YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. augusztus 20. csütörtök, 20:39


stupeki írta: Sziasztok valakinek tapasztalata van esetleg a hidrogénes tisztításról diesel tipusoknál?


hülyeség
pénzlehúzás az egész

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz stupeki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. augusztus 20. csütörtök, 19:06


Sziasztok valakinek tapasztalata van esetleg a hidrogénes tisztításról diesel tipusoknál?

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2020. június 17. szerda, 22:26


tschikosch írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Biztos van köztetek aki tudja a választ arra,hogy az E90-E91-E92-ben a 330d motorhoz milyen automata váltót szereltek, GM vagy ZF ? Ha ZF azt fel lehet tenni az E46 330d-re?
Az E60 530d-ben már ZF 6 fokozatú van. Ezt a váltót fel lehet rakni?
Köszönöm!



én csak annyit tudok ehhez, hogy egy 94-es E34 525iA-ban is 6 sebességes automata volt. ugye mikor D-be húzod az már 1-es fokozat. és utána még vált 5 fokozatot.
olyasmi rémlik, hogy az E60-ban ZF van már, d elehet csak FL után. Előtte meg GM. viszont E46-ban volt ilyen is olyan is.
egy biztos, ha a blokk megegyezik, akkor felmegy a váltó. viszont talán más a kardán hossz is és az áttételek a difiben is. d ezt biztosra nem mondom.


Azt tudom,hogy az E46 benzinesben ZF váltó van,ez GM 5 fokozatú. Valahol olvastam egyszer,hogy ugyan ez a GM váltó van az USA-ban ami akár 750Nm-is elbír,de nem találom,hogy ki írta...


egy biztos, ezt a 30d váltót teszik Supra alá is. nekem úgy rémlik ZF az.


ZF. Gyári cikkszám : 24007563432 , tipus : GA6HP26Z


Köszönöm! Utánanézek én is ,ezek alapján már el tudok indulni valamerre!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2020. június 17. szerda, 20:21


YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Biztos van köztetek aki tudja a választ arra,hogy az E90-E91-E92-ben a 330d motorhoz milyen automata váltót szereltek, GM vagy ZF ? Ha ZF azt fel lehet tenni az E46 330d-re?
Az E60 530d-ben már ZF 6 fokozatú van. Ezt a váltót fel lehet rakni?
Köszönöm!



én csak annyit tudok ehhez, hogy egy 94-es E34 525iA-ban is 6 sebességes automata volt. ugye mikor D-be húzod az már 1-es fokozat. és utána még vált 5 fokozatot.
olyasmi rémlik, hogy az E60-ban ZF van már, d elehet csak FL után. Előtte meg GM. viszont E46-ban volt ilyen is olyan is.
egy biztos, ha a blokk megegyezik, akkor felmegy a váltó. viszont talán más a kardán hossz is és az áttételek a difiben is. d ezt biztosra nem mondom.


Azt tudom,hogy az E46 benzinesben ZF váltó van,ez GM 5 fokozatú. Valahol olvastam egyszer,hogy ugyan ez a GM váltó van az USA-ban ami akár 750Nm-is elbír,de nem találom,hogy ki írta...


egy biztos, ezt a 30d váltót teszik Supra alá is. nekem úgy rémlik ZF az.


ZF. Gyári cikkszám : 24007563432 , tipus : GA6HP26Z

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. június 17. szerda, 16:11


Jani69 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Biztos van köztetek aki tudja a választ arra,hogy az E90-E91-E92-ben a 330d motorhoz milyen automata váltót szereltek, GM vagy ZF ? Ha ZF azt fel lehet tenni az E46 330d-re?
Az E60 530d-ben már ZF 6 fokozatú van. Ezt a váltót fel lehet rakni?
Köszönöm!



én csak annyit tudok ehhez, hogy egy 94-es E34 525iA-ban is 6 sebességes automata volt. ugye mikor D-be húzod az már 1-es fokozat. és utána még vált 5 fokozatot.
olyasmi rémlik, hogy az E60-ban ZF van már, d elehet csak FL után. Előtte meg GM. viszont E46-ban volt ilyen is olyan is.
egy biztos, ha a blokk megegyezik, akkor felmegy a váltó. viszont talán más a kardán hossz is és az áttételek a difiben is. d ezt biztosra nem mondom.


Azt tudom,hogy az E46 benzinesben ZF váltó van,ez GM 5 fokozatú. Valahol olvastam egyszer,hogy ugyan ez a GM váltó van az USA-ban ami akár 750Nm-is elbír,de nem találom,hogy ki írta...


egy biztos, ezt a 30d váltót teszik Supra alá is. nekem úgy rémlik ZF az.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2020. június 17. szerda, 10:11


YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Biztos van köztetek aki tudja a választ arra,hogy az E90-E91-E92-ben a 330d motorhoz milyen automata váltót szereltek, GM vagy ZF ? Ha ZF azt fel lehet tenni az E46 330d-re?
Az E60 530d-ben már ZF 6 fokozatú van. Ezt a váltót fel lehet rakni?
Köszönöm!



én csak annyit tudok ehhez, hogy egy 94-es E34 525iA-ban is 6 sebességes automata volt. ugye mikor D-be húzod az már 1-es fokozat. és utána még vált 5 fokozatot.
olyasmi rémlik, hogy az E60-ban ZF van már, d elehet csak FL után. Előtte meg GM. viszont E46-ban volt ilyen is olyan is.
egy biztos, ha a blokk megegyezik, akkor felmegy a váltó. viszont talán más a kardán hossz is és az áttételek a difiben is. d ezt biztosra nem mondom.


Azt tudom,hogy az E46 benzinesben ZF váltó van,ez GM 5 fokozatú. Valahol olvastam egyszer,hogy ugyan ez a GM váltó van az USA-ban ami akár 750Nm-is elbír,de nem találom,hogy ki írta...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. június 16. kedd, 21:47


Jani69 írta: Sziasztok!
Biztos van köztetek aki tudja a választ arra,hogy az E90-E91-E92-ben a 330d motorhoz milyen automata váltót szereltek, GM vagy ZF ? Ha ZF azt fel lehet tenni az E46 330d-re?
Az E60 530d-ben már ZF 6 fokozatú van. Ezt a váltót fel lehet rakni?
Köszönöm!


én csak annyit tudok ehhez, hogy egy 94-es E34 525iA-ban is 6 sebességes automata volt. ugye mikor D-be húzod az már 1-es fokozat. és utána még vált 5 fokozatot.
olyasmi rémlik, hogy az E60-ban ZF van már, d elehet csak FL után. Előtte meg GM. viszont E46-ban volt ilyen is olyan is.
egy biztos, ha a blokk megegyezik, akkor felmegy a váltó. viszont talán más a kardán hossz is és az áttételek a difiben is. d ezt biztosra nem mondom.


Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2020. június 16. kedd, 19:50


Sziasztok!
Biztos van köztetek aki tudja a választ arra,hogy az E90-E91-E92-ben a 330d motorhoz milyen automata váltót szereltek, GM vagy ZF ? Ha ZF azt fel lehet tenni az E46 330d-re?
Az E60 530d-ben már ZF 6 fokozatú van. Ezt a váltót fel lehet rakni?
Köszönöm!

státusz Xdrive24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. június 05. péntek, 13:13


Sziasztok!

Friss tulaja lettem egy f31-nek. 320d, xDrive, automata.

Gyonyorüen valt, egeszen addig mig le nem padlozom. akkor elkezd gyorsulni, majd a 3-4 sebessegnel ketszer haromszor berangat, majd ujra egyenletesen jar a motor.
A valtoban uj olaj van, üzemanyagszürö is most volt cserelve.
Szerintetek mitöl lehet ez? Van valakinek hasonlo tapasztalata?
A szerelöm szerint levegös lehet a valto...
Szerintem az üzemanyagadagolassal lesz a problema, mert csak padlogaznal rangat be egy piciket.
Köszönöm a valaszokat!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. június 05. péntek, 13:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Cikka2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. december 03. hétfő, 09:46


YELLOW írta:
Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.


Konkrétan nem tudom mit írt ki mert a szerelőnél van a nyomtatvány de ő azt mondja hogy vezérműlánc probléma van!
De elmegyek hozzá kiolvastatom és lefordítom pontosra de ez legközelebb csak hétfőn lehetséges!
Köszönöm válaszod!


valószínű ő valami általános eszközzel olvas. lánc probléma nem csinál ilyet. mert az vagy megugrik vagy nem. ha megugrik, akkor folyamatosan hiba lenne, vagy beáll a motor. szerintem vidd el olyanhoz, aki ért hozzá. mert ez inkább lehúzás gyanús.


Én nem félek attól hogy itt le akarnak húzni mert nem érdekük ahogy írtam itt németben azt cserélik amit ír a gép nekik nem gondolkodnak sajnos de hétfőn viszem hibakód olvasásra és lefordítom mit ír!


nem kell lefordítani, azt írd le, amit kiír. vagy fotózd le.


Hali voltam a szerelőnél!
mire odaértem eltűnt a hibakód kicsit vicces de azért rá olvasott ezt kaptam!


Valakinek tipp hogy cseréljek vezérműtengely jeladót vagy nem?

Na újra itt!
Kicseréltettem a vezérműtengely jeladót, és rosszabb lett mint volt jött helyette 2 hibakód az egyik a lamdaszonda a másik pedig a folytószelep viszont most használhatatlan a kocsi mert időnkén teljesen letilt és nem lehet gázt adni csak jár a motor és ugrál a fordulat ilyen 600 és 1500 as tartomány között!
valakinek tipp???






Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2018. december 08. szombat, 12:04

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. november 30. péntek, 22:29


Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.


Konkrétan nem tudom mit írt ki mert a szerelőnél van a nyomtatvány de ő azt mondja hogy vezérműlánc probléma van!
De elmegyek hozzá kiolvastatom és lefordítom pontosra de ez legközelebb csak hétfőn lehetséges!
Köszönöm válaszod!


valószínű ő valami általános eszközzel olvas. lánc probléma nem csinál ilyet. mert az vagy megugrik vagy nem. ha megugrik, akkor folyamatosan hiba lenne, vagy beáll a motor. szerintem vidd el olyanhoz, aki ért hozzá. mert ez inkább lehúzás gyanús.


Én nem félek attól hogy itt le akarnak húzni mert nem érdekük ahogy írtam itt németben azt cserélik amit ír a gép nekik nem gondolkodnak sajnos de hétfőn viszem hibakód olvasásra és lefordítom mit ír!


nem kell lefordítani, azt írd le, amit kiír. vagy fotózd le.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Cikka2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 30. péntek, 22:22


YELLOW írta:
Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.


Konkrétan nem tudom mit írt ki mert a szerelőnél van a nyomtatvány de ő azt mondja hogy vezérműlánc probléma van!
De elmegyek hozzá kiolvastatom és lefordítom pontosra de ez legközelebb csak hétfőn lehetséges!
Köszönöm válaszod!


valószínű ő valami általános eszközzel olvas. lánc probléma nem csinál ilyet. mert az vagy megugrik vagy nem. ha megugrik, akkor folyamatosan hiba lenne, vagy beáll a motor. szerintem vidd el olyanhoz, aki ért hozzá. mert ez inkább lehúzás gyanús.


Én nem félek attól hogy itt le akarnak húzni mert nem érdekük ahogy írtam itt németben azt cserélik amit ír a gép nekik nem gondolkodnak sajnos de hétfőn viszem hibakód olvasásra és lefordítom mit ír!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. november 30. péntek, 20:06


Cikka2 írta:
YELLOW írta:
Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.


Konkrétan nem tudom mit írt ki mert a szerelőnél van a nyomtatvány de ő azt mondja hogy vezérműlánc probléma van!
De elmegyek hozzá kiolvastatom és lefordítom pontosra de ez legközelebb csak hétfőn lehetséges!
Köszönöm válaszod!


valószínű ő valami általános eszközzel olvas. lánc probléma nem csinál ilyet. mert az vagy megugrik vagy nem. ha megugrik, akkor folyamatosan hiba lenne, vagy beáll a motor. szerintem vidd el olyanhoz, aki ért hozzá. mert ez inkább lehúzás gyanús.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Cikka2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 30. péntek, 18:12


YELLOW írta:
Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.


Konkrétan nem tudom mit írt ki mert a szerelőnél van a nyomtatvány de ő azt mondja hogy vezérműlánc probléma van!
De elmegyek hozzá kiolvastatom és lefordítom pontosra de ez legközelebb csak hétfőn lehetséges!
Köszönöm válaszod!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. november 30. péntek, 17:37


Cikka2 írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni hogy mi lehet a problémám a kocsival!
A kocsim: Évjárat:2005
seria:3
modell:E90
Motor:N52B30
Km:185000

Probléma:Az alapjárat nem egyenletes és 2 ezres fordulat alatt néha bedadog a motor!
Pl: 4 ik fokozatban nem tudok haladni 50km\h hogyha rájön csak szaggat a motor és vissza kell váltanom hogy a fordulat 3 ezer fölé menjen!

Világít a motorkód kiolvastattam vezérlést ír viszont néha eltűnik magától és,
és újra visszajön!
Már cseréltem gyertyákat és gyújtótrafókat is!
Vezérlést le cseréltetem ha az a gondja viszont sehol nem olvastam hogy ennek a motorkódnak vezérlés gondjai lennének!
Németországban lakom itt is vásároltam a kilométer elvileg valós,
viszont itt nem úgy szerelnek mint a rendes szakik hanem amit ír a hibakódot az cserélik és ennyi!

Ha valakinek van tapasztalata vagy tanácsa azt szívesen fogadom itt vagy
e-mailben: cikka2@freemail.hu
Előre is köszönöm!


hát lehet vezérműtengely jeladó, vagy főtengely jeladó lesz. mert azok a jelzések is eltűnnek, ha nem áll fenn a hiba.
INPA-val kellene kiolvasni, vagy ISTA-val, mert azok pontosabban meg tudják mondani. ha a BMW-nél olvasták ki, akkor.... jó lenne tudni konkrétan mit olvastak ki.