- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2016. július 04. hétfő, 20:47
bricktopm írta:szotakdavid írta:bricktopm írta:bricktopm írta:tusi_ írta:bricktopm írta: Hali!
Tegnap este 6-kor letettem a kocsit hibalámpa nélkül, majd most reggel 5kor a következő 3 hibalámpával indított:
A kép kb 6 km megtétele után készült, ezalatt nem múlt el, 3szor ujra is indítottam pedig.
Mi lehet ez? ABS jeladó?
Lehetseges. Nalam is volt ilyen jelenseg, lathatod lejjebb. Nalam az akkun nem volt egyenletes feszultseg es bedobott par hibat.
Mas: tegnap szakado esoben jottem haza, kb 60-al lehetett csak menni, mert semmit nem lattam. Mar ott feltunt, hogy a kocsi nem gyorsul ugy, mint altalaban.
Aztan autopalyara mentem fel es bevezeto szakaszon nyomtam vagy 3/4 gazt, de nem kapcsolt vissza, nyomatekbol ment. Kickdownra visszatette, de mar felesleges volt, kb 130-al mentem.
Mikor hazaertem - nalunk nem esett - kiprobaltam megint a melyebb gazt es siman visszakacsolt es emelte az elejet gyorsulas kozben.
Kerdesem? Ha csuszos az ut, akkor az automata tiltja maganak a visszavaltast? DSC nem villant fel csak egyszer egy korforgalombol kijovet.
Szia!
Láttam, viszont erre nem gondoltam, mivel nekem 3hónapos akkumlátorom van, nem kéne hogy alacsony legyen az akkufeszültség. Illetve a generátorom se sokkal régebbi.
Minden esetre most délután is megnéztem, már nem égnek a hibalámpák, az akkufeszültség és a töltőfeszültség is teljesen jó, úgyhogy ...nyitott marad a kérdés, mi lehetett a baj,de remélem nem jön elő újra idővel.
Csak előjött.
Találgatás helyett diagnosztikát kéne csináltatni.
Lesz diag, mihelyt találok valakit, akinek van hozzá eszköze, meg érti is amit kiír a gép. Vagy ha veszek magamnak egy szettet, mert már kb jobban járok ha veszek...
Nagy Miki Nyíregyháza Debreceni út 318/a