Radi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Radi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 15:20




Szia.
Látom te elég jól benne vagy a szakmában, ha felveszem veled a kapcsolatot tudnál nekem segíteni?
Köszönöm

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 14:46


Radi írta: Sziasztok!

Légyszíves segítsetek, mert a kocsi már több hozzáértő szerelőn kifogott, pedig több gépen is volt már, és a computer nem írt semmi hibakódot, szóval elvileg nem lehet elektromos gond. Hátha járt már így közületek valaki mint ahogy én.
A probléma a következő:
Menet közbe bármelyik sebességből, kiteszem üresbe minimális megindul a fordulatszámmérő 1100-re és utána rögtön leesik 500-ra majd vissza áll alapjáratra (kb. 950-re)
Ezt viszont nem mindig csinálja, de beindított állapotban szépen egyenletesen tartja az alapjárati fordulatát. A fordulatszámmérő óra meg se rezzen.
Állítólag a kuplungban van egy kapcsoló ami elvileg okozhatja ezt, de végülis ezt a hiba kódot is hoznia kellene a computernek.
Az én elgondolásom szerint mechanikus gond lehet, esetleg valamilyen vákum cső okozhatja ezt? Ha igen hol keressem?
Esetleg valakinek valami ötlete?

Előre is köszönöm mindenkinek.



Ha jól emlékszem, szoftverfrissítés után elmúlik a hiba.

Radi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Radi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 14:43


Sziasztok!

Légyszíves segítsetek, mert a kocsi már több hozzáértő szerelőn kifogott, pedig több gépen is volt már, és a computer nem írt semmi hibakódot, szóval elvileg nem lehet elektromos gond. Hátha járt már így közületek valaki mint ahogy én.
A probléma a következő:
Menet közbe bármelyik sebességből, kiteszem üresbe minimális megindul a fordulatszámmérő 1100-re és utána rögtön leesik 500-ra majd vissza áll alapjáratra (kb. 950-re)
Ezt viszont nem mindig csinálja, de beindított állapotban szépen egyenletesen tartja az alapjárati fordulatát. A fordulatszámmérő óra meg se rezzen.
Állítólag a kuplungban van egy kapcsoló ami elvileg okozhatja ezt, de végülis ezt a hiba kódot is hoznia kellene a computernek.
Az én elgondolásom szerint mechanikus gond lehet, esetleg valamilyen vákum cső okozhatja ezt? Ha igen hol keressem?
Esetleg valakinek valami ötlete?

Előre is köszönöm mindenkinek.



Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 13:21


norbi330d írta: Sziasztok!
Nagy navis E46 csak sajnos még a lenyílós kazis változat.
6 hangszóróból csak a bal hátsó szól.Nem beállítási és nem
hangszóró probléma az tuti.
Valami ötlet?
köszi..


lehet végfok

roli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2005

státusz roli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 11:57


roli írta: Sziasztok! E91-nél olyan hiba jelentkezett, hogy a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv nem jön ki a helyéről, sőt, annyira be van feszülve, hogy nyomja az ülést. Bőr ülés és elég mélyen "belevág", nem akarom, hogy maradandó nyomot hagyjon a háttámlában az öv. Valakinek ötlete? Már próbáltam, hogy kicsit előre döntöm, akkor fellazul és úgy kihúzni, de semmi.
Előre is kösz!


A helyzet megoldódott...Hátsó ülés ülő része kivesz, öv ülés alatt csavarral rögzítve, azt oldom, így fellazul az öv és már vissza is lazult. Nem is volt bonyolult!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz norbi330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 09:41


Sziasztok!
Nagy navis E46 csak sajnos még a lenyílós kazis változat.
6 hangszóróból csak a bal hátsó szól.Nem beállítási és nem
hangszóró probléma az tuti.
Valami ötlet?
köszi..


roli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2005

státusz roli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 09:04


Sziasztok! E91-nél olyan hiba jelentkezett, hogy a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv nem jön ki a helyéről, sőt, annyira be van feszülve, hogy nyomja az ülést. Bőr ülés és elég mélyen "belevág", nem akarom, hogy maradandó nyomot hagyjon a háttámlában az öv. Valakinek ötlete? Már próbáltam, hogy kicsit előre döntöm, akkor fellazul és úgy kihúzni, de semmi.
Előre is kösz!


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 18:12


andree írta:
toki24 írta: Sziasztok!!

Tegnap az történt,hogy az egyik új birka kolegám megkért hogy vigyem már el. mondom oké.
Ajtók minden befagyva.. na mindegy haladunk erre látom hogy nyomkod valamit lent.. lehuzta nagy reccsenéssel az anyós oldali ablakot csak kikerekedett a szemem.. mindegy mondtam egy "imát" neki.

Ami ezután jött..: felhuzom féligfel megy és megáll.. nem megy fel... lefelé megy gyorsan mint disznó a felétől mondjuk ugye csak.. De felfelé a felénél tovább nem hajnalndó.. ugy tudtam felhuzni hogy én megnyomtam a ablakfelhuzást ugye és két tenyérközé fogva az üveget felhuztam ( kellett eröltetni azért! ) Ötlet? hol kell szétszedni megnézni, esetleg mi lehet igy a probléma? köszönöm!


Szia,
Valószínű hogy eltört a műanyag vezető csuszka. Típushiba. Újpesten javítják kb 17e. Vehetsz az e-bayen is ilyen csuszkát és megcsinálod magadnak kb 3e. Vagy még szóba jöhet bontott vagy új komplett szerkezet. Lehet hogy a bovden is cserés, akkor komplett felújító készletet kell venned. Nekem a bontott 1 évet bírt, ezért most megvárom amíg jó idő lesz (a kárpit szigetelés miatt) és csak csuszkát cserélek.


hali!

Az fasza akkor Szabolcsi vagyok szóval magammgprobálom orvosolni a problémát, olyan görgöt tudnál linkelni ebayról, csak h vágjam mi a neve meg hogy nézki, köszi.


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 17:54


toki24 írta: Sziasztok!!

Tegnap az történt,hogy az egyik új birka kolegám megkért hogy vigyem már el. mondom oké.
Ajtók minden befagyva.. na mindegy haladunk erre látom hogy nyomkod valamit lent.. lehuzta nagy reccsenéssel az anyós oldali ablakot csak kikerekedett a szemem.. mindegy mondtam egy "imát" neki.

Ami ezután jött..: felhuzom féligfel megy és megáll.. nem megy fel... lefelé megy gyorsan mint disznó a felétől mondjuk ugye csak.. De felfelé a felénél tovább nem hajnalndó.. ugy tudtam felhuzni hogy én megnyomtam a ablakfelhuzást ugye és két tenyérközé fogva az üveget felhuztam ( kellett eröltetni azért! ) Ötlet? hol kell szétszedni megnézni, esetleg mi lehet igy a probléma? köszönöm!


Szia,
Valószínű hogy eltört a műanyag vezető csuszka. Típushiba. Újpesten javítják kb 17e. Vehetsz az e-bayen is ilyen csuszkát és megcsinálod magadnak kb 3e. Vagy még szóba jöhet bontott vagy új komplett szerkezet. Lehet hogy a bovden is cserés, akkor komplett felújító készletet kell venned. Nekem a bontott 1 évet bírt, ezért most megvárom amíg jó idő lesz (a kárpit szigetelés miatt) és csak csuszkát cserélek.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 17:35


Sziasztok!!

Tegnap az történt,hogy az egyik új birka kolegám megkért hogy vigyem már el. mondom oké.
Ajtók minden befagyva.. na mindegy haladunk erre látom hogy nyomkod valamit lent.. lehuzta nagy reccsenéssel az anyós oldali ablakot csak kikerekedett a szemem.. mindegy mondtam egy "imát" neki.

Ami ezután jött..: felhuzom féligfel megy és megáll.. nem megy fel... lefelé megy gyorsan mint disznó a felétől mondjuk ugye csak.. De felfelé a felénél tovább nem hajnalndó.. ugy tudtam felhuzni hogy én megnyomtam a ablakfelhuzást ugye és két tenyérközé fogva az üveget felhuztam ( kellett eröltetni azért! ) Ötlet? hol kell szétszedni megnézni, esetleg mi lehet igy a probléma? köszönöm!

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 11:17


szvasztika írta:
leroyclub írta:
szvasztika írta: Üdv!
Nálam hasonló volt a jelenség. Az lett a vége hogy be adta a kulcsot az óracsoport. Mondjuk csere óta nincs is hasonló fényingadozás.


leroyclub írta: Ma elég esős időben mentem kb 300km-t pályán, és azt vettem észre hogy az oracsoport digitális kijelzője egyszer elhlványul, egyszer meg normálisan világít. (lehet hogy a magno és klima kijelzö is azt nem vettem észre) Egyszer régebben is csinálta, akkor is esőben. Gondolom valahol vizet kap valami vezeték? De hol és hogy lehetne kivédeni?




De érdekes hogy csak esőben. Valami köze biztos van a víznek hozzá sztem. Lehet hogy a tiéd is azért halt meg mert már nem bírta tovább. Csak az újjal ne legyen baj
Egyébként mikor cserélted? Azota sokszor mentél esőben? Garázsban tartod?


ÜDV!

Azt hiszem december első hetében cseréltem az egységet. Azóta biztos ment az autó 4-5000kmt.
A garázs kérdés hát.... Általában garázsban tartom,de nem minden éjjel. Ami komoly volt az óracsoport halálnál: először csak fényingadozás, utána már nem világított a hőfok visszajelző háttér. Majd a végére az összes óra mgehalt pl: km/h , fordulatszám stb. Csak a digit kijelzés mutatott adatokat.


Ha minden elhalványul meg vissza, akkor a fényérzékelőt kell lepucolni. Egy apró kis pont a fényerő szabályzó gomb és a lápakapcsoló között a műszerfalon. Mivel pici, ha oda be ül a por meg tudja zavarni a "lelki világát".
Ha csak a digi kijelző csinálja az sz@pacs


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz szvasztika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 05:58


leroyclub írta:
szvasztika írta: Üdv!
Nálam hasonló volt a jelenség. Az lett a vége hogy be adta a kulcsot az óracsoport. Mondjuk csere óta nincs is hasonló fényingadozás.


leroyclub írta: Ma elég esős időben mentem kb 300km-t pályán, és azt vettem észre hogy az oracsoport digitális kijelzője egyszer elhlványul, egyszer meg normálisan világít. (lehet hogy a magno és klima kijelzö is azt nem vettem észre) Egyszer régebben is csinálta, akkor is esőben. Gondolom valahol vizet kap valami vezeték? De hol és hogy lehetne kivédeni?




De érdekes hogy csak esőben. Valami köze biztos van a víznek hozzá sztem. Lehet hogy a tiéd is azért halt meg mert már nem bírta tovább. Csak az újjal ne legyen baj
Egyébként mikor cserélted? Azota sokszor mentél esőben? Garázsban tartod?


ÜDV!

Azt hiszem december első hetében cseréltem az egységet. Azóta biztos ment az autó 4-5000kmt.
A garázs kérdés hát.... Általában garázsban tartom,de nem minden éjjel. Ami komoly volt az óracsoport halálnál: először csak fényingadozás, utána már nem világított a hőfok visszajelző háttér. Majd a végére az összes óra mgehalt pl: km/h , fordulatszám stb. Csak a digit kijelzés mutatott adatokat.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 15:02


[quote="verdes76"]
ArkyCsaba írta:
verdes76 írta:
verdes76 írta: üdv.318i e46 menet közben,terhelésen túl sportos(versenyautós hang),minden gyári,hibakód semmi,olajat nem eszi,fogyasztás 8,4 és nem értem!tudtok-e segíteni?[/quote



Valószínű,hogy a kipufogód lesz valahol,honnan jön a hang?


ezaz,hogy üresbe nem csinálja,hiába túráztatom,csak sebességben,menet közben


Akkor talán kerékcsapágy,annak tud elég nagy morgós hangja lenni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz verdes76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 14:40


[quote="ArkyCsaba"]
verdes76 írta:
verdes76 írta: üdv.318i e46 menet közben,terhelésen túl sportos(versenyautós hang),minden gyári,hibakód semmi,olajat nem eszi,fogyasztás 8,4 és nem értem!tudtok-e segíteni?[/quote



Valószínű,hogy a kipufogód lesz valahol,honnan jön a hang?


ezaz,hogy üresbe nem csinálja,hiába túráztatom,csak sebességben,menet közben

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 08:26


szvasztika írta: Üdv!
Nálam hasonló volt a jelenség. Az lett a vége hogy be adta a kulcsot az óracsoport. Mondjuk csere óta nincs is hasonló fényingadozás.


leroyclub írta: Ma elég esős időben mentem kb 300km-t pályán, és azt vettem észre hogy az oracsoport digitális kijelzője egyszer elhlványul, egyszer meg normálisan világít. (lehet hogy a magno és klima kijelzö is azt nem vettem észre) Egyszer régebben is csinálta, akkor is esőben. Gondolom valahol vizet kap valami vezeték? De hol és hogy lehetne kivédeni?




De érdekes hogy csak esőben. Valami köze biztos van a víznek hozzá sztem. Lehet hogy a tiéd is azért halt meg mert már nem bírta tovább. Csak az újjal ne legyen baj
Egyébként mikor cserélted? Azota sokszor mentél esőben? Garázsban tartod?