Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 20:21


anubisz írta:
Belo írta: Kedves Márkatársak!

SEGÍTÉSÉG! Röviden leírnám az elmúlt 4 hónapban folyamatosan tartó problémámat!
Autó : E46 1.8 benzin compact , 2003 évj.

A probléma elég érdekes. Az autó fullad, néha nem reagál a gázadásra és menet közben is van, hogy folyamatos gázadásnál ránt egyet és utána megy tovább. Amikor az autó "nem jól működik" alapjáraton kicsi gézadásra fullad a fordulat nagyon lassan ereszkedik vissza és ilyenkor menet közben 3500 fordulatig nagyon lomha , 3500 felett rendesen húz. Mielőtt leírnátok, hogy LÉGTÖMEGMÉRŐ a baj jeleznem , hogy a MÁSODIK, GYÁRI légtömegmérő van benne.
Az autó 1 hónapot volt autóvillamossági szerelőnél valamint 3 hetet volt a RACK AUTO (BMW) -ben Budaörsön. Az autóvillamossági szerelő relét cserélt, az akksi alatt lévő "főmodul" cserélte, de semmi... :/
A RACK-nál frissítették a létező összes frissíthető dolgot az autón szelepházat takarítottak és kijelentették, hogy "ne haragudjak de nem tudják mi lehet a baj, szerintük jól működik, hibát nem tárol a computer" :O!!

Ami elég érdekes az az, hogy amikor az autó a fent említett hibákat produkálja, leállítom és az akksi mellett lévő kis fekete dobozba menő vezetéketek megmozgatom majd újra beindítom akkor hibátlanul működik (egy ideig). A dobozba menő vezetéketek megnézettem, nincs szakadás, semmi hiba! :O

Szóval Kedves BMW Guruk nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ebben segíteni!




Ide vidd el, meg fogják találni a hibát. Nem ajánlanám,ha nem tudnám. Ezzel kellett volna kezdened, és nem költöttél volna vagyonokat masszírozós szervizekbe. Ide már vitettem 320 D mert nem indult, 3 szervizbe bontották darabokra!!! kicseréltek minden faszt, még a váltót is leszedték, mert valami jeladót cseréltek, de az eredeti motor elektronikát is cseréltették, másikra ( használtra ) végül el lett ide vitetve trélerrel,úgy, hogy lecsavarozva a szívósor, stb. 9 kor nekiálltak este 7 kor kész volt, azóta kutya baja.
Elmondanám !! az aksitól vezető egyik vezeték ami ment a motor elektronikához, el volt korrodálva, és nem ment át annyi fesz rajta ami kellett volna a motor vezérlő elektronikának. Mivel nem kapott elég szuflát így nem is igazán akart dolgozni.
Kontakt javítás. Senki nem találta a hibát, ezek kimértek mindent. Előtte máshol darabokra bontottak mindent, kicserélték a fél autót. Ennyi.
Persze nem 20 ezerért dolgoznak, de 3 ember kereste a hibát 9 től estig. 80 ezer volt
előtte másfél hónapig állt a kocsi a szerelőknél, beindítani se tudták,csak bontották az alvázig.
Odamentünk érte másnap,pőccre indult,azóta kutya baja.Lehet osztani,szorozni,kinek mi éri meg !!!
http://www.injektor.hu/
Én ennyit tudtam ezzel kapcsolatban segíteni.


Csatlakoznék! Ugyanezt a túrát végigjártam, 8 darab szerelő húzott le kisebb nagyobb összegekkel azért, hogy közöljék hogy nem tudják mi a baja az autónak (ez még az előző autóm volt). Az érdiek egy délelőtt alatt megoldották hibafeltárással, alkatrész beszerzéssel- és beszereléssel együtt. Zseniálisak!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:05


Belo írta: Kedves Márkatársak!

SEGÍTÉSÉG! Röviden leírnám az elmúlt 4 hónapban folyamatosan tartó problémámat!
Autó : E46 1.8 benzin compact , 2003 évj.

A probléma elég érdekes. Az autó fullad, néha nem reagál a gázadásra és menet közben is van, hogy folyamatos gázadásnál ránt egyet és utána megy tovább. Amikor az autó "nem jól működik" alapjáraton kicsi gézadásra fullad a fordulat nagyon lassan ereszkedik vissza és ilyenkor menet közben 3500 fordulatig nagyon lomha , 3500 felett rendesen húz. Mielőtt leírnátok, hogy LÉGTÖMEGMÉRŐ a baj jeleznem , hogy a MÁSODIK, GYÁRI légtömegmérő van benne.
Az autó 1 hónapot volt autóvillamossági szerelőnél valamint 3 hetet volt a RACK AUTO (BMW) -ben Budaörsön. Az autóvillamossági szerelő relét cserélt, az akksi alatt lévő "főmodul" cserélte, de semmi... :/
A RACK-nál frissítették a létező összes frissíthető dolgot az autón szelepházat takarítottak és kijelentették, hogy "ne haragudjak de nem tudják mi lehet a baj, szerintük jól működik, hibát nem tárol a computer" :O!!

Ami elég érdekes az az, hogy amikor az autó a fent említett hibákat produkálja, leállítom és az akksi mellett lévő kis fekete dobozba menő vezetéketek megmozgatom majd újra beindítom akkor hibátlanul működik (egy ideig). A dobozba menő vezetéketek megnézettem, nincs szakadás, semmi hiba! :O

Szóval Kedves BMW Guruk nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ebben segíteni!




Ide vidd el, meg fogják találni a hibát. Nem ajánlanám,ha nem tudnám. Ezzel kellett volna kezdened, és nem költöttél volna vagyonokat masszírozós szervizekbe. Ide már vitettem 320 D mert nem indult, 3 szervizbe bontották darabokra!!! kicseréltek minden faszt, még a váltót is leszedték, mert valami jeladót cseréltek, de az eredeti motor elektronikát is cseréltették, másikra ( használtra ) végül el lett ide vitetve trélerrel,úgy, hogy lecsavarozva a szívósor, stb. 9 kor nekiálltak este 7 kor kész volt, azóta kutya baja.
Elmondanám !! az aksitól vezető egyik vezeték ami ment a motor elektronikához, el volt korrodálva, és nem ment át annyi fesz rajta ami kellett volna a motor vezérlő elektronikának. Mivel nem kapott elég szuflát így nem is igazán akart dolgozni.
Kontakt javítás. Senki nem találta a hibát, ezek kimértek mindent. Előtte máshol darabokra bontottak mindent, kicserélték a fél autót. Ennyi.
Persze nem 20 ezerért dolgoznak, de 3 ember kereste a hibát 9 től estig. 80 ezer volt
előtte másfél hónapig állt a kocsi a szerelőknél, beindítani se tudták,csak bontották az alvázig.
Odamentünk érte másnap,pőccre indult,azóta kutya baja.Lehet osztani,szorozni,kinek mi éri meg !!!
http://www.injektor.hu/
Én ennyit tudtam ezzel kapcsolatban segíteni.

Belo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz Belo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 10:18


Kedves Márkatársak!

SEGÍTÉSÉG! Röviden leírnám az elmúlt 4 hónapban folyamatosan tartó problémámat!
Autó : E46 1.8 benzin compact , 2003 évj.

A probléma elég érdekes. Az autó fullad, néha nem reagál a gázadásra és menet közben is van, hogy folyamatos gázadásnál ránt egyet és utána megy tovább. Amikor az autó "nem jól működik" alapjáraton kicsi gézadásra fullad a fordulat nagyon lassan ereszkedik vissza és ilyenkor menet közben 3500 fordulatig nagyon lomha , 3500 felett rendesen húz. Mielőtt leírnátok, hogy LÉGTÖMEGMÉRŐ a baj jeleznem , hogy a MÁSODIK, GYÁRI légtömegmérő van benne.
Az autó 1 hónapot volt autóvillamossági szerelőnél valamint 3 hetet volt a RACK AUTO (BMW) -ben Budaörsön. Az autóvillamossági szerelő relét cserélt, az akksi alatt lévő "főmodul" cserélte, de semmi... :/
A RACK-nál frissítették a létező összes frissíthető dolgot az autón szelepházat takarítottak és kijelentették, hogy "ne haragudjak de nem tudják mi lehet a baj, szerintük jól működik, hibát nem tárol a computer" :O!!

Ami elég érdekes az az, hogy amikor az autó a fent említett hibákat produkálja, leállítom és az akksi mellett lévő kis fekete dobozba menő vezetéketek megmozgatom majd újra beindítom akkor hibátlanul működik (egy ideig). A dobozba menő vezetéketek megnézettem, nincs szakadás, semmi hiba! :O

Szóval Kedves BMW Guruk nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ebben segíteni!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz adamtomi95

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 08:20


Robinson írta:
adamtomi95 írta:
Részben igaz amit mondtál, de nagyképűnek nem nevezném magam. Nem így lettem nevelve illetve nincs is mire föl. A hozzáállásommal sem lehet baj, mert tisztelettudóan kerestem Őket és nem az első alkalommal.
Nem fogok lehúzni senkit, lehet hogy csak napjuk volt és rajtam lett levezetve. Lassan egyébként ott tartunk, hogy ezek a maszek szervizek jobbak és ügyesebbek, mint a hivatalos márkaszerviz. Hagyjuk.


Lassan szétoffoljuk teljesen a témát, de még reagálnék az utolsó mondatodra:
Igen! És nem csak Mikiékre írom, hanem nagyon sok maszekra igaz!
Miért? Mert a szervizbe felveszik az autószerelőket, akik egyáltalán nem elhivatottak, és nem BMW-re specializálódott emberek. Persze, elküldik őket tanfolyamokra, de a gyári tnafolyamok nem térnek ki mélyen a hibafeltárásra, javításra. Én jelenleg egy autógyártónál dolgozom mint szoftverfejlesztő (az ügyviteli szoftverükön dolgozom), és igen, eleve úgy indult a projekt, hogy a szerviz és az alkatrészbeszerzés a legfontosabb része az alkalmazásnak, mert abból élnek, nem az autó értékesítésből.

Mindebből az következik, hogy Pista, akit felvesznek autószerelőnek egy márkaszervizbe 90e forintért, szarik bele a BMW-be, csak éppen megcsinálja, ami a feladata. Ha valami szar, szemrebbenés nélkül cseréltetik, mert a javításból nem élnek meg, és nem is értenek hozzá.

A szakik ezzel szemben kívülről belülről megismerik az autókat, mert ők viszont a javításból élnek, és elhivatottak, szeretik a választott márkát. Pénteken egy olyan alkatrészem lett _szakszerűen_ javítva 800 forintból, amit amúgy márkaszervizben 15000-ért cserélnek kompletten!

Ez az, ami nagyon nem mindegy. Minderről lehetne litániákat írni, de szerintem is felesleges. Ezeket vagy (be)látod, vagy nem. A Te pénzed, a Te véleményed.


Értem, köszönöm ezeket a sorokat! Megfontolom.
De egyébként én is Miklósékhoz akartam volna vinni(igen, trélerrel), de a fogadtatás ami telefonon várt egyszerűen tűrhetetlen volt számomra. Ezért döntöttem így.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 09. kedd, 08:26

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 07:46


anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
Márkával kapcsolatban arra értettem, hogy az új típusok hegyekben állnak a szervizekben, ( én is tömve látom a szervizeket velük ) a megbízhatóságra értettem


Na látod, ebben egyetértünk. Én is hónapokig gondolkodtam rajta, hogy mit vegyek az e46 helyett/mellé, amivel nem fogok folyton szervizben állni. Megnéztem nagyon sok márkát, nagoyn sok típust. Egyetlen oka volt, hogy az e60 mellett döntöttem. Hogy egyik márka sem tetszett a BMW-n kívül...


Ha akarnám holnap bemehetnék és vehetnék egy zsír ujjat, én is pont ezért nem teszem,mert garancia ide vagy oda, de nem fogok fél milliókat költeni szemvízre.
Inkább nézek majd valamit használtan,amin már kiderültek mik a gyári hibák.
Kicsit luxus, hogy kifizetsz 10,14 millát, és feszt szervizbe szívsz,bármilyen apró cseprő a probléma is. Inkább úgy vagyok vele, ezt használom amíg össze nem omlik.


én ahogy olvaslak, Te erre is már milliókat költöttél amúőgy meg kábbe a fszom, inkább felezzük el a lóvét és Te is és én is veszünk egy újabb használtat.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 23:25


adamtomi95 írta:
Részben igaz amit mondtál, de nagyképűnek nem nevezném magam. Nem így lettem nevelve illetve nincs is mire föl. A hozzáállásommal sem lehet baj, mert tisztelettudóan kerestem Őket és nem az első alkalommal.
Nem fogok lehúzni senkit, lehet hogy csak napjuk volt és rajtam lett levezetve. Lassan egyébként ott tartunk, hogy ezek a maszek szervizek jobbak és ügyesebbek, mint a hivatalos márkaszerviz. Hagyjuk.


Lassan szétoffoljuk teljesen a témát, de még reagálnék az utolsó mondatodra:
Igen! És nem csak Mikiékre írom, hanem nagyon sok maszekra igaz!
Miért? Mert a szervizbe felveszik az autószerelőket, akik egyáltalán nem elhivatottak, és nem BMW-re specializálódott emberek. Persze, elküldik őket tanfolyamokra, de a gyári tnafolyamok nem térnek ki mélyen a hibafeltárásra, javításra. Én jelenleg egy autógyártónál dolgozom mint szoftverfejlesztő (az ügyviteli szoftverükön dolgozom), és igen, eleve úgy indult a projekt, hogy a szerviz és az alkatrészbeszerzés a legfontosabb része az alkalmazásnak, mert abból élnek, nem az autó értékesítésből.

Mindebből az következik, hogy Pista, akit felvesznek autószerelőnek egy márkaszervizbe 90e forintért, szarik bele a BMW-be, csak éppen megcsinálja, ami a feladata. Ha valami szar, szemrebbenés nélkül cseréltetik, mert a javításból nem élnek meg, és nem is értenek hozzá.

A szakik ezzel szemben kívülről belülről megismerik az autókat, mert ők viszont a javításból élnek, és elhivatottak, szeretik a választott márkát. Pénteken egy olyan alkatrészem lett _szakszerűen_ javítva 800 forintból, amit amúgy márkaszervizben 15000-ért cserélnek kompletten!

Ez az, ami nagyon nem mindegy. Minderről lehetne litániákat írni, de szerintem is felesleges. Ezeket vagy (be)látod, vagy nem. A Te pénzed, a Te véleményed.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz adamtomi95

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 23:16


Robinson írta: Szerintem akkor tisztázzuk a helyzetet:

1.) Beszéltetek a hibajelenségről itt az oldalon, majd kértél Mikitől elérhetőséget. Arra már nem válaszolt, mert már nem volt online. Erre Te felhívtad, és megsértődtél, hogy nem vette fel.

2.) Majd ezután felhívtál egy másik telefonszámot, és közölted, hogy nem is megy az autód, kéne vele valamit csinálni vele. Erre lett megkérdezve, hogy ha nem akarsz trélerezni, mégis mit akarsz? Vigyék oda a műhelyt vasárnap este?

Anubisz:
Nem Miki problémázott azon, hogy meg lett csörgetve, adamtomi95 sírt rajta, hogy mikor telefonban értetlenkedett egy második telefonszámon, nem pattant az egész műhely autóba, és ment el hozzá szerelni vasárnap este.

Konkurencia valóban nincs, mert nem érnek fel odáig, hogy azzá váljanak.

Az F-es típusok nem Mikiékre vonatkozott, hanem a márkaszervizekre, ahol nem fognak meghatódni egy e90-től. Mikiéktől igen hamar távoznak a megjavított F-esek. Te kire godoltál, hogy át kéne állni másik márkára?

adamtomi95 nem kell itt rugózni a dolgon és rosszhírkeltésbe átcsapni. Ahogy írtad, menjél márkaszervizbe és kész. Hívd őket vasárnap, és biztos elégedett leszel a hozzáállással....

Nehogymár kitaláljátok, hogy a szerelőknek éjjel nappal, hétköznap és hétvégén egyaránt a rendelkezésetekre kell állniuk, és ha a pihenőidőben elvárásokat támasztotok velük szemben, maradjanak mindig higgadtak. Vagy azt hiszed, hogy a pénzedért még a seggedet is kinyalják, ha nem törölted ki akkor is? Esetleg telefonban is ilyen nagyképűen álltál hozzá a dolgokhoz (mert ez nagyképűség..)?



Részben igaz amit mondtál, de nagyképűnek nem nevezném magam. Nem így lettem nevelve illetve nincs is mire föl. A hozzáállásommal sem lehet baj, mert tisztelettudóan kerestem Őket és nem az első alkalommal.
Nem fogok lehúzni senkit, lehet hogy csak napjuk volt és rajtam lett levezetve. Lassan egyébként ott tartunk, hogy ezek a maszek szervizek jobbak és ügyesebbek, mint a hivatalos márkaszerviz. Hagyjuk.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 23:12


Robinson írta:
anubisz írta:
Márkával kapcsolatban arra értettem, hogy az új típusok hegyekben állnak a szervizekben, ( én is tömve látom a szervizeket velük ) a megbízhatóságra értettem


Na látod, ebben egyetértünk. Én is hónapokig gondolkodtam rajta, hogy mit vegyek az e46 helyett/mellé, amivel nem fogok folyton szervizben állni. Megnéztem nagyon sok márkát, nagoyn sok típust. Egyetlen oka volt, hogy az e60 mellett döntöttem. Hogy egyik márka sem tetszett a BMW-n kívül...


Ha akarnám holnap bemehetnék és vehetnék egy zsír ujjat, én is pont ezért nem teszem,mert garancia ide vagy oda, de nem fogok fél milliókat költeni szemvízre.
Inkább nézek majd valamit használtan,amin már kiderültek mik a gyári hibák.
Kicsit luxus, hogy kifizetsz 10,14 millát, és feszt szervizbe szívsz,bármilyen apró cseprő a probléma is. Inkább úgy vagyok vele, ezt használom amíg össze nem omlik.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 23:05


anubisz írta:
Márkával kapcsolatban arra értettem, hogy az új típusok hegyekben állnak a szervizekben, ( én is tömve látom a szervizeket velük ) a megbízhatóságra értettem


Na látod, ebben egyetértünk. Én is hónapokig gondolkodtam rajta, hogy mit vegyek az e46 helyett/mellé, amivel nem fogok folyton szervizben állni. Megnéztem nagyon sok márkát, nagoyn sok típust. Egyetlen oka volt, hogy az e60 mellett döntöttem. Hogy egyik márka sem tetszett a BMW-n kívül...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 23:02


Robinson írta: Szerintem akkor tisztázzuk a helyzetet:

1.) Beszéltetek a hibajelenségről itt az oldalon, majd kértél Mikitől elérhetőséget. Arra már nem válaszolt, mert már nem volt online. Erre Te felhívtad, és megsértődtél, hogy nem vette fel.

2.) Majd ezután felhívtál egy másik telefonszámot, és közölted, hogy nem is megy az autód, kéne vele valamit csinálni vele. Erre lett megkérdezve, hogy ha nem akarsz trélerezni, mégis mit akarsz? Vigyék oda a műhelyt vasárnap este?

Anubisz:
Nem Miki problémázott azon, hogy meg lett csörgetve, adamtomi95 sírt rajta, hogy mikor telefonban értetlenkedett egy második telefonszámon, nem pattant az egész műhely autóba, és ment el hozzá szerelni vasárnap este.

Konkurencia valóban nincs, mert nem érnek fel odáig, hogy azzá váljanak.

Az F-es típusok nem Mikiékre vonatkozott, hanem a márkaszervizekre, ahol nem fognak meghatódni egy e90-től. Mikiéktől igen hamar távoznak a megjavított F-esek. Te kire godoltál, hogy át kéne állni másik márkára?

adamtomi95 nem kell itt rugózni a dolgon és rosszhírkeltésbe átcsapni. Ahogy írtad, menjél márkaszervizbe és kész. Hívd őket vasárnap, és biztos elégedett leszel a hozzáállással....

Nehogymár kitaláljátok, hogy a szerelőknek éjjel nappal, hétköznap és hétvégén egyaránt a rendelkezésetekre kell állniuk, és ha a pihenőidőben elvárásokat támasztotok velük szemben, maradjanak mindig higgadtak. Vagy azt hiszed, hogy a pénzedért még a seggedet is kinyalják, ha nem törölted ki akkor is? Esetleg telefonban is ilyen nagyképűen álltál hozzá a dolgokhoz (mert ez nagyképűség..)?


Ebbe nem folynék bele, mivel nem tudom mi hangzott el a telefonba, és hogyan. Csak adott írásra mondtam el a véleményem.
Márkával kapcsolatban arra értettem, hogy az új típusok hegyekben állnak a szervizekben, ( én is tömve látom a szervizeket velük ) a megbízhatóságra értettem, nem arra,hogy biztos nem tudják megcsinálni. Azt leszögezném.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:57


Szerintem akkor tisztázzuk a helyzetet:

1.) Beszéltetek a hibajelenségről itt az oldalon, majd kértél Mikitől elérhetőséget. Arra már nem válaszolt, mert már nem volt online. Erre Te felhívtad, és megsértődtél, hogy nem vette fel.

2.) Majd ezután felhívtál egy másik telefonszámot, és közölted, hogy nem is megy az autód, kéne vele valamit csinálni vele. Erre lett megkérdezve, hogy ha nem akarsz trélerezni, mégis mit akarsz? Vigyék oda a műhelyt vasárnap este?

Anubisz:
Nem Miki problémázott azon, hogy meg lett csörgetve, adamtomi95 sírt rajta, hogy mikor telefonban értetlenkedett egy második telefonszámon, nem pattant az egész műhely autóba, és ment el hozzá szerelni vasárnap este.

Konkurencia valóban nincs, mert nem érnek fel odáig, hogy azzá váljanak.

Az F-es típusok nem Mikiékre vonatkozott, hanem a márkaszervizekre, ahol nem fognak meghatódni egy e90-től. Mikiéktől igen hamar távoznak a megjavított F-esek. Te kire godoltál, hogy át kéne állni másik márkára?

adamtomi95 nem kell itt rugózni a dolgon és rosszhírkeltésbe átcsapni. Ahogy írtad, menjél márkaszervizbe és kész. Hívd őket vasárnap, és biztos elégedett leszel a hozzáállással....

Nehogymár kitaláljátok, hogy a szerelőknek éjjel nappal, hétköznap és hétvégén egyaránt a rendelkezésetekre kell állniuk, és ha a pihenőidőben elvárásokat támasztotok velük szemben, maradjanak mindig higgadtak. Vagy azt hiszed, hogy a pénzedért még a seggedet is kinyalják, ha nem törölted ki akkor is? Esetleg telefonban is ilyen nagyképűen álltál hozzá a dolgokhoz (mert ez nagyképűség..)?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:52


agabor90 írta: Sziasztok!
E46 330Xi Touringnál állt elő az a probléma, hogy az üzemmeleg motor 2-3 másodperces tekerésre indul, a hidegg pöccre való indítással ellentétben.
Mi okozhatja ezt?
A válaszokat előre is köszönöm!


Főtengely jeladót érdemes megnézni. Nem biztos,hogy az a hiba, de az okoz ilyen hibát, hogy hidegen,vagy ha visszahűl akkor indul,de melegen nem, vagy csak nehezen.
Nem biztos, de ellenőrizni érdemes.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2006

státusz agabor90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:45


Sziasztok!
E46 330Xi Touringnál állt elő az a probléma, hogy az üzemmeleg motor 2-3 másodperces tekerésre indul, a hidegg pöccre való indítással ellentétben.
Mi okozhatja ezt?
A válaszokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz adamtomi95

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:26


nickname írta:
adamtomi95 írta:
Robin68 írta:
adamtomi95 írta: A Miklós nem vette fel, a Péter egy arrogáns... ))))

Mindegy, viszem márkaszervizbe. Köszönöm a segítséget azért.

Munkaügyben szerinted ki díjazza ha keresik vasárnap. Mondjuk egy privát üzenet a fórumon előbb? És ha már tréleren kell szállítani az autót akkor hétfőn reggel késő lett volna telefonálni? Persze tudom... sürgős... mint mingegyikünknek ha gond van a kocsival... .


Megértem, hogy Vasárnap van, de azért ilyen lekezelően sem kell beszélni azzal az emberrel, aki munkát adna nekik. Privát üzentet is írtam, de nem nagyon foglalkoztatta őket. Könyörögni pedig nem fogok, hogy elvállalják mert nem szorulok rájuk.
Köszönöm még egyszer a segítséget, de már csak emiatt sem fogom soha szerviznek mondott helyre vinni. Inkább márkaszervizbe viszem, ahol még garancia is van. Nektek is ezt ajánlom.





Majd megunod a márkaszervizt is. bár aki gazdag az szórja a pénzt.

Attól hogy hogy e90 bmw -d van még nem fognak hasra vágódni előtted, mikor hegyekbe állnak náluk az F01, f10, F11 típusok.





Nem kell hasra vágódni tőlem. Én csupán jó modort és segítőkészséget várok el a szerelőktől. Az pedig, hogy nem az általatok sztárolt helyre viszem az autómat - ahol ráadásul nem kicsit lekezelően beszéltek velem telefonon - hadd legyen már az én dolgom.

Összetartó közösség..

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 21:35


nickname írta:
adamtomi95 írta:
Robin68 írta:
adamtomi95 írta: A Miklós nem vette fel, a Péter egy arrogáns... ))))

Mindegy, viszem márkaszervizbe. Köszönöm a segítséget azért.

Munkaügyben szerinted ki díjazza ha keresik vasárnap. Mondjuk egy privát üzenet a fórumon előbb? És ha már tréleren kell szállítani az autót akkor hétfőn reggel késő lett volna telefonálni? Persze tudom... sürgős... mint mingegyikünknek ha gond van a kocsival... .


Megértem, hogy Vasárnap van, de azért ilyen lekezelően sem kell beszélni azzal az emberrel, aki munkát adna nekik. Privát üzentet is írtam, de nem nagyon foglalkoztatta őket. Könyörögni pedig nem fogok, hogy elvállalják mert nem szorulok rájuk.
Köszönöm még egyszer a segítséget, de már csak emiatt sem fogom soha szerviznek mondott helyre vinni. Inkább márkaszervizbe viszem, ahol még garancia is van. Nektek is ezt ajánlom.





Majd megunod a márkaszervizt is. bár aki gazdag az szórja a pénzt.

Attól hogy hogy e90 bmw -d van még nem fognak hasra vágódni előtted, mikor hegyekbe állnak náluk az F01, f10, F11 típusok.





Elég szomorú. mikor hegyekbe állnak náluk az F01, f10, F11 típusok
Lehet márkát kellene váltani?