autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz dummyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. november 16. hétfő, 10:05


YELLOW írta:
dummyka írta:
YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.


AutoCOM-al lett olvasva.
Ezeket a hibákat nem lehet kitörölni.
Nézegettem az akkunál a pozitív sarun van egy érdekes cucc, aminek sárga csatlakozójába megy két fekete vezeték. Az mi a "szenthang"?

Az autó egyébként sokat állt, volt benne egy rossz akksi, bikázgatták, meg ilyesmi. Ezért volt benne egy halom hiba, most már csak ez a kettő van benne, plusz egy "bal hátsó kerék sebesség mérő: baleset" című hiba az ABS rendszerben.



de beindul az autó? ha nem, akkor azzal a pozitív sarun lévő cuccal lesz a gond.
a másik meg vagy az övfeszítő patron, vagy az ülésfoglaltság jelző. mondom egy INPA diag biztosabbat mutatna.


Igen, az autó jól beindul, jön, megy meg minden.
INPA diag-ot hol lehet szerezni? (jöhet priviben is esetleg, hogy ne offoljuk szét a topikot)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. november 16. hétfő, 10:04


dummyka írta:
YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.


AutoCOM-al lett olvasva.
Ezeket a hibákat nem lehet kitörölni.
Nézegettem az akkunál a pozitív sarun van egy érdekes cucc, aminek sárga csatlakozójába megy két fekete vezeték. Az mi a "szenthang"?

Az autó egyébként sokat állt, volt benne egy rossz akksi, bikázgatták, meg ilyesmi. Ezért volt benne egy halom hiba, most már csak ez a kettő van benne, plusz egy "bal hátsó kerék sebesség mérő: baleset" című hiba az ABS rendszerben.



de beindul az autó? ha nem, akkor azzal a pozitív sarun lévő cuccal lesz a gond.
a másik meg vagy az övfeszítő patron, vagy az ülésfoglaltság jelző. mondom egy INPA diag biztosabbat mutatna.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz dummyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. november 16. hétfő, 09:59


YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.


AutoCOM-al lett olvasva.
Ezeket a hibákat nem lehet kitörölni.
Nézegettem az akkunál a pozitív sarun van egy érdekes cucc, aminek sárga csatlakozójába megy két fekete vezeték. Az mi a "szenthang"?

Az autó egyébként sokat állt, volt benne egy rossz akksi, bikázgatták, meg ilyesmi. Ezért volt benne egy halom hiba, most már csak ez a kettő van benne, plusz egy "bal hátsó kerék sebesség mérő: baleset" című hiba az ABS rendszerben.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. november 16. hétfő, 09:48


dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz dummyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. november 16. hétfő, 09:38


Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2015. november 11. szerda, 20:00


szotakdavid írta:
vikti írta: Sziasztok!
Nekem itt egy 735i E65-el lenne a gondom. 2001-es évjárat.
Mikor begyujto hidegen nem megy az összes henger benne es durrog a pufogon, de aztán melegszik kicsit a motor és helyre jön ( persze mikor hogy, valamikor tovabb kell melegitenem valamikor nemsokáig ).
Valaki légyszi tudna nekem segíteni mi lehet a baj vagy hogy hol keressem? Mind a 8 gyertya új. Előre is köszi!


Szia!

735i nem egyszerű kocsi sajnos lelke van,szereti szívatni az embert.

Első körben egy GYÁRI diagnosztikát javasolnék.


Értem, köszi azért


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. október 30. péntek, 22:24


vikti írta: Sziasztok!
Nekem itt egy 735i E65-el lenne a gondom. 2001-es évjárat.
Mikor begyujto hidegen nem megy az összes henger benne es durrog a pufogon, de aztán melegszik kicsit a motor és helyre jön ( persze mikor hogy, valamikor tovabb kell melegitenem valamikor nemsokáig ).
Valaki légyszi tudna nekem segíteni mi lehet a baj vagy hogy hol keressem? Mind a 8 gyertya új. Előre is köszi!


Szia!

735i nem egyszerű kocsi sajnos lelke van,szereti szívatni az embert.

Első körben egy GYÁRI diagnosztikát javasolnék.


vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 23:04


Sziasztok!
Nekem itt egy 735i E65-el lenne a gondom. 2001-es évjárat.
Mikor begyujto hidegen nem megy az összes henger benne es durrog a pufogon, de aztán melegszik kicsit a motor és helyre jön ( persze mikor hogy, valamikor tovabb kell melegitenem valamikor nemsokáig ).
Valaki légyszi tudna nekem segíteni mi lehet a baj vagy hogy hol keressem? Mind a 8 gyertya új. Előre is köszi!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 18:09


englert írta: Üdv

Valaki tudna segíteni mi lehet a gond?

4222 2. Henger izzító gyertya áramkör
4232 3. Henger izzító gyertya áramkör
4242 4. Henger izzító gyertya áramkör



1 helyre is elég beírni, vagy az izzítógyertyák vagy az izzító elektronika lesz hibás.

englert
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz englert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 17:22


Üdv

Valaki tudna segíteni mi lehet a gond?

4222 2. Henger izzító gyertya áramkör
4232 3. Henger izzító gyertya áramkör
4242 4. Henger izzító gyertya áramkör



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 21:21


banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A következőt tapasztaltam ma: mentem a kocsival vagy 200km-t volt benne kis autópálya meg autóút de mindegyik nagyon jó minőségű. Már az elejétől fogva olyan 100-as tempónál is éreztem hogy mintha a kormány rezegne a kezemben és az én ülésem alatt is lehet érezni hogy nem simán megy a kocsi, hanem rezonál alattam az ülés. Aztán ez a pályán nagyobb tempónál már nem volt annyira vészes, de szerintem ott se a normális kategóriába tartozott. Haza is jöttem vele, gondoltam biztos centírozni kell vagy hasonló...de amikor beálltam a garázsba és kiszálltam iszonyatos bűz csapott meg...égett műanyag vagy gumi szag volt az autó elejénél, de nagyon, és az a vezetőoldali első keréktől jött mint kiderült mert a többinek semmi szaga nem volt. Először megijedtem hogy a motortérben izzik valami :S
Szerintetek mi lehet vele?


fék. be van gyógyulva... a felni valószínű hót meleg volt, ezért volt égett gumi szag is. mondhatni típushiba ez is. mármint a fék munkahenger beragadás, rohadás.



Köszi az infòt! A felnit ugyan nem tapogattam de a gumi az sokkal forròb volt mint a többi keréken. Hétfőn akkor viszem szerelőhöz valami tanàcs hogy milyet szabad venni hozzà vagy ilyesmi?



van javító készlet hozzá

Ez jó hír! Egy linket nem tudsz esetleg hogy mi is ez és hogy néz ki pontosan, vagy hol keressem?
Köszi!



megvehető bárhol szinte:
http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=1475
az Autofren-esekben elég sok minden van, amit ad hozzá

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 21:15


YELLOW írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A következőt tapasztaltam ma: mentem a kocsival vagy 200km-t volt benne kis autópálya meg autóút de mindegyik nagyon jó minőségű. Már az elejétől fogva olyan 100-as tempónál is éreztem hogy mintha a kormány rezegne a kezemben és az én ülésem alatt is lehet érezni hogy nem simán megy a kocsi, hanem rezonál alattam az ülés. Aztán ez a pályán nagyobb tempónál már nem volt annyira vészes, de szerintem ott se a normális kategóriába tartozott. Haza is jöttem vele, gondoltam biztos centírozni kell vagy hasonló...de amikor beálltam a garázsba és kiszálltam iszonyatos bűz csapott meg...égett műanyag vagy gumi szag volt az autó elejénél, de nagyon, és az a vezetőoldali első keréktől jött mint kiderült mert a többinek semmi szaga nem volt. Először megijedtem hogy a motortérben izzik valami :S
Szerintetek mi lehet vele?


fék. be van gyógyulva... a felni valószínű hót meleg volt, ezért volt égett gumi szag is. mondhatni típushiba ez is. mármint a fék munkahenger beragadás, rohadás.



Köszi az infòt! A felnit ugyan nem tapogattam de a gumi az sokkal forròb volt mint a többi keréken. Hétfőn akkor viszem szerelőhöz valami tanàcs hogy milyet szabad venni hozzà vagy ilyesmi?



van javító készlet hozzá

Ez jó hír! Egy linket nem tudsz esetleg hogy mi is ez és hogy néz ki pontosan, vagy hol keressem?
Köszi!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 11:48


banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A következőt tapasztaltam ma: mentem a kocsival vagy 200km-t volt benne kis autópálya meg autóút de mindegyik nagyon jó minőségű. Már az elejétől fogva olyan 100-as tempónál is éreztem hogy mintha a kormány rezegne a kezemben és az én ülésem alatt is lehet érezni hogy nem simán megy a kocsi, hanem rezonál alattam az ülés. Aztán ez a pályán nagyobb tempónál már nem volt annyira vészes, de szerintem ott se a normális kategóriába tartozott. Haza is jöttem vele, gondoltam biztos centírozni kell vagy hasonló...de amikor beálltam a garázsba és kiszálltam iszonyatos bűz csapott meg...égett műanyag vagy gumi szag volt az autó elejénél, de nagyon, és az a vezetőoldali első keréktől jött mint kiderült mert a többinek semmi szaga nem volt. Először megijedtem hogy a motortérben izzik valami :S
Szerintetek mi lehet vele?


fék. be van gyógyulva... a felni valószínű hót meleg volt, ezért volt égett gumi szag is. mondhatni típushiba ez is. mármint a fék munkahenger beragadás, rohadás.



Köszi az infòt! A felnit ugyan nem tapogattam de a gumi az sokkal forròb volt mint a többi keréken. Hétfőn akkor viszem szerelőhöz valami tanàcs hogy milyet szabad venni hozzà vagy ilyesmi?



van javító készlet hozzá

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 08:57


YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A következőt tapasztaltam ma: mentem a kocsival vagy 200km-t volt benne kis autópálya meg autóút de mindegyik nagyon jó minőségű. Már az elejétől fogva olyan 100-as tempónál is éreztem hogy mintha a kormány rezegne a kezemben és az én ülésem alatt is lehet érezni hogy nem simán megy a kocsi, hanem rezonál alattam az ülés. Aztán ez a pályán nagyobb tempónál már nem volt annyira vészes, de szerintem ott se a normális kategóriába tartozott. Haza is jöttem vele, gondoltam biztos centírozni kell vagy hasonló...de amikor beálltam a garázsba és kiszálltam iszonyatos bűz csapott meg...égett műanyag vagy gumi szag volt az autó elejénél, de nagyon, és az a vezetőoldali első keréktől jött mint kiderült mert a többinek semmi szaga nem volt. Először megijedtem hogy a motortérben izzik valami :S
Szerintetek mi lehet vele?


fék. be van gyógyulva... a felni valószínű hót meleg volt, ezért volt égett gumi szag is. mondhatni típushiba ez is. mármint a fék munkahenger beragadás, rohadás.



Köszi az infòt! A felnit ugyan nem tapogattam de a gumi az sokkal forròb volt mint a többi keréken. Hétfőn akkor viszem szerelőhöz valami tanàcs hogy milyet szabad venni hozzà vagy ilyesmi?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. október 10. szombat, 22:33


banditosz001 írta: Sziasztok!
A következőt tapasztaltam ma: mentem a kocsival vagy 200km-t volt benne kis autópálya meg autóút de mindegyik nagyon jó minőségű. Már az elejétől fogva olyan 100-as tempónál is éreztem hogy mintha a kormány rezegne a kezemben és az én ülésem alatt is lehet érezni hogy nem simán megy a kocsi, hanem rezonál alattam az ülés. Aztán ez a pályán nagyobb tempónál már nem volt annyira vészes, de szerintem ott se a normális kategóriába tartozott. Haza is jöttem vele, gondoltam biztos centírozni kell vagy hasonló...de amikor beálltam a garázsba és kiszálltam iszonyatos bűz csapott meg...égett műanyag vagy gumi szag volt az autó elejénél, de nagyon, és az a vezetőoldali első keréktől jött mint kiderült mert a többinek semmi szaga nem volt. Először megijedtem hogy a motortérben izzik valami :S
Szerintetek mi lehet vele?


fék. be van gyógyulva... a felni valószínű hót meleg volt, ezért volt égett gumi szag is. mondhatni típushiba ez is. mármint a fék munkahenger beragadás, rohadás.