lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 09:59


YELLOW írta:
Apus írta:

Sziasztok a képen látható bal és jobb első keréknél a lengéscsillapító aljánál a befogás alatt nem egyenlő a kinyúlás, mintha az egyiket nem jó helyre fogatták volna, ettől előfordulhat hogy ferde a kocsi picit ? ( mert ferde és nem tudom miért ) kb 1-1,2 cm a különbség.
Ha igen, ezt itthon aknából kocsit megemelve helyre tudnám pofozni ?


ugyanaz a márkájú és típusú gátló van a két oldalon? ne alul nézd meg a kilógást, hanema rugótányér aljától a csonkig, azaz a csonk feletti részt.
én úgy tudom, hogy a gátló ki van szélesítve direkt, hogy addig tudod belerakni a csonkállványba.


Igy van ahogy YELLOW irta. Ki van szelesitve es van rajta 2 kis pozicionälo pöcök,hogy ne lehessen mäshogy beletenni. Viszont az,hogy ki van szelesitve,hogy addig tudjad beletenni,az nem jelenti azt,hogy az addig bele is lett rakva 15-ös kepnel jelöli is ezt a pöcköt,illetve jol lätszik,hogy meddig van a kerekagyban a lengescsillapito.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 07:26


Apus írta:

Sziasztok a képen látható bal és jobb első keréknél a lengéscsillapító aljánál a befogás alatt nem egyenlő a kinyúlás, mintha az egyiket nem jó helyre fogatták volna, ettől előfordulhat hogy ferde a kocsi picit ? ( mert ferde és nem tudom miért ) kb 1-1,2 cm a különbség.
Ha igen, ezt itthon aknából kocsit megemelve helyre tudnám pofozni ?


ugyanaz a márkájú és típusú gátló van a két oldalon? ne alul nézd meg a kilógást, hanema rugótányér aljától a csonkig, azaz a csonk feletti részt.
én úgy tudom, hogy a gátló ki van szélesítve direkt, hogy addig tudod belerakni a csonkállványba.

Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 06:22




Sziasztok a képen látható bal és jobb első keréknél a lengéscsillapító aljánál a befogás alatt nem egyenlő a kinyúlás, mintha az egyiket nem jó helyre fogatták volna, ettől előfordulhat hogy ferde a kocsi picit ? ( mert ferde és nem tudom miért ) kb 1-1,2 cm a különbség.
Ha igen, ezt itthon aknából kocsit megemelve helyre tudnám pofozni ?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 02. csütörtök, 06:24

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 12:11


kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.


akkor nem kap elég levegőt. akkor dugd össze, és vedd le a szűrőt. persze ne poros helyen próbáld. valahol dugulás lehet a szívó oldalon.


hát leszedtem ,de elég szar volt úgy a hangja .A védő borítást szedtem le csak a szűröről de csak egy kicsit javult.menet közbe is vissza jön az erő.lehet kicserélem a szürőt mit érdemes venni mahle ,bosch vagy man filter ?



én Mahle és Knecht párti vagyok, csak azt veszek.


Hat kicseréltem a levegő szürőt és 20 kilométer utan megint rossz lett.akkor csak a légtomegmérő rossz?


Egr szelep nem lehet hibas ilyen jelensegtől?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 21:41


popcornman írta: Hello!
Egy kis segítségre lenne szükségem. e36 320i m52 1995. Felmelegedett motornál álló helyzetből erőtlenül indul el, illetve gyorsításkor a fordulatszám mérő nem egyenletesen emelkedik, kb 3000 és 5000 között akadozik, emelkedik pár 100-at, megáll megint emelkedik és így végig. Alapjárat rendben van, illetve hideg motornál is minden úgy működik ahogy kell. Valaki tapasztalt hasonlót vagy van valami ötletetek?

Köszi előre is.


én azt mondanám, hogy a főtengely jeladó fog hamarosan meghalni. valüszínű a melegtől már nem működik rendesen, ezért nem jól adja a jelet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz popcornman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 21:03


Hello!
Egy kis segítségre lenne szükségem. e36 320i m52 1995. Felmelegedett motornál álló helyzetből erőtlenül indul el, illetve gyorsításkor a fordulatszám mérő nem egyenletesen emelkedik, kb 3000 és 5000 között akadozik, emelkedik pár 100-at, megáll megint emelkedik és így végig. Alapjárat rendben van, illetve hideg motornál is minden úgy működik ahogy kell. Valaki tapasztalt hasonlót vagy van valami ötletetek?

Köszi előre is.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 20:26


naarjan írta:
naarjan írta:
Robin68 írta:
zsotya88 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.



Nekem most pont ugyanez a tünet. Olyan 1000-1100-as fordulatszám körül érezni/hallani jobban de pl váltásnál mikor visszaesik a fordulatszám akkor is hallom. Az autó nem remeg,nem rázkódik,húzni is húz,de a hangot úgy tudnám leírni,mintha a kardántengely hozzáérne valamihez. Ilyen kereplő fémes hangot hallok :/


Én alá mennék és megütögetném a középső kipufogó dobot meg a katalizátort. Valószínű valamelyik (de inkább a középső dob) szét van hullva belül.
De ezt csak én gondolom, nem biztos, hogy így van....



Ma alánézek én is, de mikor fel van nyitva a motorháztető és valaki pumpálja a gázt, akkor is hallani. Visszaeső fordulatnál nem. Az érdekesség, hogy csak meleg motornál.
Ez a dolog akkor kezdett előjönni, amikor egy korábbi tünet is, amire azóta sem jött itt sem válasz. Az indítás ... tök mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor valamikor 6-8 mp-ig kell indítózni. Utána semmi baj. A gyújtás rendben. Üzemanyagszivattyú rendben (új). Üzemanyagszűrő rendben(új). Vezérmű jeladó, főtengely jeladó rendben(újak). Valamikor elsőre normálisan beindul, valamikor meg sokáig kell indítózni. Valami ötlet?



Valóban a középső dob rezonál be valamiért. Még nem néztem meg jobban, hogy miért. Viszont már az injktorok közül az egyik-másik igen kattog. Tudtok valakit Borsodban, aki normálisan meg tudná nézni? + az indítózási problémára is tud valamit mondani? Köszi előre is


Az egyik zörejkiváltást a kipufogó felfogató elrohadása okozta: 18301436298 cikkszámmal.
Az indítási hiba oka még ismeretlen...




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz szantiago

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 18:41


Megoldottuk. A 3. lett a megoldás, nyerskulcs nélkül szerencsére


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 16:13


YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.


akkor nem kap elég levegőt. akkor dugd össze, és vedd le a szűrőt. persze ne poros helyen próbáld. valahol dugulás lehet a szívó oldalon.


hát leszedtem ,de elég szar volt úgy a hangja .A védő borítást szedtem le csak a szűröről de csak egy kicsit javult.menet közbe is vissza jön az erő.lehet kicserélem a szürőt mit érdemes venni mahle ,bosch vagy man filter ?



én Mahle és Knecht párti vagyok, csak azt veszek.


Hat kicseréltem a levegő szürőt és 20 kilométer utan megint rossz lett.akkor csak a légtomegmérő rossz?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 21:13


szantiago írta: 2001-es BMW 320D Sedan e46 100 kw. 1 kulcsom volt hozzá, de az sajnos balesetet szenvedett, sajnos átment rajta egy másik gépkocsi. Az ajtók nyitódnak, záródnak távirányítóval, a kulcs elfordításkor az összes kontrollámpa megjelenik, de nem teker. Mi lehet a gond?


Tönkre ment az immochip a kulcsban szerintem. 3 lehetöseged van.
1 BMW szakszervizben rendelsz hozzä uj kulcsot.
2 Bontottan veszel komplett zärkeszletet,immobilizerrel,motorvezerlövel együtt es beszereled.
3 Veszel egy hasznält kulcsot es az elektronikäjät kiveszed,ehhez veszel egy uj nyers kulcsot amit kulcsosnäl mäsoltatsz,beleteszed az elektronikät,es keresel valakit aki tudja neked az immobilizert programozni.(BMW szerviz nem fogja megcsinälni)

Szerintem a leggyorsabb a BMW-töl kulcsot hozni,de ez kb 60000 Ft ha täviränyitosat akarsz.
A mäsodik verzio attol függ mennyiert tudod megszerezni,es hogy be tudod e magadnak epiteni. A mäsodik verzio eseteben is szügseged lesz nemi programozäsra,de ezt sokan meg tudjäk oldani.
A harmadik lehetöseg viszonylag olcso,ha bontobol holnap tudsz hasznält kulcsot szerezni,es nyerskulcsot is tudsz venni akkor is kerdeses,hogy mennyi idö alatt talälsz olyan embert vagy ceget aki tud EWS-t programozni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Kris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 21:12


szantiago írta: 2001-es BMW 320D Sedan e46 100 kw. 1 kulcsom volt hozzá, de az sajnos balesetet szenvedett, sajnos átment rajta egy másik gépkocsi. Az ajtók nyitódnak, záródnak távirányítóval, a kulcs elfordításkor az összes kontrollámpa megjelenik, de nem teker. Mi lehet a gond?


Csak tippelni tudok, hogy az immobiliser resze halt meg. A tav resze nem, ezert lehet az ajtokat nyitni-zarni, a kulcs termeszetesen elfordul, csak eppen nem enged a rendszer semmi anyagot a kocsiba, igy az nem fog indulni. Az egyik kulcsom nekem is halott inditani. Minden masra jo. Gyari kulcs, kivülröl sertetlen. Nyitja az ajtot, bedugom, elfordul, minden kontrol eg, de a jargany nem indul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz szantiago

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 20:09


2001-es BMW 320D Sedan e46 100 kw. 1 kulcsom volt hozzá, de az sajnos balesetet szenvedett, sajnos átment rajta egy másik gépkocsi. Az ajtók nyitódnak, záródnak távirányítóval, a kulcs elfordításkor az összes kontrollámpa megjelenik, de nem teker. Mi lehet a gond?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 19:19


kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.


akkor nem kap elég levegőt. akkor dugd össze, és vedd le a szűrőt. persze ne poros helyen próbáld. valahol dugulás lehet a szívó oldalon.


hát leszedtem ,de elég szar volt úgy a hangja .A védő borítást szedtem le csak a szűröről de csak egy kicsit javult.menet közbe is vissza jön az erő.lehet kicserélem a szürőt mit érdemes venni mahle ,bosch vagy man filter ?



én Mahle és Knecht párti vagyok, csak azt veszek.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 19:05


YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Légtőmegmérőt lehuztam akkor egyből rossz volt.


akkor nem kap elég levegőt. akkor dugd össze, és vedd le a szűrőt. persze ne poros helyen próbáld. valahol dugulás lehet a szívó oldalon.


hát leszedtem ,de elég szar volt úgy a hangja .A védő borítást szedtem le csak a szűröről de csak egy kicsit javult.menet közbe is vissza jön az erő.lehet kicserélem a szürőt mit érdemes venni mahle ,bosch vagy man filter ?



polyszi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz polyszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. június 28. vasárnap, 12:41


Törölve, mert téves sorry..

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. június 28. vasárnap, 12:44