Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:39


Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.



az a baj, hogy te nem olvastad el figyelmesen. mert neki azért füstöl az autója, mert eszi az olajat. fél-1 liter elmegy neki 1000km alatt. biztos nem más miatt füstöl, ráadásul leírta, hogy kéken. tipikus olajégés.
már tegnap sem értettem, mi a francnak kevered bele a dolgokat, amiket írtál.


Uhh bazd.. bocs....azt hittem 10000km alatt írt 1,-1.5 litert...ok sorry...


Akkor ott más gond van.....én végig a füstölésre értettem....

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:38


YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.



az a baj, hogy te nem olvastad el figyelmesen. mert neki azért füstöl az autója, mert eszi az olajat. fél-1 liter elmegy neki 1000km alatt. biztos nem más miatt füstöl, ráadásul leírta, hogy kéken. tipikus olajégés.
már tegnap sem értettem, mi a francnak kevered bele a dolgokat, amiket írtál.


Uhh bazd.. bocs....azt hittem 10000km alatt írt 1,-1.5 litert...ok sorry...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:36


Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.



az a baj, hogy te nem olvastad el figyelmesen. mert neki azért füstöl az autója, mert eszi az olajat. fél-1 liter elmegy neki 1000km alatt. biztos nem más miatt füstöl, ráadásul leírta, hogy kéken. tipikus olajégés.
már tegnap sem értettem, mi a francnak kevered bele a dolgokat, amiket írtál.

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:33


YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:24


Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:17


Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...


Én még nem vittem el, mert utána már nem füstölt. De bakker, mi köze van a pollenszűrőnek a füstöléshez.? Ha nem a szemem előtt történik nem hiszem el. Amint levették...A kocsi füstbe borult... visszarakták...után a füstölt még, de sokkal enyhébben, láthatóan elkezdett megszűnni. Egy-egy gázfröccsnél jött egy-egy nagyobb füst, plusz mintha a benzint köpte volna. És szépen elkezdett kitisztulni a rendszer. Mondanom sem kellett, tiszta ideg voltam, egyből arra gondoltam, hogy szarul raktak vissza valamit. Olajszint ellenőrzés azonnal, ott sem volt probléma. Csak is valami elektronikai hiba lehetett. És akkor hívtam fel egy Bmw-s szervizest, és ő tanácsolta ezt. Bár ami idegesít még, ez a benzin, hígító szag. Pedig a pollenszűrők tiszták voltak. Mondták hogy folyt benzin szerelés közben a blokkra és azt érezhetem...Várok vele egy hetet, ha nem múlik el ez a szag, visszaviszem .....


Felfoghatatlan. És az még hagyján, de mennyire ciki amikor araszolsz a rakparton a szép autóddal és dől belőle a füst, mögötted meg sorra fulladnak meg az emberek


Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 10:23


Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...


Én még nem vittem el, mert utána már nem füstölt. De bakker, mi köze van a pollenszűrőnek a füstöléshez.? Ha nem a szemem előtt történik nem hiszem el. Amint levették...A kocsi füstbe borult... visszarakták...után a füstölt még, de sokkal enyhébben, láthatóan elkezdett megszűnni. Egy-egy gázfröccsnél jött egy-egy nagyobb füst, plusz mintha a benzint köpte volna. És szépen elkezdett kitisztulni a rendszer. Mondanom sem kellett, tiszta ideg voltam, egyből arra gondoltam, hogy szarul raktak vissza valamit. Olajszint ellenőrzés azonnal, ott sem volt probléma. Csak is valami elektronikai hiba lehetett. És akkor hívtam fel egy Bmw-s szervizest, és ő tanácsolta ezt. Bár ami idegesít még, ez a benzin, hígító szag. Pedig a pollenszűrők tiszták voltak. Mondták hogy folyt benzin szerelés közben a blokkra és azt érezhetem...Várok vele egy hetet, ha nem múlik el ez a szag, visszaviszem .....


Felfoghatatlan. És az még hagyján, de mennyire ciki amikor araszolsz a rakparton a szép autóddal és dől belőle a füst, mögötted meg sorra fulladnak meg az emberek


Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 22:10


Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...


Én még nem vittem el, mert utána már nem füstölt. De bakker, mi köze van a pollenszűrőnek a füstöléshez.? Ha nem a szemem előtt történik nem hiszem el. Amint levették...A kocsi füstbe borult... visszarakták...után a füstölt még, de sokkal enyhébben, láthatóan elkezdett megszűnni. Egy-egy gázfröccsnél jött egy-egy nagyobb füst, plusz mintha a benzint köpte volna. És szépen elkezdett kitisztulni a rendszer. Mondanom sem kellett, tiszta ideg voltam, egyből arra gondoltam, hogy szarul raktak vissza valamit. Olajszint ellenőrzés azonnal, ott sem volt probléma. Csak is valami elektronikai hiba lehetett. És akkor hívtam fel egy Bmw-s szervizest, és ő tanácsolta ezt. Bár ami idegesít még, ez a benzin, hígító szag. Pedig a pollenszűrők tiszták voltak. Mondták hogy folyt benzin szerelés közben a blokkra és azt érezhetem...Várok vele egy hetet, ha nem múlik el ez a szag, visszaviszem .....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 21:56


Medvedisznoman írta:
Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


akkor lehet szar olaj került bele...

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 21:56


Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 21:17


Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 20:47


Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 19:30


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 17:31


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 26. csütörtök, 17:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 15:15


Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!