Sziasztok.
Tegnapi nap folyamán elmentem bevásárolni, aztán körülbelül egy óra múlva indultam volna haza, de az autó indítás után lefulladt, újbóli próbálkozásra beindult, a fordulat felszökött, majd leesett 200-300-ra körülbelül. Harmadik indításra, már nem fulladt le és a fordulat sem esett le, azonban az EML felirat, a DSC lámpa valamint a kézifék sárga izzói villogtak!!, fordulat pedig fel le ugrált 1000-1500 között. 200 méter után az erő elszállt az autóból és durva rángatásba kezdett, ahogy kinyomtam a kuplungot ez megszűnt, csak maga tehetetlenül gurultam, majd sikerült félre állnom, ahol leállít újraindít - semmi változás. Majd ezt eljátszottam még két-háromszor és az autó "megjavult", azért írom így, mert haza tudtam vele jönni, de érezhetően nincs meg benne az az erő ami előtte jellemezte. Hozzáteszem máskor csinált már hasonlót, akkor arra gyanakodtam, hogy az egyik vízcső cseréjekor az elfolyt víz zárlatot okozhatott valahol, mert pár nap múlva hűlt helye volt a hibának és a hibaolvasás sem mondott semmit. Most azonban nem érhette semmilyen víz a motorteret, maximum a sok eső ami esett, de azt kizártnak tartom, hogy beázzon hisz eddig sem történt.
A kérdés az mi lehet a probléma? Vezérlés, elektronikai gond, esetleg központi rendszer hibásodott meg?
Az autó típusa 318i N42 motorkóddal ellátva. Tudom-Tudom!
eddig hála égnek csak gyanúim voltak a vezérlésre, gondom soha.
Köszönöm a válaszokat és a segítségetek!
Szép hétvégét mindenkinek!