autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 20:20


YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok.
Másik topikban kérdeztem de hátha itt találkozott már más is ilyennel. M57 306 D2 motornál a reggeli indításnál bejön a szellőzőn keresztül egy kis kilencszázezer + fehéren füstöl enyhén pedig csőtermosztátom sincs. Olaj, víz enyhén fogy csak nem számottevően.
Köszi


kipuff flexi cső? az szokott gond lenni.



Szia!
Úgy néz ki tényleg a felxicsőnél jön ki a kipuff gáz. Pedig egy vastag henger alakú cső nem a szokványos flexicső.
Köszönöm.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 19:33


hil írta:
YELLOW írta:

viszont ha nem volt szar, és HALL szenzoros, akkor az ellenállás méréssel jól tönkre is tetted.

SziaY!
Miért is???
bye:hil



Ezt én sem értem. Hall effektest lehet nézni multiméterrel és oszcilloszkóppal. Sajnos utóbbi csak a munkahelyemen van... így maradt a kis multiméter.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 19:28


YELLOW írta:

viszont ha nem volt szar, és HALL szenzoros, akkor az ellenállás méréssel jól tönkre is tetted.

SziaY!
Miért is???
bye:hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 19:14


naarjan írta:
szotakdavid írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta: lambda-szonda miatt is lehet sztem


Nekem írtad? Biztos ez állna mögötte?
Lőttem egy hibakódot:
P0011 Powertrain "A" Camshaft Position - Timing over-Advanced or System Performance (Bank 1)

Lehet , hogy a vezérmű jeladó hasalt el?




Gyári diagot kéne használni azzal többre mész.

Felesleges az dőt vesztegetni az ilyen univerzális dolgokra.


Gyári diag 70km-es körzetben nincs. Kivettem, multiméterrel próbáltam videók alapján ellenállást mérni, viszont meg se mukkant. Ezután visszaraktam, majd járó motor közben lehúztam a csatlakozót. Na és mi történt? Semmi! Leállítottam, beindítottam ... ugyanaz a hosszú indítás volt a hiba. Jól gondolom, hogy a szenzor a hibás?



viszont ha nem volt szar, és HALL szenzoros, akkor az ellenállás méréssel jól tönkre is tetted.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 19:05


szotakdavid írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta: lambda-szonda miatt is lehet sztem







Nekem írtad? Biztos ez állna mögötte?
Lőttem egy hibakódot:
P0011 Powertrain "A" Camshaft Position - Timing over-Advanced or System Performance (Bank 1)

Lehet , hogy a vezérmű jeladó hasalt el?




Gyári diagot kéne használni azzal többre mész.

Felesleges az dőt vesztegetni az ilyen univerzális dolgokra.


Gyári diag 70km-es körzetben nincs. Kivettem, multiméterrel próbáltam videók alapján ellenállást mérni, viszont meg se mukkant. Ezután visszaraktam, majd járó motor közben lehúztam a csatlakozót. Na és mi történt? Semmi! Leállítottam, beindítottam ... ugyanaz a hosszú indítás volt a hiba. Jól gondolom, hogy a szenzor a hibás?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 18:31


naarjan írta:
Bitu79 írta: lambda-szonda miatt is lehet sztem







Nekem írtad? Biztos ez állna mögötte?
Lőttem egy hibakódot:
P0011 Powertrain "A" Camshaft Position - Timing over-Advanced or System Performance (Bank 1)

Lehet , hogy a vezérmű jeladó hasalt el?




Gyári diagot kéne használni azzal többre mész.

Felesleges az dőt vesztegetni az ilyen univerzális dolgokra.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 13:49


Bitu79 írta: lambda-szonda miatt is lehet sztem







Nekem írtad? Biztos ez állna mögötte?
Lőttem egy hibakódot:
P0011 Powertrain "A" Camshaft Position - Timing over-Advanced or System Performance (Bank 1)

Lehet , hogy a vezérmű jeladó hasalt el?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. szeptember 17. csütörtök, 15:57

BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!