csonti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz csonti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 17:25


Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!

Zoli330i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2004

státusz Zoli330i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 21:32


BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még


de a régi légtömegmérővel jó volt az alapjárat?


Nem. Talán annyival, h kevesebbszer ingadozott tőle.. :S




Nem szív valahol fals levegőt?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 14:52


YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még


de a régi légtömegmérővel jó volt az alapjárat?


Nem. Talán annyival, h kevesebbszer ingadozott tőle.. :S



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 14:40


BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még


de a régi légtömegmérővel jó volt az alapjárat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 14:32


YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 14:26


BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 14:17


Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 12:19


Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo


Köszi szépen, utánajárok. Kell-e félnem attól, hogy emiatt megáll az autó?


Nem tudom, eddig nem állt meg,talán ezután sem fog?!


Jogos, bár eddig csak egyszer csinálta. De akkor nem fosok. Köszi a segítséget!


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 11:49


Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo


Köszi szépen, utánajárok. Kell-e félnem attól, hogy emiatt megáll az autó?


Nem tudom, eddig nem állt meg,talán ezután sem fog?!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 11:42


Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo


Köszi szépen, utánajárok. Kell-e félnem attól, hogy emiatt megáll az autó?


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 11:36


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 11:30


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 07:43


Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 00:53


Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 11:37


erni írta:
YELLOW írta:
erni írta:

Sziasztok. Több hozzászólást elovastam,de ilyet hibát nem találtam. Olyan gondom van, hogy a kocsi(320d e46 136le) néha nem húz. Olyan, hogy pl. elindulok, hiba nincs tökéletesen húz, beállok 90-100 köröli tempora 1-2 percig, gyorsítanék és nem reagál, nincs erö, visszarakom 3ba, a motor felmegy 3500-ig kis idö múlva újra visszatér az erö és megint megy egy darabig. A gép termosztát és vákum hibát írt. Termosztát'és vákumcsövek cserélve, hibát márr nem ír ki. De a jelenség nem szünt meg. Plusz üzemanyagszürö cserélve. Ha valaki találkozott már ilyen hibával segítségét megkösszöném.


a termosztát egy mechanikus alkatrész, amit úgy tudom nem felügyel az autó elektronika. esetleg a hőfökjeladó lehet valamilyen mértékben rossz, és abból követlkezően generál egy hibát, mondjuk nem megy fel a vízhőfok, sokáig, ergo termosztát mindig nyitva van, de én nem hallottam még róla, hogy ezt valakinek is kiírta volna. szerintem ennek nincs köze a jelenségnek. viszont a turbót vákuummal vezérlik, lehet maga az állító rész le lehet tapadva, aztán alacsonyabb fordulatnál kevés neki a vákuum, nem bírja megmozdítani. ha csövetcseréltél, akkor nem szökik el, nincs eldugulva. bár azt megint nem tudom, hogy ezt hogy figyelné a diag. ha mégis, az érdekelne engem is kiváncsiságből.
ezeket a hibákat mondta valaki, vagy láttad saját szemmel?


Nem vagyok egy müszaki zseni. A hibákat a szerelö mondta, lehet nem szo szerint ezeket írta ki. A termosztátot eleve cserélni kellett mert nem ment fel a vízhöfok. Erre a vákum hibára valami olyasmit írt hogy feltöltönyomás szabályzás, nem tudom pontosan. Akkor a turbo állító része lehet letapadva?


tehát akkor volt valami hibakód, és látta műszeren, hgy a vízhőfok nem jó, abból következtetett, így már értem.
a turbónál igen, én arra gyanakodnék.