papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 20:53


csavargo írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?


Szia, igen működik kb 2 hónapja volt szétszedve és kitakarítva. A jelenség nem folyamatos csak néha jön elő ezért nem értem mi lehet a gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 20:14


Szép estét! Érdeklődnék hogy tudna-e valaki segíteni. 2004-es 320d e46-om van euro4-es, olyan problémám van vele hogy ledugóztuk a szívósort és azóta reggelente nem akar indulni a és még napközben is csinál olyat hogy csak másodikra ha áll ugy 10 percet. hibának azt írta hogy "Csőnyomás vezérlés indításkor - szakadt" . A üzemanyag nyomás érzékelőt kicseréltük az segített annyiban hogy napközbe nincs vele gond, viszont alacsony fordulaton rángat, de reggel akkor sem indul. Most lehuztam az RGR vákum csövet és igy reggel is elindult és nem rángat. Van esetleg valami ötletetek hogy mi lehet a gond? mert ha a régi nyomás érzékelőt visszateszem akkor szépen jár EGR-el is csak indítási gondok vannak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 18:55


karogino írta:
YELLOW írta:
karogino írta: Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni? Probléma a következő: valamiért nem kap áramot az AC pumpa. Aksiról direktbe adunk neki akkor elindul. Egész nap jó. Reggelre következő indításnál megint nem kap áramot ! 2002es bmw 316i-ről van szó.


kesztyűtartót levéve, vannak ott relék. az első az AC-nak a reléje. ganyítom meg van égve a relé pogácsája (nem fogod látni) emiatt kevés áramot ad át, amitől nem bír beindulni a pumpa. mert ugye akkor vesz fel általában a legnagyobb áramot, amikor beindul.
mivel külső forrásról, direktbe megtáplálva beindul majd tudja tartani, én erre tippelnék.


Köszönöm szépen. Igen ez volt a probléma.
Szerinted kezd tönkre menni az AC, azért égett meg a relé?( Most relé csere óta hibátlan az autó )



én inkább azt mondanám, lehet korábban is a relé volt rossz, és úgymond feleslegesen lett pumpa cserélve.
de okozhat pumpa gondot, mert ha túl nagy áramot vesz fel, akkor nem bírja a relé. bár ezért lenne biztosíték. bár egy idő utén ha mindig határon van terhelve a relé, de a bizti még nem megy ki, az megégeti a pogácsákat benne.
meg kellene nézni hogy milyen bizti van betéve. 54-es helyen van az AC biztije. pontosan nem si tudom, de 15 vagy 20A-es kell bele. ha nagyobb van benne, akkor gyanus a dolog, miért nagyobb, mert lehet valaki direkt tett bele nagyobbat, mert mindig kiolvadt, akkor viszont valahol valami bibi lesz. emiatt mehetett mondjuk tönkre a relé is.
elvileg a bizti táblánál van kiosztás, mekkora kell bele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz karogino

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 17:43


YELLOW írta:
karogino írta: Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni? Probléma a következő: valamiért nem kap áramot az AC pumpa. Aksiról direktbe adunk neki akkor elindul. Egész nap jó. Reggelre következő indításnál megint nem kap áramot ! 2002es bmw 316i-ről van szó.


kesztyűtartót levéve, vannak ott relék. az első az AC-nak a reléje. ganyítom meg van égve a relé pogácsája (nem fogod látni) emiatt kevés áramot ad át, amitől nem bír beindulni a pumpa. mert ugye akkor vesz fel általában a legnagyobb áramot, amikor beindul.
mivel külső forrásról, direktbe megtáplálva beindul majd tudja tartani, én erre tippelnék.


Köszönöm szépen. Igen ez volt a probléma.
Szerinted kezd tönkre menni az AC, azért égett meg a relé?( Most relé csere óta hibátlan az autó )



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 26. kedd, 17:46

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 06:52


papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 01:19


papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 01:17


papamaci199 írta: Sziasztok.
A mai nap találkoztam egy komolynak tűnő problémával az autómon. Nagyobb gázadásnál(3500+)fordulatnál nem nagyon pörög többet az autó majd ha elengedem a gázt alacsonyabb lesz a fordulat mint a megszokott és nagyon remeg az autó, kis gázadásra pedig helyre áll. Szépen indul és nincs is kopogó hangja és jól is húz. Olaj természetesen van benne. Olaj csere előtt áll alig van pár száz kilométer még benne. Tapasztalat valakinek? lehet üzemanyag ellátás? esetleg szűrő? vagy más problémája lesz?


Ha valakit esetleg érdekel egy új üzemanyag szűrő és egy kis spuri az üzemanyaghoz +30km kocsikázás megoldotta a problémát.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 22:22


karogino írta: Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni? Probléma a következő: valamiért nem kap áramot az AC pumpa. Aksiról direktbe adunk neki akkor elindul. Egész nap jó. Reggelre következő indításnál megint nem kap áramot ! 2002es bmw 316i-ről van szó.


kesztyűtartót levéve, vannak ott relék. az első az AC-nak a reléje. ganyítom meg van égve a relé pogácsája (nem fogod látni) emiatt kevés áramot ad át, amitől nem bír beindulni a pumpa. mert ugye akkor vesz fel általában a legnagyobb áramot, amikor beindul.
mivel külső forrásról, direktbe megtáplálva beindul majd tudja tartani, én erre tippelnék.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 11:59


Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz karogino

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 11:07


Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni? Probléma a következő: valamiért nem kap áramot az AC pumpa. Aksiról direktbe adunk neki akkor elindul. Egész nap jó. Reggelre következő indításnál megint nem kap áramot ! 2002es bmw 316i-ről van szó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz Andika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 21:04


YELLOW írta:
Andika írta: Szép estét annak aki még nem olvasta a köszönésem!Van egy kis gondom és gőzöm nincs ,mi lehet a hiba.Ma végre hazahoztuk a kocsit a szerelőtől.Mikor hazaértünk a férjem közölte hogy nem működik a fűtés a kocsiban.illetve működik de csak hideg levegőt fúj,pedig full melegre állította és a kocsi motorja üzem meleg.Mi lehet a hiba?


vagy levegős a rendszer, tehát nem úgy lett légtelenítve, hogy a fűtés is be volt kapcsolva, vagy a fűtéscsap rossz.


Köszönöm a választ,majd továbbítom a férjemnek.Ha más hibalehetőség nincs akkor remélem meg fogja tudni oldani a dolgot.Ha nem akkor vihetem megint a szerelőhöz a kocsit.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 20:59


Andika írta: Szép estét annak aki még nem olvasta a köszönésem!Van egy kis gondom és gőzöm nincs ,mi lehet a hiba.Ma végre hazahoztuk a kocsit a szerelőtől.Mikor hazaértünk a férjem közölte hogy nem működik a fűtés a kocsiban.illetve működik de csak hideg levegőt fúj,pedig full melegre állította és a kocsi motorja üzem meleg.Mi lehet a hiba?


vagy levegős a rendszer, tehát nem úgy lett légtelenítve, hogy a fűtés is be volt kapcsolva, vagy a fűtéscsap rossz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz Andika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 20:51


Szép estét annak aki még nem olvasta a köszönésem!Van egy kis gondom és gőzöm nincs ,mi lehet a hiba.Ma végre hazahoztuk a kocsit a szerelőtől.Mikor hazaértünk a férjem közölte hogy nem működik a fűtés a kocsiban.illetve működik de csak hideg levegőt fúj,pedig full melegre állította és a kocsi motorja üzem meleg.Mi lehet a hiba?

memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 20:44


memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget


szerintem csak találgatás emgy, aztán szépen kicseréltetik veled a fél autót.
előbb cserélj csak relét. nem hiszem, hogy a pumpát megölte volna egy rossz relé.
ha van hangja a pumpának gyűjtás ráadáskor, akkor megy a pumpa.
az a baj kevés az infó. lehet itt más is. de nem tudni ahova elvitted, azok vajon mindent megnéztek-e vagy csak rámondták?

szerk.: elég 1 helyre beírni a problémád


rendben köszi igen nem vagyok túl gyakori fórumozó így már mindjárt más mint a másik hozzászóló.
Cseréltek relét ,de azt mondták a szervízbe,hogy másnap indításnál szétkúrta neki a pumpám, viszont azt kb fél éve cseréltem egy vdo -ra.ugyan ez miatt a probléma miatt.
Erre mondták,hogy mind a kettőt kellene egyszerre.


valamit jó lenne ott mérni, mert lehet a pumpa vezetéke, valahol szigetelés hoányos... nekem ez fura. vagy épp nem jó méretű biztosíték van. valaki kicserélte nagyobbra, mert állandóan elolvadt, így nem olvad el, hanem kinyírja mindig a pumpát vagy a relét. és ez meg valami zárlat miatt lehet, ami inkább a vezetékek környékén keresendő.


Egyébként nyáron egyáltalán nem jön elő ez a probléma, mindig csak hidegben.Egy éve ezzel szenvedek és senki nem tudja mi lehet a baj.



https://www.youtube.com/watch?v=vMVkWnInVws



memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 20:43


YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem.
Néha nem indult a kocsim hidegen, így kicseréltettem egy szerelővel a benzinpumpát, de a probléma ugyanúgy fennállt, így elvittem már egy szervizbe.Ott ezt mondták: Benzinpumpa+relé csere.
Mennyire lehet logikus az ,hogy egy rossz benzinpumpa relé szétcsesz egy vadi új gyári benzinpumpát?Ugyanis a rossz relét nem cserélték ki és állítólag újra tönkrement az új benzinpumpám emiatt, új relét viszont azonnal tönkretette a kicserélt új benzinpumpa.Így a szervízben azt mondták egyszerre újra kellene cserélnem mind a 2-t?Logikus?Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem. köszönöm a segítséget


szerintem csak találgatás emgy, aztán szépen kicseréltetik veled a fél autót.
előbb cserélj csak relét. nem hiszem, hogy a pumpát megölte volna egy rossz relé.
ha van hangja a pumpának gyűjtás ráadáskor, akkor megy a pumpa.
az a baj kevés az infó. lehet itt más is. de nem tudni ahova elvitted, azok vajon mindent megnéztek-e vagy csak rámondták?

szerk.: elég 1 helyre beírni a problémád


rendben köszi igen nem vagyok túl gyakori fórumozó így már mindjárt más mint a másik hozzászóló.
Cseréltek relét ,de azt mondták a szervízbe,hogy másnap indításnál szétkúrta neki a pumpám, viszont azt kb fél éve cseréltem egy vdo -ra.ugyan ez miatt a probléma miatt.
Erre mondták,hogy mind a kettőt kellene egyszerre.


valamit jó lenne ott mérni, mert lehet a pumpa vezetéke, valahol szigetelés hoányos... nekem ez fura. vagy épp nem jó méretű biztosíték van. valaki kicserélte nagyobbra, mert állandóan elolvadt, így nem olvad el, hanem kinyírja mindig a pumpát vagy a relét. és ez meg valami zárlat miatt lehet, ami inkább a vezetékek környékén keresendő.


Egyébként nyáron egyáltalán nem jön elő ez a probléma, mindig csak hidegben.Egy éve ezzel szenvedek és senki nem tudja mi lehet a baj.