MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
toki24 írta:
No meg volt az olaj csere!
Mobil Super 3000 XE 5W-30 -at kapott a gépes.. Szerintem jobb a hangja kicsit mint a bmw longlife-tól igaz drágább is volt azért bár a szerelőm mondta,hogy ő inkább már a 5-40et vagy 10-40et rakta volna bele,de mivel erősködtem igy kapott 5-30at.
A gázolajszűrőt ugye minden olajcserénél illik cserélni, csak mert én kicseréltettem azt is mint mindent,de olvastam olyat,hogy elég 40ezrenként(ezt szerintem senkise teszi meg)
Köszönöm az építőjellegű hozzászolásokat srácok!
Rohadt szerelők, komolyan mondom mindnek be kéne vonni a vállalkozását aki turbos autóba 10w40-est ajánlgat. Nem hiszem el, hogy még itt tartunk.
Más: Leengedtem az olajamat üzemmeleg motornál, kb. 3 órát csöpögött. Csavar vissza, olajszűrő ház, vanos+szelepfedél tömítés csere, 2 estémbe telt, így 3. nap öntöttem bele olajat (0w30), de előtte még kitekertem az olajleengedő csavart, kb 5-6dl olajat engedtem még le! Tehát hiába a meleg motor, hiába vártam 3 órát, mégis vagy fél liter olaj bennmaradt. Mostantól én 2 napig fogok olajat engedni
az a 5-6 deci valószínű az olajszűrő házból folyt le... azt mindig ki kell tekerni és venni, mikor engeded le. láttam videókat pont rosszul csinálják. olaj le, csavar vissza és utána veszi ki a szűrőt... LOL ami abban volt, akkor folyik le.
Tudom hogy kell leengedni, mindig kiveszem előtte a szűrőt.
egyszer ment bele 4.25 liter, mint amit ír is a könyv. akkor leengedve 4,10 jött le cirka, pedig 30 percig volt csurgatva.
azóta már csak 4 liter olajat töltök bele, és a nívó felső bogyó alatti bevágásig van (ugye ha minden igaz az a MAX). azóta elraktam a leengedett olajat, szinte az összes lejött, a 10-12ezer km alatt 1-1,5 deci megy el belőle max. én max egy órát hagyom, mert nem tarthatok fel mást emiatt, de lejön az egész. nyílván maradhat a blokk falán, max 3 cent összekapargatva
nekem ez a tapasztalatom.