ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 17:23


ArkyCsaba írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?


Én WD40-el fújtam be felülről a spray vékony csövével. Csak finoman, ne olajozz össze mindent.

Köszi mindenkinek!!!
Ilyesmit keress!
gázpedál

Üdv.:Neo




Sikerült megoldanom a problémát:levettem a kis takaró műanyagot,hogy megolajozzam, ahogy írtad és észrevettem,hogy laza a bowden. Így ráfeszíettem és tökéletes.Persze azért már be is olajoztam,ha már szétkaptam.
Köszi a segítséget

Csabi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 12:27


csaki91 írta: Hello mindenkinek
Tudja valaki hogy mit jelent az a kis óra ikon az olajszerviznek a km számlálója felett??
Tegnap óta ha ráadom a gyujtást akkor ugy előszö kiirja hogy olajcseréig mennyi km van vissza de most ez fölött egy óra ikon is van.
Mit akar ez jelenteni?! :O
Előre is köszi


fékfolyadék cserét jelent. 2 évente megjelenik, vagy 40ezer km-ként.

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 12:25


Hello mindenkinek
Tudja valaki hogy mit jelent az a kis óra ikon az olajszerviznek a km számlálója felett??
Tegnap óta ha ráadom a gyujtást akkor ugy előszö kiirja hogy olajcseréig mennyi km van vissza de most ez fölött egy óra ikon is van.
Mit akar ez jelenteni?! :O
Előre is köszi

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 750i
Évjárat: 2005

státusz Zsolt1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 22:37


Neo954 írta:
Zsolt1975 írta:
Zsolt1975 írta:
Neo954 írta:
Zsolt1975 írta: Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.


Huha ez valami VANOS hiba, de eléggé ritka a motorod ezért nem biztos, hogy itt találsz rá megoldást..

"vezérműtengely pozíció-időzités"

Gondolom nincs chippelve?

Nincs tuningolva,és azért gyanús hogy esetleg szenzor hiba
mert a motor hibátlanul jár,és húz.Ja,és 265000km van a motorban.
Kezdek elkeseredni....



Üdv.:Neo




P0014 Vezérműtengely-állító, kipufogó oldal/jobb/hátsó, hengersor 1 - vezérlés túl előre állítva/működési hiba
Ezt találtam még a neten.

Üdv!


Talán csak a légtömegmérő, vagy valami szenzor ment el, és mivel az rossz adatot közöl a motorvezérlőnek ezért füstöl.

Próbáld ki lehúzott légtömegmérő csatlakozóval.
Egyenlőre ennyi ötletem van.

Üdv.:Neo


Köszönöm a tippet.Próba aztán jelzek.

Üdv!


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 22:30


Zsolt1975 írta:
Zsolt1975 írta:
Neo954 írta:
Zsolt1975 írta: Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.


Huha ez valami VANOS hiba, de eléggé ritka a motorod ezért nem biztos, hogy itt találsz rá megoldást..

"vezérműtengely pozíció-időzités"

Gondolom nincs chippelve?

Nincs tuningolva,és azért gyanús hogy esetleg szenzor hiba
mert a motor hibátlanul jár,és húz.Ja,és 265000km van a motorban.
Kezdek elkeseredni....



Üdv.:Neo




P0014 Vezérműtengely-állító, kipufogó oldal/jobb/hátsó, hengersor 1 - vezérlés túl előre állítva/működési hiba
Ezt találtam még a neten.

Üdv!


Talán csak a légtömegmérő, vagy valami szenzor ment el, és mivel az rossz adatot közöl a motorvezérlőnek ezért füstöl.

Próbáld ki lehúzott légtömegmérő csatlakozóval.
Egyenlőre ennyi ötletem van.

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 750i
Évjárat: 2005

státusz Zsolt1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 22:26


Zsolt1975 írta:
Neo954 írta:
Zsolt1975 írta: Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.


Huha ez valami VANOS hiba, de eléggé ritka a motorod ezért nem biztos, hogy itt találsz rá megoldást..

"vezérműtengely pozíció-időzités"

Gondolom nincs chippelve?

Nincs tuningolva,és azért gyanús hogy esetleg szenzor hiba
mert a motor hibátlanul jár,és húz.Ja,és 265000km van a motorban.
Kezdek elkeseredni....



Üdv.:Neo




P0014 Vezérműtengely-állító, kipufogó oldal/jobb/hátsó, hengersor 1 - vezérlés túl előre állítva/működési hiba
Ezt találtam még a neten.

Üdv!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 750i
Évjárat: 2005

státusz Zsolt1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 22:24


Neo954 írta:
Zsolt1975 írta: Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.


Huha ez valami VANOS hiba, de eléggé ritka a motorod ezért nem biztos, hogy itt találsz rá megoldást..

"vezérműtengely pozíció-időzités"

Gondolom nincs chippelve?

Nincs tuningolva,és azért gyanús hogy esetleg szenzor hiba
mert a motor hibátlanul jár,és húz.Ja,és 265000km van a motorban.
Kezdek elkeseredni....



Üdv.:Neo





Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 22:19


Zsolt1975 írta: Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.


Huha ez valami VANOS hiba, de eléggé ritka a motorod ezért nem biztos, hogy itt találsz rá megoldást..

"vezérműtengely pozíció-időzités"

Gondolom nincs chippelve?

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 750i
Évjárat: 2005

státusz Zsolt1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 22:09


Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 20:04


Neo954 írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?


Én WD40-el fújtam be felülről a spray vékony csövével. Csak finoman, ne olajozz össze mindent.

Köszi mindenkinek!!!
Ilyesmit keress!
gázpedál

Üdv.:Neo




Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 19:33


Pocses írta:
ArkyCsaba írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?


Én WD40-el fújtam be felülről a spray vékony csövével. Csak finoman, ne olajozz össze mindent.


Ilyesmit keress!
gázpedál

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 19:31


ArkyCsaba írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?


Én WD40-el fújtam be felülről a spray vékony csövével. Csak finoman, ne olajozz össze mindent.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 19:27


Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 19:27


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 19:03


ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.