Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:39
Sword írta:YELLOW írta:Sword írta:YELLOW írta:Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.
de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!
Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.
az a baj, hogy te nem olvastad el figyelmesen. mert neki azért füstöl az autója, mert eszi az olajat. fél-1 liter elmegy neki 1000km alatt. biztos nem más miatt füstöl, ráadásul leírta, hogy kéken. tipikus olajégés.
már tegnap sem értettem, mi a francnak kevered bele a dolgokat, amiket írtál.
Uhh bazd.. bocs....azt hittem 10000km alatt írt 1,-1.5 litert...ok sorry...
Akkor ott más gond van.....én végig a füstölésre értettem....