- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:39
Köszönöm szépen a segítséget!
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:39
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:37
kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...
Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:33
YELLOW írta:kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...
Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.
hát szar pont ezt írtam. ezé nem is gyártják. én a trafóra értettem, hogy szériahibás, nem az autóra. amúgy ez igaz, kb ennyi életük van ezeknek, max 100-150-et menne el a jó is.
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:31
kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...
Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:27
Helioport írta:YELLOW írta:mclane írta:Helioport írta:mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.
Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...
Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit
pedig széria hiba... amivel szerelték azt nem is lehet kapni, az a gyári számú kifutott. nagyon sokban 50ezer után tönkre megy. nekem 85ezernél kellett cserélni.
(megjegyzem off új autonkban 15ezernél tönkre ment, cak ott komplett trafó híddal együtt lehet cserélni)
és igen célszerű mind a 4-et cserélni. hisz ugyanolyat már nem fog kapni. és csak idő kérdése, a többi mikor adja meg magát. én M. Attilától vettem nagyon jó áron Beru-t.
Azt szerintem akkor leszögezhetjük, hogy a kilenc éves (...és ötvenezernél többet futott) autóban biztostutikurvaisten, hogy nem szériahibás trafó volt, amit nem is lehet kapni, és feltételezhető, hogy kicserélték. Ha pediglen az eredeti volt benne, akkor ez egy szériahibán-kívüli darab volt dojcslandból. Akkor pedig nem áll meg a szériahibás darab kifejezés se így, sem pedig úgy. Így van é???
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:27
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:20
Helioport írta:
Azt szerintem akkor leszögezhetjük, hogy a kilenc éves (...és ötvenezernél többet futott) autóban biztostutikurvaisten, hogy nem szériahibás trafó volt, amit nem is lehet kapni, és feltételezhető, hogy kicserélték. Ha pediglen az eredeti volt benne, akkor ez egy szériahibán-kívüli darab volt dojcslandból. Akkor pedig nem áll meg a szériahibás darab kifejezés se így, sem pedig úgy. Így van é???
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:10
YELLOW írta:mclane írta:Helioport írta:mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.
Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...
Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit
pedig széria hiba... amivel szerelték azt nem is lehet kapni, az a gyári számú kifutott. nagyon sokban 50ezer után tönkre megy. nekem 85ezernél kellett cserélni.
(megjegyzem off új autonkban 15ezernél tönkre ment, cak ott komplett trafó híddal együtt lehet cserélni)
és igen célszerű mind a 4-et cserélni. hisz ugyanolyat már nem fog kapni. és csak idő kérdése, a többi mikor adja meg magát. én M. Attilától vettem nagyon jó áron Beru-t.
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 20:05
mclane írta:Helioport írta:mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.
Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...
Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibáról Jegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:46
Helioport írta:mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.
Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne. 9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót. Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:21
mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.
Elküldve: 2012. május 30. szerda, 15:46
Elküldve: 2012. május 16. szerda, 08:50
YELLOW írta:bbubbuka írta: Leírom a kálváriám hátha csak egy embernek volt hasonló baja és mond valamit! Mert már az ideg-összeroppanás szélén állok..
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...
mondtam neked, hogy keresd meg bmw320d4 kollégát. ő tud szoftvert frissíteni. bár újabb nem lesz, az enyémhez sem volt. viszont újra feltölteni fel lehet. én nem tudok ettől jobbat mondani.
Elküldve: 2012. május 15. kedd, 22:35
bbubbuka írta: Leírom a kálváriám hátha csak egy embernek volt hasonló baja és mond valamit! Mert már az ideg-összeroppanás szélén állok..
Kocsim hibajelensége a következő: 4. henger gyújtáskimaradás-t ír a diag.
Hol csinálja, hol nem. Ha elkezd előjönni akkor alapjáraton főként. Kis gázt adok akkor meg be is indul.. Van mikor jó 200km-ig van, hogy szarakodik végig.
5 napot állt az autó kint Ausztriába. Mindent megnéztek amit lehetett.
Sorolom mik nem okozzák: -nem trafó, -nem kábelek,- nem befecskendező, -nem vezérműtengely jeladók, - nem gyertya , - nem valvetronic , hengeren a kompressziók is mind ugyanolyanok.
Kinti szervizbe is több helyen utána olvastak a témának. Külföldi fórumokon,ahol a vezérműtengely jeladókat mondják, de beraktunk ujjat és úgy is megmaradt a probléma.
A másik, hogy azt írják még mind a 4 trafót cserélni egyszerre. De hát kérdéses, hogy ez okozza-e problémát. Nagyon érdekes, dolog hogy pl. amikor leáll a 4.henger és bármit lehúznak a motorral meg visszadugnak és utána kiütik a hibát már is nem csinálja..
5 napos szerelgetés után azt mondták nekem, hogy semmiképpen nem mechanikai probléma ez hanem szoftveres. Tehát mindenképpen szoftver frissítést kellene elvégezni az autón. Amit ugye csak gyári BMW szalonba lehet megcsinálni. Hozzám az Eisenstadt-i és a Győri van a legközelebb. Az osztrákok 150-300 EURO körül kérnek el, holnap érdeklődök Győribe.
Van még egy olyan veszélye is ennek, hogy viszont megölheti a vezérlő egységet a történet.. De gondolom ha ezt gyári szalonba csinálják vállalnak garanciát..
Tippek? Ötletetek?
Mit mondjak pl. a Győri szalonba?
"4.henger gyújtáskimaradásom van alapjáraton, több szervizbe megfordultam és azt mondták, hogy szoftvert kell frissíteni aztán kész?"
Szeretem a kocsim, de egyszerűen ez már vicc amit művel velem.. Teljesen elvannak cseszve a napjaim emiatt az egész mese miatt...
Elküldve: 2012. május 15. kedd, 22:12