szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 20:47


bricktopm írta:
szotakdavid írta:
bricktopm írta:
bricktopm írta:
tusi_ írta:
bricktopm írta: Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:

A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?


Lehetseges. Nalam is volt ilyen jelenseg, lathatod lejjebb. Nalam az akkun nem volt egyenletes feszultseg es bedobott par hibat.

Mas: tegnap szakado esoben jottem haza, kb 60-al lehetett csak menni, mert semmit nem lattam. Mar ott feltunt, hogy a kocsi nem gyorsul ugy, mint altalaban.
Aztan autopalyara mentem fel es bevezeto szakaszon nyomtam vagy 3/4 gazt, de nem kapcsolt vissza, nyomatekbol ment. Kickdownra visszatette, de mar felesleges volt, kb 130-al mentem.
Mikor hazaertem - nalunk nem esett - kiprobaltam megint a melyebb gazt es siman visszakacsolt es emelte az elejet gyorsulas kozben.
Kerdesem? Ha csuszos az ut, akkor az automata tiltja maganak a visszavaltast? DSC nem villant fel csak egyszer egy korforgalombol kijovet.


Szia!
Láttam, viszont erre nem gondoltam, mivel nekem 3hónapos akkumlátorom van, nem kéne hogy alacsony legyen az akkufeszültség. Illetve a generátorom se sokkal régebbi.
Minden esetre most délután is megnéztem, már nem égnek a hibalámpák, az akkufeszültség és a töltőfeszültség is teljesen jó, úgyhogy ...nyitott marad a kérdés, mi lehetett a baj,de remélem nem jön elő újra idővel.





Csak előjött.


Találgatás helyett diagnosztikát kéne csináltatni.


Lesz diag, mihelyt találok valakit, akinek van hozzá eszköze, meg érti is amit kiír a gép. Vagy ha veszek magamnak egy szettet, mert már kb jobban járok ha veszek...



Nagy Miki Nyíregyháza Debreceni út 318/a


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 14:35


szotakdavid írta:
bricktopm írta:
bricktopm írta:
tusi_ írta:
bricktopm írta: Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:

A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?


Lehetseges. Nalam is volt ilyen jelenseg, lathatod lejjebb. Nalam az akkun nem volt egyenletes feszultseg es bedobott par hibat.

Mas: tegnap szakado esoben jottem haza, kb 60-al lehetett csak menni, mert semmit nem lattam. Mar ott feltunt, hogy a kocsi nem gyorsul ugy, mint altalaban.
Aztan autopalyara mentem fel es bevezeto szakaszon nyomtam vagy 3/4 gazt, de nem kapcsolt vissza, nyomatekbol ment. Kickdownra visszatette, de mar felesleges volt, kb 130-al mentem.
Mikor hazaertem - nalunk nem esett - kiprobaltam megint a melyebb gazt es siman visszakacsolt es emelte az elejet gyorsulas kozben.
Kerdesem? Ha csuszos az ut, akkor az automata tiltja maganak a visszavaltast? DSC nem villant fel csak egyszer egy korforgalombol kijovet.


Szia!
Láttam, viszont erre nem gondoltam, mivel nekem 3hónapos akkumlátorom van, nem kéne hogy alacsony legyen az akkufeszültség. Illetve a generátorom se sokkal régebbi.
Minden esetre most délután is megnéztem, már nem égnek a hibalámpák, az akkufeszültség és a töltőfeszültség is teljesen jó, úgyhogy ...nyitott marad a kérdés, mi lehetett a baj,de remélem nem jön elő újra idővel.





Csak előjött.


Találgatás helyett diagnosztikát kéne csináltatni.


Lesz diag, mihelyt találok valakit, akinek van hozzá eszköze, meg érti is amit kiír a gép. Vagy ha veszek magamnak egy szettet, mert már kb jobban járok ha veszek...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 08:12




Miért veszi el a turbó a nyomást?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 08:07


Bitu79 írta:
abkapos74 írta: sziasztok, hogyan tudok ide képet belinkelni?


Felteszed a galériádba a profilodban,és onnan.


köszönöm



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 03. vasárnap, 21:54


bricktopm írta:
bricktopm írta:
tusi_ írta:
bricktopm írta: Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:

A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?


Lehetseges. Nalam is volt ilyen jelenseg, lathatod lejjebb. Nalam az akkun nem volt egyenletes feszultseg es bedobott par hibat.

Mas: tegnap szakado esoben jottem haza, kb 60-al lehetett csak menni, mert semmit nem lattam. Mar ott feltunt, hogy a kocsi nem gyorsul ugy, mint altalaban.
Aztan autopalyara mentem fel es bevezeto szakaszon nyomtam vagy 3/4 gazt, de nem kapcsolt vissza, nyomatekbol ment. Kickdownra visszatette, de mar felesleges volt, kb 130-al mentem.
Mikor hazaertem - nalunk nem esett - kiprobaltam megint a melyebb gazt es siman visszakacsolt es emelte az elejet gyorsulas kozben.
Kerdesem? Ha csuszos az ut, akkor az automata tiltja maganak a visszavaltast? DSC nem villant fel csak egyszer egy korforgalombol kijovet.


Szia!
Láttam, viszont erre nem gondoltam, mivel nekem 3hónapos akkumlátorom van, nem kéne hogy alacsony legyen az akkufeszültség. Illetve a generátorom se sokkal régebbi.
Minden esetre most délután is megnéztem, már nem égnek a hibalámpák, az akkufeszültség és a töltőfeszültség is teljesen jó, úgyhogy ...nyitott marad a kérdés, mi lehetett a baj,de remélem nem jön elő újra idővel.





Csak előjött.


Találgatás helyett diagnosztikát kéne csináltatni.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. július 03. vasárnap, 16:14


bricktopm írta:
tusi_ írta:
bricktopm írta: Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:

A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?


Lehetseges. Nalam is volt ilyen jelenseg, lathatod lejjebb. Nalam az akkun nem volt egyenletes feszultseg es bedobott par hibat.

Mas: tegnap szakado esoben jottem haza, kb 60-al lehetett csak menni, mert semmit nem lattam. Mar ott feltunt, hogy a kocsi nem gyorsul ugy, mint altalaban.
Aztan autopalyara mentem fel es bevezeto szakaszon nyomtam vagy 3/4 gazt, de nem kapcsolt vissza, nyomatekbol ment. Kickdownra visszatette, de mar felesleges volt, kb 130-al mentem.
Mikor hazaertem - nalunk nem esett - kiprobaltam megint a melyebb gazt es siman visszakacsolt es emelte az elejet gyorsulas kozben.
Kerdesem? Ha csuszos az ut, akkor az automata tiltja maganak a visszavaltast? DSC nem villant fel csak egyszer egy korforgalombol kijovet.


Szia!
Láttam, viszont erre nem gondoltam, mivel nekem 3hónapos akkumlátorom van, nem kéne hogy alacsony legyen az akkufeszültség. Illetve a generátorom se sokkal régebbi.
Minden esetre most délután is megnéztem, már nem égnek a hibalámpák, az akkufeszültség és a töltőfeszültség is teljesen jó, úgyhogy ...nyitott marad a kérdés, mi lehetett a baj,de remélem nem jön elő újra idővel.





Csak előjött.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. július 01. péntek, 17:54


tusi_ írta:
bricktopm írta: Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:

A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?


Lehetseges. Nalam is volt ilyen jelenseg, lathatod lejjebb. Nalam az akkun nem volt egyenletes feszultseg es bedobott par hibat.

Mas: tegnap szakado esoben jottem haza, kb 60-al lehetett csak menni, mert semmit nem lattam. Mar ott feltunt, hogy a kocsi nem gyorsul ugy, mint altalaban.
Aztan autopalyara mentem fel es bevezeto szakaszon nyomtam vagy 3/4 gazt, de nem kapcsolt vissza, nyomatekbol ment. Kickdownra visszatette, de mar felesleges volt, kb 130-al mentem.
Mikor hazaertem - nalunk nem esett - kiprobaltam megint a melyebb gazt es siman visszakacsolt es emelte az elejet gyorsulas kozben.
Kerdesem? Ha csuszos az ut, akkor az automata tiltja maganak a visszavaltast? DSC nem villant fel csak egyszer egy korforgalombol kijovet.


Szia!
Láttam, viszont erre nem gondoltam, mivel nekem 3hónapos akkumlátorom van, nem kéne hogy alacsony legyen az akkufeszültség. Illetve a generátorom se sokkal régebbi.
Minden esetre most délután is megnéztem, már nem égnek a hibalámpák, az akkufeszültség és a töltőfeszültség is teljesen jó, úgyhogy ...nyitott marad a kérdés, mi lehetett a baj,de remélem nem jön elő újra idővel.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 01. péntek, 17:55


státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. július 01. péntek, 09:55


bricktopm írta: Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:

A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?


Lehetseges. Nalam is volt ilyen jelenseg, lathatod lejjebb. Nalam az akkun nem volt egyenletes feszultseg es bedobott par hibat.

Mas: tegnap szakado esoben jottem haza, kb 60-al lehetett csak menni, mert semmit nem lattam. Mar ott feltunt, hogy a kocsi nem gyorsul ugy, mint altalaban.
Aztan autopalyara mentem fel es bevezeto szakaszon nyomtam vagy 3/4 gazt, de nem kapcsolt vissza, nyomatekbol ment. Kickdownra visszatette, de mar felesleges volt, kb 130-al mentem.
Mikor hazaertem - nalunk nem esett - kiprobaltam megint a melyebb gazt es siman visszakacsolt es emelte az elejet gyorsulas kozben.
Kerdesem? Ha csuszos az ut, akkor az automata tiltja maganak a visszavaltast? DSC nem villant fel csak egyszer egy korforgalombol kijovet.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. július 01. péntek, 05:30


Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:


A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?

Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. június 29. szerda, 18:51


Sziasztok

Érdeklődni szeretnek, hogy vki cserélt e mar 330d ben turbó vakum szabályzó szelepet??
Ha igen, mennyire nehezen hozzáférhető?
Es csere után ki kell torolni az előző hibát. Vagy magátol érzékeli, hogy jo lett betéve es "kapcsol"?

Koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 22:18


abkapos74 írta: sziasztok, hogyan tudok ide képet belinkelni?


Felteszed a galériádba a profilodban,és onnan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 08:48


sziasztok, hogyan tudok ide képet belinkelni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 27. hétfő, 12:28


siposattila írta: Sziasztok!Ritkám csinál olyat az auto hogy hirtelen leesik az alapjárat és leál!!!Tud segiteni valaki?Mi lehet a hiba oka?


Alapjárati motor,légtömegmérő tisztítása,és a csövek átnézése.Én ezt tenném elsőre.
Ezek szoktak lenni a legtöbbször.Főleg a csövek szeretnek kirepedni ennyi idős autókon.
Fújkáld meg a csöveket féktisztítóval.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 27. hétfő, 12:41

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. június 26. vasárnap, 19:43


siposattila írta: Sziasztok!Ritkám csinál olyat az auto hogy hirtelen leesik az alapjárat és leál!!!Tud segiteni valaki?Mi lehet a hiba oka?


amikor ez történik, akkor kinyomod a kuplongot?
ha igen, akkor diaggal olvasni kell. vez. zengely jeladó vagy főtengely jeladó.

siposattila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz siposattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2016. június 26. vasárnap, 17:15


Sziasztok!Ritkám csinál olyat az auto hogy hirtelen leesik az alapjárat és leál!!!Tud segiteni valaki?Mi lehet a hiba oka?