jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 10. szerda, 17:44


Azért van pár kiló súly a J.E. keréken.

[quote="YELLOW"]több embernek is ígértem, hogy levideózom a motor hangot.
Sajnos a garázsban sok hang visszaverődik, és a fényképező bizonyos frekvenciájú hangokat jobban felerősít. pl lezárt mocitetővel a videón marha hangos, valójában nem. szóval nem értem. visszanézve totál hangos zörejek vannak.

olyan dolgok érdekelnének a videóval kapcsolatban (hozzáértők és akinek hasonló motoros van), hogy indításnál, leállításnál hallani-e valami olyat, vagy látni-e oylan bemozdulást, bólintást, ami esetleg aggodalomra adhat okot? gondolok itt motortartó bakra lendkerék hibára. teszem hozzá leállításnál sem ilyen durva, csak a borítás erősíti fel szerintem. illetve 3:10 után hallani egy fura hangot. ott a termosztát nyitna ki? mert kb akkor hagyja el a kék mezőt a mutató.


YouTube videó



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. október 10. szerda, 10:44


több embernek is ígértem, hogy levideózom a motor hangot.
Sajnos a garázsban sok hang visszaverődik, és a fényképező bizonyos frekvenciájú hangokat jobban felerősít. pl lezárt mocitetővel a videón marha hangos, valójában nem. szóval nem értem. visszanézve totál hangos zörejek vannak.

olyan dolgok érdekelnének a videóval kapcsolatban (hozzáértők és akinek hasonló motoros van), hogy indításnál, leállításnál hallani-e valami olyat, vagy látni-e oylan bemozdulást, bólintást, ami esetleg aggodalomra adhat okot? gondolok itt motortartó bakra lendkerék hibára. teszem hozzá leállításnál sem ilyen durva, csak a borítás erősíti fel szerintem. illetve 3:10 után hallani egy fura hangot. ott a termosztát nyitna ki? mert kb akkor hagyja el a kék mezőt a mutató.


YouTube videó

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 22:02


YELLOW írta:
Oldboy2 írta: ......a vezérlés nem állna vissza? a valvetronic rakoncátlankodna? semmi hibát nem, nem jelez.
mondjuk több embertől hallottam, hogy ezeknek ilyen hangja van, mint ahogy a német illetékes is írta......

Hidd el ennek ilyen a hangja. Egyébként az enyém sem mindig egyforma, néha finoman ketyeg, néha durvábban, dízelesen kelepel. ( Én el vagyok vele, ha meg élveszkedni akarok beülök az 540-be. Vegyél te is egyet, most már elég ólcsó és megtudod, hogy hol lakik a "jó isten" a bajoroknál. )


amúgy pont nézegettem E38-at is... sőt láttam egy 745i-t újabbat (hírtelen nem jut eszembe a száma, e38 utáni) nagyon jó áron és képek alapján megkímélt is volt. E39-eket nézegettem, de azok még szinte drágábbak.


e65. nagy szerelmem


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 20:00


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: Akasztják a hóhért???





??? miért is ???



A világért sem akarok itt dízel-benzin vitát kirobbantani, de ti voltatok annyira büszkék arra, hogy a benyás csendes és erősen hangsúlyozva, hogy a dízel traktorhangú....

De félre ne értsetek, nekem semmi bajom a benyásokkal...


jah értem!
csak azért hoztam fel ezt a témát, mert találtam ez a vidit. azért egy dízel sokkal hangosabb. mondjuk múltkor egy 136 lovas ment mellettem én gyalog és marha csendes volt, még barátnőmnek meg is említettem.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 19:57


YELLOW írta:
kempelen írta: Akasztják a hóhért???





??? miért is ???



A világért sem akarok itt dízel-benzin vitát kirobbantani, de ti voltatok annyira büszkék arra, hogy a benyás csendes és erősen hangsúlyozva, hogy a dízel traktorhangú....

De félre ne értsetek, nekem semmi bajom a benyásokkal...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 19:54


kempelen írta: Akasztják a hóhért???





??? miért is ???



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 19:33


Akasztják a hóhért???





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 16. csütörtök, 19:33


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 18:08


Oldboy2 írta: ......a vezérlés nem állna vissza? a valvetronic rakoncátlankodna? semmi hibát nem, nem jelez.
mondjuk több embertől hallottam, hogy ezeknek ilyen hangja van, mint ahogy a német illetékes is írta......

Hidd el ennek ilyen a hangja. Egyébként az enyém sem mindig egyforma, néha finoman ketyeg, néha durvábban, dízelesen kelepel. ( Én el vagyok vele, ha meg élveszkedni akarok beülök az 540-be. Vegyél te is egyet, most már elég ólcsó és megtudod, hogy hol lakik a "jó isten" a bajoroknál. )


amúgy pont nézegettem E38-at is... sőt láttam egy 745i-t újabbat (hírtelen nem jut eszembe a száma, e38 utáni) nagyon jó áron és képek alapján megkímélt is volt. E39-eket nézegettem, de azok még szinte drágábbak.



Oldboy2
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1996

státusz Oldboy2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 18:04


......a vezérlés nem állna vissza? a valvetronic rakoncátlankodna? semmi hibát nem, nem jelez.
mondjuk több embertől hallottam, hogy ezeknek ilyen hangja van, mint ahogy a német illetékes is írta......

Hidd el ennek ilyen a hangja. Egyébként az enyém sem mindig egyforma, néha finoman ketyeg, néha durvábban, dízelesen kelepel. ( Én el vagyok vele, ha meg élveszkedni akarok beülök az 540-be. Vegyél te is egyet, most már elég ólcsó és megtudod, hogy hol lakik a "jó isten" a bajoroknál. )


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 13:07


egyébként az a furcsa, vagy nem tudom, hogy hidegen, amíg az alapjárat ugye szivatós állásban van, semmi hangja nincs, nagyon szépen jár. ha melegen leállítom, és mondjuk 2-3 óra múlva indítom (szivató nem megy), akkor is szép hangja van.
viszont ha egy nagyobb tempót megyek, és megállok, akkor alapjárati hang az ilyen, mint a videón.
a vezérlés nem állna vissza? a valvetronic rakoncátlankodna? semmi hibát nem, nem jelez.
mondjuk több embertől hallottam, hogy ezeknek ilyen hangja van, mint ahogy a német illetékes is írta.

[quote="YELLOW"]a komment: "Das Geräusch ist normal für einen N42 Motor"


YouTube videó



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 12:55


a komment: "Das Geräusch ist normal für einen N42 Motor"


YouTube videó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 14:34


vsop14 írta:
tudom. 1.9est próbáltam, és sztem akkor se... de ne menjunk bele


én nem 1.9-esről beszélek, mindegy ha bele megyünk ha nem, nem állítanám ha nem így volna... lényegtelen úgysem 2.0-k ellen szoktam versenyezni, hanem semmi ellen



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 14:26


YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani

aha, hát akkor nem tudom minek csinálták ezt a 20i-t..... nem jo semmire, még a 16i is otthagyja? LOL persze. na mindegy, nem akarok vitatkozni. majd ha egyszer lesz alkalom kipróbáljuk


de a 16i-t ne keverd nem mind 1.6


tudom. 1.9est próbáltam, és sztem akkor se... de ne menjunk bele


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 13:00


vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani

aha, hát akkor nem tudom minek csinálták ezt a 20i-t..... nem jo semmire, még a 16i is otthagyja? LOL persze. na mindegy, nem akarok vitatkozni. majd ha egyszer lesz alkalom kipróbáljuk


de a 16i-t ne keverd nem mind 1.6



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 12:33


laleeboy írta:
Beszéltem a kereskedővel azt mondta 81000 km van benne vezetett szervízkönyves stb
Mik lehetnek az "árulkodó jelek" ha valami gáz van?



Elkéred az alvázszám utolsó hét karakterét. Nem hiszem hogy ez oly titkos, hogy ne adnák oda. Bemész a helyi márkaképviselethez és kérsz egy kulcsolvasási listát. Tehát nem a szervizelési listát, hanem kulcsolvasásit. Az megjön egy nap alatt, ha szerencséd van még aznap és ott a kezedben egy lista melyen látod majd, hogy annak az autónak mikor melyik kilométernél volt kulcsolvasása. Gondolom nem lesz nehéz következtetést levonni ha nem növekvő sorrendben vannak a megtett kilométerek a listán...

Ha ez nem sikerül, mert mondjuk tulaj kell hozzá, akkor ott Debrecenben kell megkérni...