YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 11:58


kukxy írta: a nivo bele sem ér az olajba kb 1 cm van a tartályba!!! valami teendőm van e mikor töltöm utána az olajat??



az előbb nem küldte el amit akartam (szar teló)

szóval azt írtam, hogy én a helyedben lecserélném az olajat, és újat tennék bele.
pl a szervoról lehúzod a csövet, vagy valahol a nyomó ágnál, majd kormányt tekergetve kinyomatod belőle. vissza a cső.
aztán mehet bele az új ATF (Dexron II vagy III). kb 1 litert fog kérni. először csak fél lityit önts bele. mindig zárd vissza a tetejét a tartálynak. majd forgasd a kormányt egyik végállásból a másikba járó motornál. a rendszer magát légteleníti a tartályon keresztül. figyelj oda a szintre. kb egy-két nap után ha használod érdemes ránézni a szintre. ha kell utána tölteni.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 13. vasárnap, 12:16

kukxy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz kukxy

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 11:17



bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.



Kell bele 3 deci ATF, a porlasztókat és a vízpumpát hagyjuk inkább későbbre...



eztetet mondottam én is csak a sorrend vót rossz.


Költségkímélő javítási útmutató...






a nivo bele sem ér az olajba kb 1 cm van a tartályba!!! valami teendőm van e mikor töltöm utána az olajat??



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 13. vasárnap, 12:05

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 23:07


Hali! Nos,nekem M-es tükreim vannak,befordulós,fűthető motoros stb. A lényeg,hogy egyre jobban kotyog! Simán lehet mozgatni a külső tükröket fel-le,jobbra-balra! Mi lehet a gond? A csonknál amiben a motor van,az maga mozog

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 20:54


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.



Kell bele 3 deci ATF, a porlasztókat és a vízpumpát hagyjuk inkább későbbre...



eztetet mondottam én is csak a sorrend vót rossz.


Költségkímélő javítási útmutató...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 12. szombat, 20:55

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 20:48


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.



Kell bele 3 deci ATF, a porlasztókat és a vízpumpát hagyjuk inkább későbbre...



eztetet mondottam én is csak a sorrend vót rossz.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 20:44


YELLOW írta:
kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.



Kell bele 3 deci ATF, a porlasztókat és a vízpumpát hagyjuk inkább későbbre...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 12. szombat, 20:46

kukxy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz kukxy

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 19:32


telyesitmenybe semmi változás, holnap megnézem a szervoban az olajszintet hanem hétfőn szerelő. koszi a valaszt
YELLOW írta:
kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 19:26


kukxy írta: 2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.


na látod én előszür totál másra gondoltam. nem akarok hülyeséget mondani, de nekem injektor gyanús a dolog. motorteljesítményen nem vettél észre semmit?
az is lehet a vízpumpa kezdi megadni magát. mivel fordulatra változik. mondjuk szervo szovattyú is lehet ennyi erővel.
talán először megnézném a szervo tartályban az olajat. amikor letekered a kupakját, akkor lesz lefelé egy szintmérő két jelzéssel (nálam bevágás) a felső a max az alsó a min jelzés. 40-60 ezrenként nem árt lecserélni a szervo olajat, ha sokat használod városban, akkor hamarabb is érdemes.



kukxy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz kukxy

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 19:14


2 napja hallom nagyon halkan nem jártam az autóval most este mentem egy 5 km és erősebb lett a hang hidegen nem hallatszik csak halkan ahogy melegedik a motor egyre erősebb, minél nagyobb a kanyar annál erősében hallatszik, mikor felnyitottam a motorháztetőt az olajszűrő környéken hallatom, olyasmi hang mikor egy hibás turbó süvít.
YELLOW írta:
kukxy írta: segítsetek!!! kanyarodásnál zümmögő hangot hallok, helybe túráztatom akkor is hallom picit halkabban, mivel lehet probléma???



ez elég tág így
merről hallod? mégis mihez hasonlít a hang? mióta hallod?




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 19:09


YELLOW írta:
kukxy írta: segítsetek!!! kanyarodásnál zümmögő hangot hallok, helybe túráztatom akkor is hallom picit halkabban, mivel lehet probléma???



ez elég tág így
merről hallod? mégis mihez hasonlít a hang? mióta hallod?


Legközelebb,már így fognak kérdezni. SOS! Zörög a kocsi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 19:05


kukxy írta: segítsetek!!! kanyarodásnál zümmögő hangot hallok, helybe túráztatom akkor is hallom picit halkabban, mivel lehet probléma???



ez elég tág így
merről hallod? mégis mihez hasonlít a hang? mióta hallod?

kukxy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz kukxy

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 18:52


segítsetek!!! kanyarodásnál zümmögő hangot hallok, helybe túráztatom akkor is hallom picit halkabban, mivel lehet probléma???



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 12. szombat, 18:59

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2011. július 28. csütörtök, 22:54


Sziasztok!Mielőtt nem jó helyen kezdek keresgélni.....Mire nagyobb az esély,ha olyan probléma állt elő,hogy a km óra megáll,aztán hirtelen leesik a mutató.Pl. megyek 110-el,lassítok,motorfék,megyek már kb. 60-al ,és még mindíg 110-et mutat az óra,aztán 50körül beáll a helyére.Jeladó lesz a difibe?Vagy óracsoport csere?E36 318i 1992 az alany.Köszönöm a segítséget előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. július 19. kedd, 22:45


Üdv!a motor eleje felől,olyan hang jön mint mikor egy csapágy szárazon fut.Ez a hang erősödik mikor meleg a motor és nagyobb a fordulatszám.Néhány másodpercre begyujtottam az autot ékszijak nélkül hogy kizárjam azon alkatrészek (generátor ,klima,vizpumpa stb.)csapágy hibáit amiket az ékszijak hajtanak.nagyon meglepődtem mikor a zajt tovább hallottam,mert teljessen biztos voltam ,hogy azok közül a tettes valamelyik.Az volna a kédésem honnan jöhet az a bizonyos hang?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. február 01. csütörtök, 19:39


BMW318i írta: Nos, megoldódott a dolog.
A hármas henger gyújtótrafója/tekercse (gyertyapipa......) ment tönkre.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05

A story-ja egyszerû, a Bremi gyártmányú, szériahibás, míg az ERA a javított változat.

Elég macerás ha úgy megáll, mint az én autómban, mert leáll a henger mûködése. Egyébként a gyári alkatrész 9000 alatt megkapható, olcsóbban is biztosan beszerezhetõ és szerintem egyszerû lehet a cseréje is.

ezzekkel én is vacakoltam egy darabig összel, de nekem egybõl visszjelzett a középsõ sárga karika a mûszerfalon. És nem meghalt, hanem alacsony fordulaton kihagyott egyszer egyszer, ha sokáig döcögött alapjáraton. Az egyetlen jó dolog a hibában, hogy egybõl kidobja a gép ha ráteszik.....