Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 23:02
biztosíték?
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 21:18
attis320 írta: Üdv...
Szerintem is a motor lesz meghalva,mert menet közben az a kevés kinti levegõ bejön az utastérbe,de az erõsséget nem lehet álítani!!
A motor tartozkodási helyérõl v.ki tudna nekem adni egy rajzot,hogy tudnám hol keressem???
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 20:32
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 19:54
Woockie írta:MChris írta: Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.
Milyen 6 motor? 1 motor van, ami fujja be a levegot...
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 15:16
Woockie írta:MChris írta: Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.
Milyen 6 motor? 1 motor van, ami fujja be a levegot...
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 13:26
attis320 írta: A biztosítékokat már átnéztük,azok mind jók!!
Digitális a klímám,ha nyomogatom a fel,le vagy az automata gombot azokra mindre reagál,a hõfokszabályzó is jó csak egyedül az a baja hogy semmi levegõ nem jön be rajta!!
Az egyik szerelõ srác is azt mondta nekem,hogy szerinte a a fûtõradiátornál v.mi motor nem jó!!!
Esetleg egy olyan kérdés,hogy hol lehet az a motor a kocsiban????
mert elvileg a mûszerfal alatt kellene lennie,de nem vagyunk benne biztosak!!!
A válaszokat köszöntem szépen
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 13:16
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 13:14
YELLOW írta: az E46-nál igen... de E36-rõl van szó
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 12:32
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 12:12
attis320 írta: Esetleg egy olyan kérdés,hogy hol lehet az a motor a kocsiban????
mert elvileg a mûszerfal alatt kellene lennie,de nem vagyunk benne biztosak!!!
A válaszokat köszöntem szépen
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:48
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:42
MChris írta: Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:31
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:10
attis320 írta: jó estét mindenkinek!!!
Hát lenne nekem egy olyan problémám,ami kb 1-hete jelentkezett nálam,hogy abszolult semmi levegõ nem jön be az utastérbe,hiába nyomogatom és állítom a levegõ sebeségét a klímapanelon!!!!
Tehát...klímám,minden mûködik csak az erõségét nem tudom szabájozni,és semmi nem jön be rajta!!
Erre szeretnék v.mi gyógyirt,vagy tanácsot kapni!!!
Elõre is köszönöm a segítséget!!
Üdv:.Attis
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 00:47
YELLOW írta: amikor beindítod az autót, vagy gyújtással a levegõ befúvás erõsségét, akkor hallasz ilyen mozgó hangot? nem tudom milyen klímád van, de ha digitális, akkor ha azon jelzi, hogy mûködik, és nem hallod azt a hangot, még akkor se amikor kikapcsolod a klímavezérlõt (befúvás teljesen levéve, nem világít semmi) akkor a szervo motorok romlottak el, amik mûködtetik a "zsilipet" vagy a biztosítéka ment ki... ennek az a szerepe, hogy álló autónál nem emgy be az utastérbe levegõ, így akár füstben is állhatsz max a rossz szigetelésen keresztül megy be levegõ, belsõ levegõ keringetéskor is ezek a zsilipek zárnak le