anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 14:05


YELLOW írta:
Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...


Főleg ha már megszívta magát üzemanyaggal. Nem is értem, hogy jutott ez eszébe

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:13


Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 11:27


Az alapján amit írtál esélyes hogy nem műkszik az a szivíttyú (de más is okozhat nem indulást). Ha nem akarsz újat venni vakon, akkor próbálj meg kölcsönkérni egyet próbára valakitől. Ha úgy jó lesz, akkor jöhet az új.[/quote]

Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 22:30


Bima írta: Hello!

Segítségre lenne szükségem. Van egy szeretett e46 320d-m, 2003-as, 110kw-os. Ezt a hibakódot dobta ki: 40B90 (csőnyomás vezérlés indításkor) és az autó nem indul, csak teker és teker.
Az ülés alatti magasnyomású szivattyút nem hallom dolgozni, tehát az én véleményem az, hogy ott kell keresni a hibát, de nem szeretnék fölöslegesen venni egy újat. Így ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatosan, akkor legyen olyan kedves és ossza meg. A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy másnak (bmw320d4) is volt ilyen gondja és ilyen hibakódja, de a megoldást sajnos nem írta le.
Előzménye annyi volt, hogy egyre hangosabban dolgozott, jóformán éreztem a padlólemezen, majd autó leállít és utána se kép se hang.

Előre is köszönöm.


Az alapján amit írtál esélyes hogy nem műkszik az a szivíttyú (de más is okozhat nem indulást). Ha nem akarsz újat venni vakon, akkor próbálj meg kölcsönkérni egyet próbára valakitől. Ha úgy jó lesz, akkor jöhet az új.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 21:10


Hello!

Segítségre lenne szükségem. Van egy szeretett e46 320d-m, 2003-as, 110kw-os. Ezt a hibakódot dobta ki: 40B90 (csőnyomás vezérlés indításkor) és az autó nem indul, csak teker és teker.
Az ülés alatti magasnyomású szivattyút nem hallom dolgozni, tehát az én véleményem az, hogy ott kell keresni a hibát, de nem szeretnék fölöslegesen venni egy újat. Így ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatosan, akkor legyen olyan kedves és ossza meg. A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy másnak (bmw320d4) is volt ilyen gondja és ilyen hibakódja, de a megoldást sajnos nem írta le.
Előzménye annyi volt, hogy egyre hangosabban dolgozott, jóformán éreztem a padlólemezen, majd autó leállít és utána se kép se hang.

Előre is köszönöm.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 14. szerda, 21:11

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Kertesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 21:42


bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Kertesz írta: Sziasztok

tudna valaki segíteni abban hogy mi lehet az oka hogy E46 318d nehezen indul hidegen ( kb 4-5 indításra) és a szabályzokör-rendszer világit az elsö probálkozásoknál? (DSC)

köszönöm elöre is




Szerintem vagy az akkud ment tönkre vagy már merülőben van vagy az izzítógyertyákat illetve az izzításvezérlődet kellene megvizsgáltatni. Rá kéne kötni gépre és megnézni a hibatárolót.

üdv


H az indító forgatja rendesen, akkor a DDE főrelé lesz beégve, szerintem...



köszi az ötleteket.Az akksi zsir uj, alig pár honapja cseréltem..talán izzitogyertya mert tényleg csak hidegben jön elö..DDE reléhez sajna nem értek..nem tudom hol kell cserélni

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 00:49


wagusty írta:
Kertesz írta: Sziasztok

tudna valaki segíteni abban hogy mi lehet az oka hogy E46 318d nehezen indul hidegen ( kb 4-5 indításra) és a szabályzokör-rendszer világit az elsö probálkozásoknál? (DSC)

köszönöm elöre is




Szerintem vagy az akkud ment tönkre vagy már merülőben van vagy az izzítógyertyákat illetve az izzításvezérlődet kellene megvizsgáltatni. Rá kéne kötni gépre és megnézni a hibatárolót.

üdv


H az indító forgatja rendesen, akkor a DDE főrelé lesz beégve, szerintem...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 11. szombat, 00:55


wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. szeptember 10. péntek, 22:03


Kertesz írta: Sziasztok

tudna valaki segíteni abban hogy mi lehet az oka hogy E46 318d nehezen indul hidegen ( kb 4-5 indításra) és a szabályzokör-rendszer világit az elsö probálkozásoknál? (DSC)

köszönöm elöre is




Szerintem vagy az akkud ment tönkre vagy már merülőben van vagy az izzítógyertyákat illetve az izzításvezérlődet kellene megvizsgáltatni. Rá kéne kötni gépre és megnézni a hibatárolót.

üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Kertesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. szeptember 10. péntek, 21:39


Sziasztok

tudna valaki segíteni abban hogy mi lehet az oka hogy E46 318d nehezen indul hidegen ( kb 4-5 indításra) és a szabályzokör-rendszer világit az elsö probálkozásoknál? (DSC)

köszönöm elöre is



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 10. péntek, 21:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Joelondon76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 19:57


kis beszamolo , tapasztalat megosztas..
hatha hasonlo jelensegek lepnek fel masoknak is..

Szoval, meg mindig nemjutottam a vegere de mar tudom hogy a porlaszto csucsok is megegtek.
1 igen csunyan, 2 pedig eppen, de az is igen gaz..

bmw320d4 forum tarsunk segitsegevel deritettem fel a problemakat.. koszonom neki megegyszer, sokat segitett!
Szoval leszedtem az intercoolert es megneztem menyi olajat tartalmaz, mert ha sokat akkor tuti turbo hiba es a beszivott olaj egetet szet mindent.. de csak 0,5 litert talaltam ami nekem nem utalna erre csak hogy kopott mar a turbi de ez meg normalis, persze mar semmiben sem vagyok biztos.
kovetkezo lepes szerintem a hengerfej leszedese lessz, es ellenorzom meg mi egett szet.. mert tuti nem uszom meg konyen..
meg azt is ki kell talajam hogy gyozodom meg a turbo nem hibas... mert mint mar regebben irtam a turbinat a szivo oldalrol szemreveteleztem es nemigazan kotyogott, csak amit szabad neki(persze ezt nem lehet kezzel megallapitani!) de par turbot mar regebben ferobbantotunk mikor dieselt tuningoltunk es nehezen birta a 3,5bar nyomast.
kozelebese er.. konyeden forog de azert akar valahgy megis eresztheti az olajat megha nem is omlik es ez mar hosszabb tavon legyilkolta a motort..

Na enyi.. majd jovok meg a beszamolokkal hogy mit talaltam.
Remelem valakinek segit , mert en sokat keresgeltem a forumon de nem igazan talaltam semmit ami ahol irtak volna hogy ha igy elegnek az inyektork.. bar lehet csak en nem leltem ra.

Udv.
Joe


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 20:04


Joelondon76 írta: Hello mindenki..
Na akkor erdekesseg keppen hogy legyen itt valami ertelmes dolog is, ne csak arrol beszeljunk hogy kinek hova szabad vagy hova nem szabad irni..
Szoval.
Marcsak egy kod jon vissza, lepesrol lepesre (idohiany miatt)haladok.
Szoval a code: 4222 cylinder 2 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
4232 cylinder 3 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
Mindketto hatarozottan elvolt egve, csereltem, toroltem a code ot, es lam nem jott vissza!
Ezen kivul leellenoriztem a oil breather-t es a benne talalhato olaj levalasztot.
Nem meglepetesemre mindkettoben 2002 es datum volt, meg egyszerse csereltek.. :d Ez az angolokra jellemzo... szoval mentem vettem egy ujat kompletten az uj vortex dizajnt..
45 font volt..
kovetkezo lepeskent kicsereltem az ossze vakum csovet, mert mindnek a kulso textil resze el volt szakadva, ugy gondolom meg eppen mukodtek nem voltak elszakadva de nemsok kellett..
Kovetkezo lepesben ellenoriztem a szivosorban talalhato Swir flapsokat..
Persze kiszedtem oket teljesen mert a helyukon nezve rendesen mukodtek! Viszont kiszedett allapotba mindegyiken latszott hogy megvan hajolva(enyhen) a tengely... az egyiknek a tengelyen ahol a csavar bele van tekerve az egyik oldalan mar repedt volt a tengely... szoval ranezesre Max 10000 kilometert adtam volna a motornak.. addigra tuti a hengerfej es a dugatju kozott vegeztevolna (rombolt volna )
tehat ki iktattam mind nagyon egyszeru modon, ha valakit erdekel kerdezzen nyugodtan, sajna fenykepet elfelejtettem kesziteni.. Ajanlom mindenkinek ellenorizni ezeket, mert ha a motorba kerul...
Kovetkezo: Az EGR szelepet is igencsak kikellett tisztitanom...
Meg eszre vettem egy igen apro hibat ami igen komolya valhatott volna!
Az EGR- szelep mogot vezettek el egy kabelt ami gegecsobe fut es pont ott van rajta egy
ilyen muanyag Y eloszto.. nahat ezt kisse kozel raktak az EGR csohoz, ami igen meleg..
szoval szepen raolvadt! Szerencsere csak a gegecso olvadt szet meg a kb. 10 kabel kozul az egyik szigetelesen egy ket milimeteres resz..
Kicsit odebb helyeztem es leszigetetltem..
Mostmarcsak a valos hiba kod maradt meg ami jelzi hogy miert nem indul a motor..

4b90 tull alacsony uzemanyagnyomas inditasnal !
Mar az alacsony nyomasu szivatju nyomasat leellenoriztem es az rendben volt!
A nagynyomasu pupara gyanakszom.. persze lehet a aramlas szabalyzo szelep es a nyomas szabalyzo szelep is..
Most epp ezt tanulmanyozom hogy pontosan kizarhassam a dolgot es ne ossze vissza cserekgessek mindent!
par nap es megvagyok vele(remelem)
Akkor majd jon a kovetkezo beszamolo!
Remelem tobb hiba nem lessz.

Remelem valakinek aki szinten hasonlo gondokkal kuzd ez egy kis segitseget nyujt!

Joe


Szivattyúcsere előtt nem ártana ellenőrizni a mennyiségszabályozót.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Joelondon76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 18:41


gyuri88 írta: sziasztok

Nem indul a verdám. inditásnál csak durrog a kipufogó. gyujtás az jó, kompresszio az mindenhol 10bar.lehet hogy légtömegmérő?légyszi segítsetek ha tudtok. elöre is köszi


Szio.

Dizeles vagyok..
nem sok a tapasztalatom a benzineseknel.
Legeloszor kikene olvasni a hibakodokat!
Nekem irt hibakodot de megsem vilagit a motor hiba visszajelzo lampam!!!
En azzal kezdenem hogy a hidegindito szpre hasznalataval inditanam meg, mig fujod, mindenkepp bekell induljon es jarnia kell ha jo a gyujtas. ne sokaig hasznald csak teszteld le. Szerintem uzemanyag ellatassal van a gond.. De ez azonnal kiderul ha hideginditoval beindul...
Remelem tudtam segiteni!
Joe

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1988

státusz gyuri88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 09:13


sziasztok

Nem indul a verdám. inditásnál csak durrog a kipufogó. gyujtás az jó, kompresszio az mindenhol 10bar.lehet hogy légtömegmérő?légyszi segítsetek ha tudtok. elöre is köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Joelondon76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 02:01


Hello mindenki..
Na akkor erdekesseg keppen hogy legyen itt valami ertelmes dolog is, ne csak arrol beszeljunk hogy kinek hova szabad vagy hova nem szabad irni..
Szoval.
Marcsak egy kod jon vissza, lepesrol lepesre (idohiany miatt)haladok.
Szoval a code: 4222 cylinder 2 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
4232 cylinder 3 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
Mindketto hatarozottan elvolt egve, csereltem, toroltem a code ot, es lam nem jott vissza!
Ezen kivul leellenoriztem a oil breather-t es a benne talalhato olaj levalasztot.
Nem meglepetesemre mindkettoben 2002 es datum volt, meg egyszerse csereltek.. :d Ez az angolokra jellemzo... szoval mentem vettem egy ujat kompletten az uj vortex dizajnt..
45 font volt..
kovetkezo lepeskent kicsereltem az ossze vakum csovet, mert mindnek a kulso textil resze el volt szakadva, ugy gondolom meg eppen mukodtek nem voltak elszakadva de nemsok kellett..
Kovetkezo lepesben ellenoriztem a szivosorban talalhato Swir flapsokat..
Persze kiszedtem oket teljesen mert a helyukon nezve rendesen mukodtek! Viszont kiszedett allapotba mindegyiken latszott hogy megvan hajolva(enyhen) a tengely... az egyiknek a tengelyen ahol a csavar bele van tekerve az egyik oldalan mar repedt volt a tengely... szoval ranezesre Max 10000 kilometert adtam volna a motornak.. addigra tuti a hengerfej es a dugatju kozott vegeztevolna (rombolt volna )
tehat ki iktattam mind nagyon egyszeru modon, ha valakit erdekel kerdezzen nyugodtan, sajna fenykepet elfelejtettem kesziteni.. Ajanlom mindenkinek ellenorizni ezeket, mert ha a motorba kerul...
Kovetkezo: Az EGR szelepet is igencsak kikellett tisztitanom...
Meg eszre vettem egy igen apro hibat ami igen komolya valhatott volna!
Az EGR- szelep mogot vezettek el egy kabelt ami gegecsobe fut es pont ott van rajta egy
ilyen muanyag Y eloszto.. nahat ezt kisse kozel raktak az EGR csohoz, ami igen meleg..
szoval szepen raolvadt! Szerencsere csak a gegecso olvadt szet meg a kb. 10 kabel kozul az egyik szigetelesen egy ket milimeteres resz..
Kicsit odebb helyeztem es leszigetetltem..
Mostmarcsak a valos hiba kod maradt meg ami jelzi hogy miert nem indul a motor..

4b90 tull alacsony uzemanyagnyomas inditasnal !
Mar az alacsony nyomasu szivatju nyomasat leellenoriztem es az rendben volt!
A nagynyomasu pupara gyanakszom.. persze lehet a aramlas szabalyzo szelep es a nyomas szabalyzo szelep is..
Most epp ezt tanulmanyozom hogy pontosan kizarhassam a dolgot es ne ossze vissza cserekgessek mindent!
par nap es megvagyok vele(remelem)
Akkor majd jon a kovetkezo beszamolo!
Remelem tobb hiba nem lessz.

Remelem valakinek aki szinten hasonlo gondokkal kuzd ez egy kis segitseget nyujt!

Joe


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Joelondon76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. május 21. péntek, 00:44


vsop14 írta:
Woockie írta:
Joelondon76 írta: Akkor most leirom hol tartok..: szoval az alacsony nyomasu pumpa elenorizve, 3bar felet tolt, a kozosnyomocsovon nemtudok merni, mert a carsoft nem enged be a liv e databa..
De meglazitottam a nyomocsovet es igen nagynyomasnak nezki ahogy spricel, de luktetve amirol nem tudom hogy jo vagy sem..
A fo problemam hogy semikor se jon gazolaj a resolajcsoveken.. se gyujtason se inditozas kozben, kulon kivezettem a mind a negy resoljacsovet kulon tartajokba.. de semmi.
Igy akartam tesztelni a porlasztocsucsokat. egyenlore itt tartok, de ugygondolom kene joljon valamicske gazolaj a visszateroagban...


Tudom, hulyesegnek hangzik, de szerelovel probalkoztal mar?

ha londonban lakik, akkor gondolom a szerelo olyan draga, h inkabb megprobalja otthon ...


Amugy nem olcso.. 350 font korul diagnosztizalnak...
De mint mondam ez hobbi, csak eddig nem BMW volt...
es nem common rail.. ezt most tanulom, de ugyis meglessz.. idovell

Joe