bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 18:31


hancurozo írta:
bmwkoloni írta: Egyet értek. a fagyálló problémát elhárítottam. Most beállítottam a vezérlést. minden jelen van de így is könnyen át forgatom a 6 hengeres motort. utána olvastam és egy fog eltérés nem gyűrheti össze a szelepeket így remélem, hogy ez a gond nem álll fent. A vicc, hogy a 4 hengeres vw motort nem tudom megmozdítani egy fixhajtóval. Most már nem a vezmű tengelynél hanem a főtengelynél fogva próbáltam. valamivel nehezebb de nem sokkal. Kompresszió mérésre van valami frankó modszer amit házilag meg lehet csinálni? sajna nincs hengernyomásmérőm és venni se tudok mostmár a közelben viszont nincs szerelő se:-S
Most azon gondolkozok, hogy ha totál össze baszódott motorom akkor vennék egy tipusazonos de disel motort + váltót. milyen átalakítás kellene hozzá?
Előre is Köszi a választ. V.N.



De a szerelő lehet már átforgatta rossz vezérléssel, és utánna rakta csak így össze. Kompresszió mérésre nincs más módszer, de hengereket szelepzárásra állítva (és a főtengelyt megfova elfordulás ellen) levegőt nyomva a hengerbe (kompresszorral) meg tudod nézni hol szökik el a nyomás. (mindíg csak a zárásra állított hengert tudod nézni)
Hirtelen más nem jut eszembe.

szerk. Ha hirotőkés a motorod, nézd meg a hirotőkéket, mert ha nem lettek összepréselve kitámaszthatja a szelepeket. (már ha bontva volt a hengerfej)

a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 18:22


bmwkoloni írta: Egyet értek. a fagyálló problémát elhárítottam. Most beállítottam a vezérlést. minden jelen van de így is könnyen át forgatom a 6 hengeres motort. utána olvastam és egy fog eltérés nem gyűrheti össze a szelepeket így remélem, hogy ez a gond nem álll fent. A vicc, hogy a 4 hengeres vw motort nem tudom megmozdítani egy fixhajtóval. Most már nem a vezmű tengelynél hanem a főtengelynél fogva próbáltam. valamivel nehezebb de nem sokkal. Kompresszió mérésre van valami frankó modszer amit házilag meg lehet csinálni? sajna nincs hengernyomásmérőm és venni se tudok mostmár a közelben viszont nincs szerelő se:-S
Most azon gondolkozok, hogy ha totál össze baszódott motorom akkor vennék egy tipusazonos de disel motort + váltót. milyen átalakítás kellene hozzá?
Előre is Köszi a választ. V.N.



De a szerelő lehet már átforgatta rossz vezérléssel, és utánna rakta csak így össze. Kompresszió mérésre nincs más módszer, de hengereket szelepzárásra állítva (és a főtengelyt megfova elfordulás ellen) levegőt nyomva a hengerbe (kompresszorral) meg tudod nézni hol szökik el a nyomás. (mindíg csak a zárásra állított hengert tudod nézni)
Hirtelen más nem jut eszembe.

szerk. Ha hirotőkés a motorod, nézd meg a hirotőkéket, mert ha nem lettek összepréselve kitámaszthatja a szelepeket. (már ha bontva volt a hengerfej)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 25. szombat, 18:27

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 18:13


csavargo írta:
bmwkoloni írta:
bmwkoloni írta:
Robin68 írta:
szeda írta:
bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és .............

V.N.


Így hogy lehet átvenni kocsit? Meg sem csinálta.Meg aztán felújítás 70.000-ért? Ez vicc? Mit cserélt? hengerfejtömítést? És ő miért nem üzemelte be? Hát én így egy büdös vasat nem adnék ki a kezemből az tuti.



Ez rémísztő! Egy szerelő hogy húzhatja vissza a kocsit a tulajnak??????? Nem a lábán kellene a szerelőtől kigurulnia????
Én tuti visszavinném hozzá két okból is. Vagy csinálja meg a pénzért tisztességesen és azonnal, vagy adja vissza a lóvét. Bár inkább csak a pénzt hoznám el tőle mert ez nem szerelő. Ez egy KÓKLER!!!!!!!!!!!





Az a baj, hogy nem voltam otthon mikor a kocsit vissza hozta a manus. A tömítés készlettel nem ő vert át. mert azt én vettem. Victor Reinz készletet vettem gyári BMW olajat, és gyári vezműszíj készletet. ezért a pakkért fizettem 69750Ft-t Az sok??



Nos! Megnéztem. A vezérlésem egy foggal van el szarva. ennyi jelenthet ekkora kompresszió vesztést?
orvosolom a problémát és meglátom, hogy mi lessz. Köszi mindenkinek aki segített... A szerelő írt facebookon. Most már hollandiában van. hogy ba...ná meg a jó k...va muterját a féreg...



hmmm a motorgenerál kicsit több dologból áll mint tömitések cseréje dugattyuk,hajtókarok,fötengely ellenőrzés,javitás,köszörülés,csere és sorolhatnám... amugy szerintem a cuccokért nem fizettél sokat reális a "szerelő" elég gáz ha a vezérlést sem tudja összerakni....


Egyet értek. a fagyálló problémát elhárítottam. Most beállítottam a vezérlést. minden jelen van de így is könnyen át forgatom a 6 hengeres motort. utána olvastam és egy fog eltérés nem gyűrheti össze a szelepeket így remélem, hogy ez a gond nem álll fent. A vicc, hogy a 4 hengeres vw motort nem tudom megmozdítani egy fixhajtóval. Most már nem a vezmű tengelynél hanem a főtengelynél fogva próbáltam. valamivel nehezebb de nem sokkal. Kompresszió mérésre van valami frankó modszer amit házilag meg lehet csinálni? sajna nincs hengernyomásmérőm és venni se tudok mostmár a közelben viszont nincs szerelő se:-S
Most azon gondolkozok, hogy ha totál össze baszódott motorom akkor vennék egy tipusazonos de disel motort + váltót. milyen átalakítás kellene hozzá?
Előre is Köszi a választ. V.N.



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 14:55


bmwkoloni írta:
bmwkoloni írta:
Robin68 írta:
szeda írta:
bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és .............

V.N.


Így hogy lehet átvenni kocsit? Meg sem csinálta.Meg aztán felújítás 70.000-ért? Ez vicc? Mit cserélt? hengerfejtömítést? És ő miért nem üzemelte be? Hát én így egy büdös vasat nem adnék ki a kezemből az tuti.



Ez rémísztő! Egy szerelő hogy húzhatja vissza a kocsit a tulajnak??????? Nem a lábán kellene a szerelőtől kigurulnia????
Én tuti visszavinném hozzá két okból is. Vagy csinálja meg a pénzért tisztességesen és azonnal, vagy adja vissza a lóvét. Bár inkább csak a pénzt hoznám el tőle mert ez nem szerelő. Ez egy KÓKLER!!!!!!!!!!!





Az a baj, hogy nem voltam otthon mikor a kocsit vissza hozta a manus. A tömítés készlettel nem ő vert át. mert azt én vettem. Victor Reinz készletet vettem gyári BMW olajat, és gyári vezműszíj készletet. ezért a pakkért fizettem 69750Ft-t Az sok??



Nos! Megnéztem. A vezérlésem egy foggal van el szarva. ennyi jelenthet ekkora kompresszió vesztést?
orvosolom a problémát és meglátom, hogy mi lessz. Köszi mindenkinek aki segített... A szerelő írt facebookon. Most már hollandiában van. hogy ba...ná meg a jó k...va muterját a féreg...



hmmm a motorgenerál kicsit több dologból áll mint tömitések cseréje dugattyuk,hajtókarok,fötengely ellenőrzés,javitás,köszörülés,csere és sorolhatnám... amugy szerintem a cuccokért nem fizettél sokat reális a "szerelő" elég gáz ha a vezérlést sem tudja összerakni....

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 11:16


bmwkoloni írta:
Robin68 írta:
szeda írta:
bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és .............

V.N.


Így hogy lehet átvenni kocsit? Meg sem csinálta.Meg aztán felújítás 70.000-ért? Ez vicc? Mit cserélt? hengerfejtömítést? És ő miért nem üzemelte be? Hát én így egy büdös vasat nem adnék ki a kezemből az tuti.



Ez rémísztő! Egy szerelő hogy húzhatja vissza a kocsit a tulajnak??????? Nem a lábán kellene a szerelőtől kigurulnia????
Én tuti visszavinném hozzá két okból is. Vagy csinálja meg a pénzért tisztességesen és azonnal, vagy adja vissza a lóvét. Bár inkább csak a pénzt hoznám el tőle mert ez nem szerelő. Ez egy KÓKLER!!!!!!!!!!!





Az a baj, hogy nem voltam otthon mikor a kocsit vissza hozta a manus. A tömítés készlettel nem ő vert át. mert azt én vettem. Victor Reinz készletet vettem gyári BMW olajat, és gyári vezműszíj készletet. ezért a pakkért fizettem 69750Ft-t Az sok??



Nos! Megnéztem. A vezérlésem egy foggal van el szarva. ennyi jelenthet ekkora kompresszió vesztést?
orvosolom a problémát és meglátom, hogy mi lessz. Köszi mindenkinek aki segített... A szerelő írt facebookon. Most már hollandiában van. hogy ba...ná meg a jó k...va muterját a féreg...



bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 10:36


Robin68 írta:
szeda írta:
bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és .............

V.N.


Így hogy lehet átvenni kocsit? Meg sem csinálta.Meg aztán felújítás 70.000-ért? Ez vicc? Mit cserélt? hengerfejtömítést? És ő miért nem üzemelte be? Hát én így egy büdös vasat nem adnék ki a kezemből az tuti.



Ez rémísztő! Egy szerelő hogy húzhatja vissza a kocsit a tulajnak??????? Nem a lábán kellene a szerelőtől kigurulnia????
Én tuti visszavinném hozzá két okból is. Vagy csinálja meg a pénzért tisztességesen és azonnal, vagy adja vissza a lóvét. Bár inkább csak a pénzt hoznám el tőle mert ez nem szerelő. Ez egy KÓKLER!!!!!!!!!!!





Az a baj, hogy nem voltam otthon mikor a kocsit vissza hozta a manus. A tömítés készlettel nem ő vert át. mert azt én vettem. Victor Reinz készletet vettem gyári BMW olajat, és gyári vezműszíj készletet. ezért a pakkért fizettem 69750Ft-t Az sok??



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 08:44


bmwkoloni írta: a vezérlés helyességét mi alapján tudom ellenőrizni? vw esetében tudom. de ez más. Nem találtam semmilyen jelzést. csak a fő tengely ékszíj kerekén néhány furatot amely szinte csak egy homorulat. én azokat szabályozásnak gondolom... vélaszodat várom és köszönöm
V.N.


A szíjkeréken (vezérmű és főtengely) 45 fokban jobbra lessz a jel. Ez alapján meg fogod találni: http://e30world.com/engine/BMW...water-pump


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 07:59


szeda írta:
bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és .............

V.N.


Így hogy lehet átvenni kocsit? Meg sem csinálta.Meg aztán felújítás 70.000-ért? Ez vicc? Mit cserélt? hengerfejtömítést? És ő miért nem üzemelte be? Hát én így egy büdös vasat nem adnék ki a kezemből az tuti.



Ez rémísztő! Egy szerelő hogy húzhatja vissza a kocsit a tulajnak??????? Nem a lábán kellene a szerelőtől kigurulnia????
Én tuti visszavinném hozzá két okból is. Vagy csinálja meg a pénzért tisztességesen és azonnal, vagy adja vissza a lóvét. Bár inkább csak a pénzt hoznám el tőle mert ez nem szerelő. Ez egy KÓKLER!!!!!!!!!!!




szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 23:26


bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és fagyállóval. Az olajat fel töltöttem. de amikor a fagyállót felöntöm és légtelenítem akkor érdekes jelengéget tapasztalok. A fagyálló vissza folyik a szívó sor azon csövéből ami a levegő szűrőhöz vezet. Nem vagyok szerelő de tudom, hogy ez nem stimmel. Mi lehet elszarva? A vezműtengelyen keresztül fél kézzel körbe forgatom a motort. önindítóval szépen körbejár tehát a vezérlés szerintem jó lehet. de mint ha nem lenne kompresszió. az olaj nem vizes-a víz nem olajos.
lenne valakinek valami tippje, hogy mit csináljak??
pénzem már nincs. valamit tehetek????

a motor persze nem jár.

előre is köszönöm

V.N.


Így hogy lehet átvenni kocsit? Meg sem csinálta.Meg aztán felújítás 70.000-ért? Ez vicc? Mit cserélt? hengerfejtömítést? És ő miért nem üzemelte be? Hát én így egy büdös vasat nem adnék ki a kezemből az tuti.



bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 22:05


hancurozo írta:
bmwkoloni írta: Köszönöm a segítséget! Viszont az mennyire gond, hogy egy fixhajtóval fél kézzel átfordítom a motort a vezmű tengelyen keresztül???????


Ha bent vannak a gyertyák, akkor gond. (de nem szerencsés a vezérművön keresztül átforgatni a motort) Ellenőrizd a vezérlést is. Mérd meg a kompressziót.
Azért mert szépen át lehet fordítani, nem biztos, hogy a vezérlés jól van összerakva. (Ha nagyon elrakják a vezérlést és izomból átfordítják, elhajlanak a szelepek. Ha csak kicsit pakolták el, akkor sem lessz megfelelő kompresszió.)



a vezérlés helyességét mi alapján tudom ellenőrizni? vw esetében tudom. de ez más. Nem találtam semmilyen jelzést. csak a fő tengely ékszíj kerekén néhány furatot amely szinte csak egy homorulat. én azokat szabályozásnak gondolom... vélaszodat várom és köszönöm
V.N.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 19:49


bmwkoloni írta: Köszönöm a segítséget! Viszont az mennyire gond, hogy egy fixhajtóval fél kézzel átfordítom a motort a vezmű tengelyen keresztül???????


Ha bent vannak a gyertyák, akkor gond. (de nem szerencsés a vezérművön keresztül átforgatni a motort) Ellenőrizd a vezérlést is. Mérd meg a kompressziót.
Azért mert szépen át lehet fordítani, nem biztos, hogy a vezérlés jól van összerakva. (Ha nagyon elrakják a vezérlést és izomból átfordítják, elhajlanak a szelepek. Ha csak kicsit pakolták el, akkor sem lessz megfelelő kompresszió.)

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 19:40


hancurozo írta:
bmwkoloni írta: A levegőszűrőböl folyik a fagyálló. Most feltünk valami a képen amit be linkeltél.
a szívósoron a levegőszűrő cső mellett bal oldalon egymás felett 2 cső. nállam nem így van bekötve. ami a fék devanderből jön cső az y elosztóval. ebbe a 2 csőbe megy bele.
abból az eggyik véletlen nem hűtőnek kellene lennie? előre is köszi



Nem tudom neked hogyan van bekötve. Megy ott vákumcső (fékrásegítőhöz).
Itt talán meg tudod nézni (sajna angol, és lehet, hogy csak a 2,5 motor van benn): http://www.e30.eu/tech/E30Manu...mplete.pdf


Köszönöm a segítséget! Viszont az mennyire gond, hogy egy fixhajtóval fél kézzel átfordítom a motort a vezmű tengelyen keresztül???????

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 19:17


bmwkoloni írta: A levegőszűrőböl folyik a fagyálló. Most feltünk valami a képen amit be linkeltél.
a szívósoron a levegőszűrő cső mellett bal oldalon egymás felett 2 cső. nállam nem így van bekötve. ami a fék devanderből jön cső az y elosztóval. ebbe a 2 csőbe megy bele.
abból az eggyik véletlen nem hűtőnek kellene lennie? előre is köszi



Nem tudom neked hogyan van bekötve. Megy ott vákumcső (fékrásegítőhöz).
Itt talán meg tudod nézni (sajna angol, és lehet, hogy csak a 2,5 motor van benn): http://www.e30.eu/tech/E30Manu...mplete.pdf

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 18:57


A levegőszűrőböl folyik a fagyálló. Most feltünk valami a képen amit be linkeltél.
a szívósoron a levegőszűrő cső mellett bal oldalon egymás felett 2 cső. nállam nem így van bekötve. ami a fék devanderből jön cső az y elosztóval. ebbe a 2 csőbe megy bele.
abból az eggyik véletlen nem hűtőnek kellene lennie? előre is köszi

hancurozo írta:
bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és fagyállóval. Az olajat fel töltöttem. de amikor a fagyállót felöntöm és légtelenítem akkor érdekes jelengéget tapasztalok. A fagyálló vissza folyik a szívó sor azon csövéből ami a levegő szűrőhöz vezet. Nem vagyok szerelő de tudom, hogy ez nem stimmel. Mi lehet elszarva? A vezműtengelyen keresztül fél kézzel körbe forgatom a motort. önindítóval szépen körbejár tehát a vezérlés szerintem jó lehet. de mint ha nem lenne kompresszió. az olaj nem vizes-a víz nem olajos.
lenne valakinek valami tippje, hogy mit csináljak??
pénzem már nincs. valamit tehetek????

a motor persze nem jár.

előre is köszönöm

V.N.


Biztos, hogy jól vannak bekötve a csövek? Melyik csövön folyik? http://www.performance-car-gui...Engine.jpg




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 24. péntek, 18:45


bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és fagyállóval. Az olajat fel töltöttem. de amikor a fagyállót felöntöm és légtelenítem akkor érdekes jelengéget tapasztalok. A fagyálló vissza folyik a szívó sor azon csövéből ami a levegő szűrőhöz vezet. Nem vagyok szerelő de tudom, hogy ez nem stimmel. Mi lehet elszarva? A vezműtengelyen keresztül fél kézzel körbe forgatom a motort. önindítóval szépen körbejár tehát a vezérlés szerintem jó lehet. de mint ha nem lenne kompresszió. az olaj nem vizes-a víz nem olajos.
lenne valakinek valami tippje, hogy mit csináljak??
pénzem már nincs. valamit tehetek????

a motor persze nem jár.

előre is köszönöm

V.N.


Biztos, hogy jól vannak bekötve a csövek? Melyik csövön folyik? http://www.performance-car-gui...Engine.jpg


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 24. péntek, 18:48