YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 12:13


kecsurobi írta:
Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.


akkor nem kap elég levegőt. akkor dugd össze, és vedd le a szűrőt. persze ne poros helyen próbáld. valahol dugulás lehet a szívó oldalon.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 12:01




igen így már is egyszerűbb, a légömegmérő a rossz, vagy előtte valami. húzd le , néz meg mit csinál úgy. ha jó, akokr valószínű a légtömegmérő a rossz. esetleg nézd meg szűrő nélkül, hogy ne legyen rajta. már ha tudsz élő adatot nézni. persze ekkor legyen összedogva a légtömegmérő. ha így jót mér, akkor én azt mondanám az a szűrő eldugult.[/quote]

Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.

polyszi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz polyszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. június 27. szombat, 12:01


Idézet:
Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.





Na eljutottam odáig, hogy kitisztítsam a légtömegmérőt. Szétszedtem és semmi szennyeződés nem látszott rajta.. Kitisztítottam féktisztítóvlal és láss csodát, úgy szedi a lábátl a kocsi, ahogyan kell.. Uh köszönöm a javaslatot, valóban segített.
Bár szerintem aktuális lesz egy gyertya gyere is már ahogyan néztem.. De már használható az autó


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. június 27. szombat, 11:43


kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
sutius írta:
kecsurobi írta: üdv
most lett új adagoló meg porlasztó csúcs kicserélve.
Mikor megyek mondjuk 4-esbe és visszaváltok 3-masba kanyarba és 1000 alá megy a fordulat
nem megy utána a kocsi csak ha újraindítom, de ha üresbe rakom és úgy utána 3-masba akkor nincs baj.Valaki járt már így hogy elment az ereje 80-nál nem ment jobban, de újraindítom és semmi baja .

nekem X márkáju kocsinál akkor voltak ilyen tüneteim mikor a turbócső meg volt repedve és elvesztette a nyomást.
Ugyanez volt, menet közben elment az erő, megálltam, ujrainditottam és minden ok volt egy ideig...




Kompjuter azt ÍRJA HOGY LEGTOMeg kevés akkor most vagy légtömeg merő nem bír elég levegőt szàlítani vagy elmegy a levegő valameik csőben.


élő adatot kellene nézni menet közben. ha jó a légtömegmérő adata, akkor utána van valami. ha nem jó az érték, akkor előtte, vagy maga a légtömegmérő a rossz.


Néztuk menet közbe és kevés levegőt szalítitt csak nemntudom légtőmegmerő vagy valameik cső mert 700 helyett csak 300 at szàlít,és utanna letílt a kocsi nem megy. ha leszedem a légtömegmérő csatlakozót akkor ha rossz akkor javulni kellene híbànak nem?


igen így már is egyszerűbb, a légömegmérő a rossz, vagy előtte valami. húzd le , néz meg mit csinál úgy. ha jó, akokr valószínű a légtömegmérő a rossz. esetleg nézd meg szűrő nélkül, hogy ne legyen rajta. már ha tudsz élő adatot nézni. persze ekkor legyen összedogva a légtömegmérő. ha így jót mér, akkor én azt mondanám az a szűrő eldugult.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 27. szombat, 11:23


kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
sutius írta:
kecsurobi írta: üdv
most lett új adagoló meg porlasztó csúcs kicserélve.
Mikor megyek mondjuk 4-esbe és visszaváltok 3-masba kanyarba és 1000 alá megy a fordulat
nem megy utána a kocsi csak ha újraindítom, de ha üresbe rakom és úgy utána 3-masba akkor nincs baj.Valaki járt már így hogy elment az ereje 80-nál nem ment jobban, de újraindítom és semmi baja .

nekem X márkáju kocsinál akkor voltak ilyen tüneteim mikor a turbócső meg volt repedve és elvesztette a nyomást.
Ugyanez volt, menet közben elment az erő, megálltam, ujrainditottam és minden ok volt egy ideig...




Kompjuter azt ÍRJA HOGY LEGTOMeg kevés akkor most vagy légtömeg merő nem bír elég levegőt szàlítani vagy elmegy a levegő valameik csőben.


élő adatot kellene nézni menet közben. ha jó a légtömegmérő adata, akkor utána van valami. ha nem jó az érték, akkor előtte, vagy maga a légtömegmérő a rossz.


Néztuk menet közbe és kevés levegőt szalítitt csak nemntudom légtőmegmerő vagy valameik cső mert 700 helyett csak 300 at szàlít,és utanna letílt a kocsi nem megy. ha leszedem a légtömegmérő csatlakozót akkor ha rossz akkor javulni kellene híbànak nem?


Meg a túrbó nyomàs is 2.3 bar a chip kiatt meg az új adagoló porlasztó miatt nem bír annyi levegőt szalitani a légtömegmérő és letìlt.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 27. szombat, 11:17


YELLOW írta:
kecsurobi írta:
sutius írta:
kecsurobi írta: üdv
most lett új adagoló meg porlasztó csúcs kicserélve.
Mikor megyek mondjuk 4-esbe és visszaváltok 3-masba kanyarba és 1000 alá megy a fordulat
nem megy utána a kocsi csak ha újraindítom, de ha üresbe rakom és úgy utána 3-masba akkor nincs baj.Valaki járt már így hogy elment az ereje 80-nál nem ment jobban, de újraindítom és semmi baja .

nekem X márkáju kocsinál akkor voltak ilyen tüneteim mikor a turbócső meg volt repedve és elvesztette a nyomást.
Ugyanez volt, menet közben elment az erő, megálltam, ujrainditottam és minden ok volt egy ideig...




Kompjuter azt ÍRJA HOGY LEGTOMeg kevés akkor most vagy légtömeg merő nem bír elég levegőt szàlítani vagy elmegy a levegő valameik csőben.


élő adatot kellene nézni menet közben. ha jó a légtömegmérő adata, akkor utána van valami. ha nem jó az érték, akkor előtte, vagy maga a légtömegmérő a rossz.


Néztuk menet közbe és kevés levegőt szalítitt csak nemntudom légtőmegmerő vagy valameik cső mert 700 helyett csak 300 at szàlít,és utanna letílt a kocsi nem megy. ha leszedem a légtömegmérő csatlakozót akkor ha rossz akkor javulni kellene híbànak nem?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. június 27. szombat, 10:09


kecsurobi írta:
sutius írta:
kecsurobi írta: üdv
most lett új adagoló meg porlasztó csúcs kicserélve.
Mikor megyek mondjuk 4-esbe és visszaváltok 3-masba kanyarba és 1000 alá megy a fordulat
nem megy utána a kocsi csak ha újraindítom, de ha üresbe rakom és úgy utána 3-masba akkor nincs baj.Valaki járt már így hogy elment az ereje 80-nál nem ment jobban, de újraindítom és semmi baja .

nekem X márkáju kocsinál akkor voltak ilyen tüneteim mikor a turbócső meg volt repedve és elvesztette a nyomást.
Ugyanez volt, menet közben elment az erő, megálltam, ujrainditottam és minden ok volt egy ideig...




Kompjuter azt ÍRJA HOGY LEGTOMeg kevés akkor most vagy légtömeg merő nem bír elég levegőt szàlítani vagy elmegy a levegő valameik csőben.


élő adatot kellene nézni menet közben. ha jó a légtömegmérő adata, akkor utána van valami. ha nem jó az érték, akkor előtte, vagy maga a légtömegmérő a rossz.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 27. szombat, 10:03


sutius írta:
kecsurobi írta: üdv
most lett új adagoló meg porlasztó csúcs kicserélve.
Mikor megyek mondjuk 4-esbe és visszaváltok 3-masba kanyarba és 1000 alá megy a fordulat
nem megy utána a kocsi csak ha újraindítom, de ha üresbe rakom és úgy utána 3-masba akkor nincs baj.Valaki járt már így hogy elment az ereje 80-nál nem ment jobban, de újraindítom és semmi baja .

nekem X márkáju kocsinál akkor voltak ilyen tüneteim mikor a turbócső meg volt repedve és elvesztette a nyomást.
Ugyanez volt, menet közben elment az erő, megálltam, ujrainditottam és minden ok volt egy ideig...




Kompjuter azt ÍRJA HOGY LEGTOMeg kevés akkor most vagy légtömeg merő nem bír elég levegőt szàlítani vagy elmegy a levegő valameik csőben.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 27. szombat, 09:05


naarjan írta:
Robin68 írta:
zsotya88 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.



Nekem most pont ugyanez a tünet. Olyan 1000-1100-as fordulatszám körül érezni/hallani jobban de pl váltásnál mikor visszaesik a fordulatszám akkor is hallom. Az autó nem remeg,nem rázkódik,húzni is húz,de a hangot úgy tudnám leírni,mintha a kardántengely hozzáérne valamihez. Ilyen kereplő fémes hangot hallok :/


Én alá mennék és megütögetném a középső kipufogó dobot meg a katalizátort. Valószínű valamelyik (de inkább a középső dob) szét van hullva belül.
De ezt csak én gondolom, nem biztos, hogy így van....



Ma alánézek én is, de mikor fel van nyitva a motorháztető és valaki pumpálja a gázt, akkor is hallani. Visszaeső fordulatnál nem. Az érdekesség, hogy csak meleg motornál.
Ez a dolog akkor kezdett előjönni, amikor egy korábbi tünet is, amire azóta sem jött itt sem válasz. Az indítás ... tök mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor valamikor 6-8 mp-ig kell indítózni. Utána semmi baj. A gyújtás rendben. Üzemanyagszivattyú rendben (új). Üzemanyagszűrő rendben(új). Vezérmű jeladó, főtengely jeladó rendben(újak). Valamikor elsőre normálisan beindul, valamikor meg sokáig kell indítózni. Valami ötlet?



Valóban a középső dob rezonál be valamiért. Még nem néztem meg jobban, hogy miért. Viszont már az injktorok közül az egyik-másik igen kattog. Tudtok valakit Borsodban, aki normálisan meg tudná nézni? + az indítózási problémára is tud valamit mondani? Köszi előre is

Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. június 26. péntek, 18:33


Apus írta:
kalmaristi írta:
Apus írta:
Bitu79 írta:
Apus írta: Sziasztok
Remélem jó helyre írok, nekem ez olyan mint a bankban a cetliautómaták, tuti hogy rossz helyre irányítanak. Na mind1

Olyan problémám van, hogy az autó jobbra dől 1.5 cm-el. Szabad szemmel alig észrevehető, csak a nagyon kukacosokat, engem zavar.
A spirálrugók elvileg újak(mondta az eladó ), én is és szerelő is úgy néztük valóban jók, lengéscsillapítók is jók ( bár a magasságtartáshoz a rugóknak van köze úgy tudom )
Az is lehet azt mondta a fent említett szerelő, hogy lehet hogy elfáradtatk a rugók és csere kéne ( pedig újak, akkor most hogyis ? ) . Azt mondta a jobb hátsója lóg és azért látszik így, de én elöl is 1,4-1,6 cm különbséget mértem a jobb és bal magasság között.
Nincs erre valami házipraktika, hogy megállapítsam magam, hogy melyik rugó gyengülhetett el ( első vagy hátsó ) ? pl lejtön megállós mérés motorral fölfelé-lefelé vagy valami hasonló ?
Remélem nem kapott egy olyan ütést régebben amitől az egész autó "megcsavaradott"

Ugyan itt olyan probléma is felmerült, hogy kiálltam lejtőre motorral fölfelé, leállítottam, bementem a gyerkőcér, 5 percig állt a lejtőn ( kb 25 - 30 fokos )
utána: a kocsi beindul fordulat 500 fölé nem megy, kicsit rötyög, majd leáll. Ezt eljátszottam 3x, mindig ugyan ez, visszatoltam egyenesbe az udvarba és ott pöccre indulás után fordulat normál és indulhattam is.
Erre szaki :" Amíg nem ír ki hibaüzenetet nem tudja".
Benzin több mint félig volt.

Ez jó hosszúra sikerült
A válaszokat előre is köszönöm




Rugós dolgot nem tudom,de a másik dologra írok egy érdekességet.
Volt,hogy autómosás után sok víz ment a kipufogóba,és meg akart halni a motor alapjáraton.Jó nagy gázra(kicsit túráztattam a motort) kiment a sok víz,és minden ment tovább rendesen.
Nagyon rövid távú utak alkalmával is elég sok kondenzvíz összegyűlhet a kipuf. dobban.Ami okozhat ilyen tünetet.
Amúgy sztem amelyik fele alacsonyabb,ott xar a rugó.







Hmm Köszi, akkor lehet átrakatom a rugót jobbról balra elöl hátul és meglátjuk merre dől azután.


Nekem először a hátulja adta meg magát de az tiszta sor mert rúgótörésem volt!!!
Aztán az elejében volt 1 cm külömbség ott meg a jobbos csillapító teljesen halott volt a balos még tartotta magát valamennyire. Új gátlókkal beállt!
A másik gondod talán a holtponti jeladó(nekem hasonlókat produkált)de hibatárolót ki kéne olvastatni!


Köszönöm a segítséget. Voltam szerelőnél ma aki ragszkodik hozzá hogy a jobbra dőlés egy új hátsó rugópárral megoldódik. Engem az aggaszt hogy elöl is másfél centis különbség van

Ha a hátsó rugó elfáradt az így lejteti a kocsit elöl is?


Kimentem, ráemeltem a jobb hatsó keréknél, mire a bal eslő lejebb jobb első feljebb megy. Talán tényleg megoldja a hatsó rugók cseréje a ferdeséget.

Köszi


Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. június 26. péntek, 17:35


kalmaristi írta:
Apus írta:
Bitu79 írta:
Apus írta: Sziasztok
Remélem jó helyre írok, nekem ez olyan mint a bankban a cetliautómaták, tuti hogy rossz helyre irányítanak. Na mind1

Olyan problémám van, hogy az autó jobbra dől 1.5 cm-el. Szabad szemmel alig észrevehető, csak a nagyon kukacosokat, engem zavar.
A spirálrugók elvileg újak(mondta az eladó ), én is és szerelő is úgy néztük valóban jók, lengéscsillapítók is jók ( bár a magasságtartáshoz a rugóknak van köze úgy tudom )
Az is lehet azt mondta a fent említett szerelő, hogy lehet hogy elfáradtatk a rugók és csere kéne ( pedig újak, akkor most hogyis ? ) . Azt mondta a jobb hátsója lóg és azért látszik így, de én elöl is 1,4-1,6 cm különbséget mértem a jobb és bal magasság között.
Nincs erre valami házipraktika, hogy megállapítsam magam, hogy melyik rugó gyengülhetett el ( első vagy hátsó ) ? pl lejtön megállós mérés motorral fölfelé-lefelé vagy valami hasonló ?
Remélem nem kapott egy olyan ütést régebben amitől az egész autó "megcsavaradott"

Ugyan itt olyan probléma is felmerült, hogy kiálltam lejtőre motorral fölfelé, leállítottam, bementem a gyerkőcér, 5 percig állt a lejtőn ( kb 25 - 30 fokos )
utána: a kocsi beindul fordulat 500 fölé nem megy, kicsit rötyög, majd leáll. Ezt eljátszottam 3x, mindig ugyan ez, visszatoltam egyenesbe az udvarba és ott pöccre indulás után fordulat normál és indulhattam is.
Erre szaki :" Amíg nem ír ki hibaüzenetet nem tudja".
Benzin több mint félig volt.

Ez jó hosszúra sikerült
A válaszokat előre is köszönöm




Rugós dolgot nem tudom,de a másik dologra írok egy érdekességet.
Volt,hogy autómosás után sok víz ment a kipufogóba,és meg akart halni a motor alapjáraton.Jó nagy gázra(kicsit túráztattam a motort) kiment a sok víz,és minden ment tovább rendesen.
Nagyon rövid távú utak alkalmával is elég sok kondenzvíz összegyűlhet a kipuf. dobban.Ami okozhat ilyen tünetet.
Amúgy sztem amelyik fele alacsonyabb,ott xar a rugó.







Hmm Köszi, akkor lehet átrakatom a rugót jobbról balra elöl hátul és meglátjuk merre dől azután.


Nekem először a hátulja adta meg magát de az tiszta sor mert rúgótörésem volt!!!
Aztán az elejében volt 1 cm külömbség ott meg a jobbos csillapító teljesen halott volt a balos még tartotta magát valamennyire. Új gátlókkal beállt!
A másik gondod talán a holtponti jeladó(nekem hasonlókat produkált)de hibatárolót ki kéne olvastatni!


Köszönöm a segítséget. Voltam szerelőnél ma aki ragszkodik hozzá hogy a jobbra dőlés egy új hátsó rugópárral megoldódik. Engem az aggaszt hogy elöl is másfél centis különbség van

Ha a hátsó rugó elfáradt az így lejteti a kocsit elöl is?



naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 26. péntek, 16:37


Robin68 írta:
zsotya88 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.



Nekem most pont ugyanez a tünet. Olyan 1000-1100-as fordulatszám körül érezni/hallani jobban de pl váltásnál mikor visszaesik a fordulatszám akkor is hallom. Az autó nem remeg,nem rázkódik,húzni is húz,de a hangot úgy tudnám leírni,mintha a kardántengely hozzáérne valamihez. Ilyen kereplő fémes hangot hallok :/


Én alá mennék és megütögetném a középső kipufogó dobot meg a katalizátort. Valószínű valamelyik (de inkább a középső dob) szét van hullva belül.
De ezt csak én gondolom, nem biztos, hogy így van....


Ma alánézek én is, de mikor fel van nyitva a motorháztető és valaki pumpálja a gázt, akkor is hallani. Visszaeső fordulatnál nem. Az érdekesség, hogy csak meleg motornál.
Ez a dolog akkor kezdett előjönni, amikor egy korábbi tünet is, amire azóta sem jött itt sem válasz. Az indítás ... tök mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor valamikor 6-8 mp-ig kell indítózni. Utána semmi baj. A gyújtás rendben. Üzemanyagszivattyú rendben (új). Üzemanyagszűrő rendben(új). Vezérmű jeladó, főtengely jeladó rendben(újak). Valamikor elsőre normálisan beindul, valamikor meg sokáig kell indítózni. Valami ötlet?



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 23:42


zsotya88 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.



Nekem most pont ugyanez a tünet. Olyan 1000-1100-as fordulatszám körül érezni/hallani jobban de pl váltásnál mikor visszaesik a fordulatszám akkor is hallom. Az autó nem remeg,nem rázkódik,húzni is húz,de a hangot úgy tudnám leírni,mintha a kardántengely hozzáérne valamihez. Ilyen kereplő fémes hangot hallok :/


Én alá mennék és megütögetném a középső kipufogó dobot meg a katalizátort. Valószínű valamelyik (de inkább a középső dob) szét van hullva belül.
De ezt csak én gondolom, nem biztos, hogy így van....


zsotya88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325tds
Évjárat: 1996

státusz zsotya88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 20:21


naarjan írta: Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.



Nekem most pont ugyanez a tünet. Olyan 1000-1100-as fordulatszám körül érezni/hallani jobban de pl váltásnál mikor visszaesik a fordulatszám akkor is hallom. Az autó nem remeg,nem rázkódik,húzni is húz,de a hangot úgy tudnám leírni,mintha a kardántengely hozzáérne valamihez. Ilyen kereplő fémes hangot hallok :/


naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 19:01


Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.