- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2008
Elküldve: 2013. október 21. hétfő, 21:11
zoli900 írta:Pocses írta:Vik_86 írta:YELLOW írta:Vik_86 írta: Sziasztok,
Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??
Köszi
Viki
a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.
Köszi a választ...
Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...
Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.
Élőadatot nem néztetek,esetleg hibakódok?
Sziasztok,
Visszavittem a szerelőhöz, rácsatlakoztak a gépre, és semmi hibát nem mutat....ez már a vicc kategória....