zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 21:36


bbubbuka írta: És hol tudják javítani?



jrtom írta: Szerintem is sanszos a DME(motorvezérlő) hibája. Ha mondjuk az egyik végfok szarakodik benne akkor semmit nem ér a progizás. Viszont tudják javítani, nem muszály venni újjat 300 ezerért.

bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx






Van itt jó pár ember,aki tudna JÓ szerelőt ajánlani ,de ha esetleg kiírnád a lakhelyed akkor lehet hamarabb reagálnának a kérdésedre........


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 20:23


És hol tudják javítani?



jrtom írta: Szerintem is sanszos a DME(motorvezérlő) hibája. Ha mondjuk az egyik végfok szarakodik benne akkor semmit nem ér a progizás. Viszont tudják javítani, nem muszály venni újjat 300 ezerért.

bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 20:12


Szerintem is sanszos a DME(motorvezérlő) hibája. Ha mondjuk az egyik végfok szarakodik benne akkor semmit nem ér a progizás. Viszont tudják javítani, nem muszály venni újjat 300 ezerért.

bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx




bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 19:05


próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 17:22


bbubbuka írta: Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 17:16


Sziasztok!

Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 21:54


YELLOW írta:

nincsmit... jah ha télen menni fogsz, akkor megint le fog csökkenni. javaslom, hogy meleg motornál kapcsold be a főtést 30 fokra tekerd el a középső tekerőt a rostélynál piros állásba hagy fűtsön be. lehet még ott is lesz levegőd, persze a kupakot vedd le hagy jöjjön ki a levegő.


Mióta előjön ez a jel, azóta megcsináltam vagy 3x! De majd megint meg fogom... Majd lesz vmi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 21:49


InsectKiller írta:
YELLOW írta: nem tettél, de ha már indulás előtt is lent volt a szintjelző, akkor is tölthettél volna bele. ha nem volt túl hideg a deszt. víz, akkor nagy kár nem lehet, főleg ha fokozatosan nyomattad hozzá.
remélem nem sima vizet tettél hozzá amúgy max a fagyállóság fog módosulni.


Hát ez úgy volt, h akárhányszor néztem hidegen a szintet, a pöcs lent volt. Aztán kitekertem a légtelenítő csavart és feljött a pöcs. Na most ezt meg se néztem. Nem volt hideg a víz, a kútról vettem le a polcról, szóval közel 30°-osnak kell lennie. Igen fokozatosan öntöttem hozzá, mindig néztem, h jön-e már a pöcök felfelé. Ja és igen desztvizet vettem a kúton, a hideg beállta előtt meg majd megnézem a fagypontot.
Remélem jó lesz már így a rendszer, köszi YELLOW!




nincsmit... jah ha télen menni fogsz, akkor megint le fog csökkenni. javaslom, hogy meleg motornál kapcsold be a főtést 30 fokra tekerd el a középső tekerőt a rostélynál piros állásba hagy fűtsön be. lehet még ott is lesz levegőd, persze a kupakot vedd le hagy jöjjön ki a levegő.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 21:46


Tano írta: A magasság eltéréshez: A TIS-ben megtaláljátok a gyári értékeket, és aszerint is a két oldal között lehet 1cm differencia. Ha ennél több, csak akkor kell parázni


na holnap kiderül megcsapatom Holnap hívom Mikit a szoftver frissitésel kapcsolatban

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 21:42


YELLOW írta: nem tettél, de ha már indulás előtt is lent volt a szintjelző, akkor is tölthettél volna bele. ha nem volt túl hideg a deszt. víz, akkor nagy kár nem lehet, főleg ha fokozatosan nyomattad hozzá.
remélem nem sima vizet tettél hozzá amúgy max a fagyállóság fog módosulni.


Hát ez úgy volt, h akárhányszor néztem hidegen a szintet, a pöcs lent volt. Aztán kitekertem a légtelenítő csavart és feljött a pöcs. Na most ezt meg se néztem. Nem volt hideg a víz, a kútról vettem le a polcról, szóval közel 30°-osnak kell lennie. Igen fokozatosan öntöttem hozzá, mindig néztem, h jön-e már a pöcök felfelé. Ja és igen desztvizet vettem a kúton, a hideg beállta előtt meg majd megnézem a fagypontot.
Remélem jó lesz már így a rendszer, köszi YELLOW!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 17. kedd, 21:42

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 21:28


A magasság eltéréshez: A TIS-ben megtaláljátok a gyári értékeket, és aszerint is a két oldal között lehet 1cm differencia. Ha ennél több, csak akkor kell parázni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 21:28


InsectKiller írta:
YELLOW írta:
InsectKiller írta:
Hát optikailag semmi baja nincs annak a csavarnak, szépen bele tudom tenni a csavarhúzót és tekerni vele. Viszont a kiegyenlítőn lévő kupak közrejátszik a nyomásszabályzásban ha jól tudom. Na azt cseréltem.
A tünetek: bizonyos sebességtartományban megjelenik a jel, h kevés a folyadékom:
De a szintem jó. Sőt, ha ebből a tartományból kijövök, meg is szűnik a jel. Ha állok nincs jel. De most már ott tartunk, h ha a városba megyek huzamosan 60-al, akkor végig kint van. Megállok lámpánál, eltűnik, majd megint visszajön.



én arra tudok gondolni, hogy amikor gyorsabban mész, akkor van elég hűtés és a nagy kör lezár. csak a kis körben keriing a víz. viszont amikor lassan mész, kevés a hűtés kinyit a termosztát a nagy körre és akkor a kiegyenlítőből annyira lecsökken a víz, hogy bejelez a szenzor. ergó amíg a körön végig megy a víz, addig elfogy a kiegyenlítőből.
én azt csinálnám, hogy amikor jó meleg a motor, és nincs hűtés levenném a tartály kupakját. és úgy nézném a szintet. szerintem még levegő is van benne és kevés a lé.
ezért van az, hogy nem spriccol a kis lyukon a víz, hanem eccer csak abba marad, mert kevés a hűtőfolyadék. aztán ha várnál, egy idő után megint jönne, mikor körbe ér...
nekem víz csere után, sok km-enkersztül még mindig öntögetnem kellett hozzá... most már jó


Na! Fejlemény. Ma amikor elővettem a vasat, egyből ki is rakta a kis jelecskét. Jó mondom faszán megvárom míg bemelegszik, aztán megnézzük...
Meleg motornál sapka levesz, 1 kis pisi, pálca lent. Öntöttem bele annyi desztvizet, h a pálca kijöjjön. Aztán mentem 1 kört és a pisilés elindult. Egyébként ezzel nem tettem kárt ugye, h beleöntöttem csak úgy a vizet?!


nem tettél, de ha már indulás előtt is lent volt a szintjelző, akkor is tölthettél volna bele. ha nem volt túl hideg a deszt. víz, akkor nagy kár nem lehet, főleg ha fokozatosan nyomattad hozzá.
remélem nem sima vizet tettél hozzá amúgy max a fagyállóság fog módosulni.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 21:23


YELLOW írta:
InsectKiller írta:
Hát optikailag semmi baja nincs annak a csavarnak, szépen bele tudom tenni a csavarhúzót és tekerni vele. Viszont a kiegyenlítőn lévő kupak közrejátszik a nyomásszabályzásban ha jól tudom. Na azt cseréltem.
A tünetek: bizonyos sebességtartományban megjelenik a jel, h kevés a folyadékom:
De a szintem jó. Sőt, ha ebből a tartományból kijövök, meg is szűnik a jel. Ha állok nincs jel. De most már ott tartunk, h ha a városba megyek huzamosan 60-al, akkor végig kint van. Megállok lámpánál, eltűnik, majd megint visszajön.



én arra tudok gondolni, hogy amikor gyorsabban mész, akkor van elég hűtés és a nagy kör lezár. csak a kis körben keriing a víz. viszont amikor lassan mész, kevés a hűtés kinyit a termosztát a nagy körre és akkor a kiegyenlítőből annyira lecsökken a víz, hogy bejelez a szenzor. ergó amíg a körön végig megy a víz, addig elfogy a kiegyenlítőből.
én azt csinálnám, hogy amikor jó meleg a motor, és nincs hűtés levenném a tartály kupakját. és úgy nézném a szintet. szerintem még levegő is van benne és kevés a lé.
ezért van az, hogy nem spriccol a kis lyukon a víz, hanem eccer csak abba marad, mert kevés a hűtőfolyadék. aztán ha várnál, egy idő után megint jönne, mikor körbe ér...
nekem víz csere után, sok km-enkersztül még mindig öntögetnem kellett hozzá... most már jó


Na! Fejlemény. Ma amikor elővettem a vasat, egyből ki is rakta a kis jelecskét. Jó mondom faszán megvárom míg bemelegszik, aztán megnézzük...
Meleg motornál sapka levesz, 1 kis pisi, pálca lent. Öntöttem bele annyi desztvizet, h a pálca kijöjjön. Aztán mentem 1 kört és a pisilés elindult. Egyébként ezzel nem tettem kárt ugye, h beleöntöttem csak úgy a vizet?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 20:04


kempelen írta:

Amit pedig én privátként fűzök hozzá, nekem sem áll teljesen vízszintes talajon az autó a helyén. Ezért néha én is úgy érzem mintha az egyik oldalon a hátsó sárvédőbe jobban bent állna a kerék. Aztán elég elindulnom vele és minden tökéletesen áll.





dettó

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 19:46


Az vad! Akkor nekem szerencsém volt, mert a gumik amiket pluszban vettem hozzá 90%-osak voltak szóval tökön szúrtam volna magam ha még 2 új gumit is vehettem volna...

valter320d írta:
BalaBMW írta:
valter320d írta:
BalaBMW írta: Nekem is el volt törve a bal hátsó rugóm. Így vettem az autót. Vagyis akkor még nem tudtam, de mikor a szerelő megmondta, jött is az ültető szett...


hány km mentél törött rugóval???


Jó kérdés! De mire Szegedről hazahoztam, meg kiderült ez a hiba is, mire megjöttek a rugók, meg a meló miatti napi 160 km... Hát szerintem olyan 3000 km körül. De semmi jele nem volt ennek a hibának! Csak panaszkodtam, hogy ha ki meg beszállok a kocsiból akkor nyekereg valami a hátsó futóműnél. De ettől sem múlt el szal holnap kap egy adag WD40-et...


hát nemtom nekem a hátsó gumim a törött részen ilyet még nem láttál felálítottam és félreált olyan mintha szerkezetében eltorzult volna van valami gebasz csak nemtom mi lehet szilent