MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 22:17


YELLOW írta:
MattM325 írta:
anubisz írta: szerintem ezekbe nem lehet valami brutális vegyszer, max az a adalék amit amúgy is az olajba raknak, esetleg töményebben, mart ha tönkre vágná a motort, nem igen lehetne eladni, legalábbis a reményeim szerint.

Tudom sok mindent le lehet írni, de ezt írják, gondolom valaki csak ellenőrizte.

Nem tartalmaz savat, acetont vagy
egyéb agresszív oldószert.


Ne foglalkozz vele, nem lesz gond. Ezek majdnem 100%-ban kerozint tartalmaznak, az a 3dl, amit beleöntesz a majd 7l olajhoz és leengeded, szinte teljesen eltűnik a blokkból. Ha biztosra akarsz menni vegyél valami olcsó olajat és a végén öblítsd át. Csak megjegyzem, nincs olyan autó, ami nem "eszik" olajat, amire ezt mondják, azt szépen kiszintezi az üzemanyag, így akár az is tönkre vághatja a motort.



kerozint? mi ez sugárhajtású?
én eddig amiket láttam, kb mindre az volt írva, hogy ~95%-ban petróleumot, petróleum származékot tartalmaz.


És az nem ugyan az te szerencsétlen? Akkor, hogy te is megértsd paraffinként tüntetik fel a flakonokon. Nem, nem sugárhajtású, hanem begyújtós úristen....



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 20:59


ArkyCsaba írta:
anubisz írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...


Hogy tudnám le légteleníteni?


Ez termosztát lesz, hiába erőlködsz, ha annyira levegős a rendszer akkor pillanatok alatt felforr a víz, vagy melegszik, ha nyomod a kocsinak. Én egyszer szárul légtelenítettem, elindultam a kocsival, addig középen állt a mutató, amint elindultam mindjárt majdnem a pirosba ment. 30 méter után.
Nem zár a termosztátod, teljesen nyitva van, nem tud felmelegedni a víz. Cseréld ki.


Rendben,köszönöm a segítséget


Csak megnyugtatás képpen, nekem is volt cserélve, pont ezért, sose melegedett fel a víz, főleg -10 körül, vagy 20km után állt csak középre, vagy akkor se, ter. csere után minden rendbe volt. Kopó alkatrész, ez is tönkremegy sűrűn, termosztát, vízpumpa bármikor meghalhat.
Halt már meg úgy vízpumpám, semmi baja, állt a kocsi pár napot, aztán mikor elindultam, már fosta a vizet. Állás közben tönkrement. Vagy is előtte kopott szét, de állás után halt be végleg.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 04. szerda, 21:00

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 20:55


anubisz írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...


Hogy tudnám le légteleníteni?


Ez termosztát lesz, hiába erőlködsz, ha annyira levegős a rendszer akkor pillanatok alatt felforr a víz, vagy melegszik, ha nyomod a kocsinak. Én egyszer szárul légtelenítettem, elindultam a kocsival, addig középen állt a mutató, amint elindultam mindjárt majdnem a pirosba ment. 30 méter után.
Nem zár a termosztátod, teljesen nyitva van, nem tud felmelegedni a víz. Cseréld ki.


Rendben,köszönöm a segítséget

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 20:51


ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...


Hogy tudnám le légteleníteni?


Ez termosztát lesz, hiába erőlködsz, ha annyira levegős a rendszer akkor pillanatok alatt felforr a víz, vagy melegszik, ha nyomod a kocsinak. Én egyszer szárul légtelenítettem, elindultam a kocsival, addig középen állt a mutató, amint elindultam mindjárt majdnem a pirosba ment. 30 méter után.
Nem zár a termosztátod, teljesen nyitva van, nem tud felmelegedni a víz. Cseréld ki.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 20:44


YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...


Hogy tudnám le légteleníteni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 20:38


ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 20:35


Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 16:45


anubisz írta: 2x le volt már szedve? biztos az miatt ázik. Az a fekete szar már nem fogja vissza.Nekem is mikor le lett szedve, utána kezdett ázni. Én papírtörlőket nyomkodtam végig, az elég jól felszívja. A maradék meg kiszáradt.


Én pólóval nyomkodtam végig, 3lett vizes tőle, a többi nekem is ki tudott száradni még.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 16:41


2x le volt már szedve? biztos az miatt ázik. Az a fekete szar már nem fogja vissza.Nekem is mikor le lett szedve, utána kezdett ázni. Én papírtörlőket nyomkodtam végig, az elég jól felszívja. A maradék meg kiszáradt.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 15:38


[quote="dfle"][quote="dbtibi"]
dfle írta:
dbtibi írta:
dfle írta:
dbtibi írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


szia,
az én kocsimban is állt a víz a lábtérben a satírozott részen, és a piros részen folyt be a víz az ajtókárpit hangszigetelése mögül.


És mi lett a megoldás????


ajtópanel lebont, szigetelőanyag visszaragaszt.
A képen pirossal jelzett helyeken engedte el a ragasztó.


Köszönöm, ez nagyon jól szemlélteti a dolgokat,ezt biztos elvégzem rajta,de ha a ragasztó már nem ragad rendesen,mert már kétszer le volt szedve,akkor tudsz valamilyen ragasztási megoldást ajánlani?Te a régit visszanyomkodtad csak, vagy rásegítettél még valamilyen ragasztóval???



utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek <--- ITT megtalálsz mindent.


Köszönöm!
Még egy utolsó és befejezem...
Ha megoldódik a probléma, utána hogyan lehet kiszárítani a kárpitot, vagy kiszárad magától???


Hajszárító, hősugárzó, hőlégfúvó, mert most még fagyhat is, így jobb ha kiszárítod. Enyém kiszáradt kb egy hét alatt (már akkor is hidegebb volt esténként)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 15:37


dfle írta:

Köszönöm!
Még egy utolsó és befejezem...
Ha megoldódik a probléma, utána hogyan lehet kiszárítani a kárpitot, vagy kiszárad magától???


ha van nedves porszívótok, akkor azzal kiszívni amenniyre csak lehet. aztán ha mész vele akkor fűtés fel, lábtérre fújja az egészet, aztán csak kiszárad idővel.... nyáron egyszerűbb volna

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 15:34


[quote="dbtibi"][quote="dfle"]
dbtibi írta:
dfle írta:
dbtibi írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


szia,
az én kocsimban is állt a víz a lábtérben a satírozott részen, és a piros részen folyt be a víz az ajtókárpit hangszigetelése mögül.


És mi lett a megoldás????


ajtópanel lebont, szigetelőanyag visszaragaszt.
A képen pirossal jelzett helyeken engedte el a ragasztó.


Köszönöm, ez nagyon jól szemlélteti a dolgokat,ezt biztos elvégzem rajta,de ha a ragasztó már nem ragad rendesen,mert már kétszer le volt szedve,akkor tudsz valamilyen ragasztási megoldást ajánlani?Te a régit visszanyomkodtad csak, vagy rásegítettél még valamilyen ragasztóval???



utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek <--- ITT megtalálsz mindent.


Köszönöm!
Még egy utolsó és befejezem...
Ha megoldódik a probléma, utána hogyan lehet kiszárítani a kárpitot, vagy kiszárad magától???

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 15:18


[quote="dfle"][quote="dbtibi"]
dfle írta:
dbtibi írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


szia,
az én kocsimban is állt a víz a lábtérben a satírozott részen, és a piros részen folyt be a víz az ajtókárpit hangszigetelése mögül.


És mi lett a megoldás????


ajtópanel lebont, szigetelőanyag visszaragaszt.
A képen pirossal jelzett helyeken engedte el a ragasztó.


Köszönöm, ez nagyon jól szemlélteti a dolgokat,ezt biztos elvégzem rajta,de ha a ragasztó már nem ragad rendesen,mert már kétszer le volt szedve,akkor tudsz valamilyen ragasztási megoldást ajánlani?Te a régit visszanyomkodtad csak, vagy rásegítettél még valamilyen ragasztóval???



utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek <--- ITT megtalálsz mindent.


dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 15:18


mlaller írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.


A dugók megvannak, de ha a szélvédő mentén ázik be, akkor nem kéne vizes legyen a kárpit lefele is a lábtérnél??? És olyankor mi a megoldás???


azért írtam ezt, mert azt írtad oldalt nem vizes. de már most nem tudom, mert nem fogalmaztál egyértelműen. ha fentről nem vizes, akkor nem ázik a szélvédőnél, ha a dugók megvannak, akkor ott sem. akkor az marad amit dbtibi írt, de azt azért nem írtam, mert azt írtad, hogy oldalról nem vizes...


Bocsi ha értelmetlenül fogalmaztam... ott vizes nekem is, ahol dbtibi írta, a satírozott részen. Oldalt az ajtó felől, a középkonzol felől és a szélvédő alatt is száraz. Az az érdekes, hogy a vezető oldalon és az anyósülés oldalán egyaránt így van, és annyira, hogy mikor kivettem a szőnyegeket és a radiátorra tettem száradni, 15 percen keresztül csöpögött a víz belőlük,annyira átáztatta őket a kárpit, pedig nem volt felénk eső hetek óta... (Az igaz, az autó mosva azért volt.)


Szia!
Akkor lehet h az lesz a probléma, amit dbtibi írt. Még a klíma kondenzvize okozhat hasonló beázást, ha el van tömítődve valahol.


Gondoltam a klímára is, de nem volt három hónapja bekapcsolva,így azt kizártam, hisz akkor nincs is kondenzvíz, vagy rosszul tudom ???

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 15:14


dbtibi írta:
dfle írta:
dbtibi írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


szia,
az én kocsimban is állt a víz a lábtérben a satírozott részen, és a piros részen folyt be a víz az ajtókárpit hangszigetelése mögül.


És mi lett a megoldás????


ajtópanel lebont, szigetelőanyag visszaragaszt.
A képen pirossal jelzett helyeken engedte el a ragasztó.


Köszönöm, ez nagyon jól szemlélteti a dolgokat,ezt biztos elvégzem rajta,de ha a ragasztó már nem ragad rendesen,mert már kétszer le volt szedve,akkor tudsz valamilyen ragasztási megoldást ajánlani?Te a régit visszanyomkodtad csak, vagy rásegítettél még valamilyen ragasztóval???