- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:39
Házilag?Hogyan?
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:39
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:35
lelkespeter írta: Nem rossz ez a video.Kösz!Elméletileg arra rá látok,és meg tudom nézni,hogy akad e vagy sem.
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:24
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:14
lelkespeter írta: Ami bent volt azt kb.márciusban,de hogy a geometriát tisztították e?passz.Utána jó volt egy darabig,de mondták is hogy nem lenne rossz egy másik turbó.Amit most vettem azt nem tisztították még,csak 500 km-t ment.Csak hónap végén megyek haza addig csak házilg tudok javítani a dolgon ha lehet.De az új turbót vissza viszem ha nem jó és kicseréltetem,vagy vissza kérem a pénzt és veszek egy 0 km-est.Amúgy a Kasza mesternél vettem!
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:07
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:55
lelkespeter írta: Na azt még nem probáltam!Ez elég sok mindenkinél előforduló probléma.Mindenképpen írok ide,ha sikerűl megoldani. Azért köszöntem.
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:52
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:45
lelkespeter írta: Űdv!Nálam is egészen érdekes a probléma.Novemberben kezdödött.Néha elszaladtak a lovak a kocsiból,de 2500 as fordulatnál vissza jöttek.Majd turbó nyomás szabályzót cseréltünk,kitisztitottuk az egr szelepet,vákum csövek lettek cserélve,,egr szabályzót cseréltünk,de semmi változás.Majd turbó tisztítás után jó lett,de a hiba gyorsan vissza jött.Majd állandó lett és egyálltalán nem gyorsult az autó.Vettünk bele egy látszólag jó állapotú bontott turbót 500 km ig megint jó,majd ismét az emlitett probléma és persze állandó jelleggel.Az autó nem füstöl!Nem igazán tudom mit kellene vele csinálni,vagy,hogy mi lehet a baja!Az autó chip tuningos,de jó pár szerelőt kérdeztem,de azt mondják semmi köze hozzá.Nem akarom elhinni,hogy megint a turbó rossz.
Ja és persze külföldön vagyok.
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:34
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 12:33
batigol09 írta:harmas írta:batigol09 írta: Sziasztok!
Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm
A generátor fölött a kormányszervó olajtartálya van. A tartály teteje majd mindegyiken olajködös, szetem ez a kupakon található levegőztető furat miatt van. Sok helyről nem folyhat olaj: van két cső (nyomott, és visszafolyó), és egy gumigyűrű a tartály és a szivattyú között.
De egy jó tanács: ha a szivattyú turbónak tűnt, azért nézessétek meg szerelővel is
Szerintem.
Hello!
Köszi az útbaigazítást... Tudom hogy néz ki a turbo csak azt hittem,h a generátor fölött helyezkedik el közvetlen és ezért tippeltem azt, h onnan jön De akkor ez egy kis megnyugvás részemről... Köszönöm szépen még1x!
Elküldve: 2012. június 09. szombat, 11:40
Elküldve: 2012. június 08. péntek, 21:04
harmas írta:batigol09 írta: Sziasztok!
Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm
A generátor fölött a kormányszervó olajtartálya van. A tartály teteje majd mindegyiken olajködös, szetem ez a kupakon található levegőztető furat miatt van. Sok helyről nem folyhat olaj: van két cső (nyomott, és visszafolyó), és egy gumigyűrű a tartály és a szivattyú között.
De egy jó tanács: ha a szivattyú turbónak tűnt, azért nézessétek meg szerelővel is
Szerintem.
Elküldve: 2012. június 08. péntek, 20:27
batigol09 írta: Sziasztok!
Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm
Elküldve: 2012. június 08. péntek, 17:56
Elküldve: 2012. június 08. péntek, 12:20