Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 14:48


maestro006 írta: Üdv márkatársak!
A következőt produkálja az autó: Kicsi gázadásra alig, vagy nem is reagál aztán egyszer csak elkezd húzni hirtelen. Nem tudok vele óvatosan gyorsítani. Ha megállok le-le esik a fordulat 500 körülire, de ez nem mindig fordul elő. Az autón most lett cserélve differenciál olaj, 1 litert tett bele a szerelő, illetve egy diagnosztika is lett rajta csináltatva, szerintem nem bmw szoftverrel, hanem univerzálissal. Törölte belőle a hibakódokat (övfeszítő) azóta csinálja ezt.. Mi lehet a baj ?


A pontos probléma elég sok minden lehet. Biztos nem az övfeszítő miatt csinálja Ha kiírnád,hogy merre fele laksz akkor itt is sokan tudnának segíteni. Szolnokon meg tudom neked nézni ingyen bmw progival.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 14:28


Üdv márkatársak!
A következőt produkálja az autó: Kicsi gázadásra alig, vagy nem is reagál aztán egyszer csak elkezd húzni hirtelen. Nem tudok vele óvatosan gyorsítani. Ha megállok le-le esik a fordulat 500 körülire, de ez nem mindig fordul elő. Az autón most lett cserélve differenciál olaj, 1 litert tett bele a szerelő, illetve egy diagnosztika is lett rajta csináltatva, szerintem nem bmw szoftverrel, hanem univerzálissal. Törölte belőle a hibakódokat (övfeszítő) azóta csinálja ezt.. Mi lehet a baj ?

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 13:38


simacsek1 írta: Sziasztok,ha valakinek lenne 2001 11 havi E46 benzineshez DSC nyomásérzékelő senzor/2 gyári sz:34521164458 eladó,megköszönném!


Nekem 1-es kell, de én is megköszönném, mert mégsem kontaktos, visszajött a hiba most az előbb...

De ha valaki mondana biztosat megköszönném.... Nekem "5E20 Pressure Sensor 1 Electrical Faulty" a hiba

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 13. hétfő, 13:40

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 08:01


Rorybreaker írta: Sziasztok!

Ma az történt, hogy menet közben kivillant és úgymaradt a kézifék visszajelző sárgán és mellette a DSC visszajelző sárgán.

Diagnosztika ezt mondja:

5E20 Pressure sensor 1 electrical faulty

Ez az alkatrész jól tudom, hogy a főfékmunkahengerben van?

Köszi!!!


Na... megoldódott ez is... kontaktos volt a nyomásérzékelő a főfékhengeren...

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 12. vasárnap, 19:08


Sziasztok!

Ma az történt, hogy menet közben kivillant és úgymaradt a kézifék visszajelző sárgán és mellette a DSC visszajelző sárgán.

Diagnosztika ezt mondja:

5E20 Pressure sensor 1 electrical faulty

Ez az alkatrész jól tudom, hogy a főfékmunkahengerben van?

Köszi!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz simacsek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. április 12. vasárnap, 18:25


Sziasztok,ha valakinek lenne 2001 11 havi E46 benzineshez DSC nyomásérzékelő senzor/2 gyári sz:34521164458 eladó,megköszönném!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. április 07. kedd, 19:51


simacsek1 írta:
lantika írta:
simacsek1 írta: Sziasztok,segítségeteket szeretném kérni a következöben!E46-os 318i BMW röl lenne szó,a kézifék jelző ill az esc kijelző sárgán világít alkalmanként,elvittem diagra,amely nyomásérzékelő szenzor hibát írt ki!most megy a találgatás hogy ugyan meik lehet az!ebben valakinek némi tapasztalata?


Hibakod 5E21 akkor a 2-es alkatresz

Azt irjäk nemet forumokon,hogy le kell engedni a fekolajat is ha csereled ezt a szenzort,utäna uj fekolaj bele,legtelenites es jo az auto,de ha közben räteszed a gyujtäst akkor lesz sok mäsik hibakod is.
Viszont ha mäs a hibakodod akkor mäst kell cserelni van akinek az ABS szenzor okozott ilyen hibät valamelyik kereknel.


Nagyon szépen köszönöm a gyors választ!A hibakód pontosan:c1e21


Gyàri program megmondja melyik szenzor a rossz,de csere előtt érdemes újra programozni sokszor elég ez is.

Dàvid


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz simacsek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. április 07. kedd, 16:14


lantika írta:
simacsek1 írta: Sziasztok,segítségeteket szeretném kérni a következöben!E46-os 318i BMW röl lenne szó,a kézifék jelző ill az esc kijelző sárgán világít alkalmanként,elvittem diagra,amely nyomásérzékelő szenzor hibát írt ki!most megy a találgatás hogy ugyan meik lehet az!ebben valakinek némi tapasztalata?


Hibakod 5E21 akkor a 2-es alkatresz

Azt irjäk nemet forumokon,hogy le kell engedni a fekolajat is ha csereled ezt a szenzort,utäna uj fekolaj bele,legtelenites es jo az auto,de ha közben räteszed a gyujtäst akkor lesz sok mäsik hibakod is.
Viszont ha mäs a hibakodod akkor mäst kell cserelni van akinek az ABS szenzor okozott ilyen hibät valamelyik kereknel.


Nagyon szépen köszönöm a gyors választ!A hibakód pontosan:c1e21

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 07. kedd, 10:54


simacsek1 írta: Sziasztok,segítségeteket szeretném kérni a következöben!E46-os 318i BMW röl lenne szó,a kézifék jelző ill az esc kijelző sárgán világít alkalmanként,elvittem diagra,amely nyomásérzékelő szenzor hibát írt ki!most megy a találgatás hogy ugyan meik lehet az!ebben valakinek némi tapasztalata?


Hibakod 5E21 akkor a 2-es alkatresz

Azt irjäk nemet forumokon,hogy le kell engedni a fekolajat is ha csereled ezt a szenzort,utäna uj fekolaj bele,legtelenites es jo az auto,de ha közben räteszed a gyujtäst akkor lesz sok mäsik hibakod is.
Viszont ha mäs a hibakodod akkor mäst kell cserelni van akinek az ABS szenzor okozott ilyen hibät valamelyik kereknel.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz simacsek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 16:06


Sziasztok,segítségeteket szeretném kérni a következöben!E46-os 318i BMW röl lenne szó,a kézifék jelző ill az esc kijelző sárgán világít alkalmanként,elvittem diagra,amely nyomásérzékelő szenzor hibát írt ki!most megy a találgatás hogy ugyan meik lehet az!ebben valakinek némi tapasztalata?

django24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz django24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 11:49


lela írta:
django24 írta: Sziasztok !! a következő lenne a kérdésem. Van egy Bmw e46 320d touringom 2003-as ami használat után a képen jelölt területre engedi az olajt!
De az olaj az autó alatt is megfigyelhető ( egy éjszaka alatt egy 6x5 folt )
Mi lehet a probléma ? válaszokat előre is köszönöm !!
A link neve


Az a cső amit bejelölték a turbó nyomó oldala és az intercoolerbe megy, ha ez kívül olajos, akkor e felett van egy kicsi gumi cső, ami a kartelgáz szűrőből jövő olajpárát a turbóba menő csőbe vezeti(fekete u könyökbe, ami összeköti a turbó belépő oldalát a légszűrőházzal).Ha ott sok az olaj akkor én megnézném a kartelgázszűrőt, cserélném. Ugyanis elképzelhető hogy már nem dolgozik jól és nem csak az olajpárát engedi át.



Köszönöm !!




lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 11:17


django24 írta: Sziasztok !! a következő lenne a kérdésem. Van egy Bmw e46 320d touringom 2003-as ami használat után a képen jelölt területre engedi az olajt!
De az olaj az autó alatt is megfigyelhető ( egy éjszaka alatt egy 6x5 folt )
Mi lehet a probléma ? válaszokat előre is köszönöm !!
A link neve


Az a cső amit bejelölték a turbó nyomó oldala és az intercoolerbe megy, ha ez kívül olajos, akkor e felett van egy kicsi gumi cső, ami a kartelgáz szűrőből jövő olajpárát a turbóba menő csőbe vezeti(fekete u könyökbe, ami összeköti a turbó belépő oldalát a légszűrőházzal).Ha ott sok az olaj akkor én megnézném a kartelgázszűrőt, cserélném. Ugyanis elképzelhető hogy már nem dolgozik jól és nem csak az olajpárát engedi át.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 06. hétfő, 11:17

django24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz django24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 08:39




django24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz django24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 08:37


Sziasztok !! a következő lenne a kérdésem. Van egy Bmw e46 320d touringom 2003-as ami használat után a képen jelölt területre engedi az olajt!
De az olaj az autó alatt is megfigyelhető ( egy éjszaka alatt egy 6x5 folt )
Mi lehet a probléma ? válaszokat előre is köszönöm !!
A link neve

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 06. hétfő, 08:47

adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 07:54


YELLOW írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv Urak!
Az lenne a gondom, h mikor ráadom a gyújtást és ac elkezd dolgozni, ilyen bugyborékoló hangok jönnek a tank felől, majd az ülés alatti pumpánál is hallom... Mint ha levegő jutna a rendszerbe. Mindkét pumpát cseréltem már, igaz a tankban lévőt azt használtra. Mi lehet a baj?


nem akkor csinálja, mikor fél álláson van a tank?


De, kb. onnantól kezdi.



az normális enyém és sokunknak ilyen. kár volt cserélni bármit is. tudom kicsit zavaró, de ez van.


Akkor megpróbálok együtt élni vele...