Elküldve: 2009. február 17. kedd, 20:04
Prof írta: Sziasztok
Most vásároltam egy 2003 as 320d BMW t milyen olajat érdemes bele tenni ??? mert gyárit ajánlottak nekem 3000Ft/l áron ??
0W-30 Castrol Edge Turbo Diesel tökéletes.
Elküldve: 2009. február 17. kedd, 20:04
Prof írta: Sziasztok
Most vásároltam egy 2003 as 320d BMW t milyen olajat érdemes bele tenni ??? mert gyárit ajánlottak nekem 3000Ft/l áron ??
Elküldve: 2009. február 17. kedd, 19:11
Prof írta: Sziasztok
Most vásároltam egy 2003 as 320d BMW t milyen olajat érdemes bele tenni ??? mert gyárit ajánlottak nekem 3000Ft/l áron ??
Elküldve: 2009. február 17. kedd, 17:48
Elküldve: 2009. február 17. kedd, 17:28
Elküldve: 2009. február 17. kedd, 16:40
Elküldve: 2009. január 21. szerda, 18:49
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 10:12
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 09:34
Eapa írta: Gépész szemmel azért kell a "kikönnyítés", hogy a menet ki tudjon futni, ezzel nincs baj. Szerintem a furat miatt tört el, ott túl kicsi volt a kerestmetszet. Egyébként a furat szerepét én sem értem.
Érdekességként a régi cápa e21-nél mágnes volt a csavar végén, érdekes módom mindig volt rajta reszelék
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 08:21
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 02:03
Hori írta:Eapa írta: Tegnap olajat cseréltem. Amikor raktam vissza az új réztömítéssel a leeresztõ csavart, a meghúzásnál reccsenõ hangot hallottam. Mondom magamban ennek a fele sem tréfa. Tekerem ki a csavart illetve csak tekertem volna, beleszakadt. Egybõl lefõttem, a gyári leeresztõcsavar a kikönnyítésnél, kúposan eltört. Annyi volt a szerencsém, hogy kiállt kb. 1,5 ment és a furat szabaddá vált a törésnél. Hegyes csõrfogóval igen finoman kitekertem a csavart. Szóval ahogy számoltam 8-9 olajcserén már átesett a kocsim, bizony ennyit bírt a csavar, sosem téptem meg.
Tanácsként mondom fiúk akinek 150e km felett van a gépe, olajcserénél vegyen új csavart is.
Szerencsémre a faternak esztergagépen keresztûl a kiskígyóig mindene van otthon, 20 perc múlva volt új csavar (M12x1,5 (sûrûmenet)).
Na ezt már én is megszívtam 1szer amúgy az az érdekes hogy amit a bmw ad 450 ft-ért az már nincs kikönnyítve és nincs a közepén furat
Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 11:58
Eapa írta: Tegnap olajat cseréltem. Amikor raktam vissza az új réztömítéssel a leeresztõ csavart, a meghúzásnál reccsenõ hangot hallottam. Mondom magamban ennek a fele sem tréfa. Tekerem ki a csavart illetve csak tekertem volna, beleszakadt. Egybõl lefõttem, a gyári leeresztõcsavar a kikönnyítésnél, kúposan eltört. Annyi volt a szerencsém, hogy kiállt kb. 1,5 ment és a furat szabaddá vált a törésnél. Hegyes csõrfogóval igen finoman kitekertem a csavart. Szóval ahogy számoltam 8-9 olajcserén már átesett a kocsim, bizony ennyit bírt a csavar, sosem téptem meg.
Tanácsként mondom fiúk akinek 150e km felett van a gépe, olajcserénél vegyen új csavart is.
Szerencsémre a faternak esztergagépen keresztûl a kiskígyóig mindene van otthon, 20 perc múlva volt új csavar (M12x1,5 (sûrûmenet)).
Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 11:37
Elküldve: 2009. január 13. kedd, 20:30
ute107 írta: Én 5w40 Catrol TXT Softech-et használtam... de van ezer jó és ezeregy jobb olaj is, valaki itt a fórumon is forgalmaz gyári BMW olajat, ha jól emlékszem.
Elküldve: 2009. január 13. kedd, 20:14
Elküldve: 2009. január 13. kedd, 20:11