YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. január 03. péntek, 11:27


GabeszE46 írta: Sziasztok!

Nyáron vásároltam egy e46 318CI-t. Voltak vele kisebb gondok, termosztát, vízpumpa de ezeken már túl vagyok. Viszont van egy hibája mi nagyon zavaró és nem tudok vele mit kezdeni. A tünet a következő: néhány indítás után (szaladgálás városban bolt stb) megmakacsolja magát, és nem hajlandó beindulni! Hallom hogy teker, de nem röffen be. Pedig reggel még hidegben is elsőre indul mindig. Szóval otthagyom úgy egy jó órára és ha visszamegyek akkor megint indul elsőre! Nem tudom mi baja lehet, én immobiliser-re gonodlok hogy talán elveszi az üzemanyagot. Van hogy 4-5 leállítás után is indul még, van viszont hogy megyek 40km-t és utána már nem indul be egy fél óra állás után. Majd egy bő óra pihenő és ismét minden oké.

Kérnék segítséget, valakinek volt-e már ilyen problémája? Mi a megoldás?


ha üzemi a motorhőfok, akkor sosem indul? mármint ha mész vele vagy 40 km-t megállsz, majd indítanál újra, akkor sosem indul? mert ha igen én személy szerint a gyertyákat nézném meg. rossz gyertya esetén van az, hogy amíg megy az autó oké, de melegen nem indul be. nekem hírtelen ez ugrott be.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz GabeszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 03. péntek, 11:23


Sziasztok!

Nyáron vásároltam egy e46 318CI-t. Voltak vele kisebb gondok, termosztát, vízpumpa de ezeken már túl vagyok. Viszont van egy hibája mi nagyon zavaró és nem tudok vele mit kezdeni. A tünet a következő: néhány indítás után (szaladgálás városban bolt stb) megmakacsolja magát, és nem hajlandó beindulni! Hallom hogy teker, de nem röffen be. Pedig reggel még hidegben is elsőre indul mindig. Szóval otthagyom úgy egy jó órára és ha visszamegyek akkor megint indul elsőre! Nem tudom mi baja lehet, én immobiliser-re gonodlok hogy talán elveszi az üzemanyagot. Van hogy 4-5 leállítás után is indul még, van viszont hogy megyek 40km-t és utána már nem indul be egy fél óra állás után. Majd egy bő óra pihenő és ismét minden oké.

Kérnék segítséget, valakinek volt-e már ilyen problémája? Mi a megoldás?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 19:44


anubisz írta:
sbalazs22 írta:
anubisz írta:
sbalazs22 írta:
MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.



ja kérem, gyárit kell belerakni, nem 10 ezerrel olcsóbb Kínait. Jeladók, amik fontos adatokat küldenek a motornak. Tömegmérő is van 20 dollárért, meg 40 ezerért. Akkor ne panaszkodjunk.


Ezzel egyet értek de 10-ből 9-szer után gyártottat kér a kuncsaft.



Kérem,akkor ne tessék sírni. Mond meg nekik. Más is ezt mondaná. Nekem a gyárival sosem volt gondom, pedig cseréltek már minden jeladót. Nem is értem, hogy képzelik, hogy egy 25 ezres cucc, miért csak 5 ezer a neten. Ujjongat. Ez nem gyanús nekik?


Hát igen arra van pénze sok embernek,hogy bmw-t vegyen de fenntartásra már nincs(kár,mindenki jobban járna). Múlt héten jártam úgy egy E61-es bmw vel (ára 3.5 M)gazdi rendelt bele légtömegmérőt és alapból rosszabb volt mint a gyári rossz 125 fokos levegőt mutatott hideg motornál.Ez a márka HQ de inkább hányadéknak hívnám a kínaiak helyében.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 27. péntek, 20:07

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 19:33


sbalazs22 írta:
anubisz írta:
sbalazs22 írta:
MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.



ja kérem, gyárit kell belerakni, nem 10 ezerrel olcsóbb Kínait. Jeladók, amik fontos adatokat küldenek a motornak. Tömegmérő is van 20 dollárért, meg 40 ezerért. Akkor ne panaszkodjunk.


Ezzel egyet értek de 10-ből 9-szer után gyártottat kér a kuncsaft.



Kérem,akkor ne tessék sírni. Mond meg nekik. Más is ezt mondaná. Nekem a gyárival sosem volt gondom, pedig cseréltek már minden jeladót. Nem is értem, hogy képzelik, hogy egy 25 ezres cucc, miért csak 5 ezer a neten. Ujjongat. Ez nem gyanús nekik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 19:29


anubisz írta:
sbalazs22 írta:
MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.



ja kérem, gyárit kell belerakni, nem 10 ezerrel olcsóbb Kínait. Jeladók, amik fontos adatokat küldenek a motornak. Tömegmérő is van 20 dollárért, meg 40 ezerért. Akkor ne panaszkodjunk.


Ezzel egyet értek de 10-ből 9-szer után gyártottat kér a kuncsaft.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 19:22


sbalazs22 írta:
MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.



ja kérem, gyárit kell belerakni, nem 10 ezerrel olcsóbb Kínait. Jeladók, amik fontos adatokat küldenek a motornak. Tömegmérő is van 20 dollárért, meg 40 ezerért. Akkor ne panaszkodjunk.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 19:14


MattM325 írta:
sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?

Azt,hogy rosszak már megjártam egy pár darabbal(facet,era stb után gyártott vacak).Nem tudom,hogy miért de bmw-hez sajna ilyen téren sok a hibás után gyártott alkatrész(főtengely és vezérműtengely jeladóról beszélek) néha jobb a bontott az biztos jó,ha gyári.




MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 17:45


sbalazs22 írta:

Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


Mit értesz az alatt, hogy az új jeladók egy része használhatatlan?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz mikrop

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 15:47


Üdv mindenkinek.
A Klímás topikba már írtam, de mégsem klímavezérlő bajom van, szerintem.
A kilóméteróra mögött spontán beindul valamilyen ventilátor, akkor is ha a klímavezérlő ki van szerelve, és nincs meg mikor, mi indítja, és egyáltalán miért indul el.Olyan mintha az órát hűtené, de miért is? Hátha találkozott már valaki ilyennel.
Előre is kösz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 10:37


Szotyesz írta:
YELLOW írta:
Szotyesz írta: Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


kinyomott kuplungnál lassításnál nem áll le? mert akkor lehet főtengely jeladó hiba.
viszont lehet olyan, hogy fékezésnél plussz levegő jut a rendszerbe, amivel a légtömegmérő ugye nem számol, így a valóban bejutott levegőhöz kevesebb anyag megy.ha ez túl nagy mértékű, akkor leállhat. alapjératon ha nyomod a féket be lassan, akkor látszik, hogy a fordulat változik? ha igen, akkor a fékrásegítő és környékén kellene nézelődni.
az, hogy torpan az függ, hogy miylen alacsony fordulatról gyorsítasz ki, illetve hol jön elő a torpanás. nem minden esetben probléma.
kasztni remegés. a motor hangja is csúnya mikor remeg? lehet nem indul be egy henger, ez is gyakori 6 hengereseknél, egyre több ilyet olvasok. akkor viszont lehet gyújtótrafó gondjaid lesznek hamarosan. kb ennyi jutott eszembe.


Igen lassításnál is leáll, de viszont automata váltós.
Egyenlőre a torpanásnál az a tapasztalatom,hogy benyomom padlóig a gázpedált, kipörög 5-6ezerig a fordulatszám és egyszerűen nem indul el. Alaphelyzetből sem és előzésnél sem...
Indításnál a hangja csúnya a motornak.Amikor ráadom a gyújtást levegős hang jön a motortérből és egy ilyen csattanó hang szokott lenni mintha valami el lenne dugulva..
Na megpróbáltam azt,hogy ha benyomom a féket akkor változik e a fordulat, de nem változott.


ez nekem így elsőre gyújtás probléma. az meg, hogy gázt adsz és nem megy, az meg az automata váltóban lesz galiba. én azt mondanám szar az olaj jobb esetben, vagy rosszabbe setben a wandler benne.

Szotyesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Szotyesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 10:32


YELLOW írta:
Szotyesz írta: Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


kinyomott kuplungnál lassításnál nem áll le? mert akkor lehet főtengely jeladó hiba.
viszont lehet olyan, hogy fékezésnél plussz levegő jut a rendszerbe, amivel a légtömegmérő ugye nem számol, így a valóban bejutott levegőhöz kevesebb anyag megy.ha ez túl nagy mértékű, akkor leállhat. alapjératon ha nyomod a féket be lassan, akkor látszik, hogy a fordulat változik? ha igen, akkor a fékrásegítő és környékén kellene nézelődni.
az, hogy torpan az függ, hogy miylen alacsony fordulatról gyorsítasz ki, illetve hol jön elő a torpanás. nem minden esetben probléma.
kasztni remegés. a motor hangja is csúnya mikor remeg? lehet nem indul be egy henger, ez is gyakori 6 hengereseknél, egyre több ilyet olvasok. akkor viszont lehet gyújtótrafó gondjaid lesznek hamarosan. kb ennyi jutott eszembe.


Igen lassításnál is leáll, de viszont automata váltós.
Egyenlőre a torpanásnál az a tapasztalatom,hogy benyomom padlóig a gázpedált, kipörög 5-6ezerig a fordulatszám és egyszerűen nem indul el. Alaphelyzetből sem és előzésnél sem...
Indításnál a hangja csúnya a motornak.Amikor ráadom a gyújtást levegős hang jön a motortérből és egy ilyen csattanó hang szokott lenni mintha valami el lenne dugulva..
Na megpróbáltam azt,hogy ha benyomom a féket akkor változik e a fordulat, de nem változott.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 10:14


YELLOW írta:
Szotyesz írta: Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


kinyomott kuplungnál lassításnál nem áll le? mert akkor lehet főtengely jeladó hiba.
viszont lehet olyan, hogy fékezésnél plussz levegő jut a rendszerbe, amivel a légtömegmérő ugye nem számol, így a valóban bejutott levegőhöz kevesebb anyag megy.ha ez túl nagy mértékű, akkor leállhat. alapjératon ha nyomod a féket be lassan, akkor látszik, hogy a fordulat változik? ha igen, akkor a fékrásegítő és környékén kellene nézelődni.
az, hogy torpan az függ, hogy miylen alacsony fordulatról gyorsítasz ki, illetve hol jön elő a torpanás. nem minden esetben probléma.
kasztni remegés. a motor hangja is csúnya mikor remeg? lehet nem indul be egy henger, ez is gyakori 6 hengereseknél, egyre több ilyet olvasok. akkor viszont lehet gyújtótrafó gondjaid lesznek hamarosan. kb ennyi jutott eszembe.


Szia

Én minden esetre megejtenék egy diagot.Találkoztam hasonlóval de ott vezérműtengely jeladó probléma volt.Ráadásként az új jeladók nagy része használhatatlan.
Remélem tudtam segíteni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 10:02


Szotyesz írta: Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


kinyomott kuplungnál lassításnál nem áll le? mert akkor lehet főtengely jeladó hiba.
viszont lehet olyan, hogy fékezésnél plussz levegő jut a rendszerbe, amivel a légtömegmérő ugye nem számol, így a valóban bejutott levegőhöz kevesebb anyag megy.ha ez túl nagy mértékű, akkor leállhat. alapjératon ha nyomod a féket be lassan, akkor látszik, hogy a fordulat változik? ha igen, akkor a fékrásegítő és környékén kellene nézelődni.
az, hogy torpan az függ, hogy miylen alacsony fordulatról gyorsítasz ki, illetve hol jön elő a torpanás. nem minden esetben probléma.
kasztni remegés. a motor hangja is csúnya mikor remeg? lehet nem indul be egy henger, ez is gyakori 6 hengereseknél, egyre több ilyet olvasok. akkor viszont lehet gyújtótrafó gondjaid lesznek hamarosan. kb ennyi jutott eszembe.

Szotyesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Szotyesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. december 27. péntek, 09:41


Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2013. december 24. kedd, 10:45


Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!