defektet,a kocsi vezetésében semmilyen változás nem tapasztalható (nem rángat,nem kopog,stb). Mi ilyenkor a teendő?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz lacko85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. október 22. kedd, 10:20


ZoleeSRB írta:
lacko85 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 99-es 320D-kben (e46) hány km-nél ajánlott a vezérműlánc cseréje?
Illetve lehet-e az az oka annak ha indításnál mint ha később(kb 2-3mp) spanolna egy kicsivel és leállításnál kattan kettőt a motortérben valami.. mi lehet az ok? lehet a vezérműlánc?


Az ékszíjtárcsát megnézted???


Nem néztem meg, de ma akkor az is sorra kerül! Köszönöm!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Vik_86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:20


szotakdavid írta:
Vik_86 írta:
Sziasztok,

Visszavittem a szerelőhöz, rácsatlakoztak a gépre, és semmi hibát nem mutat....ez már a vicc kategória....



Vidd olyanhoz aki tud is valamit kezdeni vele!

Ui.: nem tudjuk hol laksz így nem tudunk segíteni!!!!


Köszi
Kaptam egy Bp. 10.kerületi címet, Gyömrői útra, holnap bejelentkezek.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:12


Vik_86 írta:
Sziasztok,

Visszavittem a szerelőhöz, rácsatlakoztak a gépre, és semmi hibát nem mutat....ez már a vicc kategória....



Vidd olyanhoz aki tud is valamit kezdeni vele!

Ui.: nem tudjuk hol laksz így nem tudunk segíteni!!!!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 21. hétfő, 21:13