autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz mclane

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:39


Köszönöm szépen a segítséget!

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:37


kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...

Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.


Ez így van, ott a pont. Én dízeles vagyok, és voltam, mióta nem az USAban vezetek. Heti 900-1500 km-t megyek Budapest- és országszerte. Az autót rendben kell tartani, de így is előfordulnak meghibásodások, de egy 7-8-9 éves kocsin eszembe nem jut típushibáról beszélni. Ezeket az autókat kint nem egy életre vásárolják az emberek, hanem ugyanúgy, mint mikor rendszerváltáskor az osztrákok levedlett, 2 éves hűtőit, videóit hozták haza a magyarok, nekik már régi szar, az nekünk még "csupa jó", karcos-de-új-még, stb stb. Ehhez képest ha egy dízelbe bele van csavarva 5-800ezer(!!!!) azon el fog romolni az adagoló, pedig tiszta-új-leinfózott-hároméves...típushibás adagolóval. Nem is forszírozom tovább.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:33


YELLOW írta:
kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...

Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.


hát szar pont ezt írtam. ezé nem is gyártják. én a trafóra értettem, hogy szériahibás, nem az autóra. amúgy ez igaz, kb ennyi életük van ezeknek, max 100-150-et menne el a jó is.


Hát költeni kell a benzinesekre is. Most kap majd négy úgy trafót és egy ideig minden faszán megy. Nem kockáztatnám én sem az 1600 km-t.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:31


kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...

Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.


hát szar pont ezt írtam. ezé nem is gyártják. én a trafóra értettem, hogy szériahibás, nem az autóra. amúgy ez igaz, kb ennyi életük van ezeknek, max 100-150-et menne el a jó is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz mclane

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:27


Helioport írta:
YELLOW írta:
mclane írta:
Helioport írta:
mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.


Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...


Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit




pedig széria hiba... amivel szerelték azt nem is lehet kapni, az a gyári számú kifutott. nagyon sokban 50ezer után tönkre megy. nekem 85ezernél kellett cserélni.
(megjegyzem off új autonkban 15ezernél tönkre ment, cak ott komplett trafó híddal együtt lehet cserélni)
és igen célszerű mind a 4-et cserélni. hisz ugyanolyat már nem fog kapni. és csak idő kérdése, a többi mikor adja meg magát. én M. Attilától vettem nagyon jó áron Beru-t.


Azt szerintem akkor leszögezhetjük, hogy a kilenc éves (...és ötvenezernél többet futott) autóban biztostutikurvaisten, hogy nem szériahibás trafó volt, amit nem is lehet kapni, és feltételezhető, hogy kicserélték. Ha pediglen az eredeti volt benne, akkor ez egy szériahibán-kívüli darab volt dojcslandból. Akkor pedig nem áll meg a szériahibás darab kifejezés se így, sem pedig úgy. Így van é???

Ha mondjuk 1600+ km-ert szeretnél menni nyaralásként egy másik országban. Akkor a lentiek tükrében bevállalnád-e trafócsere nélkül? Akár lehet helyes az érvelésed, de asszem nem kockáztatok meg


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:27


Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...

Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:20


Helioport írta:

Azt szerintem akkor leszögezhetjük, hogy a kilenc éves (...és ötvenezernél többet futott) autóban biztostutikurvaisten, hogy nem szériahibás trafó volt, amit nem is lehet kapni, és feltételezhető, hogy kicserélték. Ha pediglen az eredeti volt benne, akkor ez egy szériahibán-kívüli darab volt dojcslandból. Akkor pedig nem áll meg a szériahibás darab kifejezés se így, sem pedig úgy. Így van é???


NEM!


Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:10


YELLOW írta:
mclane írta:
Helioport írta:
mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.


Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...


Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit




pedig széria hiba... amivel szerelték azt nem is lehet kapni, az a gyári számú kifutott. nagyon sokban 50ezer után tönkre megy. nekem 85ezernél kellett cserélni.
(megjegyzem off új autonkban 15ezernél tönkre ment, cak ott komplett trafó híddal együtt lehet cserélni)
és igen célszerű mind a 4-et cserélni. hisz ugyanolyat már nem fog kapni. és csak idő kérdése, a többi mikor adja meg magát. én M. Attilától vettem nagyon jó áron Beru-t.


Azt szerintem akkor leszögezhetjük, hogy a kilenc éves (...és ötvenezernél többet futott) autóban biztostutikurvaisten, hogy nem szériahibás trafó volt, amit nem is lehet kapni, és feltételezhető, hogy kicserélték. Ha pediglen az eredeti volt benne, akkor ez egy szériahibán-kívüli darab volt dojcslandból. Akkor pedig nem áll meg a szériahibás darab kifejezés se így, sem pedig úgy. Így van é???


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:05


mclane írta:
Helioport írta:
mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.


Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...


Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit




pedig széria hiba... amivel szerelték azt nem is lehet kapni, az a gyári számú kifutott. nagyon sokban 50ezer után tönkre megy. nekem 85ezernél kellett cserélni.
(megjegyzem off új autonkban 15ezernél tönkre ment, cak ott komplett trafó híddal együtt lehet cserélni)
és igen célszerű mind a 4-et cserélni. hisz ugyanolyat már nem fog kapni. és csak idő kérdése, a többi mikor adja meg magát. én M. Attilától vettem nagyon jó áron Beru-t.

szerk.: realoem, és egyebek a régihez már oda is írja, hogy ENDED, azaz gyártása befejezve

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 30. szerda, 20:07

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz mclane

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:46


Helioport írta:
mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.


Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...


Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. május 30. szerda, 19:08

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:21


mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.


Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz mclane

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 15:46


Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 08:50


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Leírom a kálváriám hátha csak egy embernek volt hasonló baja és mond valamit! Mert már az ideg-összeroppanás szélén állok..
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...



mondtam neked, hogy keresd meg bmw320d4 kollégát. ő tud szoftvert frissíteni. bár újabb nem lesz, az enyémhez sem volt. viszont újra feltölteni fel lehet. én nem tudok ettől jobbat mondani.



beszéltem vele telefonon 10 perc-et mielőtt még ez a nagy átvizsgálásom volt.
lehet nem lesz újabb, de lehet megoldódna a probléma ha újra felenne töltve.
az a baj, amíg legurulok nyiregyig. benzinbe el is megy a különbség árba.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 22:35


bbubbuka írta: Leírom a kálváriám hátha csak egy embernek volt hasonló baja és mond valamit! Mert már az ideg-összeroppanás szélén állok..
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...



mondtam neked, hogy keresd meg bmw320d4 kollégát. ő tud szoftvert frissíteni. bár újabb nem lesz, az enyémhez sem volt. viszont újra feltölteni fel lehet. én nem tudok ettől jobbat mondani.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 22:12


Leírom a kálváriám hátha csak egy embernek volt hasonló baja és mond valamit! Mert már az ideg-összeroppanás szélén állok..
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. május 15. kedd, 22:13