vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 20:20


banditosz001 írta: Ha már úgyis kulcsokról van szó..nekem csak egy kulcs van a kocsihoz sajna.hogyan tudok pótkulcsot csináltatni/venni a kocsihoz?


ebay



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 08. vasárnap, 20:21

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 20:19


banditosz001 írta: Ha már úgyis kulcsokról van szó..nekem csak egy kulcs van a kocsihoz sajna.hogyan tudok pótkulcsot csináltatni/venni a kocsihoz?


Amikor én kérdeztem utána akkor a wallis-tól tudtam volna rendelni kb 45.000Ft-ért!

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 20:16


Ha már úgyis kulcsokról van szó..nekem csak egy kulcs van a kocsihoz sajna.hogyan tudok pótkulcsot csináltatni/venni a kocsihoz?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 20:12


Kipróbáltam,működik a másik kulcsba szerintem lemerült az akksi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 20:09


jrtom írta:
Bero írta: Sziasztok! Kulcs tanítási problémám van. A leírtak alapján csinálom

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de csak az egyik kulccsal működik a másikkal amit utoljára kódolnék azzal nem! Mi lehet a baj?

Köszönöm!


Levan merülve az elem vagy microkapcsoló baja van a kulcsnak. Amúgy meg nem kell kinyitni az ajtót kulcskivétel után söt még gyújtás se kell elég rádióállásra rakni, de úgy is lehet ahogy te csináltad viszont csak időhúzás


ez még a legelső változat amit írtam, pont ezt sikerült megtalálnia...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 20:03


Bero írta: Sziasztok! Kulcs tanítási problémám van. A leírtak alapján csinálom

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de csak az egyik kulccsal működik a másikkal amit utoljára kódolnék azzal nem! Mi lehet a baj?

Köszönöm!


Levan merülve az elem vagy microkapcsoló baja van a kulcsnak. Amúgy meg nem kell kinyitni az ajtót kulcskivétel után söt még gyújtás se kell elég rádióállásra rakni, de úgy is lehet ahogy te csináltad viszont csak időhúzás

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:58


Sziasztok! Kulcs tanítási problémám van. A leírtak alapján csinálom

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de csak az egyik kulccsal működik a másikkal amit utoljára kódolnék azzal nem! Mi lehet a baj?

Köszönöm!



banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:41


jrtom írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Ma a következő hibával szembesültem:
Nyomom az elektromos ablak gombját és hallom hogy megy a motor egy darabig aztán abbahagyja, az ablak pedig egyáltalán meg se mozdul. Az előzménye az volt hogy nagyon hidegben elsőre nem akarta csak nagyon nehezen felhúzni az ablakot, de működött mindig még eddig, most viszont az ablak meg se moccan se le se fel csak a motor búg. Vélemény?Mi a baj?Mi kellhet hozzá?


Ablakemelőszerkezet csere. Típushiba.

ok.köszi.ez egyértelmű válasz.próbálok ilyet keríteni valahonnan..



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:29


banditosz001 írta: Sziasztok!
Ma a következő hibával szembesültem:
Nyomom az elektromos ablak gombját és hallom hogy megy a motor egy darabig aztán abbahagyja, az ablak pedig egyáltalán meg se mozdul. Az előzménye az volt hogy nagyon hidegben elsőre nem akarta csak nagyon nehezen felhúzni az ablakot, de működött mindig még eddig, most viszont az ablak meg se moccan se le se fel csak a motor búg. Vélemény?Mi a baj?Mi kellhet hozzá?


Ablakemelőszerkezet csere. Típushiba.

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 19:23


Sziasztok!
Ma a következő hibával szembesültem:
Nyomom az elektromos ablak gombját és hallom hogy megy a motor egy darabig aztán abbahagyja, az ablak pedig egyáltalán meg se mozdul. Az előzménye az volt hogy nagyon hidegben elsőre nem akarta csak nagyon nehezen felhúzni az ablakot, de működött mindig még eddig, most viszont az ablak meg se moccan se le se fel csak a motor búg. Vélemény?Mi a baj?Mi kellhet hozzá?

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 15:47


germina írta:
david01 írta:
anubisz írta:
david01 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék valaki tapasztalt már motorolajszint növekedés 320d-be fl elöttibe??
Ha igen mi okozhatja ezt és meddig használhatom még az autót? mert van még vagy 4 ezer km olajcseréig.


Tele van gázolajjal. Szerintem cseréld le gyorsan, és 15 ezrenként cserélj olajat, ne 24 ezernél.


Amúgy csak rá kellett volna keresned.

http://totalcar.hu/tanacsok/ol...olajszint/

stb.....


Már az első E46-ok is ilyen regenerálos történetek vagy az adagolót lehet felujítattni rajta?? Bocs azt nem írtam oda az előbb hogy még most lessz benne 10ezer km olajcsere óta.






Nem igen értek hozzá, de kompressziót azt méress, hogy milyen állapotba van a motor. Valami miatt lehúzza az olajba az üzemanyagot, vagy nagyon kopott a hüvely, vagy a gyűrűk,esetleg el is lehet törve, de ha ennyire gázolajos a motorolaj, az tönkre fogja tenni a motort, mert szar lesz a kenése. Esetleg próbálj olajat váltani, már mint más viszkozitást, Talán úgy olvastam valahol,hogy amíg hideg a motor az miatt,vagy akkor kerül a legtöbb üzemanyag az olajba, mert kicsapódik a hideg hengerfalon. Azért is írták,hogy nem jó hidegen járatni a motort télen sokáig reggel.Akkor húzza le a legtöbb gázolajat. Utána kell olvasni ,próbáld a google keresőt,ott van erről több írás mik okozhatják.


Nemsokat talátam a google-ön erröl inkább a részecskeszűrösekről ebbe meg valószínűleg nincs még úgyhogy nem tudom szerintem max az adagoló tömítéseinél folyhat be a gázolaj vagy passzolom remélem nem a motor kuka mert füstölni nem füstöl nem indul nehezen nincs rossz hangja a motornak ha kilennének a hüvelyek meg a gyűrűk akkor azért lenne valami más jele is nem??


Hello!
Megoldódott a gondod? Vagy mi lett a diagnózis?
Én is ezzel a problémával küzdök, pedig nem DPF-es az autó.
Ezt a jelenséget azok produkálják. Olvastam olyat, hogy a hugyozó befecskendező is okozhat olajszint emelkedést. Valakinek van egyéb ötlete?


Üdv!

Igazából nem oldódott meg de azt vettem észre hogy egy ideig emelkedett meg tehát felső nívó fölött van az olajszint de már nem emelkedik csak még azt nem tudom hogy ez a többletolaj ez honnan jött nem igazán értem hogy az olajszűrőből folyik vissza vagy honnan nem tudom még várok egy jó ötletre én is!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 15:41


germina írta:
Hello!
Megoldódott a gondod? Vagy mi lett a diagnózis?
Én is ezzel a problémával küzdök, pedig nem DPF-es az autó.
Ezt a jelenséget azok produkálják. Olvastam olyat, hogy a hugyozó befecskendező is okozhat olajszint emelkedést. Valakinek van egyéb ötlete?


Nagynyomású pumpa hibája is okozhatja.

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 11:55


david01 írta:
anubisz írta:
david01 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék valaki tapasztalt már motorolajszint növekedés 320d-be fl elöttibe??
Ha igen mi okozhatja ezt és meddig használhatom még az autót? mert van még vagy 4 ezer km olajcseréig.


Tele van gázolajjal. Szerintem cseréld le gyorsan, és 15 ezrenként cserélj olajat, ne 24 ezernél.


Amúgy csak rá kellett volna keresned.

http://totalcar.hu/tanacsok/ol...olajszint/

stb.....


Már az első E46-ok is ilyen regenerálos történetek vagy az adagolót lehet felujítattni rajta?? Bocs azt nem írtam oda az előbb hogy még most lessz benne 10ezer km olajcsere óta.






Nem igen értek hozzá, de kompressziót azt méress, hogy milyen állapotba van a motor. Valami miatt lehúzza az olajba az üzemanyagot, vagy nagyon kopott a hüvely, vagy a gyűrűk,esetleg el is lehet törve, de ha ennyire gázolajos a motorolaj, az tönkre fogja tenni a motort, mert szar lesz a kenése. Esetleg próbálj olajat váltani, már mint más viszkozitást, Talán úgy olvastam valahol,hogy amíg hideg a motor az miatt,vagy akkor kerül a legtöbb üzemanyag az olajba, mert kicsapódik a hideg hengerfalon. Azért is írták,hogy nem jó hidegen járatni a motort télen sokáig reggel.Akkor húzza le a legtöbb gázolajat. Utána kell olvasni ,próbáld a google keresőt,ott van erről több írás mik okozhatják.


Nemsokat talátam a google-ön erröl inkább a részecskeszűrösekről ebbe meg valószínűleg nincs még úgyhogy nem tudom szerintem max az adagoló tömítéseinél folyhat be a gázolaj vagy passzolom remélem nem a motor kuka mert füstölni nem füstöl nem indul nehezen nincs rossz hangja a motornak ha kilennének a hüvelyek meg a gyűrűk akkor azért lenne valami más jele is nem??


Hello!
Megoldódott a gondod? Vagy mi lett a diagnózis?
Én is ezzel a problémával küzdök, pedig nem DPF-es az autó.
Ezt a jelenséget azok produkálják. Olvastam olyat, hogy a hugyozó befecskendező is okozhat olajszint emelkedést. Valakinek van egyéb ötlete?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz juhika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. február 07. szombat, 08:24


SZiasztok,

E 46 nagy navis kijelző képe lefagy indulás után 2-3 perccel, ezt mi okozza?


Központi kijelző modul ( ha van ilyen) hiba, vagy a Navi teszi taccsra?

Köszi,
Zoli

státusz Tivor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 17:29


jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
Az a 6-os V8 és nem V10. Amúgy meg én megnézném az olajszűrőt nincs-e benne spén, mert eléggé olyan hangja van mint egy hajtókarcsapágyasnak.


mi nincs-e benne? spén?


Aha, fémforgács (spén). Mert szerintem neki eléggé fémes kopogós hangja van.



Kiderül, ma már nem volt időm elmenni szerelőhöz.