lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:39


Házilag?Hogyan?



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:35


lelkespeter írta: Nem rossz ez a video.Kösz!Elméletileg arra rá látok,és meg tudom nézni,hogy akad e vagy sem.


Annyira nem is olyan ördöngös dolog,még házilag is meg lehet csinálni!

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:24


Nem rossz ez a video.Kösz!Elméletileg arra rá látok,és meg tudom nézni,hogy akad e vagy sem.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:14


lelkespeter írta: Ami bent volt azt kb.márciusban,de hogy a geometriát tisztították e?passz.Utána jó volt egy darabig,de mondták is hogy nem lenne rossz egy másik turbó.Amit most vettem azt nem tisztították még,csak 500 km-t ment.Csak hónap végén megyek haza addig csak házilg tudok javítani a dolgon ha lehet.De az új turbót vissza viszem ha nem jó és kicseréltetem,vagy vissza kérem a pénzt és veszek egy 0 km-est.Amúgy a Kasza mesternél vettem!


Lehet a geod akad ha nem takaritották ki!
YouTube videó


lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 23:07


Ami bent volt azt kb.márciusban,de hogy a geometriát tisztították e?passz.Utána jó volt egy darabig,de mondták is hogy nem lenne rossz egy másik turbó.Amit most vettem azt nem tisztították még,csak 500 km-t ment.Csak hónap végén megyek haza addig csak házilg tudok javítani a dolgon ha lehet.De az új turbót vissza viszem ha nem jó és kicseréltetem,vagy vissza kérem a pénzt és veszek egy 0 km-est.Amúgy a Kasza mesternél vettem!


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:55


lelkespeter írta: Na azt még nem probáltam!Ez elég sok mindenkinél előforduló probléma.Mindenképpen írok ide,ha sikerűl megoldani. Azért köszöntem.


El is felejtettem megkérdezni amikor tisztították a turbot a geometriát kitakaritották????

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:52


Na azt még nem probáltam!Ez elég sok mindenkinél előforduló probléma.Mindenképpen írok ide,ha sikerűl megoldani. Azért köszöntem.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:45


lelkespeter írta: Űdv!Nálam is egészen érdekes a probléma.Novemberben kezdödött.Néha elszaladtak a lovak a kocsiból,de 2500 as fordulatnál vissza jöttek.Majd turbó nyomás szabályzót cseréltünk,kitisztitottuk az egr szelepet,vákum csövek lettek cserélve,,egr szabályzót cseréltünk,de semmi változás.Majd turbó tisztítás után jó lett,de a hiba gyorsan vissza jött.Majd állandó lett és egyálltalán nem gyorsult az autó.Vettünk bele egy látszólag jó állapotú bontott turbót 500 km ig megint jó,majd ismét az emlitett probléma és persze állandó jelleggel.Az autó nem füstöl!Nem igazán tudom mit kellene vele csinálni,vagy,hogy mi lehet a baja!Az autó chip tuningos,de jó pár szerelőt kérdeztem,de azt mondják semmi köze hozzá.Nem akarom elhinni,hogy megint a turbó rossz.
Ja és persze külföldön vagyok.


Nekem is volt,van ilyen problémám ha már ennyi mindent cseréltél és még mindig nem jó csak ötleteket tudok adni: Van a szívócsonkba turbónyomás érzékelő lehet elkoszolódott,próbáld meg azt!Ha nincs más keresd meg bmw320d4 et ő szerintem fog tudni segíteni én nem fordítok rá nagyobb figyelmet mert ez egy érdekes dolog és nekem nem mindig csinálja ha netalántán megoldódna a probléma,akkor leírhatnád vagy privibe megoszthatnád hogy mi volt a baj!

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 22:34


Űdv!Nálam is egészen érdekes a probléma.Novemberben kezdödött.Néha elszaladtak a lovak a kocsiból,de 2500 as fordulatnál vissza jöttek.Majd turbó nyomás szabályzót cseréltünk,kitisztitottuk az egr szelepet,vákum csövek lettek cserélve,,egr szabályzót cseréltünk,de semmi változás.Majd turbó tisztítás után jó lett,de a hiba gyorsan vissza jött.Majd állandó lett és egyálltalán nem gyorsult az autó.Vettünk bele egy látszólag jó állapotú bontott turbót 500 km ig megint jó,majd ismét az emlitett probléma és persze állandó jelleggel.Az autó nem füstöl!Nem igazán tudom mit kellene vele csinálni,vagy,hogy mi lehet a baja!Az autó chip tuningos,de jó pár szerelőt kérdeztem,de azt mondják semmi köze hozzá.Nem akarom elhinni,hogy megint a turbó rossz.
Ja és persze külföldön vagyok.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 12:33


batigol09 írta:
harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm


A generátor fölött a kormányszervó olajtartálya van. A tartály teteje majd mindegyiken olajködös, szetem ez a kupakon található levegőztető furat miatt van. Sok helyről nem folyhat olaj: van két cső (nyomott, és visszafolyó), és egy gumigyűrű a tartály és a szivattyú között.
De egy jó tanács: ha a szivattyú turbónak tűnt, azért nézessétek meg szerelővel is
Szerintem.


Hello!


Köszi az útbaigazítást... Tudom hogy néz ki a turbo csak azt hittem,h a generátor fölött helyezkedik el közvetlen és ezért tippeltem azt, h onnan jön De akkor ez egy kis megnyugvás részemről... Köszönöm szépen még1x!

De amugy megtudod állapítani a szinéről a szervó olaj piros színű!


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 11:40


Ma voltam kicsit "élményautózni" és arra lettem figyelmes,hogy a középkonzolom mintha picit ropogna-nyekeregne. Nem is tudom rá a pontos szavat.
De ha egy picit eltartom a rádió melletti boritást (megjelölt rész),
minta fotó:

akkor megszünik a zörej. Meg kellene kenni vagy mi lehet a megoldás rá.
Tippek esetleg?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. június 08. péntek, 21:04


harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm


A generátor fölött a kormányszervó olajtartálya van. A tartály teteje majd mindegyiken olajködös, szetem ez a kupakon található levegőztető furat miatt van. Sok helyről nem folyhat olaj: van két cső (nyomott, és visszafolyó), és egy gumigyűrű a tartály és a szivattyú között.
De egy jó tanács: ha a szivattyú turbónak tűnt, azért nézessétek meg szerelővel is
Szerintem.


Hello!


Köszi az útbaigazítást... Tudom hogy néz ki a turbo csak azt hittem,h a generátor fölött helyezkedik el közvetlen és ezért tippeltem azt, h onnan jön De akkor ez egy kis megnyugvás részemről... Köszönöm szépen még1x!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. június 08. péntek, 20:27


batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm


A generátor fölött a kormányszervó olajtartálya van. A tartály teteje majd mindegyiken olajködös, szetem ez a kupakon található levegőztető furat miatt van. Sok helyről nem folyhat olaj: van két cső (nyomott, és visszafolyó), és egy gumigyűrű a tartály és a szivattyú között.
De egy jó tanács: ha a szivattyú turbónak tűnt, azért nézessétek meg szerelővel is
Szerintem.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. június 08. péntek, 17:56


Sziasztok! Nekem is bajom van! 1: Ha túl nagy meleg van akkor a fordulatszám mérőm alig működik vagy nagyon keveset mutat. Alapállapotban pedig darabosan,'lépésekben' mozog fel és le. Mi lehet a baj? A másik: Süvít a szél mellettem elől az ablaknál pont a saroknál. (tudom,hogy ott mert ha oda teszem az ujjam akkor elhalkul kicsit) Mit tegyek? már szétszedtem az ablakot és különböző féleképpen illesztettem be,de semmi változás,és a gumik is jó helyen vannak és nincs rajtuk sérülés! Vagy valaki tudja pontosan hogy kell belőni az üveget? Aki tud segítsen! Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. június 08. péntek, 12:20


Sziasztok!

Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm