státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 21:20


funkilaci írta:

Esetleg ismertek vkit akinek ugyanez a "Rail nyomás alacsony" hibakódja volt és végigjárta már ezt az utat?



Igen. Magam vagyok a jó példa. Ha a szivattyú rosszalkodik finoman kifejezve, akkor ez a railnyomásban jelentkezik, mint kiolvasható hiba. Ugyanis maga a szivattyú nem ad hibajelet, csak közvetve lehet ezt a hibát feltárni.

Annak idején menet közben időszakosan leállt a motor vagy indításkor nem indult el. majd egy idő után ismét minden működött. De amikor éppen nem, akkor felgyulladt a sárga dde lámpa és a hibatárolóba railnyomás problémát írt.
Mivel egy döglődő szivattyú okozhat általában ilyet, vettem egy szivattyút és azóta sincs az autónak semmi baja.

Nem mondom 1000%-ra, hogy neked is most ez a baj, de azt már milliószor elmondtam, hogy nem szabad vakon megbízni a diagnosztikai visszajelzésekben. Mindig vissza kell vezetni a hibát.... ha mégsem lesz igazam, akkor tényleg a nagynyomású oldalon lehet valami, de addig a 'kisnyomású' oldal szívathatja a nagynyomású oldalt...de azért bármelyik kisnyomású oldali alkatrész jóval könnyebben ellenőrizhető és olcsóbb is talán mintha a nagynyomású oldalhoz kellene hozzányúlni.

Kasza Iminek van bontottan 20 ezerért. Szerintem arra, hogy pár hétig azzal járj bőven megteszi. (kevés az esély, hogy pont az is rossz legyen és ha mégis az lesz a baj vehetsz újat 70 ezerért....)
De szűrőt is mindenképpen cserélj. (úgyis ott lesz mögötte)

Sok sikert!







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 21. péntek, 21:35

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 20:27


kempelen írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Rail nyomás probléma továbbra is fennál...ma volt gépen..ugyanugy kimutatja.
Az a kemény h a BMW szervizben sem találták meg a problémáját...mert ott épp mindig indult...nálam meg hol indul hol nem..
Mindenki csak találgat h mi lehet...ez elég kiábránditó....h nincs 1 olyan műszer ami megmutatja h mi a fene van már vele...
Majd mindent amit találgatnak kicserélek rajta és majd 8-adjára(joesetben) meglesz h mi a baja,miután már vagy a félmilliót veri ami ráköltöttem?



Kérnék kölcsön egy vagy két hétre egy olyan 6-os alkatrészt, azaz az ülés alatti szivattyút, de szűrővel együtt cserélném. (hiába hallod búgni éppen amikor jó, elég eg-két másodperc kihagyás és már annyi is a railnyomásnak)
Ha nem jön be, belenéznék a tankba, nehogy iszapos legyen ahonnét felszívná az üzemanyagot.



Ha ezeket már megtettétek, akkor bocsi nem szóltam.

Nem,még nem tettük meg.
A hátsó rail nyomásszabályzó ki lett cserélve van aki azt mondja az elsőt is meg kellene probálni....
Erről a 6os alkatrészről sehogy nem lehet megállapitani hogy hibás-e? Csak igy h beleteszek 1 másikat és járok vele pár hétig?
Jól tudom h ez a 6os alkatrész ami bitang drága? EZ a nagynyomású szivattyú?

Esetleg ismertek vkit akinek ugyanez a "Rail nyomás alacsony" hibakódja volt és végigjárta már ezt az utat?





státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 20:11


funkilaci írta: Sziasztok!

Rail nyomás probléma továbbra is fennál...ma volt gépen..ugyanugy kimutatja.
Az a kemény h a BMW szervizben sem találták meg a problémáját...mert ott épp mindig indult...nálam meg hol indul hol nem..
Mindenki csak találgat h mi lehet...ez elég kiábránditó....h nincs 1 olyan műszer ami megmutatja h mi a fene van már vele...
Majd mindent amit találgatnak kicserélek rajta és majd 8-adjára(joesetben) meglesz h mi a baja,miután már vagy a félmilliót veri ami ráköltöttem?



Kérnék kölcsön egy vagy két hétre egy olyan 6-os alkatrészt, azaz az ülés alatti szivattyút, de szűrővel együtt cserélném. (hiába hallod búgni éppen amikor jó, elég eg-két másodperc kihagyás és már annyi is a railnyomásnak)
Ha nem jön be, belenéznék a tankba, nehogy iszapos legyen ahonnét felszívná az üzemanyagot.

Ha ezeket már megtettétek, akkor bocsi nem szóltam.



státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 19:23


Sziasztok!

Rail nyomás probléma továbbra is fennál...ma volt gépen..ugyanugy kimutatja.
Az a kemény h a BMW szervizben sem találták meg a problémáját...mert ott épp mindig indult...nálam meg hol indul hol nem..
Mindenki csak találgat h mi lehet...ez elég kiábránditó....h nincs 1 olyan műszer ami megmutatja h mi a fene van már vele...
Majd mindent amit találgatnak kicserélek rajta és majd 8-adjára(joesetben) meglesz h mi a baja,miután már vagy a félmilliót veri ami ráköltöttem?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 20. csütörtök, 13:30


Ez normális jelenség. A lámpamodul elején van egy kis érzékelő, ez alapján állítja be a fényerőt a műszerfalon. Időnként reseteli magát.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 20. csütörtök, 11:43


Puli írta:
xlzx írta:
funkilaci írta: Jut eszembe!

Mostanában olyat is csinál a kocsi(nem mindig) hogy menetközben a műszerfal világitása ingadozik.Elhalványul-visszajön...kb. 1 percig ha csinálja aztán megint rendesen világit.

Mi lehet ez?Generátor?


ez nekem is előjön évente 3-4x aztán elmúlik..eddig nem találtam rá választ..


DETTO!


Nincs benne fény szenzor? ami szabályozza a világítást, az sötétben erősitt, világosban tompított a műszerfal világításon, lehet az bohóckodik.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2012. december 20. csütörtök, 10:44


xlzx írta:
funkilaci írta: Jut eszembe!

Mostanában olyat is csinál a kocsi(nem mindig) hogy menetközben a műszerfal világitása ingadozik.Elhalványul-visszajön...kb. 1 percig ha csinálja aztán megint rendesen világit.

Mi lehet ez?Generátor?


ez nekem is előjön évente 3-4x aztán elmúlik..eddig nem találtam rá választ..


DETTO!


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 20. csütörtök, 10:43


funkilaci írta: Jut eszembe!

Mostanában olyat is csinál a kocsi(nem mindig) hogy menetközben a műszerfal világitása ingadozik.Elhalványul-visszajön...kb. 1 percig ha csinálja aztán megint rendesen világit.

Mi lehet ez?Generátor?


ez nekem is előjön évente 3-4x aztán elmúlik..eddig nem találtam rá választ..

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 20. csütörtök, 10:33


Jut eszembe!

Mostanában olyat is csinál a kocsi(nem mindig) hogy menetközben a műszerfal világitása ingadozik.Elhalványul-visszajön...kb. 1 percig ha csinálja aztán megint rendesen világit.

Mi lehet ez?Generátor?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 16:26


funkilaci írta: Jó kép...ennek a 6osnak mi a neve?Diesel pumpa?


Igen, a változatosság kedvéért ez a második üzaszivattyú a sorban. A vezetőülés alatti részen található az autód alján. Ennek a halála is okozhat nem indulást.
Ezután már a nagynyomású szivattyú a harmadik a motortérben.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 13:09


BarG írta:
funkilaci írta: Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi


http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

6-os alkatrész jó???


Jó kép...ennek a 6osnak mi a neve?Diesel pumpa?



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 20:08


funkilaci írta: Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi


http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

6-os alkatrész jó???

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 18:42


vivaladiesel írta:
funkilaci írta:
Csongrád


Ha rám hallgatsz, elviszed Bözséhez Szarvasra. Ő elég nagy spílernek számít bmw-s körökben.
(+36) 20/9466942
(+36) 66/216937




Köszönöm szépen!



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 18:35


funkilaci írta:
Csongrád


Ha rám hallgatsz, elviszed Bözséhez Szarvasra. Ő elég nagy spílernek számít bmw-s körökben.
(+36) 20/9466942
(+36) 66/216937




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 18. kedd, 18:35

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 18. kedd, 18:30


vivaladiesel írta:
funkilaci írta:
Azt tapasztaltam hogy meleg motornál szinte mindig beindul hideg motornál nem mindig.
Alapjárat néha szokott ingadozni minimálisan. Ez kb. fél percig ha tart majd újra egyenletesen jár.



Honnan írsz?


Csongrád