« előző12345következő »
vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 09:28


csikben írta:
Köszi mindenkinek a tippeket. A hiba azóta sem jelentkezett, talan tényleg csak az üzemanyag miatt volt.

Üdv!


Nekem is volt ilyen gondom amikor a passatomban Debrecen mellett Komádiban kénytelen voltam AVIA benzinkúton tankolni mert kevés gázolaj volt a tankban.
Még hazafelé beugrottam vásárolni a Sparba és utána indításnál megjelent a motor hibajel (check engine) mentem egy kicsit leállítottam/ újraindítottam és utána elaludt. Szóval okozhatja a sz@r üzemanyag is!


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz csikben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 09:13



Köszi mindenkinek a tippeket. A hiba azóta sem jelentkezett, talan tényleg csak az üzemanyag miatt volt.

Üdv!

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. augusztus 04. szombat, 21:50


Egy ismerősöm is így járt az 530-asával, de nála be sem indult a motor.

Főtengely jeladó szenzor volt nála is a gond.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 04. szombat, 10:21


csikben írta:
YELLOW írta:
szerintem lehet köze. ugye érzékelte, hogy roszabb anyag van benne mint eddig, ezért a kopogás érzékelő változtatott a gyújtáson, meg kitudja min. szerintem csak ennyi a dolog. bár furcsa, hogy ezt a hibát írta. illetve nem hiszem, hogy hibát kéne generálnia ennek az állításnak. szóval, most meg is válaszóltam, meg nem is. érdekes.


Ilyen üzemanyagváltás már korábban is volt, de ilyet nem csinált még sose. Amúgy nem tankolás után csinálta egyszerre, hanem kb. 100KM-t mentem vele és az után. Persze ez nem zárja ki gondolom a fent említett lehetőséget. Használom aztán majd meglátjuk mi lesz.


az is lehet majd a szenzor fogja megadni magát, állítólag a hőtől...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz csikben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. augusztus 04. szombat, 10:14


YELLOW írta:
szerintem lehet köze. ugye érzékelte, hogy roszabb anyag van benne mint eddig, ezért a kopogás érzékelő változtatott a gyújtáson, meg kitudja min. szerintem csak ennyi a dolog. bár furcsa, hogy ezt a hibát írta. illetve nem hiszem, hogy hibát kéne generálnia ennek az állításnak. szóval, most meg is válaszóltam, meg nem is. érdekes.


Ilyen üzemanyagváltás már korábban is volt, de ilyet nem csinált még sose. Amúgy nem tankolás után csinálta egyszerre, hanem kb. 100KM-t mentem vele és az után. Persze ez nem zárja ki gondolom a fent említett lehetőséget. Használom aztán majd meglátjuk mi lesz.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 03. péntek, 22:45


csikben írta: Sziasztok!

Nemrég regisztráltam az oldalra, ezért első körben üdvözlök minden tagot!
Regisztrációmnak sajnos a legfőbb oka egy hibajelenség, amely a napokban fordult elő szeretett járművemmel és szeretnék tanácsokat és információt kapni.

Szóval rá is térnék, remélem jó témát választottam.
Tegnap délután a kijárás után figyelmes lettem egy motort ábrázoló sárga színű piktogramra a műszerfalon. Semmi különlegeset nem tapasztaltam az autón, egyéb infót nem írt a hibáról. (reggel beindítás után magától eltűnt a jelzés) Ma bevittem a márkaszervizbe, ahol lekérdezték és a hibát a főtengely nem megfelelő állása generálta. Abban maradtunk, hogy ha még egyszer előfordul akkor be kell vinni és szétszedik.

A történetet kiegészíteném még annyival, hogy a legutolsó tankolásnál nem a megszokott 100as benzint tankoltam a megszokott kútnál, hanem 95-ös oktánszámút Sopronban. (a három vezető márka közül az egyiknél), továbbá többször el lett indítva majd leállítva a motor rövid járás után, hidegen.

Az autó egy E60 530i, ~130e KM óra szerint.

Mi a véleményetek? Esetleg összefügghet a két dolog? Fordult már elő ilyen veletek?

Üdvözlettel,
Ben


szerintem lehet köze. ugye érzékelte, hogy roszabb anyag van benne mint eddig, ezért a kopogás érzékelő változtatott a gyújtáson, meg kitudja min. szerintem csak ennyi a dolog. bár furcsa, hogy ezt a hibát írta. illetve nem hiszem, hogy hibát kéne generálnia ennek az állításnak. szóval, most meg is válaszóltam, meg nem is. érdekes.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz csikben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. augusztus 03. péntek, 22:37


Sziasztok!

Nemrég regisztráltam az oldalra, ezért első körben üdvözlök minden tagot!
Regisztrációmnak sajnos a legfőbb oka egy hibajelenség, amely a napokban fordult elő szeretett járművemmel és szeretnék tanácsokat és információt kapni.

Szóval rá is térnék, remélem jó témát választottam.
Tegnap délután a kijárás után figyelmes lettem egy motort ábrázoló sárga színű piktogramra a műszerfalon. Semmi különlegeset nem tapasztaltam az autón, egyéb infót nem írt a hibáról. (reggel beindítás után magától eltűnt a jelzés) Ma bevittem a márkaszervizbe, ahol lekérdezték és a hibát a főtengely nem megfelelő állása generálta. Abban maradtunk, hogy ha még egyszer előfordul akkor be kell vinni és szétszedik.

A történetet kiegészíteném még annyival, hogy a legutolsó tankolásnál nem a megszokott 100as benzint tankoltam a megszokott kútnál, hanem 95-ös oktánszámút Sopronban. (a három vezető márka közül az egyiknél), továbbá többször el lett indítva majd leállítva a motor rövid járás után, hidegen.

Az autó egy E60 530i, ~130e KM óra szerint.

Mi a véleményetek? Esetleg összefügghet a két dolog? Fordult már elő ilyen veletek?

Üdvözlettel,
Ben


státusz babenyecz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2007. szeptember 21. péntek, 12:29


fighter írta: Hali.Szerintem se lehet házilag megkrehálni meg nem is érdemes...Én tudok egy srácot aki nagyon vágja a témát.Házhoz megy és ki tudja ütni a hiba kodokat.Meg tudja még azt is mondani,hogy hányadik porlaszto nem megy rendesen,beállit adagolot mindent.A tesom már hivta egyszer.Szerintem elég jo az általános szakikhoz képest....


Hali!Es hol lehetne ezt a sracot elrni es melyik varosban, mert en nem pesi vagyok.A szakikra visszaterve:a markaszervizek azon felul,hogy dragak, nem nagyon vagnak bizonyos dolgokat az autokkal kapcsolatban, mert erre a hibajelre 3 szervizben 4 variaciot mondtak, es persze ugy , hogy hagyjam ott az autot es kideritik de nehez lesz es sok munka-ezt mondtak ok.Na mindegy.

státusz fighter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2007. szeptember 20. csütörtök, 19:36


Hali.Szerintem se lehet házilag megkrehálni meg nem is érdemes...Én tudok egy srácot aki nagyon vágja a témát.Házhoz megy és ki tudja ütni a hiba kodokat.Meg tudja még azt is mondani,hogy hányadik porlaszto nem megy rendesen,beállit adagolot mindent.A tesom már hivta egyszer.Szerintem elég jo az általános szakikhoz képest....

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. szeptember 20. csütörtök, 13:58


babenyecz írta: Sziasztok!
A 2001-es e46 325ci automban kivillant a sarga motorhiba jelzo lampa.Minden szerviz(3) mast mond:-falsot sziv
-rossz az uzemanyag
-karosanyag kibocsatas stb.
A problema tobbszor jelentkezett mar es egy ido utan elalszik.A szakszervizek is eleg rosszak igy nem tudom mit kezdjek a dologgal.
A hibajelet nem lehet valahogy hazilag nullazni(ugy, mint a szerviz intervallumot)?
[/b]


A sárga lámpa ezer dolog miatt kigyulladhat, csak computerrel lehet megtudni mi miatt rossz. Ha kigyullad és a hiba utána nem áll fenn, 4 vagy 5 indítás után elalszik. Annyi oka lehet, hogy gép nélkül nem lehet megmondani. Az pl. ha egy gyujtótrafód a 6-ból rossz pl alacsony fordulaton vagy alapjártaton egyszer-egyszer kihagy sose fogod kitalálni melyik a lámpa pedig mindíg kigyullad, ha egyszer is kihagyás van.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. szeptember 20. csütörtök, 13:27

státusz babenyecz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2007. szeptember 20. csütörtök, 11:05


Sziasztok!
A 2001-es e46 325ci automban kivillant a sarga motorhiba jelzo lampa.Minden szerviz(3) mast mond:-falsot sziv
-rossz az uzemanyag
-karosanyag kibocsatas stb.
A problema tobbszor jelentkezett mar es egy ido utan elalszik.A szakszervizek is eleg rosszak igy nem tudom mit kezdjek a dologgal.
A hibajelet nem lehet valahogy hazilag nullazni(ugy, mint a szerviz intervallumot)?
[/b]

« előző12345következő »