Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 21:00


Sziasztok!!
Segítséget szeretnék kérni! Most vettem egy E36-os 316i-t és az a problémám hogy az autó forralja a vizet. De elég érdekesen, mert a fölső cső tűzforró, az alsó ami a termosztát felé megy az viszont hideg. A termosztátot már kivettem a körből egy próba erejéig, de a szitu ugyan az. Vízpumpa lehet e a ludas? Illetve olyat hallottam, meg olvastam, hogy ha felmelegszik akkor elforog a tengelyen a pumpa lapátja. Ez orvosolható e a teljes csere nélkül, vagy egyszerűbb kicserélni az egészet? Esetleg valami más baja lehet a kocsinak?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 20:40


anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
..........
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!


Ez a hét válasza volt



Lehet én is bunkó leszek mostantól. De Szotakdavidnal a pont!


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 18:07


anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Szia Tano!
Piros!


Akkor nem a szinteddel akadt gond, hanem a nyomással.

Olajnyomás mérés, sürgősen. Nekem egy ilyen itt a piros,hol a piros játék, már okozott egy motorgenerált, még 92 ben, egy E30 nál


Sziasztok.
Néztem egy olajszintet ugy ahogy Tano mondta és max alatt van fél centivel.
De viszont ma nem csinálta ilyet egyszer csinált 10k ezelőtt mielőtt cseréltem az olajat!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 00:48


Tano írta:
valter320d írta: Szia Tano!
Piros!


Akkor nem a szinteddel akadt gond, hanem a nyomással.

Olajnyomás mérés, sürgősen. Nekem egy ilyen itt a piros,hol a piros játék, már okozott egy motorgenerált, még 92 ben, egy E30 nál


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 22:56


valter320d írta: Szia Tano!
Piros!


Akkor nem a szinteddel akadt gond, hanem a nyomással.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 21:14


valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve


Én elsősorban olyan dologra gondolnék ami forog,és centirozni kell.felni volt difit nem kell,kardán esetleg,féltengely nem hiszem.


Hát igen, az a baj az ilyen hibát a profi szervizek is sokszor mellé kezelik, mivel több dolog is okozhatja. Idegesítő, 120 alatt néma, 120,145 között csinálja,és főleg úgy, ha lelépek a gázról,ahogy lassul vissza, ilyen búgó rezonáló hang. Ez nem lehet kerékcsapágy, mert sehogy máshogy nem szól. Vagy difi, vagy kardán, vagy féltengely.Elméletileg a kardánt is szokták egyensúlyozni vagy mit. Már volt cserélve bontott ment bele, 330 D é, ugyan az, eddig nem volt baj vele. Nem is lóg, kotyog.

igen de viszont csak neem húzták szét a kardánt,mert ha nem jól rakták össze az produkálhat ilyen gondot,na de remélem megoldódik.


Városba ugye nem tudjuk kipróbálni a 120,150 miatt, azért akad a dolog, majd kivitetem Győrbe a pályára ha lesz ideje, hogy hallgassa meg, ott talán megoldható.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 21:07


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve


Én elsősorban olyan dologra gondolnék ami forog,és centirozni kell.felni volt difit nem kell,kardán esetleg,féltengely nem hiszem.


Hát igen, az a baj az ilyen hibát a profi szervizek is sokszor mellé kezelik, mivel több dolog is okozhatja. Idegesítő, 120 alatt néma, 120,145 között csinálja,és főleg úgy, ha lelépek a gázról,ahogy lassul vissza, ilyen búgó rezonáló hang. Ez nem lehet kerékcsapágy, mert sehogy máshogy nem szól. Vagy difi, vagy kardán, vagy féltengely.Elméletileg a kardánt is szokták egyensúlyozni vagy mit. Már volt cserélve bontott ment bele, 330 D é, ugyan az, eddig nem volt baj vele. Nem is lóg, kotyog.

igen de viszont csak neem húzták szét a kardánt,mert ha nem jól rakták össze az produkálhat ilyen gondot,na de remélem megoldódik.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz DeeEvil

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 21:07


kbalint írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is )


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer





Nevetséges a megtett km! Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...


Egészen addig amíg nem lesz komoly büntetési tétele a csalásoknak, lásd a km óra tekergetéseket, valamint bizonyos KOMOLY problémák eltitkolása, stb.
addig nem fog semmit változni a helyzet. A szervizkönyv mizéria már okirat hamisításba lépett, így azzal már kevesebben mernek játszani.
Sajnos a legjellemzőbb az hogy a magyar ember minden szart megvesz ha kicsivel olcsóbb de sokkal szarabb mint azt ami relatív drága de sokkal jobb.
A kereskedők pedig ezt ki fogják használni amíg csak lehet. Behoznak minden vackot, összedobálják és eladják, nem kevés haszonnal "filléres" áron a normálisabb autókhoz képest.



Hello!

Látom jó kis beszélgetést indítottam.
Ezek szerint sikerült bevásárolnom...
Úgy mellékesen megjegyezném hogy nem 1,5M-ért vettem nem kereskedőtől. Szép állapotban van átnéztük a karoszzériáját kivül-belül, gyönyörű szép egyenletes alapjárata van. Szép hangja van a motorjának, belseje is szép, minden extra működik rajta. Az ülés alatti szivattyú a ludas a nem indulásért 99%, de majd holnap talán eljutok odáig hogy bebizonyosodik. A turbo az meg ennek a szériának az egyik típusproblémája. Számoltam vele hogy előbb utóbb gond lesz vele, ez ezzel a típussal jár.
Az átvizsgálásról meg csak annyit, hogy nem 1 ember járt már úgy hogy bevizsgálták márka szervízben, zsebre raktáka pénzt és a következő mondattal fejezték a műveletet: "MInden jó rajta nem is törték" És sorban rohadnak meg olyan hibák miatt amik már akkor is megvoltak.
Ha nincs ismeretséged ilyen helyeken, mind1 nekik mit mondanak. A lényeg a pénz.
Tudom hogy nem fiatal és lesznek vele gondok, de nekem ez kellett 3-as BMW.
Köszönöm mindenkinek aki írt és aki segített.
Asszonynak bejelentettem már hogy ne számítson nagy karácsonyra, csak egy csokit kap
Üdv mindenkinek.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 21:05


valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve


Én elsősorban olyan dologra gondolnék ami forog,és centirozni kell.felni volt difit nem kell,kardán esetleg,féltengely nem hiszem.


Hát igen, az a baj az ilyen hibát a profi szervizek is sokszor mellé kezelik, mivel több dolog is okozhatja. Idegesítő, 120 alatt néma, 120,145 között csinálja,és főleg úgy, ha lelépek a gázról,ahogy lassul vissza, ilyen búgó rezonáló hang. Ez nem lehet kerékcsapágy, mert sehogy máshogy nem szól. Vagy difi, vagy kardán, vagy féltengely.Elméletileg a kardánt is szokták egyensúlyozni vagy mit. Már volt cserélve bontott ment bele, 330 D é, ugyan az, eddig nem volt baj vele. Nem is lóg, kotyog.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz rusznak

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 21:00


sziasztok. Bmw 318d 116LE 2002-es évjárat a müszerfalon kigyúlt a DDE lámpa és gázpedálra nem reagál semmit a fordulat 900 ról felszökött 1100 körülire pöccre indul.
légyszíves segítsetek.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 17. vasárnap, 21:16

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 20:59


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve


Én elsősorban olyan dologra gondolnék ami forog,és centirozni kell.felni volt difit nem kell,kardán esetleg,féltengely nem hiszem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 20:35


valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!


Azóta van ez mióta bontották a kocsit hátul. Azt nem tudom a kardán le lett e kötve, de volt difi szilent is cserélve

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 20:32


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.


Kardánt vajon nem vették le?És széthúzhatták,rosszul rakták össze!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 20:18


valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat


Hát a hátulsó ropogás az megszűnt, kicseréltem powerre a stab,szilentet, meg a 2 kutyacsontot, azóta néma, de a régi szilent borzalmasan nézett ki, így kiszedve. Sajnos a búgás meg van még, mikor elveszem a gázról a lábam, 140 től búg 120 ig ahogy lassul, de rezonál is, mert hallom ahogy az elektromos hátsó roló rázkódik. Valami nem stimmel még, sajnos a téli kerékkel is, úgy hogy nem gumi, vagy felni. Majd kiderül, mert nincs idegem foglalkozni most vele. Elképzelni se tudom mi lehet, de azért nem fogom kicserélni a difit,a kardánt, meg a csapágyakat, hogy majd valamitől megszűnik. Vettem minőségi difi olajat, azt majd lecserélem, elsőre így, aztán majd ahogy alakul.Ez az a hiba amire mindenki mást mond, pont egy milla mire mindent kicserélnél amire tippelnek.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 20:10


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
pot írta: Köszönöm és még azt ,hogy le kell engedni az olajat ha ki akarom cserélni ???


Igen mindenképpen,célszerű olajcserénél végezni!


Esetleg fejtetőre állítja a kocsit.


Szia anubisz,neked megoldódott már a problémád? Mi volt a baj?


Meik? Ja , Szia.



A zúgás mikor cserélték a szilenteket mondtad hogy 120 felett zúg valami mint állat